Campfire Legends 2 The Babysitter



Parasal ihtiyaç içinde olan Lisa bir gazete ilanına bebek bakıcılığı için baş vurur.Kolay para kazanacağını umduğu gece en kötü kabuslarının yer aldığı bir hale dönüşür.349.5 mb

Discover the hair-raising tale of another frightening night with Campfire Legends: The
Babysitter, the highly anticipated sequel in the hit hidden object horror series presented by Sandlot Games! Lisa is in need of some extra money so she responds to a newspaper ad asking for a babysitter. What sounds like easy money soon turns into the most terrifying night of her life as chilling circumstances take shape, heightened by the threats of a macabre caller. Is this all just a sordid prank, or is her worst fear about to come true?349.5 mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download

veya

Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 2

veya

İndirmek için tıklayınız-Click to download

veya

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 53 yorum

21 Ekim 2010 00:18

oynıcaaamdan değil ufaktan ayak seslerim duyulsun diye mikemmmel bir ilk yorum :)

Adsız
21 Ekim 2010 08:31

arkadaşlar bilgisayarıma format attırdım oyunları yükleyemiyorum..yüklediklerimi açamıyorum... hotlayftan kaydet seçeneğini tıkladığım zaman indirmeye başlamıyor...acaba hangi programı yüklemem gerekiyor bilgisayarıma. yardımcı olurmusunuz lütfen.

21 Ekim 2010 09:02

adsız bu sorununu sayfa yukarısında teknik destek var oraya yaz. hem bu şekilde daha çabuk ve kalıcı bilgi verilir. böylece format atanlar yeni pc alanlar da oyun oynamak için gerekli programların neler olduğuna kolayca ulaşır.

21 Ekim 2010 09:39

arkadaşlar biz bu oyunu oynamıştık.acaba bu devamımı ,aynısımı.bilen varsa boşuna indirmiyim

21 Ekim 2010 09:55

ipek ,
bu oyunun 2cisi.

adsız,

java ,active flash player, direct x. bu oyunları oynayabilmen için pc de olması gereken 3 temel program.google aramasıyla bulup yükleyebilirsin hepsini

21 Ekim 2010 09:57

teşekkür ettim,hemen indiriyorum :))

21 Ekim 2010 13:13

he başladık çok da güzelmiş. hala bu haltları yiyen kimmiş anlıyabilmiş değilim. yani bu kızlar bi kamp ateşi etrafında geçmiş olayları mı anlatıyor yoksa o anda mı yaşıyolar. ay çok zor falla bu sorunun cvbı.

21 Ekim 2010 14:13

ogi,boynuz kulağı geçermiş))))))
ben daha son oyunlara gelemedim,operadayım hala...

21 Ekim 2010 18:42

kertenkele için ,önce duş başlığı tel ve sopa ile ağ yapacaksın

21 Ekim 2010 19:34

çoktan sıkmıştım ben bu veletlerin gırtlağını:D

21 Ekim 2010 20:34

eski laboratuada duvardaki kasanın kapısına bulduğumuz harflerle,NO WAY OUT yazılacak ben çok uğraştımda.

21 Ekim 2010 21:41

laboratuar kısmı çok karışık,dikkatli takip edin, item böcekleri muhakkak toplayın puzzllarda çok yardımcı oluyor 3 böcek 1 skip oluyor.

21 Ekim 2010 22:09

maymun ve renkli küpleri olan bir odada kilitli kaldım, itemim olmadığı için epey uğraştım çok sonra etrafta. böcükler oluşmaya başladı, küplerin sırası mor ,kırmızı, mor, yeşil ,sarı , yeşil

21 Ekim 2010 23:27

Oyunun sonunda EXTRA BÖLÜM VAR bitti zannetmeyin zamana karşı, 9 adet oynadığımız mekanlardan, hidden oyunları var.

22 Ekim 2010 02:49

Oyun kuruldu ve açıldı ama kapının ziline bastığım anda ekran mavileşiyor ve windows hata tespit etti bilgisayarınızın kapatılması gerekiyor yazıor. İki kere yaptım aynı şey oldu. Nedenini söyler misiniz.

22 Ekim 2010 12:21

oyun bitti.baya zorladı ama sıkı oyunmuş,ilkinden daha zordu.ama sanki oyunun devamı gelecek gibi.en son küçük kız kadını merdivenlerden aşağı itiyor ve bitiyor.

22 Ekim 2010 15:11

İpek olmadı ama bak ,filmin sonunu söylemişsin :)))

Adsız
22 Ekim 2010 16:17

Sevgili arkadaşlar,çok güzel oyun diyorsunuz ama,biriniz bile biz dil bilmeyenlere şöyle yaptık böyle yaptık diye çözüm yazmıyorsunuz.

22 Ekim 2010 18:33

acil yardım arkadaşlar..genelde buraya yazdıktan hemen sonra buluyorum ama :) bu sefer bulamayacağım galiba..ofisteki demir kapının son kolunu "handle" bulamıyorum..nereye baksam bulamadım,ipucu da göstermiyor...yardım..bir de cam kavanozu da bulamıyorum,kapının ardındamıdır ki??

22 Ekim 2010 18:41

ameliyat odasındaki elektronik jeneratörünü kontrol etmeliyim diyor ama o oda nerde kiii??

22 Ekim 2010 18:54

orayı da buldum tamam ama mum yokmuş...giremiyorum,öylece kaldım hiç bişey yapamıyorum...nerdesiniz....:(

22 Ekim 2010 19:13

buldum buldum,sorduklarımın hepsini buldum :)

Adsız
22 Ekim 2010 19:59

Swan senle aynı yerlerde takılmışız ama ben bulamadım bi zahmet yazsana lütfeeeen,kavanoz yook,handle yook

23 Ekim 2010 00:36

adsız,

ofiste ameliyat odasına giriş var,zaten duvarı kırıp ordan girmiştik..duvarın hemen üstünde elektrik düğmesiyle ışığı aç,sonra içeri girebilirsin..ordan bulduklarınla oyuna devam edebilirsin..ben elektrik düğmesini geç farkettim,dönüp durdum

mery
23 Ekim 2010 01:40

ben ilk bölümde takıldım televizyonu acıyorum cakloyu bulamıyorum bir türlü

Adsız
23 Ekim 2010 19:12

televizyon kumandasının üzerinde -/-- tuşuna basıp 77 yazıyorsun.

23 Ekim 2010 20:29

ameliyat odasındaki mum jenaratör çalışınca orta masadan aldığın kağıdı jenaratör kıvılcımında tutuşturuyorsun onunla yanıyo

23 Ekim 2010 20:31

ben de karşı duvarın sıvasını kırdım ama başka bişi yapamıyorum elimde rubber tube ile drills var odada kilitli kaldım duvarı yıkamıyorum

23 Ekim 2010 21:52

birde kol buldum,3 malzemeyi birleştirince alıp duvara vurmaya başladık,mausu basılı tutarak taş aralarındaki sıvaları kırıcaz taşlar düşüp kırılıyo son taş da gidince diğer odaya geçiyoruz.

23 Ekim 2010 23:54

ameliyathane gibi bir yerde kelepçeli olduğumuz bir bölüm var.hintsiz gelince zor oldu.yönleri yazayım.sol için:
yukarı sağa aşağı.
sağ için
aşağı sağa yukarı.
tokanın kilide girdiği merkez yere cursor koyup çekiyoruz

24 Ekim 2010 00:22

duvara harflerle no way out yazılıyor.
ben satranç bilmiyorum.nasıl çözülecek bakalım bu chess dediği

24 Ekim 2010 00:36

satranç at olduğundan L harfi şeklinde ilerleyip kırmızı yanan boşluğa atı getireceksin. alttaki şekillere tıklandığında birebir aynı şekilde at yürüyor. alttaki şekillerin yeşil uçlu iki tarafıda duruma göre kullanılıyor. sol yeşil uca basarsan şekil aynen sol tarafa atı hareket ettiriyor. sağa basarsan da sağa. ay acaba anlatabildim mi. ben bile bişi anlamadım. vede 3 tane kırmızılı yer var bu işleri yapacak.

24 Ekim 2010 00:39

bide maymunlu oyunda küpler varya onları küplerin olduğu yerde üst üste kule yapmıycaz yandaki terazi kefesi gibi yere yan yana yerleştirecekmişiz. ay ne uğraştım o küpleri üst üste koymaya. sıralamada sema yazmış ama son küpü unutmuş oda mor olacak.

24 Ekim 2010 13:11

arkadaşlar kertenkeler için gerekli olan kırmızı fırçanın yerini bulamıyorum lütfen yardım

24 Ekim 2010 15:59

off ofisten cerrahi odaya giremiyorum delikten mummu lazım diyo ne diyosa duvardaki büyük kasanın son kolunu bulamadım sanırım cerrahi odada ama giremiyorum elektrik jenaratörünüde çalıştıramadım bişi eksik yapıyorum ama neyi

24 Ekim 2010 16:07

hay allah o elektrik düymesini oraya koyanada :)) bi insan işaret verir demi ya ara ara minnacık düğme nasıl bulalım.HEHEHEEEEEE öf nihayet yani...

Sis
24 Ekim 2010 16:28

@cüneyt

aşağıda mutfakta çekmecedeydi sanırım.ya da yine alt katta closet denen dolaptaydı

24 Ekim 2010 21:52

oohh bitti şükür gerçi devamı var galibada,extra bölüm var ama düz hidden bide süreli çok malzeme aranıyo süre yetmiyo bıraktım .

25 Ekim 2010 00:07

ya ben takıldım kaldm şu satrançta arkadaşlar :( skip te yapamyrm öf

25 Ekim 2010 09:55

skip için biraz beklemek lazım etrafta böcükler oluşuyor 3 tanesi 1 hint oluyor

26 Ekim 2010 20:59

arkadaşlar 3.kasedi bulamıyorum lütfen yardım teşekkürler

26 Ekim 2010 21:33

@cüneyt,

laboratuarı açabildin mi.son kaset orada sehpa gibi bir şeyin altındaydı

26 Ekim 2010 21:36

haa 3cü demişsin pardon.o video odasında renkli bir puzzle çözünce.kutuda ya da duvardaydı.merkez halka yeşil dış halkalar kırmızı yapıyoduk

27 Ekim 2010 12:45

sishyphos yardımın için çok teşekkür ederim fakat renkli puzzle tıklıyorum hiçbirşey olmuyor birde elimde demir parçası ve asit dolu pompa var yardım lütfen

Adsız
28 Ekim 2010 20:37

arkadaşlar recorderin kırmızı düğmesi nerede bide glass jar kaç saattir arıyoum bulamadım xD xS yardımmm lütfennn...

31 Ekim 2010 11:00

glass Jar nerede Lütfen yardım ediinn.!

31 Ekim 2010 15:14

oyunun resimli çözümü için aşağıdaki linke bakabilirsiniz.

resimli çözüm

1 Kasım 2010 14:28

mükemmel bir oyundu teşekkürler. bu oyunun 1.sini nerde bulabilirim.

1 Kasım 2010 16:22

@seda,

birincisi bu linkte

link

su
6 Kasım 2010 15:01

ay ne oyunmuş..ama hiddenden çok adventure bu....1.sini asla oynamam:)

15 Ocak 2011 17:07

FİLEFACTORY LİNKİ EKLENMİŞTİR

15 Ocak 2011 18:03

Sishyphos ya sen bitanesin çok teşekkürler ilgilendiğin için hepsini sırayla indirmeye başladım bile umarım hepsine link bulabilirsin....

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template