Robin's Quest: A Legend Is Born [FINAL]



hen an evil ruler greedily taxes his people to near starvation, there’s always one who rises against all odds to fight for what’s right ... but fighting for the good of the people often results in fighting for one’s family. razz loves to share Help our brave new hero rise from humble beginnings to becoming the champion of which stories are written for centuries.



İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 52 yorum

17 Ağustos 2010 02:00

mucukssss canım benimm ellerine saglıkk:))

17 Ağustos 2010 02:02

su için not:
ben indiriyorum henüz oyunu sen bak bakalım nasıl oyun...acelem yok stokta dursun bekleyecegim seni:))

su
17 Ağustos 2010 09:29

su'dan nil' e: oo yeahh!!!! :D

su
17 Ağustos 2010 10:14

su görevini bitirdi yorumluyor:P
grafikler çok süper,oyun harika ama sanırım biraz ing.bilgisi gerekebilir.arada bik bikler var ama sorun yaratmıyor.biraz oynadım ve takıldım:))) elimde sadece bir bez parçasıyla kaldım.sabak sabak bünye kaldırmadı belkide...

çok güzel nilcim tez yükle:D

17 Ağustos 2010 11:47

merhaba, elimizde gear, rake ve haçla kaldık. balığı da tartamıyoruz. lütfen yardııım

su
17 Ağustos 2010 12:35

oyunda 62 adet map bulmamız gerekiyor.bazen 'area clear' denilen yerde bile çıkabiliyor.arada geri dönüp bakmakta fayda var.birde bazen minik mavi yuvarlaklar oluyor.zamanında alabilirseniz hint olarak size geri dönüyor.

su
17 Ağustos 2010 12:46

şöminemsi yerde yaptığım tarta epey yer aramıştım meğer aynı mekandaki camın önüne konacakmış.(çıkan yazılar epey yardımcı oluyor)
aynı zamanda 60 adette gold arıyoruz oyun boyunca
bezler 2 tane olunca,ilerde çıkıcak olan evin bacalarına konacakmış bu arada...

17 Ağustos 2010 13:38

ya nolur dediğim yeri geçen haber versin, çıldırdım

su
17 Ağustos 2010 13:44

aaa..bende aynı yerde takıldım.çark,haç,tırmık gibi bişey birde kağıt parçaları var inv.de ve hiç bişey yapamıyorum..

babane çabuk olun sizi bekliyoruzzzzz

Adsız
17 Ağustos 2010 14:03

Kağıt parçalarını bahçede oturan papaza verin

su
17 Ağustos 2010 14:32

saol adsız..papaza kağıtları verince gidip ilk ekrana oturdu..
daha sonra meydanda üzerinde haç olan adama gelince ok olan şekil çıktı.oka değilde bir alttaki seçeneği seçtik.yanındaki kapı açıldı
nihayet..
gizli objeleri bulup balık,2 gears daha ve şişe aldık.artık oyun akıyor gibi...

17 Ağustos 2010 14:50

adsız çok sağol ya, allah ne muradın varsa versin. kanser olmuştuk

su
17 Ağustos 2010 15:58

babanecim orası şöyle;sol tarafdaki yeşil kısma geldiğinde objeler,o anda tıklayacaksınız.giderek hızlanıyor....tikkatt :)

17 Ağustos 2010 16:09

ühühühü yine güzel bir oyun ve benim oynamaya vaktim yok :(((

su
17 Ağustos 2010 18:19

hüff..bi saattir geminin orda takılmıştım.meğersemki ne elimdeki kağıtları gitar çalana vermem gerekiyomuş.

kendime not: oyun tıkanınca sağda solda ne kadar abi abla varsa kağıt vermeyi unutmaaaaaaa

17 Ağustos 2010 18:20

çok ısrar etmişsiniz yüklemesem olmaz şimdi :)))))

17 Ağustos 2010 18:32

uf ya benim pc gene kastı delircem ya artık bişi oynuyamaz oldum.

su
17 Ağustos 2010 19:21

pusula ve 3-4 parça odun gibi bişeyle kaldım.imdakkkkk...kağıtta yokki birilerine veriim :))))

su
17 Ağustos 2010 22:19

evet babane,bi dolu puan veriyor ama geçilmiyor..belki sonra olabilermi ki ne ?

su
17 Ağustos 2010 23:26

tekrar yazayımda oyunda tıkanırsanız mutlaka area clear olmayan yerlerde kağıtlar kalmış olabilir onları bulun ve gereken abilere ablalar verin :D

anjioket
18 Ağustos 2010 00:01

bittiiii,çok güzeldi.emeğinize sağlık...

18 Ağustos 2010 00:41

@anjioket,
aferin.

18 Ağustos 2010 01:09

@babannem,
anladınız siz.boyu uzadı inşallah bitti gitti yazarken.biz burada kasalım resimli walktru hazırlaycaz diye.

18 Ağustos 2010 04:25

hoşgeldin süperbabaanne:)

18 Ağustos 2010 09:37

teşekkürler, bitti..

su
18 Ağustos 2010 12:17

anjioket çok teşekkürler.site sana borçlandı :D

su
18 Ağustos 2010 12:22

dün gece bakmadığım yer kalmamıştı,meğerse güvertede, ortadan aşağı inme yeri varmış:S:S
bende orada işaret çıkınca bi geri ekran sanıyordum yaaa....

babanecim ellerinize sağlık :))

18 Ağustos 2010 13:08

oley,sonunda ben de bitirdim

18 Ağustos 2010 13:24

babaannem ellerine sağlık, herşeyi öyle güzel yazmışsın ki sayende takılmadan bitirdim. muck muck :))

18 Ağustos 2010 13:52

evettt bende bitirdim oyungüzelisuyum ve süperrrbabaneme tesekkürlerimi bir borc biliyorum :)) ayrıca oyunun finalinde hızır gibi yetisen daphnemede cok tesekkür ediyor; anjiokete ise tüm oyunlarda basarılar diliyorum...

su
18 Ağustos 2010 16:04

son yorumum :D
her ne kadar oyun boyunca bol bol tikikodumfot desemde aslında kolay bir oyunmuş..sadece alanlarda mouse ile çok tikkatli gezmek gerekiyor...ama çok güzel bir oyundu.

19 Ağustos 2010 03:47

ohh be ben de bitirdim.sis sağolasın iyi ki oyna dedin cnm çok hoş bir oyundu gerçekten.
babaannecim sucum ellerinize sağlık.herkese teşekkürler...

19 Ağustos 2010 17:40

çok güzel bir oyundu teşekkürler babanne...

izmirli
19 Ağustos 2010 18:14

kiliseden yukarı çıkınca çanların ordayımm ama ne yapıcamı bilmiyorumm... yardımmm..

izmirli
19 Ağustos 2010 18:31

tekk tek bütün yorumları okudumm 2.ore nerde bulundu yazmamışsınızz elimdeki çarklar nerde kullanılcakk oda yazmıyoo delirdimm kilese süreklii mavi ışık yanıyo demekki orda daha yapılcakk şeyy var ama ne nesneleri buldun oyunu oynadım yukarda mumun orda halıyı kaldırıp okla haçı buldumm yukarı çıkıyorumm üst kapakk açılmıyoo offffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff imdatt yardımm edinn lütfennnn

19 Ağustos 2010 18:57

elimde 3 tane disk var 4.ncüsünü bulamyrm bakyrm hiç bişi yok takıldım kaldım :((

izmirli
19 Ağustos 2010 19:11

gülşahh tamm nerdesinn disk dediklerin çark heralde çarkları nesne bulmaca oynadıkca alıyosunn bilgine arayıp bulunmyo yani nesne bulma oyunu oynayınca alıyosun

19 Ağustos 2010 19:13

yok o değl neyse buldum zaten..yatakodasında yerne taktıktan sonra skip var fakat anahtarı nasıl alıcaz

izmirli
19 Ağustos 2010 19:15

imdattttt..... çarklar nereye yerleşcekk kilise yapılması gereken her şeyi yaptımm odayı açtımm eksik kitabın olduğu ilersindeki odayıda yaptım şu tepeden siyah bişey dökülüyoo döndümm hepsinde areaclear yazıyoo sadece çatıı kaldııı adama kağıtları verdimm yerleşti yerineee imdaaatttttttttttttttttttttttttttttttt yardımmmmm..

19 Ağustos 2010 22:03

tepeden dökülen siyah şeyi elindeki şişeye doldur.sonra taa en çatıya çık çatıdaki kapağı o şişeyle ıslat ve özel yeteneklerden ateşle yak.yeni bölüm açılacak.

21 Ağustos 2010 12:35

oyunda heryeri area clear yaptım ama panodaki bir oyunu completed yazdıramadım.acaba ondanmı bitmiyor.yada bittide benmi anlamadım

mery
23 Ağustos 2010 02:51

bir türlü kitabı bulamadım klise içindeki alt oda hariç her yeri area yaptım ama gitar calan cocuga vermek icin iki kagıdım eksik elimde grearlar ve kollar kaldı

mery
23 Ağustos 2010 03:55

papaza ne vermem gerekior bir tek o ve kitap kaldı hint yapıyorum tek onları gösteriyor

24 Ağustos 2010 14:24

canım teşekkürler oyun çok güzeldi ellerine emeğine sağlık.

Syberia
24 Ağustos 2010 14:30

süperbabaanne süpersin :) kaledeki anahtar kısmını bir türlü yapamamıştım.. meğer meydandaki ok attığımız panoya dönecekmişiz :) şimdi oldu teşekkürler herkese yardımları için..

24 Ağustos 2010 16:00

güzel ve zor oyunmuş bayağı yordu, bitirdim

Adsız
3 Eylül 2010 11:53

çarkları yatak odasına yerleştirmemiz gerektiğini söylemişsiniz:)hangi yatak odası?çarklar elimde kaldı,güvertedeki askerleri uyutamadım,papaz hala çanın altında,napcam şimdi ben?

izmirli
3 Eylül 2010 13:27

güvertedeki askerleri yetenekle uyutup yani ok atıyoruzz ya arada bir oraya tıkla müziği seçç müzzikle uyusunlarr..yatakk odası 1tane zaten büyük şatonun üst katıı oyunu atlayamıyorsann gerilere git eksikk bişeyy vardır adsızzzz...

Adsız
16 Eylül 2010 14:36

Merhaba arkadaşlar ben oyunu geç oynayanlardanım. Son bölüm olan haydutun kaçma sahnesi de dahil olmak üzere oyunu oynadım ancak sadece neydan ile demircinin orada area clear yszmıyor, diğer bütün bölümlerde area clear yazıyor. Ben hala oyunun içindeyim yani sanki oyun bitmemiş gibi duruyor ben birşeyleri eksik mi yaptım. Yardımcı olursanız sevinirim.

Adsız
16 Eylül 2010 17:54

adsız arkadaşım orada tamamlaman gereken poster veya coinmiydi hatırlayamadım onları almamışsın kitaba bakarsan eksiğini görürsün...

Adsız
31 Ekim 2012 01:13

link silinmiş yenileyebilirmisiniz lütfen saolun

31 Ekim 2012 14:39

LİNK YENİLENDİ

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template