Nightmare Adventures The Witch's Prison FİNAL


Help Kiera Vale discover her ancestor’s history as she explores Blackwater Asylum in Nightmare Adventures: The Witch’s Prison! After receiving a mysterious letter from Alton Quinn, Kiera sets off to find out about her birth parents. Finding Blackwater Asylum to be in a state of disarray, Kiera begins exploring the grounds looking for information about her family, and Alton’s mysterious secret. Help her discover the truth in this Hidden Object Puzzle Adventure game!

System Requirements:
OS: Windows XP/Vista
CPU: 1.2 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 223 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 17 yorum

5 Eylül 2010 00:36

Puzzle sevenler için ,ideal oyun, babaannenin yorumunun kaldığı yerden sonra, çok zorlandım, big fıshten yardım aldım.oyunun çoğunluğu puzzle.

5 Eylül 2010 00:39

duvardaki thorn yazısının üstüne damlalık tıklanıyor sonra bahçedeki dna testi olan alete damlatılıyor.

mery
5 Eylül 2010 02:48

kapıdaki puzzeleyi yapıp günesi ortaya oturtuyoruz kapı üstündeki levyeyi yerdeki boruları ve kapı girişindesi su sisesini alıyoruz

su
5 Eylül 2010 22:27

oyun skip kullanmadan asla geçilemez valla..bitirdim ama sevdiğim hiddenlerden değildi.

6 Eylül 2010 00:21

bende sevmedim, çok puzzle var, mantıklada çözülmüyor

Adsız
6 Eylül 2010 00:49

arkadaşlar oyunu indirdim ama açılmıyor bu sorunu başka yaşayan var mı acaba.ne yapmam gerekli

6 Eylül 2010 01:38

açılmıyor derken adsız arkadaşım hatamı veriyor daha net yazarsan yardımcı olmaya çalışırım

Adsız
6 Eylül 2010 10:00

masa üzerine çıktıktan sonra tıklıyorum ama hiçbişey olmuyor

7 Eylül 2010 10:39

4. bölümdeyim.elimde yeşil bir sıvı romen rakamıyla 11 ve aslan başı resmi olan bir tahta pu var.ama ilerleyemiyorum.bilen varmı

7 Eylül 2010 10:45

hımm.sahiden buraya yazınca çözülüyormuş :) bölümü geçtim.bence çok zevkli bir oyun

Adsız
9 Eylül 2010 20:32

oyunu bitirdim çok güzeldi ama skip siz bitmezdi süperbabaanneye teşekkürler

reiki1
12 Eylül 2010 11:27

oyunda sorunmu var indiremiyorum yardımmmm silinmiş diyo hotlife..filefactory de hata veriyooo

12 Eylül 2010 12:15

LİNKLER YENİLENMİŞTİR

reiki1
12 Eylül 2010 16:36

tşk ederim süpersiniz..

13 Eylül 2010 02:54

puzzelların mantığı vardı ama çok vakit ayırmak gerekiyor bn çok beğendim bu gibi oyunlar olsada oynasak teşekkürler admin özlem:))))

zeynep
17 Eylül 2010 10:59

oyun bitmiyorki devam ediyor ve cok guzel kapının orda bahce lambalarındaki işaretlerde kala kaldım bulamıyorum oynayan varsa acıklarmı lutfen

11 Ekim 2010 23:56

pes efendim.
kopya kopya nereye kadan

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template