The Seawise Chronicles: Untamed Legacy



Live through the adventures that Old Thomas Seawise had when he was younger. Help Thomas find clues in the odd world of Harmonia and find his missing grandmother. Jump into the excitement with Thomas and his travelling companion, Pan the goat man, in The Seawise Chronicles: Untamed Legacy. Use your Hidden Object skills to advance the storyline and relive Thomas’s bizarre adventures.249 MB



İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1

part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 176 yorum

su
21 Ağustos 2010 15:34

mersii....bakalım nasılmış :)

21 Ağustos 2010 17:00

evett sonunda yüklendi baslıyorum bende :))

su
21 Ağustos 2010 17:02

eee..dakka bir gol bir :))
elimde iple birleştiğim çıpa,beyaz bişey,birde kürek kaldım yav! sağda bir delik var ama hiç bi item olmadı.karşıyada göndertmiyo..

su
21 Ağustos 2010 17:06

hüff oyun biraz sinir..yani objelerin konacağı yerler falan, çok sevdiğimi söyleyemem ama bitiricez tabii..
ipli çıpa soldaki ağaca takılacakmış (zuzum mersi)

su
21 Ağustos 2010 19:47

zuzucum takıldığın yer garip çiçek olan yerse eğer,hani bağlı bir adam var,orda ekranın solunda bir taş var ona kürekle tıklasu içinde kalanları topla.sandığa çekiçle vur.çıkan parçayla inv.den hangisiydi unuttum birleştir.birleştirdiğinle beyaz olanı çalılara tut ve yak.elinde bir heykel olmalı onuda yine ekranın solunda bir yer var oraya tıklıayıp sapan alacaksın.at sapanı çiçeğe,kurtar abiyi :))

su
21 Ağustos 2010 20:10

yani hem sevmeyip hemde söylene söylene oynanırmı yav?
sinir olan şey şuki;ikidebir çantada ne var görmek için ayrı tıklıyoruz,obje bulmak için ayrı tıklıyoruz.o sıra inv. kısmı açıktaysa ekranın altını göremiyoruz tabii..
eğer kazanda iksir yaparken takıldıysanız,inv. yi kapayın çünki malzemelerin ezileceği zımbırtı hemen inv.nin solunda altta dipde

su
21 Ağustos 2010 20:43

nihayet kelime arama bölümü çıktı..ama ordada bazı objeler ekranda gözükmedi,kapıdan çıkıp geri dönünce görebildim.kelimeli yerde çok tıklayınca cursor abi kızıyor :)
birde dışarda mantarların sıralanaşı var:en soldan başlayarak;
yeşil-çok benekli-uzun olan-kısa-3lü
ve son olarak eğer bu oyunda hint olmasaymış ben bir hiçmişim ...

zeynep
21 Ağustos 2010 23:56

ya biryere geldim teleferik var orda pervanenin son parçasını bulamıyorum habire onu istiyor onu nasıl ve nerde alacagım delirdim ya

zeynep
22 Ağustos 2010 00:31

sonunda buldum pervaneyi almak için aklımdayken takılanlar için taşı orda kertenkele var onun girdiği kutuge tıkıyorsun sulugude obur tarafa koyuyorsun sonra kertenkeleyi o selalenin orda suya atıyorsun kocaman bir kaplumbaga geliyor selaleye ok gösteriyor giriyorsun sonrası kolay

su
22 Ağustos 2010 13:02

kaplumbağa nın gelebilmesi için birde elimizdeki yarım kağıdıda ordaki nöbetçiye veriyorz.

su
22 Ağustos 2010 13:16

submarine hatch denen şeyle kaldım ben..bide 2 kağıt birleşti o var elimde...(yukarda yazdığım not yanlış olabilir ama sanki o kağıda tıklayınca gelmişti kaplumbağa)nereye gitsem area clear gibi bişey diyor yav.sinir oyunnnn

su
22 Ağustos 2010 13:21

bu çantanın ve çıkan puzzle daki durum nedir?puzzle için hint-mintte yok,3 kere tıklayınca kapanıyor zaten.çanta desen ayrı bir kabus!

su
22 Ağustos 2010 14:07

inv.çantasının sol bölümünde küçük bir cep var,oraya tıklayınca harita,balta ve kristal çıkıyor.harita yardımıyla oyunun ilk başına dönerek tüm kırmızı olan taşları baltayla kesip alıyoruz.taşları toplarken elinizde birde kağıt kalem olsun çünki gezilen yerlerde birtakım işaretler ve sayılar var.onları bi kenara çizin ve not alın.bu işaretler en son bölümdeki çantanın ipuçları.
ben henüz 4 adet şekil bulabildim.6 tane olmalı..
1.şekil:asansörde-sayı ise 1
2.şekil:akrep alınan taşda-sayı şelalenin orda 4
3.şekil:muhafızdan sağa giince yerde-sayı 5
4.şekil:çanta olan yerde duvarda
2 şekil var ama haritada dön dön bulamadım.

su
22 Ağustos 2010 14:30

5.şekil:asansör olan yerde alt okla girilen mekanda
6.şekil:asansör olan mekanda en sağda

bazılarının yanlarında numaralar var bu demektir ki o şekil çantada o sırada olacak.soldan sağa doğru giriyoruz.yani asansördeki şeklin yanında 1 yazıyordu bu çantada en sola girilecek.
1-4-5- belli,en sağa yani 6.şeklide çanta olan duvardakini girdik.2 ve 3ü deneme yanılma buldum.
çantadan kağıt alındı
sağdaki puzzle hala muamma! ay imdakkkk sinir oyunnnnnn

su
22 Ağustos 2010 14:38

sonunda! alınan kağıt diğeriyle birleşti ve duvara kondu.çıkan şekiller kayaya girildi ve derin bir ohhhh dendi :)))

su
22 Ağustos 2010 15:06

yeni yer çok karanlık..çantanın sol küçük bölümünden ortadaki kristale tıklayınca görebiliyoruz etrafı az az..bazı objeler toplanabiliyor.eğer kırmızı obje tamamlandıysa aslana verin.oda çantanın sol cebine yerleşiyor.onunla minik ku tepelirini yok edin.
kelime çıkan bölümde ekranı aşağı kaydırmayıda unutmayın.tüm kelimelr bulununca alınan 2 şeyle en sağda meşaleyi yakın anacımmm..

su
22 Ağustos 2010 15:25

yeni mekanda 2 muhafız var,tüm objeleri bulun ve fareyle önce korkutun,sapanla taşı birleştirp atın ve iple bağlayın..solda kapı mekanizması var.yapılınca yeni yere geçiliyor

su
22 Ağustos 2010 15:34

burdada 2 muhafız var hey hey diip dururlar,,sağdaki aslanı önce sağdaki muhafıza vurup yere serdikten sonra mızrağını alıp diğerinin üzerindeki perdeye tıklıyoruz.böylece soldaki bölüm açılıyor.
burda sağa sola tıkla tıkla bişeyler oldu ama tam sırasını bilemiycem..kuşa yem verdik(önündeki kaba) iskelet kafasına tıklanınca muhafız bişeyler etti masaya gitti vs.vs. habire tıklayın valla..yere düştüğünde soldaki kapıya 2-3 kere tıklayın.'anahtar muhafızda 'diyecek alın anaktarı

22 Ağustos 2010 18:46

SU canıs aşkım kafana sağlık. hıyar gibi 3 ş3kil bulmuştum onları çantayı açmaya kullanmaya çalışıyodum. hiç 6 şekil aklıma gelmediydi. Sayende çantayı açtık. çıkan kağıdı inventorydeki yarımla birleştirdik emme duvarada koyduk fekat şekiller çıkmıyo. kayalara ne halt edicem şapşırdım. elimde şu an bi kiristal ve submarine hatch denen zımbırtı var. allam ya bu dev de homur homurr napcazki? yane kağıttaki şekilleri nasıl görücem imdakkkk.

22 Ağustos 2010 18:48

babbanne elinde ne varsa muhafıza tıkla salyangoz hariç. salamander alınca kaplumbağa geliyor. yani salamanderi nöbetçiye verince o zaman şelalenin oraya yol açılıyor.

su
22 Ağustos 2010 19:34

eyyooo sonunda birileri daa başlamış kabus oyunaa...sadece ben sinir olmayacam demekki :P

-bozocum;elindeki kristali diğer soldaki kayaya koy.ayna gibi yansıyacak ve kayaya gireceğin şekiller çıkacak.

aslında walk yazma işini çok becerememişim sanırsamki..ben oda oyunu mantığıyla yazmışım alışkanlık tabii:D
daha detaya inmekte fayide görüyorum.ancak ben çok fena takıldım.gelen olursa o bölüme,nal gibi bir kapı sağında solunda ve yerde rakamlar var.solda birde ortada yeşil düğmeleri olan böceğimsi bişey var.aksi gibi aşağıda ne inv. gözüküyor,ne çanta ne hint ekran tam ekran oldu hiçbişeyi göremiyorum

su
22 Ağustos 2010 22:08

25. yorumdaki yer şöyle geçiliyor.
kapının sağında ve solunda V,VII,VIII,VIII, olan şekilleri bir yere çizin.(V ve VII soldaki kağıtta zoomlanınca bakılıyor)daha sonra sol okla geri dönün ve su akan yere gelin.artık inv. ve hint-mint gözükmesi lazım.su akan yerde sola zoomlanınca 4 tane daha şekil var,onlarıda çizin bi yere.tekrar kapıya dönün.böceğe sırasıyla şekilleri tıklayın,eğer herkezde aynıysa hatırladığım kadarıyla ilk 4 şöyleydi:
1-alt,soldan 1.
2-alt,sağdan 1.
3-üst,soldan 2.
4- üst soldan 1.
5,6,7,8 de kapının sağında ve solunda yazılı zaten

su
22 Ağustos 2010 22:29

yeni yerde mavi kristalleri,çantanın sol gözündeki baltayla kırdık,1 tane kırmızı gem aldık,dinamitimiz olmalı sağdan soldan toplanan parçalarla,onlada üst ortadaki sarkıtı patlatıp bi obje aldık.onuda inv.de iple birleştirdik.alt solda kayalar var zıp zıp eden,onlarıda ortaya yanyana getirip iple sabitledik.artık sağ ekrana geçebiliyoruz.

su
22 Ağustos 2010 22:32

29.yorumdan önce kelime bulma yeri var orayı atlamışım ama kolaydı zaten..sadece ekran yukaruda kayıyor onu yaziim dedimki ne:P

su
22 Ağustos 2010 22:55

sağ ekranda yarasalar dinazor abi falan var.topladığımız parçalarla dinazora eyer ve ip gibi bişey taktık ki sağa dvm edebilelim.bu arada yerdeki kum tepesini aslnala tıklayıp bir gem daha aldık.
sağda puzzle var,hiç geremem kendimi zaten patlayacam, aynen skip:D

su
22 Ağustos 2010 22:58

sağdaki puzzle dan sona yeni yerdeyiz.deniz altı var burda.sağda solda herşeyi topladık.deniz6nın üzerine zincir takıldı.sağdaki kayalar yeni aldığımız baltamsı şeyle kesildi.sonra inv.den deniz6na ne varsa taktık.taa oyunun başından beri olan şapka meğer burda kullanılıyomuş.herşey takılınca yukardaki zincire tıkladık.gemi hareket etti.arkasından gem aldık.şimdi denizin altındayız

SU
22 Ağustos 2010 23:12

OYUN DONARSA YADA TAKILIRSA ESC. TUŞU İLE ÇIKIN VE TEKRAR GİRİN.İLKİNDE OLMASA BİLE BİRKAÇ KEZ DENEYİNCE DÜZELİYOR.

su
22 Ağustos 2010 23:38

yarasalı yeri yazmamışım pardon..yarasalara inv.deki bir objeyle tıklamıştım neydi yaa unuttum valla :( sonra bıçakla ipi kesince yeşil bir sıvı aktı.onuda davula benzeyen objeyi altına koyup doldurdum.o yeşil şey bir sol ekranda köprü yapılan yerdeki tümseğe döküldü.aynı ekran aşağı bakınca şimdi kocaman göz şeklinde sembol çıktı

su
22 Ağustos 2010 23:41

denizin altında soldaki muhafıza yeşil çıbık veridi.şimdi arkaya doğru sıralama girilecek.şekiller;
yeşil sıvı dökülen yerde
yarasalı yerde
denizaltının üzerinde ve aynı ekran sağa gidince..
bunları muhafızın oraya giriyorum ama ol-mu-yorrr....

23 Ağustos 2010 00:34

annecim sana seslendim ama gitmissin, niysem ben yazayım ordaki cözümü: once en sol alt baklava dilimi gibi olan, sonra maymun, sonra göz, sonra da denizanasi salyangoz karısımı olan sekil. bole basınca acılıo orası

23 Ağustos 2010 03:01

su'nun 19.yorumuna ek:
papağanlı askerin oldugu kısımda zorlandım unutmadan yazayım o kısmı
papagana sürekli yem yedirin hayvan çatlasın:))düşüp bayılsın asker onu alıp tablonun altında ona yardım ederken siz tabloyu kafasına düsürün kapı anahtarı askerin altında sürekli ona tıklayıp adamı hareket ettirin anahtar altından cıkıyor:))

23 Ağustos 2010 04:02

pc yeniden baslatinca iskenceden kurtuldum.Soldaki mavi sekle 1 kere tiklayinca kapi yari acildi sonra yagladim tamamen acildi.Ilk iki muhafisi hakladim icerdekini de hakladim ama benim muhafiz cok sisman kaldiramiyorum dolayisi ile anahtari alamadim henuz.)))

23 Ağustos 2010 11:38

kızıma not:konu baklava olupda be nasıl atlamışım bunu:DDDD
teşekkürler prensesim...aslında 4 şekilde bulunmuştu ama denizanası-salyangoz karışımını :) atlamışım.mersiiii

23 Ağustos 2010 12:10

4 şekil hatırladığım kadarıyla;
alt,soldan 1.
yine alt,sanki bir kadın resmi gibi
göz
ve üst en sol

23 Ağustos 2010 12:19

eğer şekilleri girdiğiniz halde açılmadıysa 2 olasılık var:
ya yeşil sıvıyı dökmediniz-ki dökünce altta sembol çıkıyor,yada sizde semboller farklı olabilir.ozaman 35.yorumdaki yerlere dönün ve sizdeki sembolleri not alın.(zuzuda böyle oldu çünki)

su
23 Ağustos 2010 13:44

yeni mekanda,objeler toplandı.zincir-çıpa gemiye takıldı.şimdi gemide rakam var.IX 15 ve dişi sembolu
bir geri ekranda ise solda 1 00 ve erkek sembolu var.saatlere bunları gireceğiz.ancak saatler eğri.saatleri normal kadran düşünerek de ,eğriliklerini göz önüne alarakda sayıları girdim ama bi halt olmadı.tersini girdim yine olmadı.çıldırıciimmm..

izmirli
23 Ağustos 2010 13:52

yokk bu kadarr uzmann kişi oynayıpp delirdiyse ben indirmektann vazgeçtimm hepinizz delirmişinizz baksana ben hiçç çözemem bunuu....

23 Ağustos 2010 14:37

izmirliiim oyun güzel bence vazgecme :))

23 Ağustos 2010 16:12

babanne kapıyı yarım açtıysan daha doğrusu köprüyü, üst kısımlarda zincirler var yağdanlığı oraya tıklıyosun kapı açılıyo.

23 Ağustos 2010 16:19

ha bide yeşil sıvıyı almak için sarmaşığı kesince ilkönce sıvı boşa akıyo amatam olarak kesik yere suyun tabiriyle davul gibi şeyi yani matarayı tıklayınca matara doluyo. bide burda bahsi geçen kum yığını ara allah görünmüyo meğersem iki tane akan küçük şelalenin önünde sağa doğru yerdeymiş. mutluluklar.

23 Ağustos 2010 16:35

ha birde şu papağanın çatladıldığı değilde galiba ondan önceki sahnede aslanı adama tıkladık ya ondan sonra adam aslanla ölece kalakaldı. bende oyun kitlendi sandım dı babanne meğer hemen adamın sağ üstüne doğru direkte bi kol var o çekilecekmiş. kol çekilince adamın kafaya avize düşecek ve adam mefta olucak. ay o kadar uğraştımki bu sahneye neysem aklıma geldikçe püfleri yani püf noktalarını yazıyom.
şimdi bide bendeniz deniz altıyla inilen yerdeki şekillerin tıklama sıralamasını yazıyım naçizane:
1. olarak baklava şekli. 2. olarak el şekli. 3. olarak normal bi göz şekli üste kaşı var gibi olan. 4 olarak da üçgen çerçeveli göze tıklayın ortadaki top dönecek itemlerdeki mavi taşı ona tıklayın ama ben bi iki kere tıkladım anca oldu. bir tane küre çıkacak sanırım renkleri düzenliycez.

su
23 Ağustos 2010 16:49

saatlere gelen arkadaşlarr....herkezde farklı çıkıyorda,eğer;

erkek sembolü: 1 00
dişi sembolü: IX 15
olan çıktıysa allak rızası için yazsıınn..
(saatleri aynı bu şekilde yaptım ama olmadı)

23 Ağustos 2010 17:18

su saatler bende erkek 1.00 dişi 10.45 olarak çıktı istersen bir dene

23 Ağustos 2010 17:21

sekiller ve saat farklı cıkıyor maalesef
bende erkek 2.30 kız 9.15 cıktı
burdan sonrasını yazayım hemen unutmadan:)
yerden sütunlar cıkıyor saatleri ayarladıktan sonra kaleye geciyoruz itemleri topluyoruz
mum toplamıstık sagdan soldan onu avizeye takıyoruz
eldiven aldık onunla geri gidiyoruz saatlerin oraya önce sandıgı acıyoruz trident son parcayı alıyoruz arada bisi atladım gibi geliyor ama herneyse hatırlarsam yazarım sonra yine eldivenle önümüzden gecen elk.yüklü balıgı yakalayıp midyeyi acıyoruz böylece siyah incimizde tamamlanıyor hazır bu kısımdaykende :)) tamamen tesadüfle kesfettimki mürekkep balıgına tıklayın elimizde şişe olmalı ona mürekkep alıyoruz...ne ise yarar bilmem kesfedecegiz ama arada bisi unuttum ben bir yerden bir anahtar aldımdı nerden acaba:))

23 Ağustos 2010 17:25

su bende erkek sembolü saat senle aynı ama dişi xı.15. erkek için biri şöyle yapıyoruz. üç tane çentik varya olmayan çentiği diğer yerleri 3,6,9 sayarsak tam olmayan yeri 12 düşün büyük oku 12 saydığın yere tıkla bırak sona onun az bir gibi tahmin ettiğin yerede küçük oku bırak.
aynı şekilde ben gene dişide üsteki iki çentik arasını 12 sayıp ordan solundan xı.15 ayarladım. sende 12 saydığın yewrin tam çeyrek solunu 9 say onun tam karşısınada yani 3 diye düşündüğün çentiğe büyük oku getir. doğru yapınca gürültüyle bu saat keykellerin etrafından sütünlar çıkıyo.

23 Ağustos 2010 17:27

ben de burdaki 2 parça itemi bulamıyorum hint yapıyorum habire isriridye kabuğu ve sandığı gösteriyo. bi siyah son parça ile mızrakmı okmu neyse onun ucu topuzlu parçasını bulamıyorum ayrıca elimde bide şişe var imdakkkk.

23 Ağustos 2010 17:32

neyse bu iki itemi bulamadım ama farketimki saatleri yapınca arka kısma doğru şatonun orda yeni yer açılıyomuş şimdi şatonun içindeyim ıvır zıvırı topluyom. sanırım burdan bi anahrat bulup saatli sahnedeki sandığı açıcam.

23 Ağustos 2010 17:36

bozommm benim 51.yorumu oku aynı yerdeyiz seninle :))

su
23 Ağustos 2010 17:37

bozocum,ays hepsini denedim ama yine olmadı.sanırım oyunumda sorun var.kalanı siz bitirin artıkın :(

23 Ağustos 2010 17:39

aaa sandığı açamadım ama bu şatoda itemleri toplarken bi eldiven oluşturdum. saatli yere gittim orda yüzen pembe elektrik balığına bi kaç kere eldivenle tıkladım. sinirlenmesi lazım . sinirlenince elektürük saçtı vede istiridye açıldı. demin bahsettiğim bulamadığım siyah parça içinden çıktı. meğersem bu siyah inciymiş bi sonraki ekrandaki lady elfe vericez kaliba.

23 Ağustos 2010 17:45

hayır almadı inciyi ama ben bulduğum itemlerden mumu avizenin alt kısmına tıkladım anahtarım tamamlandı. onunla gene saatli yerdeki sandığı açtım burdada diğer bulamadığım mızrak yada harpoon dedikleri nesnem tamamlandı.

23 Ağustos 2010 17:50

siyah inci, midye, mürekkep dolu şişe, kupa ve çatal gibi mızrakımsı bi şeyle kaldım öyle kadın hiçbirini almıyo itemler kapının yanındaki anahtar yerine kapıya kadına ve itemlerin az üstündeki kupa gibi şeye olmadı offf hem ağlarım hem oynarım misali oldum

23 Ağustos 2010 18:02

ha ha nil çok yaşa emi ben de bu mahcup suratlı ahtapot ne işe yarıyo diyodum. meğer mürekkep veriyomuş. yalnız şişeye biraz zor doldurdum. meğer rengi koyulaşınca tıklanıyormuş. mürekkebi bırakıncada şişe müreekkebe tıklanıyomuş. şimdi napıcaz.
SUCUĞUM vazgeçme yav düşüncen doğru saatler eğik tewk yapman gereken tahmini olarak yerlerini tutturman. bir kolay anlattım sana bitmişi karşıdan bakınca sola eğik 12 yi beş geçiyo gibi görünüyo. benin 11.15 de sanki karşıdan bakınca 10 u 10 geçiyo gibi duruyo.

23 Ağustos 2010 18:05

aynen ya asberk bölece kaldım napıcaz.combinede olmuyolar.

23 Ağustos 2010 18:09

ben pes ettim
yemek hazırlıklarına başlayım bari de sinirim yatışsın
herkese iyi iftarlar
görüşürüz

23 Ağustos 2010 18:24

aynen bende kaçıyom sona gene bakarım.

Adsız
23 Ağustos 2010 18:51

bende ayni yerde kaldimmm sekerlerrr zuzu .............

su
23 Ağustos 2010 19:10

şimdi önce kendi sorunum nasıl çözüldü onu yaziim..ne alakaysa erkek saat:12 ye 5 var ve kadın saat 8i çeyrek geçe oldu..

yeni yerde deniz kabuğunu soldaki kapının deliğine koyun.çıkan yerden 8 para toplayın onuda sağdaki kapıya takın.puzzle çıkıyor..

Adsız
23 Ağustos 2010 19:28

ama bnm o delige konmuyooo zzatlerdir ediyorummm olmaddii tuhatfff bnm oundami yedi kafayi acipppppp

Adsız
23 Ağustos 2010 19:33

cokk tiklamak lasimisss tskk sucummmmmmmm parati topladimmm ok bakalimmm

su
23 Ağustos 2010 20:28

gobleti yani kase gibi şeyi ortadaki minik masaya koyun.ama zor konuyor,üstten koymaya çalışın.sonra kraliçeye çıbık,topumsu şey ve şişeyi verin yeşil bişey aldık..sona bi ohh çekin (şimdilik) :))))

su
23 Ağustos 2010 20:40

yeni mekan..menşur saatli yerden yukarı çıkın
toplayabildiklerinizi toplayın,ortadaki kum tepesini henüz yapamıyoruz.soldaki büyük ağaçtan yukarı ok çıkıyor.mortu çekmiş bi kuş var orda

su
23 Ağustos 2010 20:46

soldaki delik için mıknatıs ip gerekliymiş,oda sonra yapraklar kesilmeli,bir önceki mekandan elimizdeki bahçe makasıyla kesip,ordan içeri giriyoruz.
sol cepdeki baltayla sol alttaki kırmızı gemi aldık,objeler toplandı.yerde bi çıkıntı var,kürekle kazıldı ve toplanan kırmızı tohumlar ekildi.bişey uçtu içinden ve yukarı ok çıktı şimdi

su
23 Ağustos 2010 20:51

yukarda allak ne verdiyse topladık,baltayla soldaki su yolunu kırdık.gem alındı burdanda,sol okla geçtik.tüm kırmızı gemler buraya takılacak dimekki,olanları taktım ama daha eksik çok.ortadaki şekilde umarım ayrı bir kabus değildir.inv.de bi dolu ot-mot oldu şimdik

su
23 Ağustos 2010 20:55

neyse kabus diilmiş,ortadaki tüm istenen şekiller yine aynı yedeymiş,taktım.ortayada daha önce alınan yeşil zımbırtı kondu.yeni yer..

su
23 Ağustos 2010 21:05

yeni yerde bizi atıl kurt abi karşıladı,yine topladım herşeyi.3 gem daha aldık.havuzun altına anahtar lzm ama önce suyu kesmeliymiş.ileri okla dvm..
ilerisi sağa sola gidiyorki birmez bi şey..sanırım aynı yere dönülüyor.herşey toplandı.orada 2 ağaç arasında küçük bi yer var çok belli değil,orada kelimeler çıktı şimdi,bulunca ayna aldık..karşıdaki eve geçildi.dede torun kavuştular

su
23 Ağustos 2010 21:27

yeni mekanda objeleri buluyoruz ama son parça,inv.de olması gereken zil ve aynayı takınca alınıyor.soldaki taş bende henüz yok,yaprak lazım konacak bide,oda yok henüz..inv.deki kitap şifre ister.
bir geri ekran,kum yığınına trompet standını ve sarı trompet yazan şey kondu.aynı yerde bir dal gibi şeyde fener istiyor.bir geri ekrana döndüm.
havuzu inv.deki ing. anahtarsı şeyle tıkladım.
geri ekran,peri kıza sarı altın gibi 2 item verildi,daha istiyor,
bu arada artık haritada eski yerlere gidilimiyor

su
23 Ağustos 2010 22:28

periye 4.yapraklı yoncayıda verdik.artık eski yerlere dönebiliyoruz.
hasta kuşun olduğu yerdeyim.sağdaki ağacı ordan aldığım baltayla kesip,kırmızı bişey aldım.kuşdan karşıya geçince ip tamamlandı.iple koyu mavi top birleşti ve kuşun ordaki delikten sarı top alındı.sinek puzzle olan yerdede yeşil bi top daha bulundu ve havuzun ordaki ejerhanın gözlerine takıldı..

Adsız
23 Ağustos 2010 22:43

slm bende indirdim fakat error bildiriyor.. sebebi ne olabilir acaba..

su
23 Ağustos 2010 22:50

ağaç kütüğünden alınan kırmızı şey yaprakmış,havuzun ilerisindeki yere kondu.dışarı çıkınca..bu arada havuzun suyu boşalınca anahtarla kırmızı taş aldık havuzun altından.karşıya geçtik (ayna konan yere) taşı taktık,sağda zoom yapılıyor,sineklerin şekli çıktı.sıralama yapılınca yeşil kılıç alındı.
sinek yapılan yerde sağda küçük bi taş var onada tüm ot yaprak konup taşla ezildi.

su
23 Ağustos 2010 23:17

hindistan cevizi olan yerle,kuş olan yerde 2 tümsek var.onları aslanla tıkladık,2 gem daha alındı.hindistan cevizine bikaç kere tıklayınca düştü :S:S.bıçakla kestik aldık.ceviz kuşa tıklandı,peşinden o yeşil bitki macunu ve bandaj tıklandı.

su
23 Ağustos 2010 23:26

trompet denen yeri tıklayınca kuş geldi ve yeni mekana geçtikk (mucuk kızımmmmm)

su
24 Ağustos 2010 00:08

yeni mekan;yeşil kılıç sağa takıldı üzerinede silver shield kondu
son gem koltuktan alındı
solda bir sütunda puzzle çıkıyor,önce yağladık
2 yanına kırmızı buttonlar,içine iron ball kondu ve medicine alındı.
koltuğun sağınada elvish star kondu
geri ekranda majestenin sağına alınan kırmızı lantern takıldı
son gem yerine takılınca kılıç kalkanın sıralaması çıktı,geri dönüp yaptık ve son inv.parçasını aldık.
son parça teleskopmuş,fener takılan yere takınca inv.deki kitabın kodiği çıktı
kitaba yaptık ve scrool alındı
teleskopun sağında bi dal var aynada oraya
yukarı çıkıp soldaki taşlara tıklandı
film izlendi
sonra badaj ve siyah şey birleştirildi ve ejdarhaya gidildi.tepede bi dal var bandaj sarıldı
majesteye scrool verildi ve bilin ne oldu?

B İ T T İ

(KIZIMIN O SÜPER YARDIMLARIYLA TABİKİ)

24 Ağustos 2010 00:10

yav bu şatodaki sol kapıya deniz kabuğu meğersem itemlerden aldığımız haliyle düşünürsek en sol ucunu deliğe tıklarsak takılıyomuş. sağol sucum kaç kere uğraştım dı yapamamıştım.

su
24 Ağustos 2010 00:10

son yorumum:

BİRDAHA ÇOOOKK UZUN Bİ SÜRE NE YORUM YAZARIM,NE ÇÖZERİM.NE OYNARIM...
ha pana bu oyunla ilgili bişey soranıda fururummmmmm

24 Ağustos 2010 00:48

ahahhaha şekom dellenmiş :)))

24 Ağustos 2010 04:08

nan sucuğum bi rubyi bulamadım. tabiki kılıç kalkan sıralamasınıda şeyedemedim. o wizardın evinde denen yerde 2. bölümde öldür allahruby yok. hayrına şu kılıç kalkan sıralamasını yazda bende bitiriyim bu lanet oyunu.

24 Ağustos 2010 09:33

tsk sucummmm bitiii mucksssssssssssss

su
24 Ağustos 2010 12:15

bozom:bir saat düşün ona göre yazayım...
saat 8 olan yer 1.
7 olan yer 2.
12,3.
11,4.
5,5.
1,6.
3,7.
10,8.
bende sıralama böyle çıktı gemleri takınca cnm..

Syberia
24 Ağustos 2010 15:40

oo herkes bitirmiş :( nerdeyse ben dün gece şu demir kapının ordaki böcekte takılı kaldım.. halende ordayım sıralamayı doğru yapamıyorum sanırım :( yardım lütfen

Syberia
24 Ağustos 2010 15:48

buraya yazdıktan sonra son kez deneyim dedim ve oldu şükür :)

demir kapıdaki böcekteki sıralamayı benim gibi yapamayan arkadaşlar için...
önce muhafızların ordaki duvardaki şekilleri sırayla tıklayın böceğe sonra böceğin altındaki şekiller sonra sağdaki duvardaki şekilleri girince kapı açılıyor.. şükür :)))

Adsız
24 Ağustos 2010 17:37

havuzdaki suyu boşaltamıyorum nedenini bilen varsa bi yardım

24 Ağustos 2010 18:01

adsız ben bunalıma girdiğim için cvp veremiyorum ama muhakkak bi arkadaş sorununu çözer. hatırladığım kadarıyla önce ingiliz anahtarı ile tıklıyosun havuzdaki borulara. daha sonra 2 tane yeşil elmas bulmuş olucaksın ki tam havuzun anahtarlı yerinin sağ altgına doğru bir ejderha kafası keykeli var. işte ona o yeşil iki tane taşı( sucuğum her ne kadar top dedi ise de yeşil taşları o heykelin gözüne sokucan. sona sular akıyo. ondan sonada bi anahtar oluşturmuş olman lazım onla kilitli yeri açıp kırmızı taşı alıyosun. ben yardımcı olamadıysam tekrar yaz başka arkadaşlar yardım eder.

24 Ağustos 2010 20:30

eyer hafuzun ordaki ejdarkaya gos takmadinsa yesil neym elmass ondan bosalmasss eyer doru etinse yada suyu yukardan kapiceksin adsizz ilk evellll

25 Ağustos 2010 11:12

denizaltındaki dört şekli buradaki tüm ipuçlarını deneyerek yaptım.ama olmadı.kendimdeki şekilleri topladım ama yarasalı yerde tek şekil var.duvarda sadece.yarasalar zaten yeşil sıvının aktığı yer değilmiydi.biri yardım etsin.dünden beri aynı yerdeyim...plsss..

Adsız
25 Ağustos 2010 12:04

slm herkese ne amansız ne zorlu bi oyun ama güzel,2 muhafızı korkutacak fare nerdeeee

su
25 Ağustos 2010 13:03

ipek;bulman ve not alman gereken 4 şekil var.
1-yeşil sıvı dökülen yerde ki burası köprü oluşturduğumuz yerde bir tümsek,döktüğün zaman mouse ile aşağı doğru kaydır ekranı,kocaman yeşil göz çıkacak.bu ilk sembolun.
2-yarasalı yerdeki sembol
3-denizaltının üzerinde
4-aynı ekranda sağa gidince duvarda
bunları not alıp bu şekilleri gireceksin.
ayrıca 42. yorumuda gözden geçir :))

su
25 Ağustos 2010 13:05

adsız,2 muhafızı korkutan fareyi hatırlayamadım.daha detay versene..

Adsız
25 Ağustos 2010 13:39

slm babane valla süpersin bu oyunu gönderdiin için.yemeğim yandı,zekama olan inancım azaldı,ama kendimi oyundan alamıyorum emeğine sağlık,kapı zincirini yağladım içeri girdim,2 budyguard var birini devirdim avizeyle,bu arada ne inventory ne hint hiç bişi gözükmüyo ekranda,elimde spear kaldım keskin diilmiş nerde bulcam

su
25 Ağustos 2010 14:10

son adsız:D uyduruktanda olsa bi nick almadığınız için hangi adsıza cvp verildi siz bulun artık:))
2 muhafız olan yer papağan olan yerse eğer,papağana devamlı yem vereceksin(önündeki kaba) papağan yedikçe şişip bayılacak ve muhafız onla ilgilenecek.o sırada kafasına tbloyu düşür ve adama devamlı tıklayarak yerde kaymasını sağla.altından anahtar çıkacak.ama bunun için önce soldaki kapıyada tıklamalısınki üstte anahtar muhafızda yazısı çıksın.anahtarı alıp sol kapıdan geçeceksin.
bu arada inv.de hiç bişeyin gözükmediği ekran sadece kocaman bir kapı olan ekran olmalı.

25 Ağustos 2010 14:38

herkes bitirdi ben burada köpürüyorum çünkü error diyor açamıyorum oyunu...

su
25 Ağustos 2010 15:09

babaneee :))))))
(laf aramızda biz kızımla 2 gündür kendimize gelemedik) :)

şinasi;o konu beni aşar:)

Adsız
25 Ağustos 2010 15:29

merhaba ben esma. bozdrumdaki örümcek ağını temizleyemedim. birde iksirde eksik var diyor. nerden bulacağım eksiği.

su
25 Ağustos 2010 15:49

örümcek ağı için süpürge tamamlanmalı..eksikse hintlerden faydalan birde 7. yorumu oku.bende orda çok zaman kaybetmiştim:)

Adsız
25 Ağustos 2010 16:09

Su,nick konusunda siteminde haklısın ama önce bu oyun tüm sinir mekanizmamı bozmadan bitirmek istiyorum söz sana alcam bi nick.2 budyguard olan yerde papağan falan yok,bi ok var keskin bişeye ihtiyaç var diyo,bakındım bişii yok,mum,kavanozda bi göz o kadar bide inventory yok hint yok ekranda belki 20 defa açtık kapadım oyunu nice zor oyunlar oynadım daha böyle çetinine denk gelmedim öldüm bittim imdat ve teşekkürler

25 Ağustos 2010 16:29

adsız solda yerde bi yerde kılıc gibi bise olmalı onu surukleyip perdeyi kesmeyi dener misin bi?

25 Ağustos 2010 17:51

mrh oyunun sonuna kadar geldim fakat bi türlü bandajı yerleştiremedim. tam olarak nereye yerleşiyo tüm ağaçlarda denedim olmadı teşekkürler

mayıs
25 Ağustos 2010 18:30

mavi kristal mağarasının olduğu yerde dinazor gibi bir hayvan var orda olacak haritadan gidebilirsin

25 Ağustos 2010 18:37

hepsini yaptımda, şu son bandaj takılacak ağacı bulamadım :S tam olarak nerede acaba?

mayıs
25 Ağustos 2010 18:41

112. yorumda yazdım

25 Ağustos 2010 18:44

bi kaç dakika geç kalmışım sormak için, sonunda bitti :)

25 Ağustos 2010 19:58

en sonra ilaçlı bandag'ı nereye koyacağız ??????

Syberia
25 Ağustos 2010 23:26

oyunun sonuna geldim sadece iki tane kırmızı taşımın parçaları eksik... dolandım haritada her yeri bulamıyorum :( kılıç bölümüde kırmızı taşlar tamamlanınca oluyor sanırım... bilgisi olan var mı ??

Syberia
25 Ağustos 2010 23:59

karar verdim takılınca yazıp buraya tekrar oyuna döneceğim... buraya yazdıktan sonra çözümü buluyorum :)) o kırmızı taş eksiğimi tamamladım ve THE END bitti şükür :)

herkese yardımları için teşekkürler...
özellikle bu oyunda SU arkadaşımıza paylaşımı için teşekkür ederim.

26 Ağustos 2010 12:07

arkadaşlar oyunu iki kere yükledim ama açılmıyor error verişyor sebebi nedir acaba lütfen yardım nasıl yüklüycem ben bu oyunu

26 Ağustos 2010 12:34

farkettimki tesekkürlerimi unuttum:
basta oyunu sitemize ekleyen adminime
sonrasında su ve kukime sonsuz tesekkürler
bu ana kız olmasaydı zor bitirirdim galiba bu oyunu
ama asıl tesekkür kendi pcme gelsinnn
cünküü
en kücük ve sorunsuz oyunları bile acmayan pcm bu oyunda bana hic sorun yasatmadı gurur duydum pcmle(bu derdimi en iyi özlemim anlar:)))
gercekten güzel bir oyundu

umarım sorunsuzca herkes oynayabilir

Adsız
26 Ağustos 2010 14:21

ya ben şelalenin orda takıldım hiç birşey yapamıyorum kurbağa kaplumbağa nerde taşı kütüge tıkayın demişsiniz orayı bitürlü yapamadım teleferikle aşşağı indim hiçbişey yapamadım nolur yardım ordab sonra

26 Ağustos 2010 15:30

adsız 122 :şelalenin orda muhafızın hemen altında sağa ok olmalı,dikkatlice mouse gezdir göreceksin.kaplumbağanın çıkması içinse,önce elinde salyangoz ve taş olmalı.bunlar kertenkele olan yerde hani bir kütük var içinde kertenkeleyle,oraya taş ve salyangoz konacak.kertenkeleyi anca ozaman alabilirsin.sonra kertenkeleyi muhafız olan ekranda suya bırakacaksınki dev kaplumbağa gelsin.

26 Ağustos 2010 15:31

Syberia; bitirenler kulübüne hoşgeldin :)))

26 Ağustos 2010 15:36

nüket;
bandaj için önce bandaj la o siyah bir itemin olmalı onları birleştir.daha sonra ejdarha olan yerde(haritadan faydalanarak gidebilirsin) ejdarhanın hemen sağında üstte bir dal var.mouse ile gezin.oraya koyacaksın bandajı..ha gayret az kalmış :)))

27 Ağustos 2010 00:41

bende papağanı bayıltamadım ve oyuna uzuuuun bir süreliğine ara verdim belkide tekrar geri dönmem:)))

27 Ağustos 2010 00:42

7. bölümde kupa kraliçenin yanına koyduk ama şişe inci denizanası taşı bayana veremiyoruz
yardımcı olursanız

71. maddeyi okursanız orada kaldım

27 Ağustos 2010 07:52

her şey tamam da, ben bir türlü suyu durduracak ingiliz anahtarını bulamadım, 2 gündür dört dönüyorum. sevgili arkadaşlar cidden imdat

27 Ağustos 2010 08:04

adet buymuş demek ki, buraya yazmadan bulunmuyor :(

27 Ağustos 2010 10:34

su teşekkürler öncelikle.aynayı ben şu sinek,böcek sıralamasının gösterildiği odaya takmıştım.ikinci bir aynam yok.teleskopun yanındaki şeye ayna istiyo.neren buldun acaba

27 Ağustos 2010 10:47

ejderha nerde kardeşşşiiimmmmm

27 Ağustos 2010 11:39

havuzdaki kilitli bölme içinde kurulayın gibi bişi diyo.elimdeki anahtar açmıyo.bide bandajı siyah sıvıyla birleştirdim fakat o dinazorlu olan yerde hiçbiyer olmuyo.yeşil sıvının damladığı bölümü diyorsunuz sanırım.elimde hala 2 yeşil gem,gümüş anahtar,scrool ve bandaj.kaldım öyle.yardımlarınızı bekliyorum

su
27 Ağustos 2010 12:59

zaten;
önce şişeyi mürekkep balığının rengiyle doldurman gerekiyor.bunu yaptınmı?yapmak için bir öncek ekrana dönüp mürekkep balığına tıklayıp akan sıvıyı hızlı bir şekilde şişeye doldurmalısın.
kraliçe hanıma inv.de olması gereken çubuğu,yuvarlak objeyi ve şişeyi vermelisin.oda sana yeşil bir obje verecek.eğer obje parçaların bu ekranda hala eksik gözüküyorsa ondan almıyordur.

su
27 Ağustos 2010 13:03

ipek;
önce elindeki 2 yeşil gemi havuzun hemen alt ucundaki ejdarhanın gözlerine tak.mouse ile yavaşça gezin göreceksin orayı.
havuz için ing.anahtarınla havuzun içinde bir yere zoom yapılıyor,bir boru çıkıyor onu tıklayacaksın.anahtarında havuzun altındaki kilitli yeri açacak en son.
scrool oyunun en en sonunda kullanılacak.bandaj için 125. yorumu oku.

27 Ağustos 2010 17:38

selam arkadaşlar ben bir türlü mantarlı bölümden çıkamıyorum elimde bir mantar ve sulamak için alet var tulumbanın önünde torağı kazdım ama şimdi hiçbirşey yapamıyorum:(( lütfen yardım...

su
27 Ağustos 2010 18:28

erdenay;
bu mantarlar taaa oyunun başındaki mantarlar dimi ? eyvahh işin zor valla :)))
ordayken inv.ne bak,eksik parçan varsa hint yardımıyla tamamla.yanlız dikkat etmen gereken,hintle obje ararken inv. kısmın kapalı olsun çünki ordada obje parçaları oluyor.o bölümden tek notlara geçen mantarların sıralaması olmuş maalesef...(yorum 8 de )

27 Ağustos 2010 18:38

@erdenay,
tulumbanın önündeki su kabını eline al.tulumbaya tıkla su doldur toprağa dök.elindeki mantarı da diğer mantarlar arasında siluet halinde gözüken boş mantar yerine koy

27 Ağustos 2010 18:39

şiseyi yarım doldurdum, full dolu mu olması gerekiyor
önce hangisini kraliçe hanıma verilecek
adım adım anlatırsanız seviniriz...

su
27 Ağustos 2010 19:20

zaten;şişe 1 kere doluyor ve yarım oluyor.öncelik sıralamasını hatırlamıyorum.yukarda(133) yazdığım objeleri sırayla dene sana zahmet...

27 Ağustos 2010 23:40

offff imdaatt....şu papağanı çatlatamadım bi türlü yardımmmm lütfeeeennnnnnnnnnn

27 Ağustos 2010 23:57

yaşasınnn olduuuu papağan çatladdıııııııııı

su
28 Ağustos 2010 00:44

adaland ; alemsin varyaaa :)))))

bu oyunun adını değiştik arkadaşlar.önce siivays diyorduk.sonra iş sivasa döndü ve oyunun adı SİVAS'IN LANETİ oldu..bilgilerinize :D:D

28 Ağustos 2010 01:01

SU'nun 25.yorumuna ilavedir.böceğin şifresi bende şöyle,1234 şelalenin sol tarafındaki duvarda,5678 ise böceğin olduğu yerde altta ve sağ duvarda

28 Ağustos 2010 01:47

ARKADAŞLAR BENDE mağarada kaldım ya taşları iple bağladım ama yere ne koyacağım bilemiyorum elimdeki herşeyi denedim olmadı nasıl olacak:(( yardım

28 Ağustos 2010 01:49

arkadaşlar ben mağarada kaldım ya taşları iple bağladım ama karşıda yerdeki duran şeye elimde ne varsa yapıyorum ama olmuyor napıcam ya yardım lütfenn:((

28 Ağustos 2010 02:35

sonunda buldum deniz atlarının olduğu yere kadar geldim okadar oyun oynadım hiç bu kadar kasmamıştı aklım durdu resmen ya

28 Ağustos 2010 02:39

Sayın Su senin dediğin gibi şişeyi doldurdum
ama diğer objeleri kraliçeye tıklıyorum olmuyor
şu ifadeyi veriyor:I need to tidy up her place first before returning her belongings (açıklaması:Ben düzenli onu yere kadar ilk onun eşyalarını dönmeden önce gerek) eksik bir objem yok .... olmazsa bırakacam....

28 Ağustos 2010 02:40

yardım edin................

28 Ağustos 2010 04:17

bendede saat kadın 9.20 erkekse 1 e 5 kala çıktı ama şimdide kadınla önündeki şelaleyi yapamıyorum:((

28 Ağustos 2010 04:48

ALLAH IM ben bu oyunu bitiremiycem galiba elimde siyah inci mızrak ve mürkkep dolu şişe ve bardak var kadına bitürlü veremiyorum ben havuza mortu çekmiş kuşa ingiliz anahtarına öyle yerlere hiç gelemedim ne olur imdattttt kafayı yiycem yardım edin napıcam nasıl bitircem şu Allah ın cezası oyunu::((

su
28 Ağustos 2010 13:35

sayın zaten;
kraliçe almaz tabi verilenleri,önce goblet yazan kasemsi şeyi kraliçenin solunda minik masa gibi bişey var.orya koyacaksın.zor konuyor ama.üstten tıklayarak koymuştum.tam pixel yani...ha bunuda koydum ama kraliçe hala ı-ıhh dedi diyorsan işte orda olay benden çıkıyor.bazı arkadaşlarda olmuştu.oyunun kimi yerleri bug.sebebide oyun daha resmileşmeden konmuş bazı sitelere.kolay gele.

su
28 Ağustos 2010 13:39

betus41;
sabır canım sabır :)) bu oyunu oynarken birde yazarken ben kafayı yemek üzereydim.o yüzden walk çok açık anlaşılır olamamış maalesef..sana gelince, elinde bardak gibi şey goblet mi? eğer gobletse bir üstteki yorumu oku.havuz daha sonra.önce goblet konacak sonrada elindekileri sırayla (belli bir sırası yok) kraliçeye ver.

28 Ağustos 2010 15:19

timammm sayin su hanim istifa eti bana sorun artıkımın:D

28 Ağustos 2010 16:41

tamam su verdim sonunda hepsini kraliçe hanfendiye hepsini nihayet şimdi nereye gitcem yol açılmadı ki:( ayyy bitirmek istiyorum artık şu oyunu 3 gündür kafam patladı yahu

28 Ağustos 2010 16:48

nihayte yeni yere geldim şimdi hindistan cevizlerinin olduğu yerdeyim çok şükür bakalım burda neler olacak sağol su:)

28 Ağustos 2010 17:20

kılıçtaki böceklerde kaldım nasıl yapacağım sıralamayı:(( Allah ım bu oyun bir kabuss

28 Ağustos 2010 17:28

kılıçdaki böcek dediğin şu uzun sinek arı vs. olan yerse,oranın sıralamasının çıkması lazım önce.onu bulmadan olmuyor.birde sıralama çoğu kişide farklıydı yazmamıştım o yüzden.şimdi yapman gereken-biraz karışık yazmışım ama- 73-80 arasında yazılan yorumları yapman..
sabır az kaldı :))

28 Ağustos 2010 17:29

betüs41: hanım şu kraliceye nasıl veriyorsun
kralicenin neresine tıklıyorsun
önce şişe mi
bi adım adım anlatsan
bi tık demiyor
şişeyi doldurdum masaya bardak kupayı da koydum oradan sonra kraliçe almıyor... bi yardım lütfen..

28 Ağustos 2010 17:33

offf ya :(( delircem peki kuşa macunu verdim ama kırmızı bişi var onu veriyorum bandaj o değilmi kuş kalkmıyor bitürlü:(( ve kızmızı taşlarım 4 tane eksik kapıyıda açamıycam yaa

28 Ağustos 2010 17:36

kupa varya onu kraliçenin altında yanıyorya bi bardak gibi şekil oraya koyuyorsun ama yukardan koyuyorsun tam üztüne değil dene olacak sonra mürekkepli şişe ve siyah top veriyorsun ve mızrak veriyorsun sonrda saatli yerden yukarı ok çıkıyor yukarı çıkacaksın

28 Ağustos 2010 17:43

betüş yineliyorum,o bölümde çok geri gitme,obje bulma tekrar yeni mekana dönme falan var.dolayısıyla yukarda yazdığım 73-80 arası yorumları çok dikkatli oku ltf.

28 Ağustos 2010 17:43

ve kuşun arkasındaki deliğe hiç bişey yapamıyorum peki mıknatısı nerden bulcam su:(( İMDATTTTTTTTTTTTTTTTTTT

28 Ağustos 2010 18:59

hay Allah ım ya sembollü kapıyı açmak gerekiyomuş şimdi buldum ama kaç saattirde uğraşıyorum yeni yere geçtim diğer yerlere yapacaklarımıda burdan alıcam sanırsam :))

28 Ağustos 2010 22:15

ya çıldiriciiim elimde ilaçlı bez kalıd şu dizazor gibi olan şeyin ordaki hiç bir dala konmuyor ayrıca şu kılıçların şeklide çıkmadı aynayı koydum ama teleskopun son parçası yok ortada ayakta duran kadına ne vericez benim elimde bir kitap şifresini çzöemediğim birde ilaçlı bandaj kaldı acillll yardım :((

su
28 Ağustos 2010 23:13

sanırım 83.yorumdasın betüş,kılıç şekli için önce son kırmızı gemin takılması lazım.bandajın tıklanacağı dal gibi şey küçücük bir parça.mouse ile çok yavaş gezin.kitabın kodu için önce teleskopbulunacak.sen en iyisi 83.yorumu dikkatli oku :)

su
28 Ağustos 2010 23:23

bu arada benim 85.yorumu nasıl bir psikolojiyle yazdığımıda artık anlamışındır :D

29 Ağustos 2010 04:08

heyooooo nihayet ya bitirdim meyersem taşın parçası olmadığı içinmiş çok şükür kafayı yemeden oyun bitti.:)) su sanada yardımlarından dolayı çok teşekkürler....

29 Ağustos 2010 07:11

nihayet bitirdim paylaşımından dolayı su'cuma çoooooook teşekkürler :))))

Adsız
2 Eylül 2010 16:37

su hanım merhaba son bolumde her seyı yaptım majestının sagındakı yerede taktım o seyı ama bende kılıcın ordakı sıfre cıkmadı majestıye sankı bıse vermem gerekıyo gıbı bır yardımcı olursan sevınırım sımdıden yesekkurler

Adsız
2 Eylül 2010 16:55

su hanım bıde cumlelerınızde gem dıye bırseyden bahsedıyorsunuz bu gem nedır acaba çantadaki küçük cepte bulunan tubby yanı kırmızı elmaslardanmı bahseıyosunuz şayet bende onların hepsı eksik:((( bende aynayı taktım o dal parcasına ama hala kılıcın sıfrelerı cıkmıs degil

2 Eylül 2010 17:37

adsız bey / bayan :)
gem dediğim evet o kırmızı taşlar.eğer onlar sizde bayaa eksikse zaten oyunu dvm ettirmeniz imkansız.çünki onlar kapıya takıldıkça bazı şifreler çıkıyor.bence haritadan faydalanarak en eski yerlere dönün ve gittiğiniz her yerde oranın haritasını okuyun.üzerlerinde o bölgede kaç 'gem' eksik yazıyor.
kılıçın şifresi kapıya son 'gem' takılınca çıkacak sayın adsız...
majeste hazretlerine ise 'scrool' yazan şey verilecek ki buda oyunu en sonu zaten.bence eksik kırmızı taşlarınızı arayın ve sonrada 83.yorumu gözden geçirin.saygılar...

Adsız
3 Eylül 2010 09:06

teşekkür ederim su hanım o kırmızı taşları bıraz zor olsada buldum sayenızde oyunu bıtırdım tşkler yardımlarınız ıçin

6 Eylül 2010 00:18

oynadığım en gıcık oyun, big fıshten bakarak oynuyorum.

su
6 Eylül 2010 12:35

sema;valla yukarda oynayıp da bitirenlerin hiç birinin zamanında big fish yoktu.ah..ah..olsaydı bu kadar dellennirmiydi bunca millet :)

6 Eylül 2010 20:07

su, big fısh bile doğru dürüst ip ucu göstermiyor, onu bile çözmek lazım

6 Eylül 2010 23:20

yorumlarınız sayesinde bitirdim,ellerinize sağlık,gamezebodaki çözüm de karışık.

7 Eylül 2010 01:48

ooohh nihayet bitti ne gıcık kırmızı gemlermiş bulana kadar çatladım sonrası kolay oldu zaten,teşekkürler süperim,ellerine sağlık.

Adsız
17 Eylül 2010 14:16

merhaba ben esma. şelalede kertenkeleyi suya bıraktım yarım kağıdı nöbetçiye vermeye çalışıyorum ama olmuyor. kaplumbağada gelmiyor. çıldırttı bu oyun. helpppppp

22 Eylül 2010 22:14

çözüme rağmen bitiremeyenler kulübüne giriş şartları:
1- görerek yaani hintsiz tek bir çöp dahi bulamamak
2- en azından oyunun yarısına gelmek
3- obceler ekranın dışında kalınca cinnet yoluyla pes etmek
4-sigara içmemek
:(

22 Eylül 2010 22:17

Ahahhaha ağustos :))))))

su
22 Eylül 2010 22:31

ağustos;sakın pes etme! bak bizim zamanımızda çözümlü link-mink de yoktu,azmettik bitirdik.sende bitirenler kulubüne katılacaksın inanıyorum :)))
bitirenler kulübüne girme şartları;
1- sık sık küfür edilecek
2- bu seferde bulamassam kesin bu oyunu siliyorum denecek ama silinemeyecek
3-her ne kadar objeler NAL GİBİ ortada da olsa bulundukça kendine küfredilecek ama çocuk gibide sevindirik olunacak

unutma,çözüm linkine bakmadan biritenlere üstün şeref madalyosu veriyoruz :)))))

22 Eylül 2010 23:52

kendime soru:
1-madalyosu ne dimek
2-biriten nedir :))))

20 Şubat 2011 10:28

sevgili sishyphos,
oyunu oynamak istiyorum lakin linkler çalışmıyor. tekrardan yükleyebilirsen çok çok sevinirim. teşkkürler.

20 Şubat 2011 13:23

LİNKLER YENİLENMİŞTİR

12 Ocak 2012 12:58

benim gibi oynamamış olan varsa tavsiye ederim oyun güzel yalnız ben sürekli ekran ayarı yapmak zorunda kaldım çünkü bazı nesneler benim ekranda gözükmedi onun dışında oyun epeyi sürükleyici ve sıkılmadan oynanacak tarzdaydı

Adsız
8 Kasım 2012 12:23

lütfen sys bu oyunu istiyorum ama maalesef filefactory ve uploaded ten indiremiyorum mümkünse deposit rapid media frekshare olabilir yeni linkler eklersen aylardır bekliyorum belki eklenir diye ağzım sulandı sulandı ama hevesim kursağımda kaldı.ben aydolu

8 Kasım 2012 17:41

LİNKLER YENİLENDİ

9 Kasım 2012 08:20

çok çok tşkler sys kolay gelsin

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template