Goddess Chronicles [FINAL]



The journey begins on Mount Olympus where on accepting to undergo the trials of the Guardian you are swept away to your first challenge.You'll find and assemble artifacts that lay hidden among ancient scenes rendered in an artistic hand-drawn style. To find everything you need,first thank razz, you’ll use tools and divine powers that are earned by solving mini-games. You'll eventually face the ultimate test of the gods.

THANKS TO TAC-CM

System Requirements:
OS: Windows XP/Vista
CPU: 1.2 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 173 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download

Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 8 yorum

Uğurkağan
19 Eylül 2010 10:52

süperbabaanne file factory linki yokmu

19 Eylül 2010 11:02

tesekkürler canımm:)
hemen indirelim sonra su ya not bırakalım bakalım

19 Eylül 2010 13:34

oyunun en basında oyun takılıyor sadece profil isim girdim ne play ne quıt ise yaramıyor ctrl+del tusları ile kapattım oyun iki kez freefıledan yüklemistim simdi hotfıle deniycem bakalım aynı sorun varmı?

19 Eylül 2010 15:57

evet sanırım pc m begenmedi oyunu acmıyor acamıyor:(

su
19 Eylül 2010 16:09

benim pc oyunu beğendi de ben oyunu beğendim mi işte orası meçhul:))

19 Eylül 2010 23:00

ı ıhh hiç benlik değil oyun :))

21 Eylül 2010 12:48

sıkıcı oyun, 3 kere yanlış basınca hint sahnesi çıkıyor hep aynı şey sıkıldım, vakit geçirmek için oynanır,

Adsız
21 Eylül 2010 23:59

bende ındırdım fakat cıdden sıkıcı dıgerlerıne goz atıcam emınım ıstedıgmı bulucam..

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template