The Hidden Continent Column of the Maya


When Sarah Oldman, a British art restorer, learns that her uncle has apparently disappeared without a trace, her quest puts her on the trail of an ancient Mayan artifact. Her investigations lead her to a secret village in Central America that could be the key to the artifact’s location. However, her quest is made all the more difficult by Miguel Álvarez, a charismatic but cunning adventurer who has got his eye on the mysterious “Pillar of the Maya”, too. The start of a gripping adventure for Sarah!
İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 22 yorum

su
18 Eylül 2010 15:36

muck öslemcimm..az sona yazarım nasıl olduğunu

18 Eylül 2010 18:13

basit bir oyun

18 Eylül 2010 18:29

oyun bende uçak bölümüne hava tüpü kısmını koyunca hata raporu yolla diye bir yazı çıkıyor otamatik olarak kapanıyor tekrar açınca aynı yere gelince yine kapanıyor böyle oluncada oyun çöpe gidiyor

su
18 Eylül 2010 22:52

oyun bana göre çok basit değil...henüz başlardayım,eğer dünya küresi olan yerde takılırsanız,küreye zoom yapınca bazi ülke isimleri geçiyor altta,
bunun için bir önceki odaya dönüp,orada şövaleye tıklıyoruz ve daha önceden elimizde bulunan sarı coin ile dünya haritasında sanırım avustralyaydı tam oraya tıklıyoruz.daha sonra küreye dönüp o ülkeye zoomlayıp son kağıt parçasını ve mavi bir obje alıyoruz.

oyunun geneli için şu an diyebileceğim ise,grafikler dandik,az bi ing. bilgisine ihtiyaç olabilir ama düz hidden değil.

su
19 Eylül 2010 00:56

ee ben takıldım..
çadırın içindeyim,10 tane palaroid resim bul dedi buldum ama çadırdanda çıkılmıyor,hint yapıyorum gösterdiğ yerde bişey yok,kaldık iyimi:)

19 Eylül 2010 12:25

su canım cadırda 10 palaroid film topladım ve cıkıs yok kaldım bende orda sanırım buraya kadarmıs bu oyun daha öncesinde bir takılmada harita ve coin ile yasamıstım uzun süre mause e yapısık kalmıs coin ile dolastım ben oyunda:))

su
19 Eylül 2010 12:56

hmmm..madem öyle bende silmezmiyim şimdi bu oyunu :)

19 Eylül 2010 22:51

su canım çadırdan resimleri topluyoruz sonra ekranın sol üstünde yani çadırın dışında ok işareti çıkıyor ve başka bir yere yani düşen bir uçağın yanına gidiyoruz.Ben devam edeceğim bakalım neler olacak.:))

20 Eylül 2010 11:31

inanma niloma su kandırıyor bizi orda ok filan yok :)) özlem daha resimleri toplayamadan takıldı bidonu alamıyor sildim ben :)

su
20 Eylül 2010 18:46

nilom;o dediğin yerde gerçekten ok falan yok valla billa bak :))benkii ok bulma uzmanıyım yok anacım yokkk...

zeynep
20 Eylül 2010 20:33

bende takıldım o çadırda o ok neredeyse bende bulamıyorum bulan varsa açıklasın oyunu silmedim bekliyorum;)

20 Eylül 2010 20:42

yukarıda sol köşede ok var laptopu yaptım kaldım

20 Eylül 2010 20:51

bende 10 resmi topladım kaldım

20 Eylül 2010 21:23

hahhaha hadi şimdi size bir teknik bilgi vereyim,aynısını teknik desteğe de yazacağım ki el altında bulunsun.
DERS: erran görüntüsü alma ,yani diğer adlarıyla SS, caps, screenshot alma.
1-oyunda bahsedilen ok eğer üzerine mouse götürünce çıkıyorsa imlecinizi oraya götürün ve ok gözükür olsun
2- klavyenizde şu tuşları arayın.
a-prtscr
b-laptopsa eğer mavi yazılı prtscr ve ayrıca mavi yazılı function tuşu ikisine birlikte basılacak.
3-tuşa bastınız geri windowsa dönün ve başlat menüsünden paint açın.dosya vs yazan yerden menüden " yapıştır " seçin.boş paint sayfasına oyun ss inin yapıştığını görün.
4- tavsiyem kesinlikle tüm pc ekranınızın görüntüsünü almayın ( ahh kulakları çınlasın bana bu tavsiyeyi verenin ), yine menüdeki " kırp" seçeneği ile sadece oyuna gerekli olan kısmı sürükleme yöntemiyle seçin ve kopyala deyin sağ klikle
5-paint ekranında dosya-yeni seçin.seçilen yeniye kopyaladığınızı yapıştır deyin.sonrada ilk olareak kaydetme deyin ardından yeni ekran resmini görünce kaydedin. BURADA ÖNEMLİ OLAN JPEG FORMATINDA KAYDEDİN
-şimdi dosyamızı kaydettik ve diyelim masa üstünde resim dosyası olarak görmeyi başardık.
alttaki adresi açın.
http://imageshack.us/

bu adres zaten türkçe açılacaktır size.göz at-browse seçeneğinden ekran görüntünüz olan dosyayı bulun ve yükle deyin
resim yüklendiğinde solda alt alta sıralı menüden resmin direct linkini kopyala yapıştır ile oyun yorumuna yazabilirsiniz.

20 Eylül 2010 22:43

çadırdan nasıl çıkacağız, ok çıkmadı( resimleri topladıktan )sonra

21 Eylül 2010 10:21

baştan başladım çadırı geçtim düşmüş bir uçağın yanındayım

21 Eylül 2010 11:40

sis ama nedennnn neden önce anlatmadın silmistim dün ühühüüüüü

21 Eylül 2010 12:26

düşmüş uçaktaki, pilota oksijen tüpü nü bağladıktan sonra oyun kapanıyor. açtım gene aynı yerde, windows çalışmayı durduruyor.

21 Eylül 2010 14:05

oyunu pek sevmediğim için sildim.
özlemin dediğini yapıyor ve not bırakıyorum:DDD

21 Eylül 2010 14:42

4 köşesine çark yerleştirilen yere geldiğimizde elimizde 11 adet toplam ağırlığı 24 kg.olan çark olmalı
5 kg. lık 1 adet
3 kg. 4 adet
2 kg. 1 adet
1 kg. 5 adet

2 çark isteyen sol üst köşeye 5 kg + 1 kg.
2 çark isteyen sağ üst köşeye 3 kg + 3 kg
3 çark isteyen sol alt köşeye 3 + 2 + 1 kg.
4 çark isteyen sağ alt köşeye 3 + 1 +1 + 1 kg
toplamları altı kg olacak şekilde yerleştiriyoruz
bundan sonrasında takıldım kaldım

22 Eylül 2010 21:47

windows oyunu durduruyo kapatıyor,ddünyada avusturalya yı işaretledikten sonra merdivenin solundaki kapıdan giremiyorum yani su'nun 4.yorumundan sonra ilerliyemiyo oyun kapatıyo.

22 Eylül 2010 21:48

oyunu sildim yenden yüklüyecem bakalım aynı şey olacakmı

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template