Haunted Hotel 3 Lonely Dream FİNAL



Perili oteli keşfederken doğa üzeri bu fenomeni anlayabilmek için otelin her odasında sizi ayrı bir macere bekliyor.Keşfettiğiniz her oda sizi otelin gerçeğine daha da yaklaştıracak. 242.6 MB
Explore the Haunted Hotel and experience supernatural phenomenon for yourself in Haunted Hotel: The Lonely Dream! Find Hidden Objects as you explore the different rooms of the hotel and discover spooky secrets. Collect helpful Inventory objects to help you progress through the building, and solve tricky puzzles. Each room brings you closer to the truth in Haunted Hotel: The Lonely Dream! 242.6 mb


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 58 yorum

28 Ağustos 2010 10:23

babaneeeeeeee:(

28 Ağustos 2010 11:48

---asansörle yukarı çıktıımızda ressam odasına giriyoruz
---ressam odasında solda dresser olan yerdeki kutunun içinde tiner hazırlıcaz
---aynı yerden aldıımız solvent i teneke kutuya boşaltıyoruz
---büyük dolabın üstünde kemer var
---pencereye çıkıp kemeri heykele tıklayıp yan odaya geçtik

28 Ağustos 2010 11:57

bu odanın kapısında lazer var
---kapıya pudrayı tıklayın
---kapının sağ tarafına tabureyi koyduk
---sol tarafına kutuyu ve üstüne saati koyduk
---kapının solundaki abajura, taburenin üstüne, sağdaki vazo içindeki fırçanın üstüne yapıştırıcı sürdük
---tornavida ile aynayı kırıp, kırık parçaları glue sürülmüş yerlere yapıştırdık
---soldaki kutu-saatin üzerine de ayna parçaları koyduk
---lazeri hallettik ama kapı kilitli
---ressam odasına oradan koridora çıktık
---koridordaki sebilden su aldık plastik bardakla
---ressam odasında teneke kutunun içine suyu boşalttık
---krımızı bezi kutuya tıkladık
---picture i close up yaptık
---picture a kutuyu tıkladık (yoksa sadece bezi miydi)
---sonra bezi tıkladık
---altta başka resim varmı
---yan odaya geçip chisel le döşemeyi kaldırıp anahtarı aldık, kapıyı açtık

28 Ağustos 2010 13:33

ay bunlara nasıl yetişicem bilemiyom

28 Ağustos 2010 14:12

anammm ne kadarda hızlısınız ne ara indirdiniz yüklediniz basladınız durun be az mola verin bekleyin ne yazıkki hotfıle ben yarına anca başlarım:((

28 Ağustos 2010 14:20

anahtarı aldık ve kapıyı açtık
---banyoymuş orası
---topladıımız havluları kalorifer radyatörüne tıkladık
---aşağı indik. bodrum katındayız
---yerdeki kabloyu aldık
---tahta ve karton kutuya tıkladık
---raflardaki hidden ı yapıp elk fişi aldık
---kırmızı kabloyu elk paneline tıkladık
---açılan kapıdan yukarı çıktık
---workshoptan matkap aldık
---summer room a girdik. bi düzenek var
---bi kaç tane şey gerekli
---elektrik lazım, lens lazım, ve eksik parça var
---yerden bişe aldık mikroskop gibi lens bişey bunu düzeneğin ekran tarafındaki ayağına tıkladık
---makinanın yanında yere tıkladık
---burayı delicez
---inventte matkapla fişi birleştirdik, yere tıklayınca delebildik
--- şimdi aşağıyla bi elk baalantısı kurmasmız lazım
---koridordaki diğer odalara girdik.
---jelatin aldık, bant aldık, bıçak aldık.testere aldık. vana aldık
---inventte bantı bıçağa tıkladık
---bıçakla kabloyu kestik
---kabloyu yaz odasında yerde açtıımız deliğe tıkladık
---jelatini düzeneğin sol ayağına tıkladık
---aşağıya indik
---testereyle sağdaki sütünda çakılı duran boruyu çıkardık
---boruyla yukarı odadaki çekmeceyi kırıp açtık
---lensleri alıp summer room daki düzeneğe tıkladık
---aşağı inip bulduumuz vanayı ekranın sağında su borusu ağzına tıkladık
---suyu açtık ( eğer su açılmazsa yukarıdaki düzeneği tamamlayamamışsınız demektir)

28 Ağustos 2010 14:29

tmm ofakit mola verdim

28 Ağustos 2010 15:16

durun yaw bekleyin benide :))

28 Ağustos 2010 21:08

düz hiddenmi puzzlelar varmı arkadaşlar zorlamayacak bişeyse hiç indirmiycem :))

28 Ağustos 2010 22:56

asansöre yine bindik
---odaların olduğu bi koridordayız
---bi writer odası var. girdik
---heykel aldık, mum aldık, kıskaç aldık, ampul aldık
---heykeli aynı yerde boş duran kaideye yerleştirdik
---mumu masadaki diğer mumdan yaktık ve mumluka yerleştirdik
---bu odadaki duvarda bi kasa var. tabi ki anhtar da olmalı
---odanın soluna baktık. akvaryum var akvaryum da anahtar var.
---alamadık çıkıp diğer odaya girdik
---diğer odadan makara aldık(spool of thread)
---makara ile kıskaçı inventte brleştirdik
---bunu olta gibi kullanıp akvaryumdaki anahtarı aldık( 3 defa aynı işlemi yapacaksınız, balıklar gelmeden anahtarı çekmelisiniz)
---anahtarla kasayı açtık
---kasadn slayt aldık, ayrıca notlara baktık bi şiir var o şiir anahtar olcak
---odanın diğer tarafındakiprofektöre baktık
---lambası yokmuş lamba taktık, slaytı yerleştirdik
---karşıda bi görüntü belirdi o görüntüdeki sembolleri dooru sırayla tıklamamız lazım
---bunun için notlar hemen puzzle ekranının aşağısında olacak
---chariot: at arabası
cloud : bulut
lightning: yıldırım
firestone: ateştaşı
fire and rain: ateş ve yağmur
moon: ay şeklinde sıralandı bende, random olabilir bilmiyorum

28 Ağustos 2010 23:21

---kasadan şişeyi aldık
---koridora dönüp diğer odaya girdik
---tirbüşon aldık
---inventte tirbüşonu şişeye tıkladık
---mantar tıpamız oldu bi tane
---spring rooma girdik
---banyoya baktık
---banyodan boru parçası aldık 2tane, bi de fırça aldık ( belki biri odadaydı hatırlamıyorum)
---bu parçaları duvardaki eksik borulara tıkladık
--- bi tane boru parçası duvarda alamıyoruz
---odaya döndük, hortum aldık, havlu aldık, bi kap karbon aldık
---banyoya dönüp hortumu çeşmeye tıkladık. çeşmeyi açtık
---boru sistemindeki açıkları kapamıştık, boru parçalarında bi tane T boru var onu alıp bi aşağıdaki boşluğa taktık. suyun yönü değişti. son boru parçasının olduğu tübe yönlenince bu parçayı da sıkıştığı tüpten kurtardık ve yerine taktık
---banyo küvetindeki hidden sahnesinden sigorta aldık
---banyodan çıktık
---spring odasındaki sigorta kutusunu açıp sigortayı yerleştirdik
---sonra suyun temizlendiği bi yer var, oraya inventte birlştirdiğimiz havlu ve karbon ikilisini koyduk
---su rezervuarı gibi olan şeyi tıkladık
---vanaları olduğu yönün aksine çevirdik
---su aldık
--- fırçayla rezervuarı temizledik
---kirli suyu boşaltıp yenisini doldurduk
--- bu şekilde spring room u da halletmiş olmamız lazım, sahne değişmezse bişeyleri eksik yapmışız demektir

su
28 Ağustos 2010 23:50

ivettt..başlıyorumm :)))

Adsız
29 Ağustos 2010 05:38

kardelen diyorki arkataşlar yardım saatli bölümde kaldım sati yapamıyorum resmin içine girmem gerek galiba ama deniyorum olmuyororayı geçip bitiren varmı ne olur yardımmmmmmmmmmm lütfennnnnnn çıldırıcammmmmmmm

29 Ağustos 2010 10:34

13. yorumda projektörden görünen sembollerin sıralamasında en başta güneş olacak

29 Ağustos 2010 10:51

başka bi koridordayız
---burda da autumn-sonbahar odasını yapcaz sanırım
---odalardan birinde ketil bulduk ehehe. su'cuum.emme bu ketil çok işimize yarayacak
---diğer bi odaya girdik
---odada kutu var şifreli
---çorap aldık
---aynanın solundaki prize ketili tıkladık
---su kaynayınca ketili aynanın önüne koyduk
---buhar aynada şifreyi gösterdi
---bu şifreyi kutuya girdik( bi sayı eksikti o sayıyı deneyerek bulun)
---kutudakileri aldık
---sonbahar odasına girdik
---odadakileri topladık
---çekiçle speaker ı tıkladık. mıknatıs oldu
---çorapla filtre halkasını birleştirdik
---bunu bi cam boruya yerleştridik
---filtreyi aynı yere tıkladık
---yerdeki vantilatöre vidayı(nut) tıkladık, hemen üstündeki küçük kola tıkladık, çalıştı
---bu odadadn çıkıp merdivenleri tıkladık
---eğer buradan çıkamıyosanız autumn odasını bitmemişsiniz demektir

29 Ağustos 2010 11:00

küçük bi odaya kapatıldık, banyo gibi sanki
---huni bulduk, kağıt,kablo, asit şişesi
---önce huniyi sonra asiti dolap kapağına tıkladık
---kapıdaki diafona tornavidayı tıkladık
---elimizdeki minik teybi, inventte kablo ile birleştirdik
---bunu da diafona tıkladık
---burası çok net değil, ne yaptıımı tam bilmiyorum, diafona mı tıkladım kapıya mı tıkladım, ama kolay

29 Ağustos 2010 11:09

kamera odası gibi bi yer var
---odadaki toplanabilen herşeyi topladık
---sigorta kutusundan bozuk sigortayı aldık
---bunu inventte kablo ile birleştirdik
---bunu tekrar sigorta kutusuna koyduk
---ben bu bölümde tam nasıl yaptıımdan emin değilim
---ortadaki kamerayı sc 13 e ayarladım
---sağ tablodakikarşılığı 4046 idi
---bunu soldaki numaraların olduğu yere girdim
---koridora çıktım. kağıdı kapı mekanizmasının olduu yere tıkladım
---üstüne kalemi tıkladım
---çıkan sayıyı bu defa sağdaki numaraların olduu yere girdim
---bu şekilde olmuş muydu yoksa tekrar bişelere tıkladım mı hatırlamıyorum
---koridordaki kapıyı tekrar deneyin açılıyorsa olmuştur

29 Ağustos 2010 11:18

sonraki bölüm kolay arkideşler. o yüzden bi sonraki bölüme geçiyorum. kolay dedim ama puzzle ı skipledim eheheh. ama diğer bütün puzzle ları yaptım. vallaa bak
---hoş bu bölüm de kolay ama
---odadaki bozuk paraları topladık
---gazeteyi aldık
---kapının sağ yanındaki plakayı aldık
---kumaş aldık, kumaşı plakaya ve paralara tıkladık
---bunu heykele tıkladık
---kapıya gittik
---gazeteyi kapıya tıkladık
---tornavidayı kapıya tıkladık
---gazeteye tekrar tıklayıp anahtarı aldık

29 Ağustos 2010 11:21

büyük bi salondayız
---bütün resimlere tıklayıp hepsinin ışığını yeşil yaptık
---ortada bi yer açıldı ama giremiyoruz daha
---en sağdaki resme ve en sondaki resme ayrıca tıklayınca iki ayrı saati gösterdi
---en soldaki resmin saatini soldaki saate, en sağdkini ise sağdaki saate girdik
---ortası tam açıldı ve oraya girdik

29 Ağustos 2010 13:08

bodrum katı ya da mahzen gibi bi yer
---bu sahne,sağına ve soluna gittiğimiz yerdeki bütün eşyaları topladık
---soldaki odada çeşmeyi kerpetenle açtık
---kavamoza su doldurduk
---ilk sahneye dönüp kapının orda yerdeki toprağa tıkladık
---önce unu sonra suyu topraktaki işarete tıkladık
---bunu kapıdaki şekle tıkladık, içeri girdik

29 Ağustos 2010 13:15

burdaki malzemeleri de topladık
---önce küçük hortumu sonra şişeyi yerdeki makineye tıkladık
---şişeyi duvardaki makineye tıkladık
---ipi duvardaki makineye tıkladık
---makineye tıkladık çalışmadı
---yağ lambasını da duvardaki makinenin yanındaki alete tıkaldık
---sağ duvardaki hotspota demir çubukla tıkladık
---makineye tıkladık
---vinçe tıklaıdk
---duvar yıkıldı

mery
29 Ağustos 2010 13:31

uzay resimlerin sıralamasını hatırlıyormusun

mery
29 Ağustos 2010 13:36

kardelen sagdaki saati 7:15 soldakini 6:45 yapacaksın tablolarıda hallettim rastgele ugrasırken

29 Ağustos 2010 13:40

havuzlu yerdeyiz
---yine toplancak herşeyi topluyoruz
---havuzun üst sol tarafındaki odaya gidiyoruz
---ordan da alınacakları alıoruz
---makine ye para lazım, para yok
---dolaba şifre lazım burad yok
---havuza dönüyoruz
---inventte havlu ile yer fırçasını birleştiriyoruz
---bunu meşalelere tıklayıp yakıyoruz
---havuzun diğer tarafına gidiyoruz DİKKAT soyunma odası değil havuzun diğer tarafı
---buradaki meşaleleri yakıyoruz
---bi kağıt var alıyoruz
---kağıtta dolabın şifresi var
---soyunma odasına gidiyoruz, dolabı bu kağıttaki matematik problemini çözünce çıkan şifreyi girerek açıyoruz, dikkatsiz arkadaşlar, şifreyi girmek için önce dolabın şifre kısmını close up yapmalısınız, yoksa şifreyi giremezsiniz
---burdan aldıımız iple inventteki maskı birleşiriyoruz
---bunu havuzun ön duvarindaki maskelerin arasına tıklıyoruz
---soyunma odasına dönüp dolapta bi hidden daha oynayıp para alıyoruz
---parayı içecek makinesine tıklıyoruz, bozuk paraları alıyoruz
---havuza döndük
---sörf tahtasını havuza tıklıyoruz
---heykelciği de sörf tahtasına tıklıyoruz
---en son paraları da havuza ya da heykele tıklıyoruz
---burası da bitiyor

29 Ağustos 2010 13:42

mery random mudur bilmiyorum ama normal sağdan dümdüz tıkladım gittim. ayrıca saat ayarı da random olabilir. saati öğrenmek için en sol ve en sağ resimleri ayrıca bi daha tıklamanız gerekiyo

29 Ağustos 2010 13:52

hacker odasıymış burası
---yine toplanacak herşeyi topladık
---klavyeyi yerden alıp bilg a tıkladık
---diğer odaya geçtik
---diğer odadan da alacakları aldık
---bi terazi var burada tartı yaptık ama ben burad tam ne yapmam gerektiğini anlamadığım için skipledim, elime 5 tane kese geçti sonra
---next rooma tekrar gittik
---keseleri duvara astık(keseler inventteyken cursoru üzerinde tutuğumuz da ağırlıklarını gösteriyor, duvarda 100 yazan yere 100gr lık keseyi koycaz şeklinde gidiyor)
---gizli kapı açıldı
---bu odadakileri de topladık
---merdiveni halı üstündeki hotspota koyduk
---elektrikli tornavidayı tavandaki hotspota tıkladık
---yukardayız

29 Ağustos 2010 13:59

bu kısmı da biraz flu sanki
---toplanacakları topladık
---sol duvardaki demir çubuğu elektrikli tornavida ile aldık
---testere ile yine sol duvardaki zinciri kestik
---krikoyu alduk, yerdeki kasaya tıkladık
---zinciri kapıya tıkladık
---hacker odasına tekrar gittik
---dolabe çekiçle tıkladık
---dışarı çıkıp next roomun kapısına demirçubuğu sonra da elk li tornavidayı tıkladık

29 Ağustos 2010 14:04

adama tuzak kurcaz
---burda da herşeyi topladık
---odanın diğer tarafı da var. burdakileri de tıkladık
---vida anahtarını kapının solundaki makinanın yanına tıkladık
---vantilatörü kapının hemen soluna koyduk
---onun önüne metal kutuyu koyduk
---metal kutunun içine ördeği, gazeteyi, şişeyi koyduk, çakmakla yaktık

29 Ağustos 2010 14:10

adamımızı kurtarmamız lazım, ama diğer adama görünmeden yapıcaz
---hemen yandaki hidden sahnesinden olta aldık
---oltayı önümüzdeki adamın başının üstündeki hotspota tıkladık
---adam ağların içinde yatıyor
---önce kalemi aldık
---kalemle anteni aldık
---antenle çantaya tıkladık
---çantatdan kanca aldık
---antenle kancayı inventte birleştirdik
---bunla adamın kafasının odraki lambaya tıkladık
---lamba ile ağa tıkladık
---diğer taraftaki yangını söndürdük
---bıçağı alıp makine kapağına tıkladık

29 Ağustos 2010 14:16

şimdi adamımızı kurtarcaz
---vida anahtarını koyduumuz makşinenye bi e metal boru tıkladık
---makineyi aldık, adamın olduu yere parmaklıkların altına tıkladık
---metal boruya tıkladık
---adamı kurtardık

29 Ağustos 2010 14:28

büyük bi odadayız
---şömineli yer
---aynı sahneden iki ayrı görüş açısı sahnesine geçiş var
---önce darbuka aldık
---darbukayı kalorifer radyatörüne tıkladık
---suyla dolan darbukayı şömineye tıkladık
---şömineden anahtar aldık
---çıkrıkın olduu yere gittik
---ordakileri topladık
---ipi çıkrıka tıkladık
---çıkrıkın üstündeki metal plakayı aldık
---onu da çıkrıka tıkladık
---ilk sahneye ordan da diğer sahneye geçtik şövalyeli olan sahne
---ordakileri de topladık
---tornavida ile en sağdaki küpün metal halkasını aldık
---steteskopla duvara tıkladık
---duvarda bi kilit var
---şifre yok. on düğmesine basın, kilit kendi rakamları tıklayacak;o rakamları tekrarlayın 3 defa yapınca aynı işlemi bi anahtar deliği çıkıyo
---elimizdeki anahtarı denedik açamadı
---ateşten dolayı bozulmuş. şimdi çıkrıkı anladık
---çıkrıklı odaya gittik
---halkayı çıkrıka tıkladık, çalıştırdık, anahtarı çıkrıka tıkladık oldu
---kilitin olduu yere gittik anahtarı denedik veeeeeeeeee

29 Ağustos 2010 16:13

arkadaşlar bu oyun sürekli baştan başlyo ben yanlış bişimi yapıyorum acaba oynadıklarımı kaydetmiyor

29 Ağustos 2010 16:23

gülşah oynarken oyuncu ismini yazdın mı? eğer yazdıysan aynı oyuncu isminden girip girmediini kontrol et. yok zaten yapıyosan, bişe diyemicem yazık olmuş, kapatmadan oynamaya çalış, demi babanecumm

29 Ağustos 2010 16:26

ehehe yaf babanecumm, ben de oynayıp bitirdim ama kim kimdi biz ne yaptık anlamadım

29 Ağustos 2010 16:27

isim sürekli aynı kullanıyorm ve her grdiimde tekrar soryor.okadar oynamştm başa döndü tekrar isim soruyor

29 Ağustos 2010 17:18

babannemm bizi sabah 5 te oyuna çağırmış:D
muck cnm benimm.bu yıl sizi çok kıskanıcam gibime geliyor.siz oyun oynarken ben kahvaltı ediyor olurum artık işe gitmek için:DDD
ama neyse ki özlemcim de erken yatar ya da beni de yanında işe alır:)))

indiriyorum tavsiyenizle. şimdiden.zuzaycım döktürmüş valla:)

29 Ağustos 2010 17:24

@gülşah,
oyunu ilk kurma aşamasında aç seçeneği ile değil de kaydet seçeneği ile kurduğunuzdan emin olun.

Adsız
29 Ağustos 2010 17:43

yaffff kusum atakili kalkdi obje topluyordumkiiiii alamiorum ksusumu kaldi otrdaa iggggggggggggg

29 Ağustos 2010 20:55

aman zuzucum ne kuşu, nerde takıldı kuşun

29 Ağustos 2010 22:44

benim oyunda devamlı başa dönüyor acaba nasıl yapılacak kaydet seçeneğiyle kurma

30 Ağustos 2010 00:12

arkadaşlar yardım edecek kimse yokmu defalarca denedim oynadığım kısmı kaydetmiyor nasıl yapıcam

30 Ağustos 2010 00:32

Şimdi bakın oyun exeden kuruluyormuş.ben daha yeni indirmeye başladım o yüzden exe mi yoksa unrar mı bakmadan yazmıştım.kaydetmemesi sorunu için bir şey diyemiyorum şu anda.ama aynısı benim başıma bir dream oyununda gelmişti ve ne yaparsam yapayım kaydetmemişti.sebebi tahminim daha önce betasını oynamış olmak olabilir ama kesin de değilim.oyunu kurduktan sonra daha elle tutulur bir şey görürsem yazarım.işletim sistemleriniz nedir yazarsanız o sistemdeki pc ye kurayım bende.

30 Ağustos 2010 01:04

windows 7 kullanıyorum

30 Ağustos 2010 02:23

valla ciğdem kurdum win 7 ye.hic bir sorun yok su anda.radyodayım diye oynamıyorum da açıp iki ilerleyip kapıyorum.sorunsuz.
bilemedim yani.

30 Ağustos 2010 05:44

kolay ve güzel bir oyundu teşekkürler süper yetkili admin :)))))

30 Ağustos 2010 12:16

neyse yapacak bişey yok ozaman sağol ilgilendiğin için ne yapalım başka oyun bulurum artık :))

su
30 Ağustos 2010 13:34

güzeldi ama hintler çok fena yol gösteriyordu :D yani bassan bi türlü,okumasan bi türlü..kolay ve zevkliydi.

30 Ağustos 2010 21:29

evt ben de beğendim.hintler konusunda hemfikirim su ile.azcık ing.bile yetiyor olayı kavramaya zaten.basmasan da olmuyor takılınca nasılsa ne yapacağını söylüyor hani:))

31 Ağustos 2010 01:31

oyun çok güzel sadece şu resimlerde takıldım hangi sıraya göre basacağımı söyleye bilirmisiniz

31 Ağustos 2010 02:48

bittiiiii..

Adsız
2 Eylül 2010 12:04

merhaba ben esma. çekiçle speaker tıkla mıknatıs olur yazmış uzay ama ben speaker bulamadım bi türlü. ses gelen yer var ama hoparlör nerde bi yardımcı olsanız

8 Eylül 2010 21:10

slmm,süperim bunun demosunumu oynamıştık,oyunu hatırlıyorumda...

23 Eylül 2010 21:06

55 ve 56 no.lu yorumlara denden
ilaveten huzur dolu takılma korkususuzluku

5 Mart 2012 11:48

ben testereyle hangi boruyu neresinden keseceğimizi anlayamadım o düzenekli summer roomda

6 Mart 2012 15:28

bu oyunda link yenileme imkanı olursa sevinirim.
teşekkürler

6 Mart 2012 19:10

LİNKLER YENİLENDİ

7 Mart 2012 01:21

bi yardımcı olaabilir misiniz lütfen yazar odasında akvaryumu bulamıyorumm

7 Mart 2012 01:51

@susbebegi,

oyun çok eski.kimse hatırlamaz.yorumlarda tam çözüm mevcut.ama yine de altta yazan linkte resimli çözümü var.

http://www.bigfishgames.com/blog/walkthrough/haunted-hotel-iii-lonely-dream-walkthrough/

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template