Vampire Brides Love Over Death



1885 yılında bir aristokrat kızı olan Catalina yakışıklı ölümsüz Vlad ile tanışır.Vlad Catalina gelini olmaya söz verirse babasının hayatını kurtaracağını söyler.Bu konuda düşüneceğini söyleyen Catalina bir vampirin karısı olup olmamakta kararsızdır.286.7 MB

The year is 1885 and Catalina, a bashful yet becoming aristocrat's daughter, meets a handsome immortal named Vlad. The mysterious nobleman promises to save the life of Catalina's ailing father if she will consider becoming his bride. Catalina promises to think about it, but who would agree to be a vampire's bride...?286.7 mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 18 yorum

22 Ağustos 2010 00:13

hemen yüklemeye başlıyorum.
su;senden önce yazdım oleyyyyyyyyyyyyyy

22 Ağustos 2010 00:17

oo bi tane daha gelmiş ne güzel umarım ikisi beraber yüklenebilir.teşekkürler sisim.

su
22 Ağustos 2010 00:39

ilk yorum silinsin lütfen :)))

22 Ağustos 2010 03:39

4.lükde iyidir ama ben hala indiremedim ühühüü intikarr etmemin vakti geldide geciyorr :((

22 Ağustos 2010 18:52

oldukça basit bi oyun. düz hidden değil quest de var ama hidden ağırlıklı. bsit ama zaman geçirilebilir bi oyun diye düşünüyorum. şimdilik puzzle yok ama ilerleyen bölümlerde ne olur emin değilim

denizim39
22 Ağustos 2010 23:56

Evet basit bir oyun neredeyse düz hidden sayılabilir.Puzzle çok az ve kolay. Kısa da sayılır.Yinede keyifliydi teşekkürler...

Adsız
23 Ağustos 2010 16:47

merhaba. acemiyim. ilk bahçeden öçıkamadım. anahtarı bulamadım. yardımcı olur musunuz?

Adsız
23 Ağustos 2010 16:49

merhaba. vampire prides indirdim ama ilk bahçeden çıkamadım anahtar nerde bilen var mı?

23 Ağustos 2010 21:33

adsız inventte iki tane bıçaka benzeyen şey olmalı bütün aktif olan hidden sahnelerini oynadıysan. o iki tane bıçağa benzeyen şeyi inventte birleştir, makas olcak. makas olunca sağ bahçedenin duvarındaki sarmaşıkları makasla kes

Adsız
24 Ağustos 2010 13:40

TEŞEKKÜRLER UZAY

Adsız
25 Ağustos 2010 10:36

merhaba . ben bitirdim oyunu

26 Ağustos 2010 15:40

biraz sıkıcı ve rutin olsa da oynadım yinede..
(adsız 11 eferim :p )

Adsız
27 Ağustos 2010 22:29

yağ şişesi var elimde gerisini bulamıyorum yardım edermisiniz

28 Ağustos 2010 10:15

adsız, biraz daha detaylı yazar mısın, yağdanlıkla nerede kaldın, ne yapman gerekiyo , neyi yapamadın? biraz zaman geçti üstünden, yazarsan hatırlarım

4 Eylül 2010 19:09

romen harfleriyle olan puzzle ı çözemedim:((( skip te bi işe yaramıyor.yardım eder misiniz???

Adsız
5 Eylül 2010 18:45

oynun ilk basında otları kıptım ordan bi anahtar buldum sonra yağ dolu bişiy var elimde ama hiç bişiy olmuyor

14 Eylül 2010 15:33

yaseminle aynı durumdayım,skip iş de yapmıyo yardımmmmmm

22 Eylül 2010 00:24

güzel bi oyunmuş kenarda saklıyordum nihayet oynadım,elleine sağlık sis'im.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template