Last Half of Darkness Shadows of the Servants



Karanlık sesler genç bir kızın ruhunu New Orleans kapılarına taşıyor.Hizmet edenin nefesinin ağırlığıyla bu ıssız evin koridorlarında karanlık dolaşıyor. Şehri çevreleyen yüzlerce boş mezarda şimdi sadece gizem var.Yılların içinden büyük gizemin parçaları bu evde tutsak kalmış insanları etkilemeye başlıyor.Öyle bir gizem ki gömülü kalması daha hayırlıydı.643.29 mb

The dark voices carry a young girl's soul to the gates of this New Orleans estate. Upon the weight of the "Servant's" breath a darkness fills the twisted corridors of this deserted house. Now only secrets fill the hundreds of empty graves that nearly surround the entire estate. Through the years, pieces of a mystery have been revealed by an unfortunate few who have stumbled upon this house. A mystery that should perhaps stay buried.643.29 MB



SYSTEM REQUIREMENTS /SİSTEM GEREKİRLİĞİ:

- Pentium III (or faster)
- 128 MB RAM
- 32 MB Video RAM
- DirectX 8.1 Compatible Sound Card
- Windows 95/98/2000/ME/XP/VISTA

KURULUM NOTLARI:
PARTLARI TEK BİR KLASÖR İÇİNE TOPLAYIP UNRAR EDİN.AÇILAN KLASÖRDE RAR GÖRÜRSENİZ SADECE ,ONLARI DA UNRAR EDİN. BU OYUN DEAMON TOOLS İLE MOUNTLANARAK KURULACAKTIR GEREKEN BİLGİYİ BURADA BULABİLİRSİNİZ.MOUNT EDİP CDDEN KURARMIŞCASINA OYUNU KURDUKTAN SONRA OYUN KURULUM EXESİNİN OLDUĞU KLASÖRDEKİ PATCH EXESİNİ ÇALIŞTIRIN.DİKKAT MASAÜSTÜNE İKON OLUŞTUR SEÇMEYECEKSİNİZ VE MUTLAKA OYUNLA AYNI DİZİNE KURACAKSINIZ.WİN7 VE XP SİSTEMLERİNDE DENENMİŞTİR.BAŞKA SORUNLARLA KARŞILAŞIRSANIZ OYUN KURULUM KLASÖRÜ İÇİNDEKİ READ ME DOSYASINI OKUYUNUZ.DLL SORUNU VERİRSE BURADAKİ SİTEDEN GEREKEN DLL DOSYASINI İNDİRİP OYUNUN KURULDUĞU KLASÖR İÇİNE UNRAR EDİN .PARTLARI KARIŞIK İNDİREBİLİRSİNİZ


Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 55 yorum

25 Eylül 2010 23:14

yaşasın yaşasın beklediğim oyunnnn mucks sis:))birinç birinç

25 Eylül 2010 23:20

ikinçç ikinçç oleyyy :P

25 Eylül 2010 23:42

üçünç üçünç olleyyyyyyyyyyyyyyyyyyy:D

Adsız
26 Eylül 2010 00:48

hidden object mi bu oyun

26 Eylül 2010 01:04

adsız etiket eklememişim hemen düzeltiyorum.hayır bu first person adventure denen point click oyunlardan

26 Eylül 2010 03:10

partları karışık indirebilirsiniz...

26 Eylül 2010 21:42

oynayan yokmu makinede takıldım..

27 Eylül 2010 22:48

oynadığım kadarını yazayım

oyun bir odada başlıyor odayı araştırdım masadaki kitaba baktım itemlerimde bir kağıt oldu kapıdan çıktım sokakta ilerledim voodoo shopa girdim merdivenin solunda bir oyun var onu oynadım çıkan kafa tasındaki solda pembe sağda kırmızı gözü not edin ordan geri gdin sağdaki rafa bakın shoptan çıkın sağa ilerleyin bardak oyununu 3 kere kazanın geri shopa gidin rafa tıklayınca elmanız oluyor...

27 Eylül 2010 22:52

shoptan çıkın sağagidin bir kere daha sağa gidince bir kapıdan girin soldaki tabelayı inceleyin tabelanın solunda biryerlere tıklayınca bir ilan var onu inceleyin yandaki kapıdan girin makine var makineyi çözmek çok zamanımı aldı elimizdeki kağıtla alakalıymış bn kopya çektim isteyen olursa veririm şimdilik vermiyorum sonra makinede bir kağıt veriyor ama yıklayıp bakıyorsunuz sadece bn anlamadım bir kapı açıldı diyor neyse ordan çıkın geri gidin konağa girin...

27 Eylül 2010 22:57

konakta çok dolaşılıyor ama demedi demeyin çok korkunç arada karşınıza hayaletler çıkabiliyor:DDD
alt katta mutfağa girmeden önce dining roomda masadaki kitabı alın mutfasğa girin buzdolabında peynir yan dolaptan örümcek spreyi alın kilere gidin hemen girişte solda düğme var tıklayın lamba patlıyacak neyse urdan çıkın mutfak masasından bıçağıda alın geri gidin...study odasına girin

27 Eylül 2010 23:00

çalışma masaını çekmecelere gelin tek tek açılıyor ordan ampul büyüteç fuse alın kitaplığın üstüne yıklyın orda kafatasına tıklayın pasaj geçidi açılacak geri gidin kilere lambayı değiştirin oradan çakmak ve kapanı alın peynirle kapan birleşti itemlerde

27 Eylül 2010 23:05

birde çekmecelerden kağıtlar alacaksınız onları itemlerde sağ tıklayınca birleştiriyorsunuz şimdilik oda dursun bilgisayarın şifresi için lazım pasaja girin boruların üstünden örümcek yumurtalarını alın sağa gidince kapı var kapalı labaratuar kapısı o yanda bir puzzel var onu fuseyi yerine koyunca yapabileceksiniz... ordan çıkın direk gidince kızla konuştum...

27 Eylül 2010 23:08

geri gidin yemek odasında kızla konuştum mutfakta birde telefona tıkladım iğrenççç soluncan çıktı ürpererek oynuyorum walla :))))

27 Eylül 2010 23:18

Hemen yemek odası kapısının dışında balkona geçiliyor sonra doğu avluya gelin evin yanına orda kapıya tıklayın çekici alın ordan geri doğu avlusuna arka bahçeye sonra kapı var gene girin orda bir gizli kapı var tahtalı çekiçle kırın içerde jeneratör var solda panoyu açın örümceği spreyle öldürün fuseyi takın bir önceki yerden varilin üzerinden ingiliz anahtarı almıştım sanırım onunlada jeneratörü çalıştırın çıkın geri pasaja gidin

27 Eylül 2010 23:24

panoyu yapın zaten tellerin yerleri kıvrımlarından belli kolayca yapabilirsiniz...labaratuardasınız daha önce birleştirdiğiniz kağıt parçalarında aynadan okununca GRAVE tazıyor die bir yazı var onun için EVARG olarak girin entere basın dosyaları okuyun sanırım bunlara daha sonra ihtiyacımız olacak şimdilik etrafı araştırıyorum burdan çıktım üst kata gittim...

27 Eylül 2010 23:39

orda soldan başladım gezmeye hayaletler önünüze çıkıyor benim gibi tırsmayın :))))

27 Eylül 2010 23:57

bir odadan kutu aldım banyonun birinde küvete baktım tabiiki hayalet :))) bir odanın banyosunda yılan

28 Eylül 2010 11:39

ekran dönerliimi acaba

28 Eylül 2010 11:59

özlemmmm babanemmm şebommm esefle kınıyorummm sizleri bensiz oyun haaaaaa takılır kalırsınız insallahhhhhh:))

28 Eylül 2010 12:29

şii nil bende oynuyorum ama çok bi keleklik yaptım. şebocuya yetişiyim derken save edeceğime loada bastım trink bütün yaptıklarım uçtu. getiiii getiiii aslan oyunum getti. neyse şinci gene baştan başlıyorum. ikidebir hayalet görüp zıplamak hoşuma gitti. ayyy holmes arsen lüpenden sona ilaç gibi geldi bu oyun.

Adsız
28 Eylül 2010 15:30

ben kuramadım arkadaşlar yardım lütfen....

Adsız
28 Eylül 2010 15:31

insert cd die bi yazı çıkıo

28 Eylül 2010 15:48

ekran diyorum,dönenlerdenmi acaba.boşuna indirmiyim koca oyunu

28 Eylül 2010 23:17

niill pek bir kıskanç gördüm seniii :DDD

29 Eylül 2010 11:39

adsız incert cd demek cd tak emek. bu oyun için sanal cd ortamı yaratacaksın. bunun içinde deamon tolls denen bi program var. yukarda oyun kurulumu ile ilgili verilen bilgide "buradan" şeklinde geçen ifadelere tıklarsan o program ve kurulu hakkındaki teknik bilgiyi görürüsün. deamon tollsu kurunca bu oyunu sanal yaratılan cd ortamına atıp sanki cd den oyun kuruyo gibi kuracaksın.

Şebocu annem ya bazı kullandığım itemler gene item kutusuna dönüyo. mesela fuseyi takıyorum. tamam çalışıyo ama fuse yerinde yok itemlerde duruyo. örümcek spreyi örümceği öldürüyo ama sona örümcek gene elektrik kutusunda duruyo. bende mi bişi var sizde de mi öyle.
sona ordan burdan çıkan konuşan hayaletler tekrar tekrar çıkıp gene aynı konuşmaları yapıyo .

29 Eylül 2010 11:41

ipek ekran dönerli değil valla köfteli..

29 Eylül 2010 15:33

huu şebocu anlatmayı bıraktın mı naptın?
neyse ben önce şu elektrik panosundaki çözümü yazıyım.
1=4492
2=47
3=389
4=227
5=333
6=882
7=2358
9=9
10=772
11=56 yapılacak. bu işlem ok kırmızı iken sağ clickle artırılıp, sol clickle eksiltme şeklinde oluyor.
işlem sonunda bir kağıt parçası çıkıyor. tıklayıp okuyun.

29 Eylül 2010 15:43

şebocu'ya ek olarak da üst katta bi bedroom da hangisiydi unuttum solda sandalyeye tıklanıyor gene voodu bebek var. hemen yerde halıya tıklanıyor. açılan yerden aşşağıya inip resim tuvali alınıyor. ayrıca tam koridorda ilk başta sağda aynalı şifonyerin altına tıklayınca duvarda çökükler var ve ordan gene bi yaratık bakıp kayboluyor.
gene bahçede kafesli bi oda var ordan sol taraftan kürek alınıp, bahçedeki heykelin alt kısmına doğru yeşillikler tıklayınca toprak zemin yakınlaşıyor kürekle kazıp iskeletten yüzük alınıyor.
labratuvardaki pc nin şifresini ise kendi klavyenizden yazıp enter yapacaksınız. yalnız şifreyi yavaş yazın arada kendisi boşluk bırakıyor. hızlı yazınca yanlış oluyor. tabiki şifre o birleştirdiğimiz kağıttaki grave kelimesinin tersi olan evarg.
sona pc açılınca mevcut dosyalara bakıyoruz. bi çoğnu anlamıyoruz ama info dosyasındaki sayılar işe yarar diye not ediyoruz.

29 Eylül 2010 15:49

bide kitcinde kafes almıştık ordan çakmakta alıp üst katta sougt koridorunda easta gidince sağdaki doordan yukarıya çıkıp resim şövalyesi olan yere bi bedroomdan bulduğumuz resim tuvalini oraya tıklıyoruz. ve daha önce üst katta sağdan aspire ye çıktığımızda bi fırça almıştık. işte o fırçayla resime tıklayınca resmin karşısındaki aynayaa giriyoruz. ama içerde bi sandalye var bişi yapamadım çıkmak için klavyenin space (boşluk) tuşunu kullanıyoruz. şimdilik ilaveten yaptıklarımdan aklımda kalanlar bunlar ilerledikçe yazarım.

29 Eylül 2010 15:51

piyano odasında da bir pyanoya tıklayarak nota kağıdı almıştık şimdi onu da piyanoya tekrar tıkladım bişiler çaldı. tam arkadada green room var ordada bitkiler kurumuş. su ister ama suluyacak kap yok. bu green room dan çıkarken gene bi yaratık fırladı.

29 Eylül 2010 16:00

bu arada alt katta dolaşırken telefon sesi geldi ve mutfaktaki telefonu açtım bir konuşma dinledim.
gene bi üst katta sougt koridorundan galiba west yönüne gidince bi üst kata çıkıp ordan sandalye üstünden lanten aldım.
bu lanteni çakmakla yakıp bahçede crpt denen yere girdim daha önce karanlık diyip girişie izin vermiyordu. aşşağıya indim ilk kapıya tıklayıp açtım ama hemen ardındaki kapıyı açamadım. çıktım. swamp hausa gittim. burda bişi yapamadım sandalyedeki kadının konuşmasını dinledim.

29 Eylül 2010 23:06

swamp denilen yer crpt'nun sağında.
swamptan west swampa gidince krukafalı kapı çıkıyor. kafanın gözlerini sol mor sağ kırmızı yaptım. ağzı açıldı ama kapı açılmadı ağzına bişi takılacakmış.
tekrar swamp houseye gidip kadının tam sağında masa üstünde kitabı inceledim. kargayla kanla ilgili bişi yazıyor.

29 Eylül 2010 23:11

dün yaptıklarımı yazayım ...
yukarda sandalyeye tıklayınca bebek aldım inventoryde sağ tıkladım anahtar verdi daha önce kapanla tuttuğum fareyi yılana verdim sürahi aldım onu suyla doldurdum müzik odasından sonraki green rooma gittim çiçeği suladım ordan çıktım geri döndüm çiçek büyüdü aldım...
svampa gittim sandalyedeki kadınla konuştum ona kutu verdim o kutuyu şömineli odaya gittim şömineye tıkladım bir anahtarım daha oldu...
o anahtarı labaratuara gittim ordaki kapıyı açtım mikroskopa tıkladım cama şırıngayla cenin sanırım bişey koydum daha yapacaklarım var ama burda takıldım...

29 Eylül 2010 23:11

tekrar eve gittim şömineye boxofastesi koydum birden patladı ortaya bişiler saçıldı. yerden bi anahtar aldım old key. üstkata çıktım sağdaki atticdeki sandığı açıp bi silindir aldım. silindir itemlerdeki kahverengi kitapta vardı üstündeki 3 adet boru dönüyor. kitaptaki gibi resileri aynı şekil yaptım.
üst kata çıktığımda birden mavi elbiseli bi kadın belirdi şömineye attığım kutu elindeydi tıklayıp aldım.
daha önce sandalyeden aldığım kırık bebeğin itemlerdeyken sağ klick yapı ekrana getirip, boynuna tıkladım silver key aldım.

29 Eylül 2010 23:17

offf yadıklarım gitti

29 Eylül 2010 23:18

üst katta güney hollde boynu kolyeli bi kadın resmi var kolyeye tıklanıyor. ama şifre istiyor. şifresi sanırım müzik odasındaki satranç tahtasının çekmecesindeki kağıtta ama daha tam sökemedim.
gene itemlerde elmayı bıçakla kestim sağ click yapınca elmanın ortasında kırmızı hareketli bişi gördüm. ne işe yarıycak şimdilik bilmiyorum.
silver keyin açabileceği yer olarak tahminen mahzene labratuvara gittim.
tank odsında bi kapı var asma kilitli onu açtım.
ekran kendi kendine aşağıya doğru beni götürdü. orda kuyu gibi bişi var. bide mekanizma var. mekanizmanın koluna tıklayınca yerleştirilmemiş çarklar olan bi tablo çıktı. buraya düzgün olarak çarkları yerleştirdim. doğru çarkı, doğru yere koyarsanız tak diye ses yapıyor. yok ses çıkmassa çark yanlış yerde demektir.
çarklar bitince kuyudan tahta üzerinde iskelet çıktı. burdan head aldım.

29 Eylül 2010 23:20

yukardan sağdan fırça aldım geri gidip ilk sağdan yukarı çıkınca merdivenlerin ilk girişinde oradan tablo almıştım hatta fare yakalamıştım o tabloyu ileri gidip sağa merdivenlerden çıkınca kanlı yerde kana fırçayı batırdım tabloyu şovaleye koydum fırçayı tabloya tıkladım 3 boyutlu bir yere geçtim ne olduğunu anlamadım ama

29 Eylül 2010 23:21

bozo 25. yorumuna cevap

aynen bendede öyle oluyor:))))

29 Eylül 2010 23:23

bozo o şifreyi vereyim 3-5-2-4-1

29 Eylül 2010 23:25

işim bitince tekrar labratuvara döndüm. ama bu arada silver keyle girdiğim odada çeşitli deney malzemeleri,mikroskop ve açılması için şifre bilmemiz gerekn bi kasa nın olduğunu gördüm.
tekrar yukarı çıktım sağdaki 2. bedroom da hani sandalyeden kırık doll almıştık ve ordaki halının altından yere iniliyodu. orası tekrar aktif olmuş indim. solda bi fare deliği gördüm peynirli kapanı oraya yerleştirdim. bu arada vıck, vıck fare sesi duyuluyor. fare gelmedi gittim dolaştım tekrar geldim fare kapanda kısılmış. fareyi aldım üst kattaki sağdaki yılan çıkan bathroom daki yılana fareyi verince yılan gitti. jugu aldım. mutfaktan su doldurup müzik odasının arka kısmındaki green room daki çiçeği suladım. suyu koyunca çiçek yakınlaştı ve çiçekle ilgili bi çizim göründü ama nedir anlamadım. belki bi iksir yapmaya kullanıcaz.
çiçek sert yada kalınmış kopmadı kesmeye alet lazım.

29 Eylül 2010 23:29

burdan daçıktım gene bataklığa gittim orda west taraftaki kuru kafanın ağzına o bulduğum üstü şekilli silindiri yani staffı taktım kapı açıldı. havuz gibi bişi var ortasına headı koydum onun üstünede örümcek yumurtalarını koydum. yumurtadan 3 adet örümcek çıkıp bişiler yaptılar mekanizma açıldı. tamda crpt da açamadığım 2. kapının üstündeki şekilde bi metal levha var. uğraştım onu alamadım. yükseltinin bizden trafında gene bi kuru kafa var cızırdayıp duruyo. onu kesmeden bu kapı levhasını alamıycaz galiba.

29 Eylül 2010 23:35

bozo yazdığımı okudunmu sana cevap yazdım :)))

30 Eylül 2010 00:31

bozo hayalet bana kutuyu geri vermedi :(((

30 Eylül 2010 00:48

hahahaaa hayalet bişey vermiyecekmiş yaptığımız boruyu kafatasının içine koyuyoruz kapı açılıyormuş...


neyse bn bu arada balkondan çıkınca pencereli biryere gittim daha önce ordan kürek almıştım pencerelerden birine tıklayınca saç vardı yerde onu tüple aldım laboratuara gittim mikroskopa tıkladım önce şırıngayı alkole tıkladım sonra tüpü şırıngaya bişeyler oldu şırıngayı mikroskopa boşalttım daha öncede embriyo koymuştum orda kaldım bn bir koşu gidip laboratuarda dna testi yapayım :DDDD

30 Eylül 2010 01:57

ay şebocum oynarken burayı açamıyorum windows yapıp dönünce oyun pır pır ediyo oyunu kapayıp buraya yazıyorum. yazdıklarını okudum. şimdi seninde yapmadığın bazı şeyler var yaptıklarınıda not almıştım düzenim bozulmasın diye gene kaldığım yerden yazıcam ama yarın yazıcam. şimdilik iyi geceler.

30 Eylül 2010 08:33

etrafı araştırırken mutfağa gittim buzdolabını açtım kesik bir el vardı birden kendimi bir otel lobisinde buldum yukarı çıktım 204 molu odaya girdim araştırdım kitap okudum yapacak bişey bulamadım geri ewe dönüyorum araştırmaya devam...
bu arada kafatasılı yere elimizdeki çiçek ikiye kesilmiş elma iksir yüzük ve embriyolu şırınga koyulacak ama bn koyamadım bozonun dediği gibi sanırım eksik bişeyler yaptım....

30 Eylül 2010 09:01

üst katta inci kolyenin şifresi 3-5-2-4-1 burdan iksir aldım.
yukarıda resim odasında kanlı karga suyuna batırdığımız fırça ile aynaya dokununca bir labirentteyiz.
labirentte açık yeşil yerler nerde olduğumuzu, koyu yeşil, daha önce geçtiğimizi, maviler kapıları,beyazlar duvarları, kırmızılar da kabusları anlatıyor.
labirentte epey dolaştım ilk girişte n sonra hemen sağdaki kapıya gitmeyin anlamsız saatlerce geziyosunuz. ilk girişten sola dönünce bi sandalye var işte o yönden gitmek lazım. sandalye tarafından devamla sutunlu bir yer var ordan devamla soldaki haritadan da bakarak haritanın sağında kalan girişi görünen ama çıkışı görünmeyen bir alanda duvara iyice yaklaşınca bir kurukafalı çizim gördüm. space yapıp burdan çıktım.

30 Eylül 2010 09:05

dolaşıyorum tekrar mutfağa gittim. bakalım orda ampül patlıyan kapı açılacakmı derken kapı yanındaki tabelanın kanla yazılanmış olduğunu gördüm. buzdolabına tıkladım kesik bir el var. ordan kesik ele tıklayınca kendimi tower deki inn de buldum. katları ölesine dolaştım bişi olmadı. sona lobide solda asansörü farkettim. aasansörde L ye bastım yeraltına indim. ilerledim. bir kalorifer kazanı buldum içinde kitabı okudum. kazanın tam yanında sutundaki yazıyı okudum.
devam ettim kapıdan geçtim bide baktım mutfaktaki o açılmayan kapıdan girdim. gene mutfaktayım.

30 Eylül 2010 09:09

burdan tekrar labratuvara gittim. iksirle belki bişi yaparım diye ama baktım itemleimde iksir kaybolmuş. ya ben onu bişeymi yaptım dı yoksa kendi mi kayboldu hatırlamıyorum. neyse o bilgisayarda ki info dosyasında bi şifre vardı. onunla tankın ordaki odadaki kasayı açtım.12 sağ klick, 5 sol click,30 sağ click. sağ clickler rakamları çoğaltıyor. sollar azaltıyor. kasa açıldı. içinden skroll aldım. skrol sağ click yapınca baktım labirette gördüğüm şekil çizili ve objectamistojaka yazıyor üstünde.

30 Eylül 2010 09:14

ordan bi labratuvar tüpü aldım. cacge yani kafes denilen yerde sağdaki yerden tüple saç kılını aldım tekrar lab. ra döndüm. şimdi daha önce bilgisayarı açtığımızda mikroskopun yanındaki alcoll ve cenin gibi malzemelerde bahseden bi dosya vardı tam anlamını anlamadım ama önce şırıngayla alcoll çekip bunu itemlerdeki saç kılı olan tüpe tıkladım. tüp artık alkollü. sona şırıngayla o cenin denen suyu çektim mikroskobun lameline tıkladım. iyide şimdi napıcam tüpte saç kılı duruyo. sanırım burdada biraz beklenecek. fareyide hemen yakalıyamamıştık epey sonra kapana yakalanmıştı.

30 Eylül 2010 10:20

labratuvardaki işlem bilgisayarda yazıyordu.
şırıngayla alkol al, alkolü itemlerdeki saçlı tüpe tıkla.şırıngayla embriyo al.mikroskobun lameline koy. şırıngayla saçlı tüpdeki sıvıyı çek. onuda lamele koy. kıssa bir animasyon geçiyor sona şırıngaya lameldeki sıvıyı al.
ancak şu kurukafalı yerrdeki enerjiyi kesmeyi bi türlü başaramadım. enerji oldukça hiç bişi kullanılmıyo.
tekrar bataklıktaki evde kadınla konuştum yeni seçenekler var konuşmada.
burdan tekrar eve geldim üst katta sağdaki son yatak odasında daha önce farketmediğim en sağ tarafta bi kutu var. kutudan parçalanmış kağıtlar aldım. birleştirdim. anladığım kadarıyla yüzük üstündeki işaretlerden bahsediyor. sıralamayı bi türlü doğru yapamadım. tam tercüme edemiyorum.
bu yüzükteki işlemi yapabilirsem belki yolum açılır.

30 Eylül 2010 11:43

hiç bişi yapamıyorum. bana geldiler o labirent beni mahvetti ve oyunu sildim. şebocu belki sen bitirirsin.

10 Ekim 2010 11:51

sonunç...sonunçç kikiii
ben daha anca yükleme modundayımm

bozom sen pes etmissin...üzüldüm
osman ben hic başlamasammı :((

10 Ekim 2010 13:59

nil hiç başlama bnde sildim :)))

2 Şubat 2012 09:23

Tabiki bu linkler de ölü

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template