Ancient Spirits Columbus' Legacy


Virginia and Professor MacNara have found Christopher Columbus’ missing ship! Though the ship is over 500 years-old, it still looks like it was abandoned only yesterday. Discover a mysterious artefact as you explore the mystical galleon in Ancient Spirits: Columbus’ Legacy and solve a mystical puzzle that transcends time in this fun and exciting Hidden Object game.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 18 yorum

9 Ekim 2010 15:36

oyun nasıl arkadaşlar

9 Ekim 2010 15:51

bakalım bilo nasılmış...

su
9 Ekim 2010 16:42

oyun çok düz hidden değil,zuzunun dediği gibi,alıyoruz,veriyoruz,sağa sola takıyoruz ))))
bazen ing.verilen ipuçları var..
oynaneybıl bir oyun mersi özlemcimm..

9 Ekim 2010 19:29

betasını oynamıştık,

9 Ekim 2010 19:32

kitaplıkta takıldım, takılanlara ip ucu vereyim,makasla en alttaki sağdaki kitap kesiliyor. ağaç evdeki.

10 Ekim 2010 00:22

bitti, bunun betası, oyunun yarısıdan fazla idi,takıldığınızda,hintte çıkan yazıda gideceğiniz mekanın yeri genellikle yazıyor ing bilmediğim halde, mekanın adından anlaşılıyor.

11 Ekim 2010 16:45

oyun güzel arkadaşlaar çok uzun bi betesını oynamıştık,sevmiştikde...

11 Ekim 2010 16:47

ormanda kulube dışında kaldım takıldım hiç bi yere gidemiyorum tuzlukla bişi yapıcam ama ne yapacağımı bulamadım uğraşıp duruyorum

11 Ekim 2010 16:57

kabağın arka tarafında yerde tuz varmış onu tuzluğa doldurdum dikkatli gezin oralarda zor buldum.

11 Ekim 2010 20:40

bu seferde geminin kilerinde mahsur kaldım çıkamıyorum elimde amulet parçası,çanta,kavonozda saklı saat,jar,flints with spark var.hinte basınca
? remorks/hints/armor hint ? çıkıyo bişi anlamadım.

12 Ekim 2010 20:14

oyun güzeldi teşekkürler ....

Adsız
13 Ekim 2010 20:03

mehaba arkadaşlar geminin kilerinde mahsur kaldım çıkamıyorum elimde amulet parçası,çanta,kavonozda saklı saat,jar,flints with spark var.hinte basınca
? remorks/hints/armor hint ? çıkıyo bişi anlamadım.

14 Ekim 2010 12:03

oyunu bitiren arkadaşlar yılanlı yerde yılana ne verdiniz ben orayı geçemedim yardım lütfen

Adsız
15 Ekim 2010 00:27

yılana ne verdiniz lütfen yardım edermisiniz

Adsız
24 Ekim 2010 17:28

ay aman iyki sorduk yılana ne verdiniz diye tık yok aaa soyleyin ama olmuyor

yorgun
24 Ekim 2010 17:35

hala ses yok

yorgun
24 Ekim 2010 17:38

öslem yetiş yılana ne verdiniz

24 Ekim 2010 17:48

http://www.gamezebo.com/download-games/ancient-spirits-columbus-legacy/walkthrough burdan bak hatırlamak zor

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template