Time Dreamer



Travel back in time with Time Dreamer in this fun and exciting Hidden Object game! Help our hero travel to the past and save his father, and even the world! Use this special ability for good as you attempt to make the future a worthwhile world to live in! Explore gorgeous scenes and find Hidden Objects to progress through your journey and succeed.

*Awesome gameplay
*Fantastic story
*Travel back in time!

İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 25 yorum

10 Temmuz 2010 12:52

başlıyorummm...mitrak edenlere sonra bildiririm:D

10 Temmuz 2010 13:11

eyyoooo....sevdiğimiz hidden lerden bu :)))

mucks babanecim.

10 Temmuz 2010 13:29

oyun çok güzel hintlerle kolay ilerliyor

10 Temmuz 2010 14:49

oyun harika soluksuz oynadım 3saatte bitti

13 Temmuz 2010 11:23

arkadaşlar güzel bir oyun ama ilk bölümle 2. bölümün yarısına kadar hatırlamıyorum gece uykulu uykulu oynayınca.....hatırladığım yerden başlıyorum akşam en son yuvarlak bi düğme bulmuşum bi yerden o düğme 2. bölüm de holdeki arka kapı tokmağının kilidi onu takacaksınız kapı açılacak.Ama daha önce 2. bölümün başında bi bahçe kapısının önündeyiz yerde bi kum yığını solda bi kutu ve demir kapı var,sağda yerden ip alıp onu kapıya atıyoruz ip merdiven oluyo tırmanıp atlıyoruz kapı önündeyiz kapı öylemi açıldı yoksa anahtarmı buldum hatırlamıyorum neyse içeri girdikten sonrao yuvarlak düğmeyi buldum kapı tokmağına taktım,kapı açıldı karanlık.

13 Temmuz 2010 11:31

karanlık ta gezdim hemen kapı girişinde üstlerde bi kutu buldum yapıştırıcımı sakızmı gezerken bide anahtarla bant buldum.dışarı çıktım kapı önüne kutuya anahtarı taktım şalter kutusuymuş yapıştırıcıyı tıkladım şalter açıldı yeşil oldu,içeri döndüm ışıklar yanmış,orta kırık bir kum saati var bantladım,bahçeye çıktım bide kova bulmuştum dış kapıdan çıktım demir kapı önünde kum yığını vardı tıkladım kovaya kum doldu alıp kum saatine geri döndüm kum saatine tıkladım tamir oldu.

13 Temmuz 2010 11:37

sanırım böylece 3 parta geçmiştim,buraya kadar aklımda kalanları anlattım şimdi üçüncü partan başlıycam tabi bızfırık fırsat verirse uyandı galiba bi bakıp geleyim.

13 Temmuz 2010 12:01

masa üstüne tıklayıp itemleri topladım bana bi stun gan verdi karşıdaki camdan cam kesici aldım,sol kapıdan girdim kırmızı düğmeyi tıkladım sarı oldu sol üstteki küçük cama tıkladım pil aldım dışarı çıktım sağ kapıdan girdim itemleri topladım

13 Temmuz 2010 16:00

tahta figür verdi,pil aldım ,antreye çıktım ,tekrar diğer odaya girdim figürü camlı bölmeye tıkladım düğmeye bastım,antreye çıktım sağdaki ilk odaya girdim robot kedinin pilleri yok taktım canlandı robota saldırdı,robot geri döndü ,cam kesici ile sağdaki vitrini kestim itemleri topladım bana fotoğraf makinesi verdielimde makine bide stun gun var diğerlerini kullanmışım.

13 Temmuz 2010 16:13

stun gun ı robota tıkladım patladı hurdaya döndü,yan vitrinden üniforma aldım makinenin olduğu odaya gidip insan figürüne giydirdim, haa sahi pilin birini çiçeğin dibinden almıştım onu unuttum.antrede iki kapı arasında bir resim var onun fotoğrafını çektim fotoğrafı alıp insan figürüne tıkladım makinayı çalıştırdım bana bir kart verdi o kartı robotun arkasındaki odadaki makinaya taktım,kimlik kontrolü yapıldı,hıııııııı sahte kimlikle iş yapıyoruz hele bakalımmmmmmmmmmm

13 Temmuz 2010 16:18

bi anda dışardaydım,ekrar girdim makinayı çalıştırdımörnek şekiller altta geçenlerin içinden tıklanacak.

13 Temmuz 2010 16:20

birilerini tanıttı skiplerle continu ile geçtim başka bir mekandayım.

13 Temmuz 2010 16:33

dışarı sola çıktım solda masadan anahtar aldım,askıdaki elbiseden bişi aldım ilaç gibi yukarı çıktım deminki yerdeyim soldaki kapıyı anahtarla açtım içeri gfirdim itemler toplanacak,bana kesme aleti verdi.cama tıkladım köşede fincan var ilaçları fincana koydum masanın üstündeki kutuyu kesici ile açtım

13 Temmuz 2010 17:35

inventory de parmak izi oluştu,parmak izi makinesi var holde ona tıkladım makine çalıştı kapıya tıkladım açıldı itemleri topladım ispirtolu kalem aldım,
duvardaki haritaya tıkladım anahtar aldım aşağı indim demir dolabı anahtarla açtım,itemleri topluyoruz film rulosu kemer sünger aldım yukarı çıktım,odaya girdim lastik kemeri film makinesine taktım

13 Temmuz 2010 17:46

resimlere süngerle tıkladım temizlendi,kalemleri tıkladım yeni grafik çizildi,tepe bandını diğer makineye tıkladım,yazılı bir kağıt aldım kod yazılıymış

13 Temmuz 2010 17:53

holdeki kasaya kodu tıkladım kasanın şifresini verdi şifreyi girdim kasa açıldı kasadan resimler ve film rulosu aldım içerdeki film makinasına taktım,kağat kesme makınasınada resimleri tıkladım kesildi deliller yok edildi,bölüm sonu

13 Temmuz 2010 17:58

arkadaşlar çok kesik kesik yazıyorum ama malum bebek bakıyorum uykusu maması meyve suyu derken fırsat buldukça oturuyorum ,evde kimse yok ikimizden başkada bugün baya bi fırsat buldum oturdum yorum yazabiliyorum.kusura bakmayın

13 Temmuz 2010 18:38

yazım hatası nedeniyle sildim...bizimkiler geldi kaçtım gece devam edebilirim umarım......

14 Temmuz 2010 21:59

bitirdim oyun çok güzel ve akıcıydı çok uzun sayılmaz,teşekkürler süperim,pek oynayan yok diye yorumlara devam etmedim zorlanan olursa yardımcı olurum,ellerine sağlık...

Adsız
16 Temmuz 2010 09:04

sevgili adaland oyunun sonundaki kapatmam gereken alarmların birini kapatamadım...elimde bi golf sopası ve içi ıvır zıvır dolu sandık kaldı.çiçeği çakmakla yaktım...duman dewdektörünü kapattım... orada tıkandım... yardımcı olur musun?

16 Temmuz 2010 10:04

adsız http://www.bigfishgames.com/blog/time-dreamer-walkthrough burdan bak

4 Ağustos 2010 02:20

şimdi bitirdim yardım alınmadan bitecek türden bir oyundu teşekkürler babanne...

Adsız
19 Eylül 2012 18:15

güzel oyunmuş ama linkler silinmiş ne yazıkki

19 Eylül 2012 18:56

LİNKLER YENİLENDİ

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template