Escape from Frankenstein's Castle


Injured in a car crash with her fiancé Horatio, Hannah wakes up alone and finds herself trapped in Dr. Frankenstein’s castle. Horatio’s missing. Help Hannah as she interacts with the castle’s suspicious inhabitants, discovers clues about the doctor’s master plan, and completes puzzles to find an Escape from Frankenstein’s Castle. Dive into this Hidden Object Puzzle Adventure game and save Hannah and Horatio!

İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 15 yorum

su
2 Eylül 2010 13:41

heytttt...eller yukarıı !!

su
2 Eylül 2010 13:42

oyunu yüklerken çıkan,"normal indirme ve yüksek hızda indirme" cümleleri bende neden mannakça şeyler çağrıştırır acaba :D

2 Eylül 2010 14:09

:)

İZMİRLİ
2 Eylül 2010 15:20

SUUU KOPTUMMMM YAZDIĞINA YAAA ÖMÜRSÜNN SEN........

Uğurkağan
2 Eylül 2010 15:43

meraba filefactory den link eklerseniz bizde indirip oynaya biliriz maalesef hotlifi den inmiyor ben bu sitedeki oyunların çoğunu indirip oynayan ve hayranı olan biri olarak ek link verminizi ümid ediyorum bıktım artık aynı şeyleri yazmaktan ama inmiyor çareyi ek linkte bekliyorum kardeşlerim bana sabır gösterdiğiniz için ve paylaşımlarımı dikkate aldığınız için teşekkürler

2 Eylül 2010 16:30

uğurkağan hemen ekliycem linki hazırlansın

zeynep
3 Eylül 2010 00:07

ben birşey soracam bu oyunu daha önce oynadık gibi geliyor yada aynısının ikinci bölümümü bu

3 Eylül 2010 01:04

şiii askilardan ve göz kürelerden sona bulduğumuz anahtarla çekmeceyi açıyoruz. sonasını öle aradım ki bulana kadar. neysem bulamayan olursa yazarım.

3 Eylül 2010 11:58

babanem biz bu oyunu oynadık oynadıkkkk cok iyi hatırlıyorum ama betamıydı acaba diyecegimm; fekatt ben pek kısalarla ilgilenmem bilemedim yanee:))

3 Eylül 2010 14:32

ben hiç beta oyun oynamadığım için bana tanıdık gelmedi ama arada atlamışda olabilirim...

3 Eylül 2010 14:33

ama bu sanki adventure-hidden gibi,çok sevdiğim söylenemez.birde buna kesin sıkı walk. lazım!

Uğurkağan
3 Eylül 2010 15:01

oynadım ama hoşuma gitmedi kapıdan diyerine geçişte bekliyorsun ekran kaliteside iy değildi hoşuma gitmedi genede özlem kardeşimin emeğine sağlık..

3 Eylül 2010 19:04

bence çok hoş bi oyundu. kopya yapmassanız bayağı yetenek kullanmak zorunda kalıyosunuz. azcık ingilizcemi bile geliştirdi. salak salak eşya bulmaktan iyidir bence. Üstelik frankeştayn amcanın şatosununu da aydınlık olması beklenemez tabiki. adam dirilmek için bile şimşeklerden yıldırımlardan medet umdu biliyosunuz.
Genede bir sinema klasiğinin bu tip bir oyunla bu filimleri bilmeyenlerin dikkatini çektiriceğini umuyorum. nokta.

23 Haziran 2011 16:59

links renewed-link yenilendi

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template