Tornado: The Secret Of The Magic Cave [FINAL]



Bir fırtına Amy ve Tomu ebeveynlerinden ayrı düşürmüştür. Şimdi göreviniz, eğer kabul ederseniz ( :P) çocukları sağ salim evlerine geri götürmek.Antik bir sihirli mağarayı keşfettiklerinde çocukların karşısına çıkan bulmacaları da çözmelerine yardım etmek.115 MB

A tornado has separated Amy and Tom from their parents! Now it’s up to you to help Amy and Tom make it home safely! After finding an ancient magic cave, the children must solve perplexing puzzles and piece together the clues to make it back to their parents in this exciting Hidden Object Puzzle Adventure game, Tornado: The secret of the magic cave. 115 mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 16 yorum

3 Eylül 2010 10:23

ellerine sağlık teşekkürler indirdim birazdan oynarım

3 Eylül 2010 14:35

birazdan bildiririm nası bişeymiş :)

Uğurkağan
3 Eylül 2010 15:15

süperbabaanne FİLEFACTORY LİNKİ EKLERMİSİN BAŞININ BELASI OLDUM YA LİNK DİYE DİYE KIZMA BANA...

su
3 Eylül 2010 15:16

oyun güzel..nereyi tıklasak bulmamız gereken objeler çıkıyor.şimdilik kelime oyunu yada puzzle çıkmadı.fenerle boğuşuyorum :) siz siz olun 'hard' versiyonu seçmeyin bide !

3 Eylül 2010 18:11

niyeyse şu anda ne mediafire ne filefactory ne de rapidshare upload kabul etmiyor.IO error alıyorum hep.
il fırsatta başka link eklenecektir

Uğurkağan
3 Eylül 2010 18:35

sağol kardeşim Sishyphos ilgilendiğin için sabırsızlıkla linkin gelmesini bekliyorum...

3 Eylül 2010 20:17

LİNK EKLENMİŞTİR

su
4 Eylül 2010 23:09

oyun basit olmasına rağmen çok oyalıyor arkadaşlar...

Sis
4 Eylül 2010 23:39

şekom gelmeden kurmuştum.oğlumla oynuyoruz buralarda.zor değil ama kolay da değil.

15 Eylül 2010 22:33

güzel bi oyunmuş ama çok kısaymış hemen bitti,oldukçada kolay,teşekkürler süperim ellerine sağlık.

20 Eylül 2010 20:29

güzel oyunmuş.oynamayanlara tavsiye ederim:)

Adsız
6 Haziran 2012 19:34

LİNKLER ÖLMÜŞŞŞ

7 Haziran 2012 00:57

LİNKLER YENİLENDİ

Adsız
7 Haziran 2012 04:25

sis çok teşekkürler, ama rapidden indiremiyorum ben. pc yeni,win7 dizüstü.rapidde error veriyor neden bilmiyorum. masaüstü pc de rapidi kullanıyordum rahatlıkla.errorda rapidproya ihtiyacın var pasword falan bişeyler diyor,ne eksik anlayamadım.bu konuda bilgi verebilirmisin

Adsız
7 Haziran 2012 04:33

sis, rapidde error kodu (8d5611a9)muş.rapidproya ihtiyacınvar IP adress gibi şeyler diyor ing.olarak.yardımcı olurmusun lütfen:)

7 Haziran 2012 15:17

adsız ip adresinden bir başka indirme yapılıyor anlamında bu.ip adresinizi yenileyin ve ağınızda başka kullanıcı var mı bakın.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template