Columbus Ghost of the Mystery Stone FİNAL


After crashing his ship, and being tossed overboard, Columbus sees a beautiful apparition reaching out to him. Waking up on a mysterious island, Columbus begins to explore his surroundings and stumbles upon ancient treasures and perplexing puzzles. Find important items that will help you move on in Columbus: Ghost of the Mystery Stone, a fun Hidden Object Puzzle Adventure game.


*Gorgeous gameplay
*Incredible artwork
*Explore an island!
*Includes Strategy Guide


System Requirements:
OS: Windows XP/Vista
CPU: 1.2 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 217 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 14 yorum

28 Eylül 2010 13:02

yuuppiii ilk yorum benden umarım güzeldir...

su
28 Eylül 2010 15:21

şinası bunu bana yapmayacaktın yaa :))))

su
28 Eylül 2010 16:44

düz hidden değil,ekşınlı puzzle'lı güzel yani ;)

28 Eylül 2010 17:00

inşallah babaanne ben farkedinceye su bana bırakmaz:))) oyun güzele benziyor yalnız hiddeni bol...

28 Eylül 2010 20:57

Bu sitenin kurucusu veya kurucularına çok teşekkür ederim,tüm sevdiğim hidden oyunlarını sorunsuz yükleyip oynuyorum emeğe geçenlere minnettarım :)

28 Eylül 2010 21:32

yaşasııınn yeni oyunnn teşekkürler süperim ne oynıyacam diye dertleniyoduummm.

28 Eylül 2010 21:33

oyun çok güzel tavsiye olunur

Adsız
28 Eylül 2010 21:51

Güzel bir oyun çok da kolay

su
28 Eylül 2010 22:01

çok basitmişş..az dursun bu !

28 Eylül 2010 23:33

oyun çok güzell tavsiye edilir nefes almadan devam ediyorum ilk molamı verdim anca.

reiki1
2 Ekim 2010 10:31

slm..
ben 2 kez yüklüyorum bende açılmadı oyun bilgisayara windows media player şeklinde kuruluyo neyapmam gerekiyor yardımlarınızı bekliyorum..

2 Ekim 2010 14:20

@reiki,
ilk defa WMP şeklinde kurulan oyun duydum ya.
tüm programlarını güncelle.
active flash player
java
direct x.
winrar.
ekran grafik sürücün.
sonra pc restart edip oyunu tekrar kurmayı dene.ve pc de yeterli ram ve hafıza olduğuna da emin ol

8 Ekim 2010 11:30

BEN BAŞLADIM AMA ANLAMADIM :)
ÜZERİNDE GÖZ OLAN TAŞ ALDIM NERDE İŞİME YARAYACAK?
BİRDE ARI KOVANI KUŞ YUVASI NASIL YAPICAM ANLAMADIM ORALARI ÇÖZEMİYORUM

ACİL YARDIM
TEŞEKKÜRLER

14 Ekim 2010 15:59

oyun güzelmiş teşekkürler admin...

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template