Victorian Mysteries Woman in White




Who is this woman in white and where did she come from? What is her secret? Find out in Victorian Mysteries: Woman in White,
an upcoming hidden object adventure based on the mystery novel written by Wilkie Collins in 1860.
You'll travel back to the Victorian era as you explore mansions, search for clues, look for razz, uncover new secrets, and discover the truth about the mysterious woman in white.

*Awesome story line!
*Detailed Graphics!
*No Installer


System Requirements:
OS: Windows XP/Vista
CPU: 1.2 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 307 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download

Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 58 yorum

14 Eylül 2010 11:43

tşk, babaanneeeeeeee

14 Eylül 2010 12:41

evettt tesekkürler indirmeye başladım video görüntüsünden güzele benziyor gibi

14 Eylül 2010 12:43

error verdi açılmıyor

su
14 Eylül 2010 13:15

hotfile den indirdim aynı sorun bende de çıktı.teknik desteğe yazdım çıkan yazıyı..

14 Eylül 2010 13:49

gene açılmadı yaaaaaaaaa

su
14 Eylül 2010 14:12

2.linktende açılmadı :(

14 Eylül 2010 14:39

babaanneciğim nerdesin oynayamıyozzzzzzzzzz

su
14 Eylül 2010 14:56

babane hotfile linkini yeniledikten sonra açıldı..teşekkürler.

14 Eylül 2010 15:09

file factory den indirmeyin

14 Eylül 2010 15:40

merhaba arkadaslar hira ben hotifleden indirin oyunu acılıyo

14 Eylül 2010 15:58

hira ben oyunu anlatıyorum bırıncı bolumdeyiz ılk once soldakı pencerenın kenarından kırbıtlerı alıyoruz daha sonra tekrar solda objelerı buluyoruz elımızde kurek elmas ve kırbıt olacak sonrada kpının oraya gıdıp puzzle yı yapıyoruz solda cıcek saksının yanına gıdıp kyrekle topragı kazıyoruz orda bır kol alıp aslanın yanına takıp anahtar alıyoruz ıcerı gırıp kadınla dıolog yapıyoruz sonra karsıdakı masanın ustunde sagdakı kapının anahtarı var onu alıp ıcerı gırıyoruz

14 Eylül 2010 16:13

sagdakı kapıdan ıcerı gırıp kemanın ordakı objelerı tolayıp ordan anahtar alıp karsıdakı kapıyı acıp ıcerı gırıyoz ıcerdekı masanın ordan muzık notası kagıdı alıyoz kalem yfak bısey alıyoz somınenın aoraya gıdıp kırbıtle altını yakuyoz

14 Eylül 2010 16:43

nihayet açıldı, babaannenin değiştirdiği hot fille den açıldı

14 Eylül 2010 16:45

resmi boyadıgımız yerde kaldımmmmmmmm

14 Eylül 2010 16:53

arkadslar bıraz kopuk olacak ama ben genede yazayım seradakı yılana fareyı verıyoz ordan yumurta alıyoruz daha sonra evın dısına cıkıp en sagdakı ay cıcegı varbahce makası ıle onu kesıp cekırdek alıp seradakı papagana verıyoruz orda puzzle var onu yapıyoruz

14 Eylül 2010 17:12

canlarım cozdum o bolumu sızede anlatayım kagıttakı sıralamayı ılk once yere yapıyoruz 2 yı havaya hepsını ama 3 ve 4 kadına yapıyoruz

14 Eylül 2010 17:31

bıtanelerım sımdı paraların yerlerını soyluyorum bırı kyrenın ıcınde dıgerı kıtaplıgın ıcınde bıde orda buzun ıcınde cıkacak onuda kazanın ıcıne atıp erıtıoyoruz ve puzzle yapıyoruz anahtarı alıp evın ust katına cıkıp kapıyı acıyoruz

14 Eylül 2010 21:15

dönen labirenti yapan varmı başım döndü

14 Eylül 2010 21:28

oyun çok güzel ve sürüklüyor,coinleri yerleştiremedim biraz dinlenip tekrar devam edicem,kimse bişi yazmamış bilseydim yazardım ama ordan oraya gidince naaptığımı unuttum.

14 Eylül 2010 21:31

semacım dönen labirent dediğin nedir ki?

14 Eylül 2010 21:46

terazi deki coinler eksikmiş,aşağıda şöminede kazana elimizdeki madeni atıyoruz bronz coin oluşuyo onlarıda koyunca terazi dengede çekmece açılıyo anahtarı alıyoruz.

14 Eylül 2010 21:51

oyun bittiii, labirenti deneyerek tesadüfen geçtim, çok güzel oyunmuş

14 Eylül 2010 21:52

labirent oyunun sonuna doğru

14 Eylül 2010 22:08

diğer bölüme geçmek için baya bi dolaşılıyo kafanız karışmasın üstkata çıkıyoruz aldığımız anahtar soldaki kapıyı açıyo bajçeye çıkıyoruz

14 Eylül 2010 22:19

sorulmayan gizli objeler bulunuyo ,sonrada obje bulma oynanıyor kürek ve ne olduğunu anlıyamadığım objeler alınıyo

14 Eylül 2010 22:32

iç içe bahçelerde dolaşıp objeler toplıyoruz bi mekanizma var onu yapıcaz bide tulumbanın kolunu bulup takıcaz.

14 Eylül 2010 22:44

3 tane taş toplamıştık taşları şelalenin ağzına koyup suyu durduruyoruz tulunbanın kolunu alıp yerine takıyoruz çalıştırınca giderde su doluyor 2 tane knop alıyoruz.

14 Eylül 2010 23:13

takıldım,göl bölümünü geçemiyorummm

su
14 Eylül 2010 23:48

hahahaaa...şimdiye kadar gördüğüm en sinirli cursor..obje ararken çok sık tıklamayın delleniyo valla:D

15 Eylül 2010 00:48

oyunu açıp da sadece BFG yazısını görüp sonra oyunu kapananlar ( NİLOMMMM ) direct x programını güncelleyin

diğer sorun ise sanırım oyunda bir bug.big fishde bir açıklama yok henüz

15 Eylül 2010 02:05

ooohh bittiiiiiiiiiiii,ellerine sağlık süperiiiimm

15 Eylül 2010 02:54

oyunu hiç kapamadan oynadım sorun olmadı güzel bir oyundu teşekkürler babanne...

15 Eylül 2010 12:21

oyunu kurdum ama açılmıyor uyarı geliyor tekrar kurun diye tekrar yüklüyoum aynı sorun çıkıyor yardım lütfen her 2 linkleri denedim

su
15 Eylül 2010 14:03

oyunda devamlı tablolarla resimlerle haşır neşirizya yani bu oyuna söylenecek tek şey var arkadaşlar..
tikisine fot koyduğumun oyunu :P
bana gelince bilmiyorum neden ama oyun normal akıyor(kapadığım halde-dağlara taşlara..)mutfakta kediyi doyurdum,yine kabus bir saklı objeler bulundu.oyun kesinlikle bug ama şöyleki bazen hint buttonu şarj olmadan pasa peşpeşe çalışırken,bazen hiç oralı olmayıp kelalaka objeleri gösteriyor.bu arada meşhur balık tutma seansımda sorunsuz geçti.sona dvm...

su
15 Eylül 2010 14:27

kediye balık verip kestiğimiz bölümde,sağdaki kapıdan girince obje bulma yapıyoruz.orda bir iç çamaşır vardı süperdi:)))

kilisede toplanan kağıtlar masaya konunca epey uğraştım,meğerse sürüklenerek tamamlanacakmış.
sağda kitapların şekli ise kılıç olacak.sivri kısım sola gelecek şekilde...

15 Eylül 2010 15:01

salvador dalimiyim neee yaptıgım ilk tablom hic fena olmadı ama simdi ben biraz balık tutsam iyi olcak
pesinizdeyim geliyorumm:)

su
15 Eylül 2010 15:11

saate ağırlık takılan bölümde,elimizde 3 ağırlık olmalı.buna rağmen ağırlıkları koymaya çalışırken wrong wrong diyip durursa siz ona aldırmayın.tam noktasını bulmak gerekiyor.bunun için ağırlığı bırakın ve önce puzzle parçası ve yazı çıkan noktayı tam saptayın sonrada nokta atış yapın.kafatası alacaksınız...

su
15 Eylül 2010 15:26

bir dolu kapı olan bölümde,tıkladıkça dönüyorlar,ilk kapıyı tıklamak için hintten yararlanın sonrası geliyor zaten..sanırım 3 kapılı yeri sırayla tıklayarak 2 kişiyle konuştuktan sonra hapishane koridoru gibi bir yere geliniyor..sağda duvardan çark alınıyor
solda ki odada obje buluyoruz,aynı odada ki baykuşa takılıyor objeler..yine tam noktalarını bulmak lazım yoksa takılmıyor-anahtar alındı ve koridordaki sağ kapıyı açtık ablayı kurtarıncada oyun bitiyor zaten...

Adsız
15 Eylül 2010 19:23

imdakk ounum u ediodum normel emma simdik actim kapanio sureklii i,mdakkkkkk ay imdakkkk yardimmmmm zuzu............

Adsız
16 Eylül 2010 09:21

merhaba ben esma. bahçedeki üç tane taştan sadece bir tanesini bulabildim. diğer ikisi nerde

Adsız
16 Eylül 2010 15:38

merhaba ya kilisede şu mektupta takıldım kaldım su demişki sürükleyip yapılacakmış saatlerdir sürüklemeye çalışıyorum olmuyor oynayan biri yardım etsin lütfen

Adsız
16 Eylül 2010 15:44

oyunun başladığı yere geri dönünce gizli odaya geri nerden gidiliyor bilen varmı

Adsız
16 Eylül 2010 16:08

BABAANNE VEYA SU YARDIM LÜTFEN
KİLİSEDE ŞU MEKTUPLAR NASIL SÜRÜKLENİYOR

su
16 Eylül 2010 17:35

adsız; tüm kağıtların tam olunca oradaki masaya koyacaksın zarfın yanına..daha sonra mouse ile en üstteki kağıdı yukarı dığru sürükleyerek tüm kağıt parçalarını birleştireceksin

16 Eylül 2010 19:44

oyun açılıyor herşey iyi herhangi bir error mesajı yok. emme oyunun daha play yapmadan ilk sahneleri habire donuyo. windows yapıp yeniden giriyorum az ilerliyo. böle böle yaparken birden tırt, tırt ekran siyah oluyo sona beyaz, sona siyah delircem ya allam ne çekiyom ben bu uyuz pc den?

16 Eylül 2010 21:07

bitirdimm güzeldi keyifle oynadım ama finalde pat diye bitişide üzdü beni, belki güzel final bekledigim icindir diyorumdaa benim oyun sonunda bile musluk inv.te duruyordu asla takamadım onu yerine buda oyunun azizligi heralde

btl159
17 Eylül 2010 12:40

resmi boyadığımız yerde kaldım bir türlü boyamıyor fırçaya boya bile alamıyorum

17 Eylül 2010 13:47

btl159 renkleri hazırladınmı her bir madde bir yumurta ile karıstırılıp kavanozlara alıncaktı hepsi hazır olmassa resim boyanmıyor sonrasında renk sıralaması var sıralama listesinin yarısı saatin icinde o sıralamaya göre renkleri tek tek sec tabloya dokun sadece o kendisi boyayacak

17 Eylül 2010 17:10

puff,oynayamadım işte..açıyorum donuyo,directx yükledim yine olmadı..

17 Eylül 2010 18:07

Swan oyunla ilgili sorununu; çözüm yapılan yer yerine yukarıda sabit linki verilmiş olan Teknik Destek bölümüne, detayları ve kullandığın işletim sistemiyle birlikte yazman, sorununun oyun çözümü arasında kaybolmamasını ve sorununla daha hızlı ilgilenilmesini sağlar.. İyi oyunlar..

18 Eylül 2010 01:49

arkadaşlar bu oyunu bende oynuyamamıştım ama teknik destek bölümünde hemen ilk satırlarda OBEN'in yazdığı 9 yorumdaki uygulamayı yaptım ve oyunu oynuyabildim. şöleki oyunu kurunca sayfa devamlı pır, pır yapıyor ve maus oyun sayfası üstüne gelmiyordu. önce görev yöneticisinden oyunu kapadım çünki açılan sayfayıda maus olmadığından kapatamıyodum. sona oyunun açmamıza yarayan simgesinden bi kıssa yol oluşturup masa üstüne attım. bu ikona sağ klisk yapıp özelliklerden uyumluluk faslından windows98/windows me yi seçtim. zaten masa üstüne kendim attığımdan o işle ilgili bişi yapmadım daha sona aynı yerdeki yüksek DPI yi kutuyu işaretliyerek devre dışı bıraktım. uygula ve tamam dedim ve oyunum açıldı maus falan oyunun üstüne geldi.

18 Eylül 2010 01:51

la bu oyun niye böle lönk diye bitti? Bence bu oyunda bi keleklik var foyası çıkar ortaya yakında daha itemlerde satamadığım malzemelerim vardı. Kaliba tadilata nedeniyle kapadık.

18 Eylül 2010 13:13

evet bozom haklısın bende 50.yorumda yazmıstım elimde musluk ve birseydaha vardı kullanmadıgım patt diye bitti oyun şaşırdım kimsede baktım bu konuda yazmamıs hic benden sonra ilk bahseden sensin ben pcme bulmustum suçu:))

Adsız
6 Ekim 2010 19:43

selam superbabaanne
yukarida ki yorum 31 de rekli tasli sandigi bitirin diyorsunuz ben o sandigi bir turlu
beceremedim nereye tiklasam bir kose aciliyor tekrar tikladigimda o kapaniyor kafayi yemek uzereyim lutfen yardim edermisiniz

Adsız
6 Ekim 2010 21:52

tesekkurler superbabaanne
denedim ve bolumu gectim yardim ve emegi gecen
herkese tesekkurler sagolun
sevgi ve saygilar

8 Kasım 2010 15:16

slm..gizli odaya nasıl geri dönebilirim..lütfen aciill yardım...oyunun başladığı yerdeyim ve geri dönemiyorum:(((

Adsız
24 Kasım 2010 21:16

arkadaşlar allah rızası için yardım edin. gizli odaya geri giremiyorum nasıl girebilirim. inventory imde gizli odada kullanabileceğim araçlar var ve ben evin içini karış karış gezmemem rağmen gizli odayı bulamıyorum.... lütfen yardım......

24 Kasım 2010 21:40

adsız,
oyun epey eskiden oynandı.hatırlayan zor olur.resimli çözüm için aşağıdaki linke tıklayabilirsin.

resimli çözüm


yine de çözemezsen tam detayla kaçıncı bölümde kaldığını yaz ben yardımcı olmaya çalışayım

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template