Mystic Diary Haunted Island


Stop a magician’s ghost and free the trapped souls haunting the Black Woods in Mystic Diary: Haunted Island! Communicate with a trapped ghost, the magician’s very own brother, as he guides you through the manor. Follow Victor’s clues and stop the disturbed Gustav as quickly as you can! Solve cryptic puzzles and put together bizarre machines to unlock the secrets of the house in this incredible Hidden Object Puzzle Adventure game!

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 51 yorum

14 Ağustos 2010 02:37

arkadaslarrr bu oyun süperr
hemen başlamanızı bekliyorummm
kaldımmmm imdakkkkkk
neden kimse başlamamıs buna anlamadım :))

siddetle tavsiye olunur tarafımdan...

14 Ağustos 2010 05:41

yükledim nilcim tavsiyene uydum :P

14 Ağustos 2010 09:52

cok guseldi cokkkkk bitii tsk ben bafildimmm

Adsız
14 Ağustos 2010 12:26

zuzu nasıl bitirdin

14 Ağustos 2010 12:31

tamamdır sebomm mucukss canımm:))
oyuna yorum yazmıyorum arkadaslar gayet güzel ilerleniyor dünki imdakk cıglıklarımdan sonra ilerledim sadece oyunla ilgili verecegim bilgi şudurki: elinizdeki scrolları kullanmamız gereken kısımlar var ben o yüzden takılmısım adada selaleli kısımda kalmıstım ilerleyemiyordum scrollu ekran solunda kayalık kısıma tıklamak gerekiyormus yinede takılanlar olursa kiii zuzum bitirmis, ben henüz yarısına geldim sanırım bilemiyorum ama;
yardımcı olurum:))

mery
14 Ağustos 2010 12:51

tornavida merdiven makas tuz scrool birde vazo kaldım hiç birşey yapamıyorum

14 Ağustos 2010 12:55

yeniden oyuna geri dönünce hatamı farkettim sorry:))
elimizdeki scroll u icinde soba gibi bir sey olan magarada soldaki kayalara tıklayacagız
mery sanırım sende orda kalmıssın canım...

14 Ağustos 2010 13:34

bitii iste cok guseldi ben pek bilme yorum neym etmeyiii ondan yazmadim anlasilmas die ama cok gulsediiiiii cokk sfedim ben takilirsaniz aklimda kaldigi kadar yarduim ederim

su
14 Ağustos 2010 13:42

başlıyorumm...az kenara çekilin :D

14 Ağustos 2010 17:37

bodrumdaki sandıktaki saatin rakamlarını doğru yerleştirince iş bitmiyormuş.saatlerdir uğraşıyorum.
bodrumna ilk indiğimizde solda duvarda mum resminin bize göre solundan,saatin akrep ve yelkovanını almak ve saate yerleştirip,saati de;
akrebi;6 ya,
yelkovanı;9 a yerleştirmek gerekiyormuş.aldığımız balonu da bahçede balona takıp 2.bölüme geçiyoruz.

14 Ağustos 2010 17:38

oyun güzel zuzum ben bayılmadım oyuna ama.deminden beri takıldığım için bayıldım:DDD

14 Ağustos 2010 17:58

bende yüklüyorum umarım oynayanlara yetişirim

14 Ağustos 2010 19:27

selam adaland:)

adadan çıkmak için,hazırladığım pembe iksiri,iskeledeki denize tıkladım.elimdeki maskeyi de denize tıklayınca,şimdi denizaltındayım.

14 Ağustos 2010 20:08

elimdeki dikdörtgen aynayı iskeledeki yarım ay olan taşlı yere koyup,diğer yarım ayı da deniz altında bulup yerine yerleştirdim.tekrar denizaltına girdim.elimdeki şişeyi köpekbalığına tıkladım.mağaranın önü açıldı.içerdeyim.

14 Ağustos 2010 21:19

iksiri nasıl hazrlıyoruz ben orda takılıp kaldm arkadaşlar... elimde bi tane göz var onu yerleştiremyrm yerne...

14 Ağustos 2010 21:34

şimdi bitirdim.güzeldi ama biraz yordu.sürekli dolaşmak zorunda kaldım:D

14 Ağustos 2010 21:57

selam gülşah:)
sanırım naneyi sobada kuruttum,masadaki havanda dövdüm,balığı da dilimliyoruz.sandıktan aldığımız şişedeki pembe suyu önce yaktığımız deney tüpüne koyuyoruz ilk önce.balık,nane,tuz koyup,elimizdeki boş şişeye hazırladığımız iksiri dolduruyoruz.
iksiri iskeleye gidip denize tıklıyoruz.deniz altına inebiliyoruz böylece.
elimdeki maskeyi de sanırım denize tıklamıştım.

14 Ağustos 2010 22:13

teşekkür ederim :)

15 Ağustos 2010 02:25

:( yine takıldım ben
elimde bi ineklik bi güneş magic bide kıristal var... ne yapıcağımı bilemedm :P

15 Ağustos 2010 03:31

gülşah yeni gördüm yazdıklarını.
yanılmıyorsam,et verdiğimiz kurt köpeğinin arkaşındaki yerdeki taşa,güneş parçalarını ve yeşil kristalide tam ortasına koyacaksın.

15 Ağustos 2010 14:01

tmm canım yaptım :)) niyeyse zorlandım..

16 Ağustos 2010 01:03

çok güzeldi teşekkürler

16 Ağustos 2010 01:53

kolay ama güzel bir oyundu teşekkürler admin :)))

16 Ağustos 2010 02:44

şebocu buraya kadar geliyorsunda selam vermiyorsun demek:((
cezalısın:)))

Adsız
16 Ağustos 2010 12:54

Selam arkadaşlar. ben oyunda takıldım denizin oradayım. elimde scorel, mask, branç ve tabak var ama hiç birşey yapamıyorum yardım ederseniz sevinirim

16 Ağustos 2010 13:17

selam adsız,
elindeki otu brunch sanırım magaradaki sobaya tıkla canım

16 Ağustos 2010 13:18

vee adsız süperbabanemizin 19.yorumuna bak cok ayrıntılı anlatmıs gerisini kolay gelsin:)

Adsız
16 Ağustos 2010 13:32

Arkadaşlar ben iksiri yaptım, denize girdim oradaki nesneleri topladım, şu an elimde olan nesneler branç, tabağa benzer bir şey, maske ve scroll var denizdeyim balığa tıklıyorum ancak hiç birşey olmuyor. brancı sobaya tıkladım daha önce de hiç birşey olmadı. Normalde babaannenin yazdığına göre elimde bir şişe olmalı ve onu balığa tıklamalıyım ve mağara açılmalı ama bende şişe yok her yeri gezdim takıldım kaldım hiç birşey yapamıyorum

16 Ağustos 2010 14:02

selam adsız,
elindeki nesneleri tek tek hint kısmına tıklarsan neyi nerede kullanman gerektigini gösteriyor zaten...
scrolları nerelerde kullanacagımı öyle blabildim ben oyunda
elindeki otu magaradaki sobaya tıkla sonra havanda döv onu balıgı yine havanın oldugu piknik kösesinde tahtada kes bunlardan birini yapınca anahtar verecek yine o kısımdaki sandıgın anahtarını alacaksın:))

Adsız
16 Ağustos 2010 14:44

sağolon arkadaşlar brançı bodrumdaki rafta bulunan kavanoza tıklamam gerekiyormuş bir sıvı elde ettim tabakla onu kirpiye verdim böylece denizdeki mağaranın oradaki balığa tıklanacak olan şişeyi aldım

İZMİRLİ
17 Ağustos 2010 00:55

oyunun ta enbaşında kaldımm kapıda ...yana gidip sobayı yaktımm bi elektrik makinası var ona nalı taktımm kaldımmmmm...... her kess oynamışşş ya yazınn lütfenn yada varsa çözümm linkini verinkiii ben habire burayaa yardımm edinn diye yazmayayımm arkadaşlarrr... yardımlarınızı bekliyorumm....

17 Ağustos 2010 01:38

izmirli selam:)
at nalını kapı yanındaki penceredeki anahtarı almak için kullanıyoruz.
kapıyı aldığımız anahtarla açıyoruz.

17 Ağustos 2010 01:43

izmirlim facede sana mesaj yolladım .bakar mısın?

izmirli
17 Ağustos 2010 19:07

kedili ve aslan olan odanın alt katındayımm.. mumun yanından yelkovan ve akrebi aldımm oda karanlıkk raff var rafda kavonozun içinde kurbağa varr alamıyorumm yukarı çıkıyorumm yapcakk bişeyy yokk heryerii dolandımm onla ilgili bişeyy varr ama ben bulamıyorumm lütfenn o bölümüü yazınn ne olurr tamm 4saat olduu oda bana ben odaya bakıyorumm bayılcammmmmmmm...

izmirli
17 Ağustos 2010 20:10

hala yardımm bekliyorumm babannem kurbağaya tıkla çıkacak demişş ama tıklıyorum kurbağaya çıkmıyoo.. lütfennnnnn biri yardımm etsinn fbnill oynamışsınn lütfenn babannemm lütfennnnnnnn yardımmm ne yapmam lazımm...

17 Ağustos 2010 20:15

adsızın 32 nolu yorumunu okudun mu izmirli.ben az yokum.

17 Ağustos 2010 20:26

hayalete tıkladın mı izmirli?

17 Ağustos 2010 20:28

tam detayıyla hatırlamıyorum oyunu izmirli.ama birşeye takıldın ya ondan yapamıyorsundur.
kesin unuttuğun birşey vardır.

17 Ağustos 2010 20:56

çok güzel oyun çok beğendim...

izmirli
18 Ağustos 2010 16:56

çok şükürrr bittii tşkür ediyorumm çokk güzeldi ama babnnem olmasa bitmezdii tşkürlerr...

Adsız
19 Ağustos 2010 15:35

mrb ben daha yeni basladım oyuna ama takıldım kaldım evin içinde bi turlu bulamıyorum yardım edecek birisi varmı

19 Ağustos 2010 15:47

Selamlar,
Çok güzel bir oyundu.Emeğine sağlık Özlemcim.

19 Ağustos 2010 16:43

özlemcim çok güzeldi ellerine sağlık canım teşekkürler.

22 Ağustos 2010 20:54

oyun çok güzellll

Adsız
3 Eylül 2010 21:59

arkadşlar ben yeni oynamaya başladım...kaldım bu adada :( bu çağlayana nasıl gireceğiz?? gizli geçite?

3 Eylül 2010 22:40

adsız resimli ve türkçe çözüm linki veriyorum.kolay gelsin:)

RESİMLİ VE TÜRKÇE ÇÖZÜM LİNKİ

Adsız
1 Ekim 2012 22:35

link silinmiş yenilermisiniz lütfen

1 Ekim 2012 22:50

LİNK YENİLENDİ

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template