Amnesia The Dark Descent



Amnesia: The Dark Descent transports players into a mysterious and gloomy castle corridors and dungeons which keep terrible secrets, directly related to the last hero game. Familiar to veterans "penumbra" realistic physics, atmospheric music, as well as the results are the authors of the play with lighting and sound effects will scare even the most notorious daredevils. Clever plot and oppressive atmosphere of imminent tragedy will bring real pleasure to all lovers of quality psychological thrillers.966 mb






System requirements / Sistem gerekirliği:
- Microsoft ® Windows ® XP SP2 / Vista / 7
- Processor 1.5 GHz
- 1.0 GB RAM
- 1.5 GB of free hard disk space
- Compatible video card 128 MB memory (NVIDIA GeForceFX or ATI Radeon 9600)
- Audio device 16-bit compatible with DirectX ®


part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 9 yorum

24 Eylül 2010 12:44

hihaaa oyunu yükleyemesemde oynayamasamda bundada ilk ben yorum şettirimm sonra su nasıl olsa yorumlar bende pesinden giderimm:))

24 Eylül 2010 12:46

su bakk 1.lik benim hatta 2.de benim hatta 3.de kapimm cok gıcıgım bugünnn:)

24 Eylül 2010 12:46

mucuksssss:))ayy canımmı sıkılıyor neee?

su
24 Eylül 2010 13:14

töbe yalappimm :))) kardeşim ben point click ve adventure olan oyunlara takılmıyorum ki..al tüm yorumlar senin olsun nilim :)))))

25 Eylül 2010 15:11

oyunu yükledim ama açılmadı bi sürü yazı çıkyo sonunda instol geldi yaptım gene açılmadı başka bi yolumu varki neee

27 Eylül 2010 20:04

yaşasın yükleyebildim vede açabildimmmmm

27 Eylül 2010 20:24

bu nasıl oyun yaaa sahne dönüp duruyo,maus yok hükmedemiyosun, aşağı alamıyosun pc yi kapatmak zorunda kaldım 2 dir.

14 Ocak 2011 15:34

arkadaşlar bu oyun first person horror game kategorisindedir. Hidden object tarzı değil. Gelmiş geçmiş en korkunç oyunlardan sayılmaktadır. Bayansanız tavsiye etmem zira ben bile tırsmaktan ilerleyemiyorum. :)

Gamespot puanı 8.5/10 gayet iyi ama dediğim gibi konusu düşündüğünüz gibi değil. Sadece meraklıları indirsin derim.

14 Ocak 2011 17:49

waww.... first person horror game'miymiş bu ?üstelik gamespot puanıda 8.5/10 !! anam anamm :D:D

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template