Mystery Case Files: Ravenhearst (Repost)


Rumors surrounding the history of stately Ravenhearst Manor have circulated for decades. The recently acquired diary of Emma Ravenhearst may hold the key to unraveling the tale behind this unsettling place, yet the pages are missing. Players assume the role of Master Detective to unlock secrets held within Ravenhearst ™, scouring a myriad of enchanting rooms in the manor for cleverly hidden clues. Locating and assembling diary pages helps tell the story of the house and, ultimately, unlock the mystery.

 System Requirements:
OS: Windows 2000/XP/Vista
CPU: 600 Mhz
RAM: 128 MB
DirectX: 6.0
Hard Drive: 91 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR/VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 16 yorum

13 Eylül 2010 11:30

bunu oynamıştık , repost ne demek acaba

13 Eylül 2010 12:02

daha önce oynadığımız.Ravenhearst oyununun ,bazı puzzle bölümleri, herhalde oyunun extra bölümüydü,

13 Eylül 2010 14:06

şimdi oldu, babaanneciğim.

13 Eylül 2010 14:37

yüklemeye başlıyorum bakalım nasılmış....

13 Eylül 2010 14:47

bende oyuna baslıyorum bakalım nasılmıs:))

13 Eylül 2010 15:01

güzellll en bastan basit bir puzzle ile başladım simdi esyalarımı topluyorum cantamı telefonumu sonra ne olcak bilmiyorum umarım düz hıdden degildir gerisi hadi bakalımm:))

13 Eylül 2010 15:27

yok yokk fikildim valla düz hıdden belki cok can sıkıntısında yada cok oyunsuz kalırsak diye koydum bir tarafa:))

su
14 Eylül 2010 12:23

ya aslında düz hidden ama bayağı zor.hatta arada bazı puzzler var ki skip olmadığı için walk.yazmak gerekecek..aranan objelere nokta atışı yapmak gerekiyor,bazıları minnacık ara ki bulasın:)ama ben sevdim,sanırsamki oynayacağım.ilk puzzle için walk yazamadım,tesadüfen geçtim,dierlerine yazarım oynadıkça

14 Eylül 2010 13:25

su puzzlar da takıldığın zaman, hint sana yol gösteryor, onun için hintlerini mümkünse harcama

su
14 Eylül 2010 13:28

evet hintleri vırt-zırt kullanmamak lzm..bölüm sonuna kadar vermiyor çünki...ama puzzler kazık :)

14 Eylül 2010 13:31

kazık ama çok zevkli bayağı uğraştırdı

su
14 Eylül 2010 15:32

1.puzzle da tesadüfen geçtim ama 2.puzzle dan itibaren yazmaya çalışayım...

tarot kartı
Z düğmesi
balık yakalamak için,önce mavi button ve sonra hızlıca yeşile basıp balığı yakalıyoruz.
balık yukarda kıyma makinasına
kılçık olarak alta geçecek
aşağıdaki oyunu oynuyoruz tahtada
kazanınca altta düğme çıkıyor
ona basarak yukardaki diğer 2 şeklide balık yapıyoruz
olunca para alınıyor
para deliğe,anahtar resmi
resim sağda yerine.

su
14 Eylül 2010 23:31

3.puzzle:

turuncu button
çıkan zarlar yapılacak ( 3 kez),coinler balığa gidiyor
körüğe tıklanınca notalar çıkıyor
sağda uğur böcceği dışarı yollanacak
notalar orgda çalınacak
dudak ikonuna tıkla-geç
(sankim bişey unuttum ama ne :D )

15 Eylül 2010 18:14

yok sıkıldım,çok düz hidden pazıllarda zevkli değil siliyorum.

15 Eylül 2010 20:08

bnde sıkıldım sildim :(((

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template