James Patterson WMC 4 Little Black Lies


Women’s Murder Club: Little Black Lies, 4th in the hit game series based on James Patterson’s best-selling novels.
As the fumes thicken, best-selling true crimes author Regina Blacklock fades in and out of consciousness. Falling inches short from discovering the truth behind a 35 year old case she has been researching, police are left with one clue leading to the Women’s Murder Club. Become part of the investigation as Lindsay, Claire and Cindy follow Regina’s trail in hopes of piecing together the missing links. Explore leads, unearth clues, analyze evidence and follow your instincts.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 50 yorum

25 Eylül 2010 14:03

teşekkürler özlem hemen başlıyorum
BU ARADA İLK YORUUUM İLK YORUUUM heheheeee...

25 Eylül 2010 14:58

ikinci ikinci:D

25 Eylül 2010 15:39

oyun güzel tavsiye edilir :P

25 Eylül 2010 16:14

hemen yüklemeeeeeeccceeeeee

25 Eylül 2010 19:45

hot fille de yükleme sayfası açılmıyor

Adsız
25 Eylül 2010 20:24

oyun cok guzel ingilizcemde iyi ama gelgelelim oda yetmiyormus cöp konteyneren kapagını acmak için birşey lazım cekiç var elimde ama acmıypor ortalıgıda taradım malesef yok birşey bana yardım edin

zeynep
25 Eylül 2010 20:54

evet buldum okumadan atlamısım çekiçle o merdivende yerdeki tahtayı kaldırıyorsun of basında boyle takılırsam yandım

su
25 Eylül 2010 22:16

durunnnnn....:P

25 Eylül 2010 23:12

sema,
artık açılıyor düzelttim

26 Eylül 2010 00:07

magarada kancayı takabilmek için önce kütüphaneye gidiliyor kapıya şifreyi girip açıyoruz ışığı açıyoruz yerdeki kutudan bluepoint olan kodu karşıya giriyoruz bize harita veriyor sonra mağarada kanca takılıyor sonrada merdiven..

26 Eylül 2010 00:40

oohhhoo bibırakıp gittim nerdeyse oyunu bitirmişsiniz ya geldim tıkandım festival bahçesinde elimde tornavidayla kaldım garajdaki metal kapak açılcak sanırsam ama tornavida iş görmüyooo

26 Eylül 2010 00:49

oyun çok güzel stratejı guide yardımcı oluyor.

26 Eylül 2010 01:03

valla bana olmadşne yaptıysam olamadı elimde tornavida kalakaldım.

26 Eylül 2010 02:23

oyun güzeldi teşekkürler admin :)))

Adsız
26 Eylül 2010 04:10

adaland bahçedeki direkte enerji kutusu var onda dene

26 Eylül 2010 11:17

oyunun sonunda , bonus var unutmayın,find all tıklayın

26 Eylül 2010 14:24

Ben mükü yardııııııııııııııımmmmmmmmmmmm kızın ağzını birtürlü açamadım verdiği no açmıyor.çarkların birisi parçalanmış.yerde de demir kutu var ama anahtarını bulamıyorum. yağdanlık var elim de neyi yağlıycam bilemiyorum

26 Eylül 2010 16:00

enerji kutusunu açtım ,skiplede geçtim orda başka bişi yapamıyorum.

su
26 Eylül 2010 17:14

burnuma sivasın laneti kokuları mı geliyor nedir :)))

1.görevi bitirdim şükür...oyunda hint direkt olarak çıkmadığı için,defterdeki yazılardan faydalanmak gerekiyor.buda işi zorlaştırıyor tabi..
bence walk yazmakta fayda var gibi....

su
26 Eylül 2010 17:59

2.görev:
-önce istenen görevleri yapıyoruz..(ceket,heykele,güller soldaki vazoya,masa öne açılıyor vs..)
-sol dükkana girip objeleri buluyoruz,çekiç alıyoruz
-ceket cebinden anahtar
-anahtarla camın önündeki makinenin üzeri açılıyor
-dışarda apple yazan sandık çekiçle kırıldı
sandıktan elma aldık
-sağ ağacın dibinden sopa
-sopayla sağdan gidilen yerde köpeği korkuttuk
-sol duvardan kerpeten
-sağda arkada bir makine var,onu yapıyoruz (anlamadığım için skipledim)
-arabadan obje bulup tornavida aldık
-arkada duran makinemsi şeyi sola itip arkasını tornavidayla açıyoruz(yanlız ööle bedavadan tık tık edince açılmıyor,tek tek çevireceksiniz:D )
-fiber sample alıyoruz ordan
-bahçede sol direkdeki panel tornavidayla açıldı
-soldaki dükkanda ki makineden kerpetenle hortum
-hortum dışarı takıldı ve varilee su kondu,elmalarda içine atıldı
-tepe lambadaki kağıt artık yere düştü
-üzerindeki ipucuna göre sol direkteki paneli yaptık
-siyah poşetteki tüm yapraklar yere dağıtıldı
mission bitti!

su
26 Eylül 2010 20:19

3.görev:
kitaplıkdayız
-obje bulup 'mechanical claw' alındı
-sağda kitaplıktan anahtar
-karşı kapıdaki zımbırtı skiple geçildi
-şimdi kızda 2761 yazan bir kağıt var
-soldaki sandık anahtarla açıldı,tahta el ve anahtar alındı
-lamba yakıldı,karşıdaki panelin eksikleri bulunacak
-çantası olan adama el takıldı
-kart sağdaki kutuya geçirildi,içinde zarf ve resim var ama alınmıyor henüz
-dışarı çıkılıp soldaki tükkanda obje bulundu ve' small travel've 'steamer' alındı
-sağda araba olan yerde obje bulundu,tornavida ve 'chain'alındı
-arabadan 'oil can' alındı
-tornavidayla dışarda sol direk açıldı 'gear' alındı
-kütüphanede karşıdaki panele 'mechanical claw,gear ve chain takıldı
-small traver,kütüphanede sağda duran kutuya takılıp resim alındı
-sol dükkanda şeker mak.dan tornavida ile lastik alınıp oda içerdeki mekanizmaya eklendi
-2761 girildi ve taç alındı
-taç ordaki kıza
-mekanizmadan 2.kez tekrar defter alındı
-kızın ağzını oil can ile yağladık ve anahtar alındı
-anahtarla mavi kutu açıldı
-defterde resimler var
-soldaki 5 kişi sağ resimle eşlecek.sadece 2 kişi eşleşti.kalan 3 kişi şüpheli listesine eklendi
bölüm sonu....

26 Eylül 2010 21:31

teşekkürler

26 Eylül 2010 21:38

evet su cum biraz dediğin gibi oyun

zeynep
26 Eylül 2010 21:56

ben bitirdim superdi şimdi size oldugu gibi yazim inşallah açık açık yazabilirim sizde bulursunuz ok

zeynep
26 Eylül 2010 22:03

ya arkadaşlar yazim dedim ama oyun bastan alıyor sinir olduym bakalım oynayabildiğim kadar oynayacagım ve yazacagım
ok

26 Eylül 2010 22:23

madendeyim çengelleri takacağım yeri buldum ama takamıyorum nedense

su
26 Eylül 2010 22:29

4.bölüm:
kütüphanedeyiz..
-obje bulup zil alındı ve sağdaki masaya kondu
-dışarda ağaçda abi var ,soldaki dükkana girilmiyor daha
-sağda haritamızdan crystal barn'ı seçiyoruz
-masadan diagram alındı
-obje bulmadan yumak alındı
-sağda kaplumbağaya zoom,makas alındı,yün kondu
-yün bölmesinden 4 yün daha alınıp diğerinin yanına kondu
-soldan ileri,ağaçtan ip alındı
-tekrar kütüphaneli bahçeye dönüldü,ağaçdaki abiden anahtar alınıp soldaki dükkana girildi
-hidden yapılıp fener alındı
-kütüphaneye giripkapı skiplendi ve çuvaldan makasla son yün alındı
-eski mekana dönüp,soldan tünele fenerle girildi
-yerdeki ayak izlerini takip ederek,ilerlenemeyen noktada sağ kütüğe ip bağlanarak gidildi ve testere alındı
-ağaçdaki adama testere verildi
-sol dükkandaki puzzle yapılıp iğne alındı(shuttle)
-yünlerimizi ördük,eski mekana dönünce bölüm bitti.
-

26 Eylül 2010 22:47

tekrar kütüphaneye döndüm zili çalınca mary ile konuştum bodruma girdim maden haritasını aldım,yolu takip ettim çengeli taktım merdiveni taktım yukarı çıktım devam ettim kasabaya çıktım

26 Eylül 2010 22:55

çalılıklarda nesneleri topladım duvarda bi mekanizmayı yaptım eve girdim camı açtım , kürek aldım

26 Eylül 2010 22:58

halıyı kaldırdım gizli kapak var tıkladım şifre ile açtım bende 12448 di

su
26 Eylül 2010 23:01

5. bölüm:
-kütüphanede obje bulunup kanca alındı
-inv.de çekiç,cımbız,fener,test kid zaten var
-zili çalıp konuştuktan sonra karşı kapıya WIV SERPIC kodunu girdik
-içerde puzzle yapıp blueprint alındı
-haritadan morgan woods a geçildi
-obje bulunup ip merdiven alındı
-tünelde,ileri-sol-ileri-ileri-sol yapılıp sol üstte kanca vemerdiven takıldı
-sanırım 2 ileri sol ve ileri gidip evlerin oraya gelindi
-obje bulunup toka alındı
-sağ pencere tokayla açıldı
-kilitli puzzle yapıldı,odaya girlidi,pencere açıldı kürek alındı
-yerdeki halıda çekiçle açılıp şifre girildi:12448 (bu adamın doğum günü)
-sol sandığa zoom,cımbızla kağıt kalktı,minik poşete alındı
-tünelden dışarı,ağacın dibi kazılıp kemikler alındı
-kemikli ve bardaklı puzzle yapıldı
-pc deçıkan puzzle da tepedeki kağıtta yazan notlar girildi
bölüm sonu...

26 Eylül 2010 23:08

sol duvarda bi yere tıkladım kağıt yapışık cımbızla 4 kenarını kaldırdım inventoydaki kağıt torbasını tıkladım aldım geri bahçeye ordanda madenin bahçesine çıktım ağaçtaki işarete tıkladım inceledim henüz bişi olmadı

26 Eylül 2010 23:11

ağacın altını tıkladım kürekle kazdım kemikler çıktı pazel

26 Eylül 2010 23:16

pazıllar gene festival bahçesi market açık girdik konuştuk çıktık kütüphaneye girdik zili çaldık konuştuk çıktık yoldayız skiple geçtim farklı bi yerdeyiz

su
26 Eylül 2010 23:17

6.bölüm:
-sol dükkanda konuştuk
-sağ dükkanda zile basıp konuşup,directions yazan kağıt alındı
-araba puzzle yapılıp deniz fenerine gidildi
-sağdan broşür,paspas altından anahtar,anahtarla kutudan tornavida alındı
-broşür kapının altına.tornavidayla anahtar düşürüldü ve alındı
-içerde obje bulundu ve oar ve shovell alındı
-dışarda kayalar önce oar sonra shovelle kazılıp el bulundu
-labrotuarda dna sına bakıldı
bölüm sonu..
aynı zamanda Su'nun sonu....

26 Eylül 2010 23:18

galiba deniz feneri ordan bi kağıt aldım...........başka biş yapamadım şimdilik.

26 Eylül 2010 23:33

paspasın altından anahtar aldım kapının değil yandaki çantanın açtım tornavida aldımielimizdeki haritayı camda attık tornavidayı anahtar deliğine taıkladım anahtar düştü haritayı çekip anahtarı aldım kapıoruz. açtım obyıje topluy

26 Eylül 2010 23:41

su yazıyo ben burada kesiyorum.

27 Eylül 2010 02:15

oyun bitince extreleri unutmayın pek çom bölüm var hepside oyunun kendisi gibi güzel

27 Eylül 2010 18:54

oyun bitti ekstra oyunda takıldım hiç bişi yapamadım dğrusu :)))

zeynep
27 Eylül 2010 20:07

orda oturan kadının puzzelini tamamlayani solve yap cözemezsen ben oyle yaptım
haritaya git cemetery apartman kapısına geliyorsun kapıda zil kutusuna dokunuyorsun puzele çöz
we kapagı kapat walton r nin numarası 301 galiba onu tusla adamla konu banyodan oteberi topla sonra evden cık
arka tarafta mezarlık var arka sırada orta mezarda oteberiler var onları topla
sonra üç mezar tasında işaretler var kagıtkoy bantla yapıstır kara kalemle karala
sonra puzzel çıkıyor aldıgın anahtarla magaranın ordaki demir kapıyı ac ve onune bir atolye cıkıyor odunlar var ordan yagdanlıgı al içeri gir adamla konus testereyi al dışarı cık sag tarafta elektrik kutusu var ona tıkla cıplak elle acılmaz diyor kutuklere git dal var testere ile kes
sonra o dalla elektrik kutusunu aç ama acılmıyor yagdanlıkla menteseleri yagla
açıldı umarım kapıda bantlı anahtar var onu al ve yanmıs iki sigorta var içeri gir arkada masa var masanın cekmecesini anahtarla aç
sigortaları al ve yerine tak sonra adamla konus meydandaki dukkana git orda birşeyler topla gene ve kaset çalara tak dinle bölüm bitti

zeynep
27 Eylül 2010 20:22

bölüm 8
yine odun atolyesine dönorda hemen tahtaların ustunde tornavidaya benzer birşey var onu al içeri gir sigorta aldıgın cekmeceyi aç ve o sivri tornavidaya bezer seyi tıklaanahtarı al ve yukarıda ofise tıkla
ordan oteberiler topladönen testereye gel orda kilidi var onun onu bıcakla acınca gene puzzle cıkıyor
gecince testerenin yanındaki demire spreyi sık
ve ordan kulakçöpuyle test al o kucuk torbalar işte kızın resmine bas test cıkıyor puzlle var onu gecince microscoptada puzelle var konusma ve marangoz haneye gir adamı tutukla oyn bitti

28 Eylül 2010 11:35

ya koca oyunu bitirdim ama ekstralarda tıkandım.ilk oyunda döner testerede naapılacak bilen varmı

Adsız
28 Eylül 2010 19:39

selam arkadaslar
sizler oyunu bitirdiniz ben hala baslardayim
çöp kutusunu acamadim
yorum 6 dakinin aynisi zaten oyun zor yuklendi
yoksa silmem lazim cunki beceremiyorum ingilizcem zaten yok
lutfen yardim edermisiniz imdatttttttt

zeynep
28 Eylül 2010 22:27

bak hani durbun olan yer varya orda merdivenin basında tahta var onu cekiçle çıkart ve o tahtayı çöpluge tıkla

Adsız
28 Eylül 2010 22:58

laboratuvara nasıl gidicem bi türlü bulamadım,yardım lütfen :(

29 Eylül 2010 14:50

ekstra bölümde ise;
-elinize hortum,gas bidonu,anahtar,çekiç,ing. anahtarı olmalı
-hortumu yandaki musluğa takın
-kanları yıkamanız gerekiyor önce
-anahtarla bıçağın ordaki yeri açmanız gerekiyor
-sonrasında ing. anatarı ile vidayı sökün
-anahtar dönmeyince çekiç ile vurun
-bıçağı almış olmanız lazım
-sonraında ofisin ordaki bölüm açılacak
-ilgilileri toplayın
-sonrasında kanlı elbiseleri dışardaki kovada yakmanız gerekiyor

veeee bitttii... harika bir oyundu emeği geçen herkese teşekkür..

30 Eylül 2010 10:46

SeDa teşekkür ederim,sayende bitti.ama elimde bidon,testere ve kibrit kaldı.çok güzel oyundu

Adsız
5 Ekim 2010 01:18

Nefis bir oyundu. Kaç kere silmeye kalktım ama sonunda başardım. :)))İmdat dedirtiyor bazen ama böylesi zevkli. Sizin açıklamalarınız da çok yardımcı oldu. Sağolun.

Adsız
5 Ekim 2010 17:01

2.oyunda takıldım. Yapraklar yere saçıldı ama oyun bitmiyor bir türlü. Direkteki paneli tamamladım ama rakamlar sıraya giremedi

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template