Exorcist


The story begins when young but well-known exorcist Garret Ghostfighter is visited by some strange man who challenges him to go to some place in the middle of nowhere where the locals complain that their dwelling became possession of the spirits. He has to refine the place… And so we start with the story of the search for answers on why the love gone wrong, of chasing and eliminating the evil spirits produced by the fevered mind of Mephisto…

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 16 yorum

su
11 Ağustos 2010 17:06

bu isim yabancı gelmedi ama bakalım nasılmış

su
11 Ağustos 2010 17:43

hmm....düz hidden değil,arada skiplenesi puzzler var :)güzel yani.. durman yüklen !

su
12 Ağustos 2010 15:45

ya oynuyan yokmu? sanırım 5 yada 6.chapter dayım.kazan dairesi gibi bir yer.elimde 2 lens,vana,zincir,resim kaldım.yapmam gereken yeri gösteriyor ama itemlerden hiç birisi uymadı.oyunmu takıldı benmi beceremiyorum anlamadım :(

13 Ağustos 2010 00:59

suest hanımcugum oynuyorum ama bilemiyorumki yardımcı olabilirmiyim... ne tesadüff ben 6.bölümdeyim ve fekatt acilen bursaya gitmem gerekti oyunu yarım bıraktımm ne kötü degilmi canım hihiiii

13 Ağustos 2010 01:21

ahahahha su ve nil,süpersiniz ya :)))
nilcim, ama sormazlar mı adama niye Bursaya gitmen gerekti,hani iftar daveti falanmı vardı diye :D

Adsız
13 Ağustos 2010 08:28

fenerdedsin sanirim sucum bi de cibik gibi bisin olcak once onu takivcaksin fenera sonra lenslerii sonraaaaaaaaaaaaaaa zincir ve vana mucksssssssssssssssssss suesttttt

Adsız
13 Ağustos 2010 09:40

eeebitii aaaaaaaaaaaaaa bukadarcikmidii hehehehh tskk guseldiiii

13 Ağustos 2010 11:55

sis sendemiiii... imdakkk babanemm:)))

su
13 Ağustos 2010 13:27

kumam benim beee..biliyordum beni yanlız bırakmayacağını :D:D

su
13 Ağustos 2010 14:24

neyse sorunlu yeri geçtim ama benim gibi takılanlar için yazayım....
birincisi eğer size 'burda işin bitti başka yere geç' desede inanmayın :))çünki yinede yapılacak şey oluyor-muş.beni o yanılttı.o çubuk gibi şey ve 2 lens diğer odada 2 kapağı olan koca alete takılcakmış.ancak takılması için çıkması gereken işaret çıkmadığından epey uğraştım.pixel yani...

su
13 Ağustos 2010 22:37

birisi mini chat'a 'su duymasın ama takıldım' gibi bişeymi yazmış yoksam benmi yaanış okudum :D:D

14 Ağustos 2010 12:51

kimki o takılan aaa ne kadan mitrak ettim bilsen:)))

13 Aralık 2011 11:25

hotfile linki maalesef kapanmış bu oyuna yeni bir link verme şansınız olursa çok sevinirim teşekkürler.

13 Aralık 2011 13:18

LİNKLER YENİLENDİ

13 Aralık 2011 13:27

çok teşekkür ederim:-)

18 Aralık 2011 19:03

exorcist in her iki oyunuda çok problemli.yapan adamlar eksiklerini gözden geçirmeden oyunu piyasaya sürmüşler.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template