Royal Trouble


Princess Loreen and Prince Nathaniel have been kidnapped, and need your help to escape from a mysterious dungeon! Control both characters and manage both of their inventories in Royal Trouble, a fast-paced Hidden Object Puzzle Adventure game! Navigate treacherous locations, and escape from the kidnappers before it is too late! Teach Loreen and Nathaniel to work together in order to solve puzzles and reach safety.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 32 yorum

10 Eylül 2010 22:00

hemen bakayım oyuna kimse bişi dememiş birinç birinç yaşasın:))))

su
10 Eylül 2010 23:52

oyun güzell...tez yüklene ve başlana !

11 Eylül 2010 10:58

gamezebodan kopya çekiyorum çok karışık bir oyun.

11 Eylül 2010 10:59

Dark Tales 2 Edgar Allan Poe's The Black Cat CE oyunu bile bundan daha kolay,

11 Eylül 2010 12:15

muffaktan cikamadimm yaff altin param kiyatim tuyum bise spatulamsi seyim kaldim elimde kapida acamadim olee doloaniorum imdakkkkk

su
11 Eylül 2010 12:23

tüh yav! oyun çok basit akıyor die hiç birini yazmamıştım...keşke yazarak gitseymişim..yapılan çok şey oluyor ama çok basit ve fakat ben yazmadan gitmişim :( (fiş gibi konuştum)

su
11 Eylül 2010 12:48

zuzum mutfaklı kısım şöyle,baştan yazayım..

defterden sayfa
masadan tavuk,çatal-bıçak,spatula
duvardaki kollar yapıldı
yemek asansörüne önce tavuk-not alındı
mavi obje-not alındı
çatallar yollandı boş tabak alındı
tabak kuşa tüy aldık
para asansöre kondu bi alt kattan geri aldık
spatula ile şöminenin üzerindeki pencereden soot
soot masada yağ şişesine
sonra tüyle tıklandı ve inv.deki kağıta yazı yazdık
kağıt asansöre,başka bir not ve vazo alındı
vazo ateşe,yeni mekandayız.

11 Eylül 2010 13:34

ok gectmm

11 Eylül 2010 13:36

sucum yorum etmisin gectimdi artikim yinede tsk cnmcumm safa yenimemeisim ondan goremedimm

11 Eylül 2010 14:33

oyun sonlara doğru zor ve karışık

su
11 Eylül 2010 15:56

eğer oyunda karşılıklı konuşmaları takip edebiliyorsanız hiç sorun çıkmıyor.rahatça oynanabiliyor.çok sıkışınca hint kısmıda alt alta bize en ince detaya kadar zaten ne yapmamız gerektiğini yazıyor.ing. bilgisi az olanlar içinse deneme-yanılma yoluyla oyun ilerliyor..tabi bu bence ! :))))

11 Eylül 2010 18:02

inglizcem yok, ama hidden objelerin isimlerini artık ezberledim 2 senedir oynayınca,sözlüğe artık bakmıyorum ama, cümleden bir şey anlamıyorum

11 Eylül 2010 20:16

bitiiii bafilfimmm cok guseldiiiii tskkkk muckss

11 Eylül 2010 23:00

zuzummmm,
senin bafilmana bayılırım ben :)))

yorgun
11 Eylül 2010 23:20

canım oyunlar harika sagolasın

mery
12 Eylül 2010 16:27

yesil yaprakların birini bulamadım ve elimde sadece bir anahtar kaldı yardım

12 Eylül 2010 17:21

SİS bende senin zuzu'nun bafilmasına bafilmana bayıldım.

12 Eylül 2010 17:55

ne romantik bir oyundu :))) bnde bafıldımmmm.....

su
12 Eylül 2010 18:37

mery;yeşil yaprak derken ne demek istiyorsun.takıldığımız yerleri daha belirleyici yazarsak iyi olacak..eğer senin şu yeşil yaprak,tartıya koyduğumuz bölümse,yaprakların hepsini koyma.1 tanesi masada kalsın.

su
12 Eylül 2010 18:54

ateşte malzemeleri pişirme kısmı biraz karışık yazayım..
önce odunları koyup körükle ateşi yakıyoruz.küçük olan tencerede cola nuts olan bitkiyi yine körük yardımıyla kızartıp alıyoruz.diğer tencereyi koyup coca leaves leri ekliyoruz.kızarmış zımbırtıyıda ekliyoruz,şekeri ve suyu koyduktan sonra fırının körüklenmesi lazım.ama çok körüklenirse oyun yeniden başlıyor.bunun için su bidonundan tekrar su alıp eklemek lazım.25 saniye pişecek..körükleme işini hep turuncu kısımda tutmaya çalışın..

mery
13 Eylül 2010 00:29

evet su orda takıldım tartıya 14 gr koyuyorum ama ir türlü denk gelmiyor dedigini bir deniyim

13 Eylül 2010 11:24

güzeldi cok keyif alarak oynadım hele finaldeki romantizm süperdii:))tskler adminlerimmm

Adsız
13 Eylül 2010 23:52

merhaba arkadaslar ben bu terasda takıldım elımde sopa fırca vılada falan var ama hıcbısey yapamıyorum bacayı temızlemem gerekıyor ama olmuyor yardım lutfen

14 Eylül 2010 00:13

tuğbacım;elindeki sopa,süpürge ne varsa terastaki sağdaki duvardaki deliklere takacaksın:)

15 Eylül 2010 18:25

Hııııımmm kaçırmışım demekki hemen yükleneeee.....

Adsız
16 Eylül 2010 00:17

seda: nihayet bitti ve güzeldi. Tabi nil'in katkılarıyla:)

16 Eylül 2010 01:16

Bende terastayım elimde capsul yutmuş güvercin çiçek ve 2. cod kağıdı var bişi yapamaz odum.

16 Eylül 2010 21:36

güvercini havaya bırakıp uçuruyosun sonrası güzel gidiyo dikkatli olur adamlarla konuşur fırın inventoyu iyi kıllanılırsa oyun takılmadan gidiyo.çok güzeld ve zevkliydi ellerine sağlık özlemcim çok teşekkürler.

21 Eylül 2010 14:10

oyun güzeldi:)

2 Ekim 2010 04:05

yaaaa ben şu tartı olan bölümde takıldım yanda yazan sayı kadar yaprak ve diğerlerinimi buluyoruz ben topladım ama yandaki kağıtta yazanlar kadar yok elimde ve ne denediysem olmadı lütfen acilll yardımmmmm :( elimde 8 tane coca leaves var 5 tane sugar var ve 6 tanede cola nuts var acil yardım kafayı yedim yapamadım bitürlü bütün raflara tıkladım başka bişi toplayamadım:(

2 Ekim 2010 04:06

suuuu lütfen yardımmm etttt :(:( acillll

9 Ekim 2010 17:25

bi oyun hem beyle güzel hemde zor olurmu?
baştan sona hintliyerek oynadım,
ne iyi ettimde oynadım ne iyi ettimde oynadım

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template