The Treasures Of Mystery Island: The Gates Of Fate [FINAL]



Embark on an all-new adventure in The Treasures of Mystery Island 2: The Gates of Fate, a sequel that's bigger, better, and more stunning than the original! When the Gates of Fate send Alex and Lisa back in time, each to a different decade, they must figure out how to return to the present, and each other, before a rumbling volcano spews its contents.

Guide Lisa as she befriends a local girl, searches for the magic tiles that can send her home, and leaves clues for Alex to find in the future. Then help Alex save himself before it's too late. With double the hidden objects, double the puzzles, and double the gameplay, The Treasures of Mystery Island 2 more than lives up to its name!

LİNK YENİLENMİŞTİR.
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 30 yorum

19 Ağustos 2010 14:03

yaşasınnnnnnnnnnnn oyunnnnn tsklerr mucukslarrr hemen indirmeye başlıyorumm:))

su
19 Ağustos 2010 14:08

nill bekleee...

19 Ağustos 2010 14:15

bende bendeeeeeeeeee

Adsız
19 Ağustos 2010 14:34

heyyoo bende :)

19 Ağustos 2010 16:50

evet bendede oldu..önce bi 10 dakka oynadım ama sonra kapandı.yeni linkten tekrar yüklüyorum mersi babanecimmmmmm

19 Ağustos 2010 17:19

hahaa 4 kez indirdim 5.ci kez iniyor su anda su bidenemmm beraber oynıcaz tikikoyfot yapcas beklememmi beklliyom hihii

19 Ağustos 2010 17:46

bnde yüklüyorum bekleyin :))))

Adsız
19 Ağustos 2010 18:53

4 kere indirdim ama her seferinde hata raporu yazıyor ve açılmıyor nedeni ne olabilir acaba

su
19 Ağustos 2010 19:55

hmmm.. bu oyun sadece saklı objeleri bulmakmış yav..parçaları tamamla yerleştir yani...kelime bulma falan yok.nerdeee robins nerde bu :))
kenarda beklesin sıkılırsam belki oynarım.

20 Ağustos 2010 08:09

su cuum sen de bişe beenmiyosun. bak betasında herkes beenmiş oyunu

20 Ağustos 2010 10:04

ayrıca bensiz oyun oynarsanız böyle olur

20 Ağustos 2010 12:30

evet uzaycımyaa betasını oynamamıstım beta oyunları sevemedim nedense betalar sanki hep kısa oluyor degilmi:)))buda betamı yoksa:D yok yok degil canımm baya uzun sürdü ama cok kolayy zorlayamıyor beni arada imdakk diye bagıramadıkca zevk vermiyorki oyun canımm:))))

20 Ağustos 2010 16:43

evet hira ben ve imdatttttttttttt diyorum oyunun sonlarına dogru bır havuza gırdım ve agırlıkları yapamıyorum bı yardım elı uzatın ok

zeynep
20 Ağustos 2010 22:34

arkadaşlar karanlık bir yerde yerleri kurut diyor orda kalakaldım vanayı açıp kapatmaktan baska napacagım ne olur soyleyin

Adsız
20 Ağustos 2010 22:35

Ben hala mağaralarda kaldım yardım edin lütfen çıkamıyorum

selden
21 Ağustos 2010 00:27

Ben bitirdim.Güzel oyundu.

zeynep
21 Ağustos 2010 00:33

ya bitirenler soyleyin o karanlık yerden nasıl gectiniz

zeynep
21 Ağustos 2010 01:38

basardım coook tesekkur ederim oyunu kapatıp açmam gerekiyormus

Adsız
21 Ağustos 2010 03:36

Robin le Shaolin hariç yeni oyunları indiremedim. Hotfile la bir sorununuz mu var? Yardım istedim yanıt alamdım. Sadece site kurucuları ve onların yakınları mı indirebiliyor oyunları. Söyleyin de boşuna uğraşmayalım ve Face de paylaşıp reklamınızı yapmayalım boşuna.

liza
21 Ağustos 2010 13:30

adsız sorun sende sanırım!çünkü her oyunu indirebiliyoruz.şahsen ben sitenin ne kurucusu ne de yakınıyım..

22 Ağustos 2010 00:06

süperim ellerine emeğine sağlık,çok güzeldi ,çok sevdim canım teşekkürler.

22 Ağustos 2010 00:12

Adsız kardeşim oyunlarda yada hotfile de sorun yok,sorun ya senin pc inde yada hatların doluluğundandır,burda herkes birbiriyle dosttur,daha nazik olabilirdin,her an herkes burada olmayabilir yada bu oyunu oynamamış olabilir chatte yazarsan oynayanlardan açık olan varsa sana yardım eder hiç kuşkun olmasın.

23 Ağustos 2010 23:28

oyun süperdi teşekkürler admin....:))))

Adsız
24 Ağustos 2010 15:52

DONUYOR:(

Adsız
30 Ağustos 2010 20:15

selam süperbabaanne
oyun icin teşekkür ederim
ben bir yerde takildim bir türlü işin içinden çikamiyorum
oyunda menünün üstündeki kitapta sayfa 13-13-teyim yukardaki lambalari hallettim
alt tarafta takildim elimde clamps ve burning torch var hinte basinca tercüme ettim bu hortum üzerinde çok sayida delik öylesine ı cant acik taş kapisi ı vardir kapamak onlari kelepçe gerekir diyor ben ne yaptimsa bulamadim lütfen yardim edermisiniz saygilar

Adsız
30 Ağustos 2010 20:51

teşekkürler babaanne
saniyorum şimdi çözerim inşallah
yardiminiz için sagolun
sevgiler saygilar

Adsız
31 Ağustos 2010 00:11

selam babaanne
verdigin çözüm linki sayesinde
bayagi ilerledim iki bölüm geçtim
şimdi 11 birinci bölümdeyim
ellerine yüregine saglik
sevgiler saygilar

31 Ağustos 2010 12:18

selam ben geldim seliz :)oyunu indirdim yiğenle oynamaya başlıyacağız akşam mucuksssss

Adsız
31 Ağustos 2010 23:59

selam babaanne
verdigin link le oyunu bitirdim
harika idi
ellerine yüregine saglik

bir ara nik alirim ben yurt dişindayim burada misafirim dönüş yapinca bir haftaya kadar dönüyorum amma buradaki siteyi ve sicakligi yardim sevenleri özlüyecegim
sevgiler saygilar babaanne

23 Haziran 2011 17:02

link renewed-link yenilendi

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template