Mystic Gateways The Celestial Quest


Follow Edwin through Mystic Gateways! After unlocking ancient portals, Edwin sets off on an adventure and asks you to follow! Travel across the globe and find fellow members of the mysterious Shadow Vanguard. Each member will help you collect the valuable relics necessary to open each gate. Solve perplexing puzzles and find helpful items in Mystic Gateways: The Celestial Quest, a fun Hidden Object Puzzle Adventure game.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 64 yorum

su
11 Eylül 2010 15:52

özlemcimm valla harikasın canım benim :))

bu oyun çok güzel arkadaşlar çok az oynayabildim ama sevdiğimiz türden ...

11 Eylül 2010 16:07

yüklemeye başlıyorum teşekkürler özlem ve su....

Uğurkağan
11 Eylül 2010 16:23

özlem kardeşim mümkünse filefactory linkinide atarsan çok sevenirim diyer oyunları oynadım güzeldiler şimdiden teşekkürler bayramda bile ilgilendiğin için

11 Eylül 2010 16:40

uğurkağan link eklendi iyi oyunlar

11 Eylül 2010 18:08

oyuna başladım ama pek sevemedim edgar gibi değil:(((

su
11 Eylül 2010 19:11

samantha benzeri bir oyun bu..obje bulma yok.puzzler çok basit.ama oynanıyor :)

11 Eylül 2010 19:29

bu oyunu daha önce oynamıştık, betamıydı.
acaba bulamadım

Adsız
11 Eylül 2010 21:04

selam arkadaşlar
ben oyuna başladim gizli odaya girene kadar güzeldi ondan sonra resimler itemler görünmez oldu baştan herşey ayna gibiydi acaba başkalarinada oldumu böyle merak ettim yazarsaniz sevinirim saygilar

12 Eylül 2010 00:11

önce bende öyle oldu direk karanlık odaya girdim sonra kapatıp açtım oyunu düzeldi

12 Eylül 2010 00:16

bende suya inmem gerekiyo oturan adamdan bişimi almam yoksa ona bişimi vermem gerekiyo bulamadım elimde sarmaşık,scepter,kağıt var bişi yapamıyorum,galiba su altında vana mı var onumu kapatıcam bilemedim nasıl.

Uğurkağan
12 Eylül 2010 00:21

iy geceler arkadaşlar benimde arkadaşın dediği gibi birşey oldu gizli odada siyah beyaz bir resimin önünde takılı kaldı ne yapsam gitmiyor anlamadım resimdeki büfe gibi birşey var ondada çarpı işareti var ne yapılıcak hiçbirşeye tıklanmıyor

12 Eylül 2010 11:35

ben bu oyunu sevdim. genel olarak oyun akıyor. zorlamıyor araya hidden sahneleri serpiştirilmiş. puzzle lar tanıdık ama her zaman oynayabileceğim sıkılmayacağım puzzle lar. bu arada ben de herhangi bir takılma olmadı. ADA cum, nehir in ordaki sahnede önce adamla gerekli konuşmaları yaptığına emin ol. sonra önce sağdaki hind. cevizi ağacı tarafına gidip oradan, sarmaşık ve bahçe makası al, sonra limon ağacı tarafına bahçe makası ile tıkla oradan dal ve kablo gibi bişe topla, sonra tapınak tarafına gidip orada heykel parçalarını toplayıp heykelleri tamamladıktan sonra içeri giriyosun

su
12 Eylül 2010 13:19

oyunda birde şuna dikkat edilmesi gerekiyor:ben bu ablayla yada abiyle konuştum yeter demeyin.bazı işlemler yapıldıktan sonra aynı şahsiyetlerle tekrar konuşmak,yeni görevler almak gerekiyor.

12 Eylül 2010 14:48

adaland hira ben yazdıgın bolumu gectınmı bılmıyorum ama ben genede yazayım topladıgımız 5 adet sopa varya onu deve verıyoruz sonrada ustune ortu ortuyoruz deve bıze bısey verıyo onu alıyoruz sonrada hındıstan cevısı toluyoruz ok canım

12 Eylül 2010 14:51

topladıgımız cevızlerı kalenın ıcındekı krala dıyım artık ona verıyoruz

12 Eylül 2010 15:02

daha sonra kalenın ıcındekı ortadakı cesme gıbı seyı fırcayla orumcek aglarını temızlıyoruz temızledıkden sonra adamın yanına gıdıp koprunun oraya ılk once agac parcasını sonrada dalını koyup asaga ınıyoruz

Uğurkağan
12 Eylül 2010 15:03

arkadaşlar ben beyendim oyunu baya güzel bu tarz oyunlara daha çok yer verirseniz sevinirim ama kısa sürdü güzel olduğundanmı acaba .....

12 Eylül 2010 15:20

havuzun ıcınde ılk once kurekle kapagın onunu kazıyoruz sonra kapagın onunde solda sekıl var o seklıde kazayıp alıyoruz aldıkdan sonra kaleye gıdıp ortakı cesmeyı tılayıp puzzle yapıyoruz yaptıkdan sonrada kapı acılıyor oraya da havuzdan aldıgıız seklı koyuyoruz oraya

12 Eylül 2010 15:24

daha sonra kalenın dısarısına cıkıp 4 adet krıstalı alıyoruz tekrar ıcerı gırıp krıstalllerı yerıne yerlestırıyoruz

12 Eylül 2010 15:26

acılan kapıdan bıze bı obje verıyo onu alıp adaın yanına gıdıyoruz ve kalenın arkasındakı pıramıte tıklıyoruz

12 Eylül 2010 15:30

pıramıtın etrafını fırcayla temızlıyoruz ısle bıtıkden sonra oradakı tum objelerı toluyoruz en son arka pıramıtten aldıgımız anahtarla ordakı yerı acıyoruz orda bı cıkıyoruz carklar var onları oraya koyuyoruz

12 Eylül 2010 15:46

onumuze havuzlu bır yer gelıyo orda tum haortum parcalarını toplayıp havuza yerlestırıyoruz daha sonra orda solda duran heykele paperı verıyoruz

12 Eylül 2010 15:46

hadı bakalımbende takıldım yaaaaaaaaaaaaaaa

12 Eylül 2010 15:56

evttttttttt cozdum sımdı canlarım kagıdı verdıkden sonra adamın yanına yanı laenın yanına gıdıp bır komur parcası alıyoruz komuru heykeldekı kayıda surup seklı kopyalıyoruz daha sonra havuza gıdıp ordakı puzzle yı yapıyoruz sekıllerın aynısını toıklıyoruz ve su akıyo

12 Eylül 2010 16:01

havuzdakı kapagın ustunu tıklıyoruz ve sekıllerı bulmamızı ıstıyo sekıller 3 tanesı havuzun ıcınde kurekle alıyoruz ıkı tanesı pıramıtın duvarlarında ve kenarlarında

12 Eylül 2010 16:08

sekıllerı kapagın ustune koyuyoruz ve 4 tane demır parcası buluyoruz onları kapaga koyup asagıga ınıyoruz ındıkden sonra daıre kapagın ustune agac yapraklarını koyup kaldırıyoruz

12 Eylül 2010 16:17

daha sonra kapı ıcın bazı parcalar topluyoruz duvardakı parcayıdacekıcle alıyoruz ve ve kapıya koyuyoruz kapıdakı puzzle yapıyoruz ve ıcerı gırıyoruz gırdıkten sonra 3 tene pıaramıt var onları fırcayla temızlıyoruz ve ısık puzzle yapıyoruz oda bıttıkden sonra duvarı tıklayıp orda da puzzle var

12 Eylül 2010 16:22

daha sonra tabutun ustundekı tasatıklayıp ıcınden bır tane not alıyoruz sonra sandalyeyı fırcayla temızlıyoruz

12 Eylül 2010 16:26

sonra bıtanelerım benım cıkan kısıye tıklayıp konusuyoruz konusmabıtıkden sonra ortakı tabutun ıcıne bakıyoruz ve kancalı objeyı ona verıyoruz sonradakı arkadakı heykellere ıkı sopayı verıyoruz ve ates gıbı bısey cıkıyor atesın oratsınada madalya gıbı obje varya onu koyuyoruz

12 Eylül 2010 16:28

madalyaya tıklıyoruz ve gozun ustundekı duvar tasını cekıcle kırıyoruz

12 Eylül 2010 16:32

dostlarım sanırım anllattıgım ıkıncı bolumdu sımdı 3 gectım neden dersenız kardesımın kaldıgı yerden basladıgım ıcın bu bolumu yazdım

12 Eylül 2010 16:36

3 bolum arkadaslar ılk once heykel baslarını toplayıp derenın oraya koyuyoruz ve puzzle yyapıyoruz

12 Eylül 2010 16:40

daha sonra kopruyu tamır edıyoruz

12 Eylül 2010 16:50

adamın ıstegı parcaları toplayıp ona verıyoruz

12 Eylül 2010 16:57

daha sonrada arkadaakı bolanu tamıredıyoruz balonla yukarı cıkıyoruz orada suyuun akıntısı durdurmak ıcın tas topluyoruz sonra sol tarafta kıtap var kıtabı temızleyıp alıyoruz

12 Eylül 2010 17:06

adamla tekrar konusup bı saga ınıp sag tafadan muz alıyoruz ve adamın oldugu yere gıdıpmagaradan ıcerı gırıyoruz orda 5 adet zıncır parcalarını topluyoruz kolye elde edıyoruz kolyeyı sol tarafdakı tapnaya gıdıyoruz onundekı maymunu fırcayla temızlıyıp ona takıyoruz ordan cıkıp sagdakı eve gıdıyoruz evın ustudekı maymunu temızlıyoruz ve kapının onundekı ılıcı alıyoruz ve saolda bır yere gıdıyoruz ordakı her agacı kesıyoruz

12 Eylül 2010 17:15

kılıclakestıgımız yerdekı merdevenı yapıyoruz daha sonra yerdekı anahtarı alıp soldakı tabutun kapagını acıyoruz ıcerı gırıyoruz gene kılıclaa kesıyoruz ates sımgesı cıkacak karsımıza tekrar dısarı cıkıp tum heykellerı temızlıyıp topluyoruz heykellerı alıp ıcerı gırıyoruz ve renklerıne gore koyuyoruz orda bır kolcıkıcak onuda tıklıyıp sarmasık parcaları topluyoruz ve kola koyup acıyoruz

12 Eylül 2010 17:32

sonra yukardakı pıraıte gırıyoruz ve sol tarafta duvarı cekıcle kırıp ordakı puzzle yapıyoruz ıtıraf edıcem bunu hep hınt yardımıyla yaptım))))))))))))))))

12 Eylül 2010 17:41

yaptıktan sonra ıcerı gırıp tekrar ıcerı gırıyoruz orda bazı sekıller var defter gıbı seylerı toplayıp orda gosterılen sekıllerı topluyoruz sonrada o defterlerı o heykele verıyoruz ve kızılderelı cıkıyo onunla konusuyoruz sag tarafda heykel var onun parcalarını tolayıp onu tamamlıyoruz

12 Eylül 2010 17:58

daha sonrada magaradakı sag taraftakı heykelın onune cıcek ekıcez pıramıtın dısına cıkıp sag taratakı cıcek tohumunu alıyoruz sonrada sag tarafda kare seklındekı suu kabını alıyoruz solundada saksı var onu alıyoruz tekrar pıramıtın ıcıne gıdıp onune ılk once saksıyı tohumu ve suyu koyup cıcegımız acıyor bıze axe verıyo onu alıp ılk basladıgımız yere donuyoruz tapınaga gıdıyoruz axe yı maymuna verıyoruz ordan cıkıp kebeklerın oraya gıdıp puzzle yapıyoruz sonra tekrar meydana gelıp yerdekı sopayı fırca yardımıyla alıp tekrar tapınaga gıdıyoruz sagtaraftakı agacın govdesıne cekıcle vurup ve evın onunde sarmasık dalı var palmıye agacına merdıven yapıp palmıye dalı alıp yakalama aletı yapıyoruz sonra tekrar kelebegı alıp tapınaga gerı donup kapının oraya koyuyoruz

12 Eylül 2010 18:08

kapıyı acıyoruz ve tekrar meydana gelıp ortakı bol maymunlu yere gelıp tum maymunları fırca yardımıyla teızlıyıp muzları onlara verıp en ust kata cılıyoruz canın altında bıze bır karısım notu cıkıyor

12 Eylül 2010 18:13

ıxsır yapıyoruz meydanda sag tarftakı palmıye agacından bır yaprak alıyoruz dıbındede kalın kasık alıyoruz tapınagın solundakı agacdan mor portakal alıyoruz maymunun onundende kurek yardımıyla agac dalı alıp ıksırı hazırlıyoruz

12 Eylül 2010 18:16

ıksırı alıp tekrar pıramıte donuyoruz ve sıseyı kızıl derelıye verıyoruz ve sag taraftakı asılı ısıyı fırca yardımıyla temızlıyıp boluu bıtırıyoruz

12 Eylül 2010 18:26

4 bolumdeyız oradakı kopege ılk once kemık verıyoruz sonra bır adam cıkıyor onunla konusuyoruz sonrada ona baston verıyoruz ve su testısı topluyoruz ortakı testıyı tamır edıyoruz ılk once kopegın onun dekı tuglayı cekıc yardımıyla kırıyoruz evın onundekı kaba koyuyoruz suyuda alıp dokuyoruz sag tarfda kayanın orda dal alıp kaıstırıyoruz ve testıye dokuyoruz puzzle var onuda yapıp arı peteklerıne verıpbal alıyoruz

12 Eylül 2010 18:35

balı adama verıp karsıdakı tepeye cıkıyoruz daha sonra sol tarafdakı ıskeletı fırca yardımıyla temızlıyıp eksık olan parcalarını topluyoruz sag tarftakı kayayı temızlıyıp fırca yardımıyla oradkı sekıllerı bulup yerlerıne yerlestırıyoruz ortada bır yer acılıyor arayada tas parcaları toplıyıp koyuyoruz

12 Eylül 2010 18:55

tekrar evın oraya gelıp adamla konusup saman yıgını verecek bıze alıp onu tepeye gıdıp tasların ustune koyup karsıya gecıyoruz orada bı adam karsılıyo bızı konusup arabayı tamır edıyoruz daha sonrada kayalıkdakı ıstenelenlerı buluyoruz bır tanesı arabanın ıcınde ıkıncısı eveın ordakı adama elma toplıyıp ona verıyoruz ve bıze verıyo ucuncusu de tpedekı adamla konusup su matarsı verıyo matarayı alıp sagdakı tası cekıcle kırıp ıcıne su dolduruyoruz ve adama verıyoz gene sag taraftakı tas yıgını ıcınde onları yerlestırıyoruz

12 Eylül 2010 19:47

besıncı bolumdeyız bende takıldım hehehehehehe:))))))))))))))))))))))

su
12 Eylül 2010 20:21

eee..buda bitti :)))

12 Eylül 2010 21:52

kolay gelsin de biz bunu oynadık daha önce:DDD

Adsız
12 Eylül 2010 22:31

Yardım edin. 1. bölümde takılıp kaldım.

su
12 Eylül 2010 23:16

babanem ne zaman oynadık ben ilk görüyorum vallak billak..

13 Eylül 2010 00:59

adsız ılk bolumu sormussun ılk once sagda alt tarafda bır ampul var alıp sagdakı abajura takıyoruz sonra ıse sagda altta elektrık kapagı var onu acıyoruz ordakı puzzle var onu yap sonraasanın uzerınde kıtap onu alıyoruz sonrada raflardakı eksık kıtapları masanın etrafında toplayıp renklerıne gore yerlestırıyoruz solda altta sandık var kıtaplık etrafında onun parcaları var onu da yap ıcınden bır not cıkıcak notu ortakı kıtapların oraya koy ve kıtapları rakamlara gore tıkla 9 58ve 4 olacak ondan sonrada oyun kendı akıyo kurek fırca ve cekıclerı bulucan masanın uzerındekı heykelı cekıcle kırıp anahtarı alıcan ok

13 Eylül 2010 02:15

http://hiddenobject.blogspot.com/2010/06/birth-of-cradle-canopus-beta.html#uds-search-results



nihayet buldum oyunu:DDD

13 Eylül 2010 02:17

4 saat sürmüş oyunu aramam.farklı isim olunca tabi:D

13 Eylül 2010 02:18

tabi betaymış su.ben oyunun başlarındayım daha.o nedenle hatırladım başlarını.finalini de oynayayım bari:D

14 Eylül 2010 11:41

olamaz ya gemide kaptanın istediği ıvırı zıvırı bulmak için hayalet geminin sol köşesindeki su altında, lünaparktakiler gibi bi aletle kadehleri topluyodum sıkıldım skip yaptım. napsam bidaha bu ekrandan çıkamadım. oyunu açtım kapadım yok what fayda ölece kaldı. sildim yeniden kurdum nayır gene orda. hünkür şimdi isim değiştirip baştan oynuycam. cezamı nan bu bana?

14 Eylül 2010 14:33

oyun çok güzeldi,hintler biraz ingilizceyle yol gösteriyordu,ellerine sağlık özlemcim.

zeynep
15 Eylül 2010 11:27

bozo bende orda kaldım
acaba birşey mi var ordada cıkamıyoruz

20 Eylül 2010 12:59

güzel oyundu.ancak oynama fırsatı bulabildim.bende sorun çıkarmadı oyun.
oynamayanlara tavsiye ederim:)

5 Ekim 2010 14:08

oynamıştım oyun süper:) tavsiye ederim

8 Ekim 2010 17:59

numara 7 ve 49 yorumlarına aynen katılık
bu oyun oynanık fekaat isim değişik

8 Ekim 2010 19:36

agustos;53 nolu yorumda zaten oyunu bulmuş ve yazmışım sitedeki linkini.ama daha önce oynadığımız betaymış:)

8 Ekim 2010 21:14

haklısın süperbabannecim ama prensip olarak 50 den sonraki yorumları okumadıımdan görmemişim =)

17 Ağustos 2011 17:22

LINK UPDATED-LINK YENILENDI

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template