The Fall Trilogy Chapter 2: Reconstruction [FINAL]




After escaping a mysterious old temple, you’re about to regain your family when disaster strikes, and you have a bad fall. You wake up in a building where an unknown contact briefs you for a brand new mission. If you find the USB key, you will be one step closer to finding your family! Dive into adventure in The Fall Trilogy: Chapter 2, a fun and mysterious Hidden Object Puzzle Adventure game.

*Mysterious atmosphere
*Exciting adventure
*Take on a brand new mission!
*Twice as fun as Chapter 1

THANKS TO TAC-CM



System Requirements:

* OS: Windows XP/Vista
* CPU: 1.0 GHz
* RAM: 512 MB
* DirectX: 9.0
* Hard Drive: 163 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 29 yorum

su
29 Eylül 2010 18:18

gidip kendime tikimkodumfot diim bari :))))

30 Eylül 2010 09:27

geç kaldım yine :(( indirmeye başlıyorum...

Adsız
30 Eylül 2010 18:19

Arkadaşlar, laboratuvara nasıl girdiniz?

Adsız
30 Eylül 2010 18:21

bir bilsem bende dunden beri onu arıyorum

30 Eylül 2010 18:53

hahahaaaaaaaa ben daha merdiveni yerinden sökemedim ,bırak labratuvarı...

zeynep
30 Eylül 2010 19:07

ya şimdi çözdüm o kamera odasında 5 numaralı kamerayı iptal ediyorsun ve orda kiler odası var orda bir puzlle kaydırma oyunu var onu çözünce bir kumanda gibi birşey verdi size söylemek için daha denemedim acaba o kamera odasındaki 4 parçamı

zeynep
30 Eylül 2010 19:20

super babana cozum linki nerdebana yazarmsıın

zeynep
30 Eylül 2010 19:27

şimdi management odasına gidiyoruz orda duvarda kırmızı tusa basıyyorsun puzzle cıkıyor tamir ettikten sonra kırmızı dugmeye basıyorsun ve duvarda puzlle var onu cözuyorsun

zeynep
30 Eylül 2010 19:41

odadan cıkmıyoruz adam gidince kapıları acıyoruz yani kırmızı dugmeye basıyoruz ve masanın altında kasa vra onun şifresini açmaya calısıyorsun sonra 20 tane bloknot istiyor onları topluyorsun ve ben kaldım burda skipi bekliyorum ooof daha kızımı uyutacam

zeynep
30 Eylül 2010 19:45

şifre açılınca o kasadan notbook cıkıyor onu masanın ustune koyuyor tıklayınca acılıyor karakalemle karalıyorsun ustune sonrası arıcam cunki bu oyun zorlayıcı tam benlik super

zeynep
30 Eylül 2010 20:41

şimdi yine o kilere gidiyoruz orda yeni bir yer var puzlle kaydırmalı onu gecince kopya kagıdı veriyor yine o ofise gidiyordun o kopya kagıdını o yazının ustune koyuyorsun kalemle kopyalıyorsun
şifrenin ustune gelip kagıdı yapıstırıyorsun ve yazıyorsun kapı açılıyor

zeynep
30 Eylül 2010 20:46

odanın kapısı açıldıı sonra duvarda küçük dugne var o dugmeye basınca yan oda gözüküyor fakat camlar kırılmaz cam ordan cıkıyoruz gene kilere gidiyoruz karsı duvarda havalandırmanın kapagını cıkartıyoruz

zeynep
30 Eylül 2010 21:00

şimdi elfeneri birde havalandırmanın haritasını istiyor elfeneri kamera odasında haritada gene kamera odasında kasa var şifre istiyor bende şifre 204565 cıktı ama sizde değişik olabilr diye bekleme odasında duvarlardan birinde tarihi eserler varya altında tanıtım yazan yazılara basıno heykelin solunda haritaya benzeyen diamand diye cıkıyor galiba onun tanıtımına basın şifreyi sag tarata yazıyor

zeynep
30 Eylül 2010 21:06

şimdide havalandırma cok sogukmus iniyoruz b2 ye ordaki kapıyı gösteriyor sonra cıkıyoruz 20 kata ordanda asansor odasına cıkıyoruz ordan 15 malzeme topluyoruz ve yine b2 ye iniyoruz

zeynep
30 Eylül 2010 21:15

şim di giriyoruz havalandırmaya elimizde harita biraz zor oldu ama gizli odaya girdim

zeynep
30 Eylül 2010 21:48

odada yerde kirec ve bant var kireci o kasanın ustundeki parmak izlerine serpeceksin sonra bantla beş hakkın var o izleri bulacaksın neyse skip yapın bence cok ugrastım skipi unuttum
kapı açılınca cd memori kart felan filan topla ve kutuda şişe var onud aal

zeynep
30 Eylül 2010 21:55

printea gdiyorsun hafıza kartını takıyorsun 2 cekmece var alt cekmece puzzle ust cekmecede kagıt istiyor kilere gidiyorsun gene puzzle var

zeynep
30 Eylül 2010 22:07

o puzzle yap bantla labaratuara git ıorda masanın ustune koy fişi tak ups kagıtlar uctu onları topla yine puzzle bantla

zeynep
30 Eylül 2010 22:16

sonra o şişeleri felan topluyorsun yine puzzle ve sekerli su istiyor onun için kave makinasına gidiyorsun ordan 20 token topluyorson bir token atıyorsun yine puzlle

1 Ekim 2010 01:29

ooffff ne oyunmuş ama kafayı yiyecektim,bide yetmezmiş gibi gökdelenin tepesinden aşağı düştük.....
böylede olurmu yarım kalırmı yaniiiii
3. partta buluşmak dileğiyle
teşekkürler süperim ellerine sağlık.

1 Ekim 2010 11:44

babanecummmmmm,az oynadım ama serinin bu bölümü biraz room escape gibi olmuş sankin. ben bi önceki bölümü gibi pek sevemedim, sen ne diosun acaba

Adsız
2 Ekim 2010 02:47

açamadım oyunu iki linkten de nedeni ne olabilir

2 Ekim 2010 14:22

linkleri mi açamıyorsunuz yoksa indirdiğiniz kurduğunuz oyunu mu ? lütfen sorun belirtirken daha açıklayıcı olun ki yardım edebileyim.

Adsız
2 Ekim 2010 15:24

linkleri açtım oyunu kurdum ama açamadım açılmıyor

2 Ekim 2010 15:57

System Requirements:

* OS: Windows XP/Vista
* CPU: 1.0 GHz
* RAM: 512 MB
* DirectX: 9.0
* Hard Drive: 163 MB

oyunun gereken minimum sistem özelliği yukarda.pc nin bunları karşıladığına emin olun.aşağıdaki programların güncel olduğuna emin olun
active flash player
direct x
java
ekran grafik sürücünüz.

hala açamıyorsanız pcniz desteklemiyordur oyunu

Adsız
4 Ekim 2010 13:35

oyun güzelle benziyor bende oynuyorum...hadi bakalım...

4 Ekim 2010 22:58

gamezebodan resimli yardım aldım, ing bilmeyince bayağı zorlandım.çok zevkli, teknoloji sevenlere tavsiye edilir.

26 Ekim 2010 10:09

sora sora bağdat, baka baka bu oyun çözülür, yılmayın çözdükçe güzelleşiyor,3.cü bölüm revelotionmu neyse yoldaymış,o güne kadar rahatız :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template