Enlightenus 2 The Timeless Tower CE



Tecrübeli bir saat yapımcısı olan Clarenced Flatt efsanevi Zamansızlık kulesinin izini bulabilmek için sizden yardım istedi. yaşı olmayan saat üzerinde çalışırken bir şeyler ters gider ve saatin tüm parçaları Zamansızlık kulesinde etrafa dağılır.Bu durum da bildiğimiz zaman kavramını alt üst eder. 299 MB

Clarence Flatt, an expert clockmaker, has asked for your help and has offered you the chance to explore the legendary Timeless Tower! While working on the incredible Ageless Clock, something goes wrong and pieces of the device end up all over the Timeless Tower. These pieces begin to unravel the very fabric of time, and only you can set things right in Enlightenus II: The Timeless Tower, a fun Hidden Object Puzzle Adventure game. 334.80 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
Enlightenus
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 11 yorum

Adsız
6 Ağustos 2010 09:38

hemen indiriyorum. demosu güzeldi.

6 Ağustos 2010 13:08

indirdim oynamaya başladım. güzel bir oyuna benziyor.

6 Ağustos 2010 23:57

oyun çok güzel ama benim uyuz pc kasıyo. kağnı hızıyla oynamaya çalışıyorum.

Adsız
7 Ağustos 2010 10:41

emekleriniz icin cok tesekür ederim oyunlar cok güzel nerdeyse hastasi oldum oyunlarin, bu sayfada emegi gecen tüm arkadaslara tesekür ederim

11 Ağustos 2010 17:42

Özlemcim ellerine sağlık canım çok güzeldi..

12 Ağustos 2010 22:22

özlem canim
oyun icin teşekkürler oyunu indirdim
ve bitene kadar hic sıkılmadim zorlanmadim
cok keyif aldim
ellerine yüregine saglik birtanem

14 Eylül 2010 16:54

zula oyunlarımdan biriydi teşekkürler admin özlem:))

5 Kasım 2011 00:47

oyunun ilk serisini indirdim ama bu seride hotfail linki silinmiş diğer failfactory de bende açılmıyor yenileme şansınız olursa çok sevinirim.
teşekkürler

5 Kasım 2011 01:03

LİNK YENİLENDİ

4 Eylül 2012 19:07

Link ölmüş...

4 Eylül 2012 19:45

LİNKLER YENİLENDİ

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template