I SPY Treasure Hunt BFG


Embark on an adventure to Smuggler’s Cove, a community bursting with pirate history, elusive clues and spectacular hidden treasures. Exploring the town and playing I SPY riddles cleverly reveal pieces of two mysterious treasure maps. Assemble the pieces and follow the clues on your exciting hunt to discover the unique treasures left behind by the town’s legendary pirates in I SPY Treasure Hunt, a fun Hidden Object game.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 5 yorum

10 Ekim 2010 19:25

ilk yorum benden olsun sıkıcı konuşmalar ve grafikler berbat şekilde insanın gözlerini yoruyor yüklediğim gibi sildim teşekkürler

11 Ekim 2010 10:21

ne oldu siteye

Adsız
12 Ekim 2010 15:44

of ya ben eski sitemi istiyorum

12 Ekim 2010 22:59

bizim oyun sitesi değimiş alışamadım eskisi daha mı iyidi nederler bilirsiniz gelen gideni aratır diye bir söz vardır

12 Ekim 2010 23:23

Bakın ben de beğenmedim bu halini.değişecek tekrar. Ama ha dediğinde yapılamıyor. Birkaç saatimi verebileceğim zaman bulmam lazım.Tahminim yarın akşam değiştiririm.sabredin

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template