Mystery Legends Phantom Of The Opera Premium Edition [FINAL]



You'll be entranced by the sumptuous score, the haunting romance and the timeless story of seduction and despair.The Phantom of the Opera, which if you've read the book or seen the musical has its share of lurid subject matter.328 MB

*Find the lost objects
*Solve thrilling puzzles!
*Includes Strategy Guide



İndirmek için tıklayınız-Click to download

veya

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 58 yorum

Adsız
16 Ekim 2010 17:08

cok gusell tsk oslmecummmmmmmmmmmmmmmmm mcuksssssss

16 Ekim 2010 20:31

güzel bir oyun ama operada takıldım oraları oynayan olursa asansörün orayı nasıl geçtiğini yazarmı acaba

17 Ekim 2010 00:35

arkadaşlar çok güzel bir oyun takıldığım yer çok oldu neyseki bitirdim ortalama oynama süresi 5 saat falan sürüyor extras bölümleri ile

17 Ekim 2010 10:08

ne oyunmuş, yoruldum,şatoda aynı mekanları defalarca gezmek gerekiyor. grafikler harika.soldaki ip uçları, ing ama,faydası oluyor.çok güzel oyun

17 Ekim 2010 15:26

ben bu oyunu silmeyeceğim ,oyun yokluğunda gene oynarım,

Adsız
17 Ekim 2010 19:21

uzun süredir oynadığım en güzel oyundu teşekkür ederim.....

selden
17 Ekim 2010 20:41

bende asansörde takıldım. Nasıl geçtiniz?

18 Ekim 2010 11:15

selden asansör derken canopik heykellerin yerleştirilmesinde takıldıysan eğer, sıralama şöle;
zinzirli asansörden sağa gidince o heykellerin konulacağı yer var yukarda sandık asılı heykelleri doğru sıralayınca sandık iniyor ve siyah gül alınıyor. ilk olarak soldan başlayınca hapy, imsety, statu of hores, qebehsenuf ve duametef yerleştirilip kol çekiliyor.
bundan önce de asansör kısmına girmeden yerde mısır lahitinin dibinde çivi gibi görünen şeyler var meğer onlar karıncaymış o karıncaları boş jar var itemlerde onla tıklayıp tıopluyosun. sona bu heykelleri yerleştirince çekilecek olan kolu çalıştıran kutuyu tornavidayla açıp içinde çıkaramadığımız bir nesne varki işte o nesneyi karıncalara yediriyosun. bölece çarklar görünüyo yani manivela temizleniyo.
gerisine takılırsan yardımcı olurum. ayrıca az ing. varsa oyunda solda altta guid var ona tıkla ipuçları var daha ayrıntıyı istersen başlıkların altındaki mavi yazılarada tıkla.

EbRuLi
18 Ekim 2010 22:10

bozo siyah glü alıp verdim fakat müzik standı ve müzik notalarının olduğu kağıt ile kalakaldım. yardımına ihtiyacım var :)

EbRuLi
18 Ekim 2010 22:25

bahçede karlarda bir işaret var. Ayrıca lahit in elindekini hareket ettirilmesi istiyor ne bir alet bulabildim nede bir çözüm. balo odasında bir müzik kutusu var maymunlu onuda çözemedim.. oraya kadar iyidim de.. şimdi fena tökezledim :(

18 Ekim 2010 22:36

müzik standı ve notaları kalorifer kazanı olan yerde kullanıcaksın. dikkatle bakınca kazanın az önünde metal bi müzik standı ayağı var o ayağa standı takıp notaları üstüne koyacaksın. duvara ışşık vurup yeni yer açılacak. deminden beri 3 kere yazdım uzun uzun ama bi türlü yorum gönderemiyorum. balo alonu maymun falan çok sonra onlara takma şimdilik ebruli. inşallah bu yorum gelir

18 Ekim 2010 22:40

ebruli sağ alttaki jurnali tıkla içinde bide map var. haritada kırmızı ünlem olan yerlerde dolaş yapılacak işler oralarda. lahitteki bastonu şimdilik alamassın ilerde alıcan. itemlerden galiba bi sıvı bulunup o bastona dökülüyodu ve öle alınıyodu.

EbRuLi
18 Ekim 2010 23:49

tşk ederim.. oraları geçtim geçmesine de :) şimdi de elimde bir ayna, flüt, kırık bir maske, 20.000 frank, kürek, ve kibrit var. kapıyı açmak için son maskem yok. dönüp dolaşıorum heryerde :)

EbRuLi
19 Ekim 2010 00:35

çok şükür bitirdim :) bozo çok tşk ederim

19 Ekim 2010 11:58

ne demek rica ederim. aslında yarım yamalak oldu ama inanın sol alttaki guid deki ipucları ve jurnaldeki mapdeki ünlem işaretleri çok faydalı oluyor.

19 Ekim 2010 18:44

kazan dairesi dedğinz yer nerde ben anlamadm döndm dolanıyorum ne zamandr

19 Ekim 2010 19:58

kazan dairesi asansörden indikten sonra dümdüz gidip sağda funnel denilen yer.

19 Ekim 2010 21:04

pek güzel oyunmuş.a gypsys tale ya da salem witch trials tadında iyi bioyun. ne zamandır oynamamıştık ii oyun.

20 Ekim 2010 10:41

Benim de elimde bir ayna, flüt, kırık bir maske, 20.000 frank, kürek, ve kibrit var. kapıyı açmak için komedi maskesine ihtitacım var. gramafon içinde plaka ihtiyacım var. yardım lütfen

Adsız
23 Ekim 2010 13:23

elimde kalpler, yarım maskeyle ortalıkta dolanıp duruyorum (: çözenlerden biri yardımcı olabilir mi?

23 Ekim 2010 17:22

planda ünlem işareti olan yerlere bak bir yerden çıkar

su
23 Ekim 2010 19:28

adsız,bulamadığın objeler için sağ altta defterden map seçeneğini seç ve ünlem işareti çıkan yerlere gir.oralarda yapılması gereken eksikler var demektir.birde sol alttan strateji den sana direkt olarak nerelerde ne yapman gerektiği zaten bildiriliyor..

harika bir oyundu,bayıldım ben )))))

Adsız
23 Ekim 2010 20:56

Merhaba Su, ben adsız :)) Neyse adım Tuba. Haritadan ünlem işareti olan yerlere baktım ama oralarda da birşey yok yada ben iyice beceriksiz oldum çıktım (: Zaten 3 tane ünlemli yer kaldı. Birisi o kalpleri yapamadığım oda, diğeri salon diyeyim oraya orada da gargoylar var öyle tarif edeyim (: diğeride mumyanın olduğu oda. Mumyayı mı yapamadım naptım. Ne yapamadığımı bir bilsem.Soldaki stratejiye bakayım birde. Sağol cevap verdiğin için. Çok güzel bir oyun sen sevdiğim tür bende severek oynuyorum. Umarım sona ulaşırım.

24 Ekim 2010 23:36

ben boş kavanozu bulamadım dönüp duruyorum,işin komiği '!'işaretli yerlere giremedim tekrar yolumu kaybettim :))

25 Ekim 2010 00:34

NEYSE YOLLARI BULDUM,GÜNEŞİ YERİNE YERLEŞTİRDİM SİYAH GÜLÜ BULDUM ÇERÇEVYE TAKTIM ANAHTARI BULDUM ZİNCİRLERİ AÇIP ASANSÖRDEN İÇERİ GİRDİM....amaaa boş kavanozu bulamadım karıncaları toplıyamadım böyle oluncada asansör aşağı inmiyo sanırııımmm

25 Ekim 2010 00:40

ohh çok şükür asansör hareket etti ve aşağı indiimmm

25 Ekim 2010 17:05

arkadaşlar ben elimde siyah mum, kılıç, el aynası, kibrit,kürek ve kağıt para ile kalakaldım hiç bişey yapamıyorum. maskelerden üçnü buldum kapıya takmak için sonuncusunu bulamadım. bide diğer kapıya takılan ağlayan yüzü buldum diğerini bulamadım...lütfen biri yardım etsin lütfennn.

25 Ekim 2010 17:27

map yok bende
mapsız baya ilerledim :) ama kaldım

25 Ekim 2010 17:28

aha map buldum
kitabım içindeymiş :))) süperim

su
25 Ekim 2010 18:15

selma :)))))

nurdan ;eğer ing. biliyorsan tıkandığın yerde guide çok yardımcı oluyor.hint düğmesinin altına tıkla,orada sana ne yapman hangi odada ne var ve nasıl çözülecek tek tek anlatıyor zaten..o var die bu oyuna walk yazmadım ben..keşke yazsaymışım yaaa :(((

25 Ekim 2010 18:44

ing.maalesef yok :(( helppp :)

Adsız
26 Ekim 2010 01:18

merhab arkadaşlar ben oyunu bitirdim sağda kitapcıkta odaların palnı var ve yapmanız gereken birşey kaldığında üzerinde işaret oluyor bu sayede çok çabuk ilerliyorsun

26 Ekim 2010 02:02

oohh çok şükür bittii harikaydı çok teşekkürler ekstra bölüm bile aynı tadındaydı,galiba devamıda gelecek,umarım...

26 Ekim 2010 11:09

selam arkadaşlar bikapıda kaldım fülütü yerleştirdim ama puzzle nasıl olcak anlamadım
bi el atıverin :)))

26 Ekim 2010 11:21

tamam buldum maskeler yerleşiyormuş :)

zaten hep kendi kendime soruyor oynuyorum
beni ihmal ediyorsunuzz huuuuu

26 Ekim 2010 17:18

arkadaşlar fülütlü kapıdaki maskeleri nasıl nerde buldunuz??? biri yardım etsinnnnn....

26 Ekim 2010 17:47

bitiren arkadaşlar lütfen yardım edinnnn kaldım ölece ağlıcam yahu....

26 Ekim 2010 18:59

nurdan ünlem işareti olan odaları dolaş bir yerlerden çıkar odaların birinde opera gözlüğü vardı onunla loca dan sahneye bakınca bir maske alınıyordu yanlış hatırlamıyorsam

26 Ekim 2010 19:00

birde soyunma odasındaki kadına ayna verilince maske alınıyordu sanki

26 Ekim 2010 19:05

20000 parayıda locadaki çanağın içine koymuştum kapı açılmıştı.

Adsız
27 Ekim 2010 11:23

SON NOTA KAĞIDI (F) NERDE BİLEN VARMI GEZ GEZ BULAMADIM

Adsız
27 Ekim 2010 14:25

arkadaşlar ne olur yardım edin kalpleri bulamıyorum 1 tane bulmuştum onu taktım yarım yarım maskeleride yerleştirdim ama kaldım elimde siyah bir gülle kalplerin gerisi yok ingilizcemde çok iii değil

Adsız
27 Ekim 2010 14:26

bilen varsa ne olur azıcık yardım şimdiden teşekürrler

Adsız
27 Ekim 2010 14:59

Adsız sağ alttaki jurnalı tıkla açılan kitabın sol tarafında bir kağıt var yani harita :D kalpler orda ünlem olan yerlerde.... oralara gidip alacaksın. birini aldığında diğerinin yeri yine haritada çıkıyor... anlayacağın bayağı bir gezeceksin... kolay gelsin

Adsız
28 Ekim 2010 00:17

anladım zaten ünlem olan yerlerde çok gezdim ünlem 2 yerde çıkıyor birisi takılacak olan yer biriside elinde fülüt olan heykelin olduğu yer ama hiç bir şey bulamadım sizlerin yorumları sayesinde bu kadar ilerledim çok sağolun ama burada takıldım kaldım mesela heykelin orada ne yapacağım heykelde soru işareti çıkıyor ama hiç bir şey olmuyor şimdiden sağolun

31 Ekim 2010 00:55

oyun çok zevkliymiş, zor tarafı ise bir ileri bi geri dolanmak, 5 saatte bitirenlere tebrik, benim 14 saat yazarken bitti,dahada extrsası varmış o da kalsın sabaha

1 Kasım 2010 11:46

sonunda aylar sonra bir oyun oynayabildim ve bitirdim. zorluğu konusunda ağustosa katılıyorum. bir oraya bir buraya gitmekten başım döndü. ben de 8 saat gibi birşeyde bitirebildim. Bu arada guidedan çok yardım aldım.

bahar
1 Kasım 2010 18:49

valla süper bir oyundu gerçekten çok teşekkürler

4 Kasım 2010 10:29

oyun çok güzeldi.ikincisinide yapsalar keşke..

21 Kasım 2010 17:25

merhaba üzerinde palyaço olan kutuyu açamadım ve taklıldım güde powderr roomdaki nailleri ail diyor ama ben bulamadaım delirdim oyumn çok güzek ve bitirmek istiyorum yardım ltf

4 Ocak 2011 23:33

Oyun çok iyiydi.Kesinlikle tavsiye ediyorum

9 Şubat 2012 15:46

ben bunu oynamamışın (galiba) eğer imkan olursa yeni link eklerseniz çok sevinirim.
teşekkürler

9 Şubat 2012 17:37

http://www.fileserve.com/file/banDUmq/Myst....Premium_Ed.rar burdan da indirebilirsin Şebnem...

9 Şubat 2012 18:04

çok teşekkür ederim meraklı hemen başladım indirmeye :)

9 Şubat 2012 20:11

fileserver iyice sapıtmış ya meraklının verdiği linki 6-7 dir indirmeye uğraşıyorum yarısına geliyor kapanıyor ya da kesiliyor yani sağolsunlar bir SOPA yasası çıkardılar bize bir araba SOPA atılmış gibi olduk sayelerinde :(
inşallah bu sefer olur ya deli oldum sabahtan beri

9 Şubat 2012 20:16

yok inmiyor bu linkten gece geç saate yeniden deneyeceğim olmazsa da inşallah bu arada Sis de imkanı olup yeni link ekler belki onlarda şansım olur :(

9 Şubat 2012 21:13

LİNK YENİLENDİ

9 Şubat 2012 21:29

Teşekkürler Sis ellerin dert görmesin fileserverde tüm çabalarım boşa çıktı şimdi deposit filesten sorunsuz iniyor bakalım :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template