Lost In The City: Post Scriptum [FINAL]




Help Hero and Ann wake up all of mankind in Lost in the City: Post Scriptum! Put an end to the curse and save the entire world! After being the guardians of the future, Hero and Ann are told to leave their city. After returning to the real world, they discover that all of humanity is asleep! Follow the Hidden Objects and make your way through this intriguing story and save the day!

Features:

*Beautiful graphics
*Great gameplay
*Explore a mysterious world!


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 12 yorum

27 Ağustos 2010 14:35

oooooo.....yüklemeyen nolsun :D

su
27 Ağustos 2010 16:03

oyun güzele benziyor arkadaşlar ama sanki bazı yerlerde ing. bilgisi gerekebilir gibi..
şimdilik walk yazmaya gereken bi durum yok.ablanın paltosunu giydirdik,cüzdanını verdik,kasayı açtık vs.vs...
cursor çok agrasif yanlız :)))

su
27 Ağustos 2010 16:35

oyunda sağda solda çıkan kelebekleri almayı unutmayınız.ama ne işe yaradıını henüz çözemedim :)birde bazı yerlerde ing.bilgisi maalesef gerekiyor.biraz bekleyelim takılan olursa walk yazarız birlikte :)

Adsız
28 Ağustos 2010 14:36

arabanın arkasında ki yazıyı çözemedim bulan arkadaşlardan yardım bekliyorum

28 Ağustos 2010 14:51

adsız;harfleri buldunmu,plakanın üzerine konacak ve sıralama yapacaksın.hatırlamıyorum ne yazdığımı deneme yanılma yapmıştım sanırım.

Adsız
28 Ağustos 2010 15:38

ya o harfleri buldum bn ama çözemedim yazıyı çözen yok mu ? :S

28 Ağustos 2010 17:37

oyundaki puzzler çok sıkı ve zeka ürünüydü.oyun boyunca ann ablayı arayıp,buldukça yine kaybetmekten bitap düştüm ha!!sanırım 10.bölümde bisiklete kediyide atıp,kalan bölümleri onunla çözmek zevkliydi:)) seawise gibi germesede bi haunted hotel tadında da diil ama :)

Adsız
29 Ağustos 2010 02:31

sabah indirdim gece bitirdim...oynadığım en güzel hidden oyunuydu..çok teşekkürler...

Adsız
30 Ağustos 2010 07:18

ben kardelen arkadaşlar arabanın yazısını bien varmı çözen varsa yazarmı lütfen yardımmmmmmmmmmm

31 Ağustos 2010 12:21

adsız arabanın arkasında yazıların izlerine dikkat et harfler yer yapmış. sanırım slote olacaktı unuttum kusura bakma. harflerin yerleri izleri çıktığından belli rahatlıkla yerleştirebilirsin.

23 Eylül 2010 00:33

buda bitti yedekler tükeniyo yavaş yavaş güzelmiş,ellerine sağlık süperim.

7 Temmuz 2011 01:28

LINKS RENEWED-LINK YENILENDI

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template