Snark Busters Welcome to the Club



Yeni bir maceraya hoş geldiniz.Çok az sayıda insanın gördüğü ve kimsenin yakalayamadığı efsanevi bir varlık olan Snark 'ı arayacağız.Aynaların içinden geçilen ve ters olan paralel dünyalarda ipuçlarını bulup çözümleyerek ve onu yakalamanız için gereken malzemeyi bularak babasından izinsiz Snarkı arayan Kira Robertson 'a yardım edin.224.8 MB

Welcome to the start of an incredible new hidden object adventure! Do you have what it takes to find the Snark, an elusive creature few people have seen and no one has caught? Are you brave enough to follow it through mirrors and into inside-out and upside-down worlds? Can you decipher the clues, solve the puzzles, and piece together the objects you need to track down your elusive target? Join Kira Robertson as she escapes her father's overprotective clutches and sets out to earn a place in the elite Snark Busters Club. Stay one step ahead of her dad's ace detective by beating over a dozen mini-games. And enjoy bright, colorful visuals as you explore 30 animated locations. Just don't tell anyone about the surprise ending!224.8 mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 35 yorum

29 Temmuz 2010 18:06

yüklemeye başladım bakalım nasılmış sağolasın siscim...

su
29 Temmuz 2010 20:34

çok keyifli bir oyun arkadaşlar.tavsiye ediyorummm

su
29 Temmuz 2010 23:02

yardımmm....şimdi nerdeyim önce onu tarif edeyim.evin içerisindeyim.ocak yanan yer.halatı tepedeki kancaya taktım.odada daha bulunması gerekn objeler var ama hint yapınca sadece halatı gösteriyor.onuda taktım.diğer mekanlarda alınacak bişey de kalmadı.sağda vana ve boru var tamir edilecek.umarım doğru anlatabildim.bu halat nolacak yav.

su
29 Temmuz 2010 23:29

buldum sonunda..ipi tekrar alıp bu seferde arkada yerde duran ağırlığa takınca kapak açıldı.

30 Temmuz 2010 00:59

yardım edin dördüncü bölüm veya beşinci bölümde bir problem var ordaki düğmeleri onagöre yapıcam sayıları bir türlü bulamadım imdaaaat

30 Temmuz 2010 02:09

Ohbe sonunda çözdüm
4-1
1+2
3+1
2+0
4+0
sonuç:3,3,4,2,4 olacak

30 Temmuz 2010 03:01

ya arkadaslar cok guzel oyun emme su halatla bagladıgımız kapak varya orda kaldım bu sayılrın her seklını yaptım olmadı yahu ne olur acııııııl yardım bana:(((((((((((hira ben ok yabancı degıl yanı hehehehe

30 Temmuz 2010 06:14

İpi alıp yerdeki ağırlık var oraya bağla kapak açılacak

Adsız
30 Temmuz 2010 11:03

arkadaşlar son bölümdeki radyayu napıcam anlamadım lütfen yardım...

Adsız
30 Temmuz 2010 16:17

imdakkkkkkk su donkkkkkkkkkkk dio tokmakladimiz yeri gecemedimmm

30 Temmuz 2010 18:10

bir bölüm var zor geçtiğim için yazayım istedim..

trenle gidilen bir mekan.bir dolu şeyler yapıp sıra telefonla numara çevirmeye geliyor ama numarayı bilmiyoruz.bunun için trenle eski mekana dönüp,sağda asansör gibi birşeye tıklayınca renkli kuş sıralaması yapmak gerekiyor.kuşları,sarı-yeşil-mavi-pembe şeklinde yapıyoruz,at heykeli veriyor.inv.de gazete ve maşa olmalı.gazeteyi ütüye verip maşatla yanan yere tıklıyoruz.tekrar telefonlu mekana dönünce numara çıkıyor.58163

30 Temmuz 2010 18:13

zuzucum,nerde kaldın daha açık yaz canımcım..

su
30 Temmuz 2010 19:01

birde dolapdaki iskelete doğru şekli vermek gerekiyor.bunun içinde trenle diğer mekanda saat olan yere geliyoruz.şekil saatin kapağında

su
30 Temmuz 2010 20:04

radyo istasyonu 102.0 olacak.bunun için ip ucuda balkonda merdivenle soldaki yere geçince resimde çıkıyor.(allam işi gücü bıraktım,oyunu bitirmeden eve gitmek yok :P )

su
30 Temmuz 2010 20:27

son mekanda 4 yere şifreler girmek gerekiyor.bunun içinde yine balkona çıkıp duvara vuran sayıları görmek gerekiyor.
altta duran 2 şifre yeri için;
sol alta 284 (kolu çekin) anahtar alıyoruz
sağ altta 453 anahtar alıyoruz
sağ tarafdaki 2 şifre yerinde ise
üstte 357-terazi çıkıyor
terazide ağırlığı 270 yapacağız.(ipucu diğer yerdeki kutudaydı)
zaten sonrada oyun bitiyor.

Adsız
31 Temmuz 2010 12:28

Arkadaşlar hem radyo istasyonu, hem de balkonda duvara vuran sayılar random. Ben oynarken istasyon 100.8'di. Rakamlar da 436, 928 ve 038 olarak çıktı.

Adsız
31 Temmuz 2010 17:37

http://www.gamezebo.com/download-games/snark-busters-welcome-club/walkthrough

1 Ağustos 2010 20:53

ilk yorumu görmemişim nerdeyse yeniden yüklüyecektim halbuki daha yüklediğim gün bitirmiştim :)))) güzel bir oyundu teşekkürler admin :)))

2 Ağustos 2010 19:46

selam sis
oyun icin tesekkurler
oyunda bende takildim arkadaslarin takildigi yerde
yorum 7
yorum 8
de oldugu gibi halatin ordaki kilitteki
matamatik sorunu cozemedim
lutfen yardim edermisiniz resimli cozum sayfasindaki bolume baktim amma nafile anlamadim
lutfen yardim simdiden tesekkurler

2 Ağustos 2010 22:57

arkadaşlar online olan varmı acil yardım elektrik süpürgesi olan yerde kutu var 354 kağıtta yazan şifre ama kutu 4 haneli bulamadım

5 Ağustos 2010 19:20

slm
arkadaşlar yardım oyunun son bölümündeyim teraziyi 270 190 yaptım ama olmuyor birde terazinin altında açılmamış bir kasa daha var ama onun şifresini bulamadım...

Adsız
5 Ağustos 2010 19:44

slm aliveburcu
teraziye butun agirliklari koy ve devamli deyiştir biraz ugraşinca fazla agirliklar altta gidiyor ben de oyle oldu
kasanin altindaki şifrede kendi icinde köşede yazili
kolay gelsin

6 Ağustos 2010 09:42

çok şükür bitti ama çok zevkliydi adsız tşkler.herkese tşkler...

Adsız
6 Ağustos 2010 19:30

slm aliveburcu
bende oyunda cok zorlanmiştim amma inat ettim
ve oyunu bitirdim oyun cok zevkli idi
oyun icin Sishyphos a teşekkürler

25 Ağustos 2010 16:06

oynamamışım,hemen yüklüyorum:)

6 Eylül 2010 02:53

ancak sıra geldi bu gece oynadım güzelmiş tskler:))

Adsız
9 Eylül 2010 22:56

ya arkadaşlar gong lu bölümü geçemiorum.. sırasını bulamıorum yardımmm lütfenn...

Syberia
10 Eylül 2010 14:54

gonglu olan kısım
önce
yeşil gong
üstteki 3 kırmızı gongların ortadaki
sonra soldaki
sonrada sağ alttaki

9 Ekim 2010 21:47

çok güzel bi oyunmuş oynamıyanlar oynamalı nasıl kaçırdıysam, teşekkürler sis ellerine sağlık.

14 Aralık 2010 14:12

Ohbe sonunda çözdüm
4-1
1+2
3+1
2+0
4+0
sonuç:3,3,4,2,4 olacak

bu kasa şifresi değil

6 Ocak 2011 18:38

gecikmeli olarak başlıyorum bakalım.Zaten hep en sona kalıyorum

28 Ocak 2011 21:51

u dedi ki... 16
son mekanda 4 yere şifreler girmek gerekiyor.bunun içinde yine balkona çıkıp duvara vuran sayıları görmek gerekiyor.
altta duran 2 şifre yeri için;
sol alta 284 (kolu çekin) anahtar alıyoruz
sağ altta 453 anahtar alıyoruz
sağ tarafdaki 2 şifre yerinde ise
üstte 357-terazi çıkıyor
terazide ağırlığı 270 yapacağız.(ipucu diğer yerdeki kutudaydı)
zaten sonrada oyun bitiyor.


lütfen bana yardım edin :(:( bunlar nedense bende işe yaramıyor :(:(

28 Ocak 2011 22:42

impuls,
çok eskiden oynanmış oyun.hatırlanması zor.alttaki link resimli çözüm linki.oradan yardım alabilirsin

http://www.gamezebo.com/download-games/snark-busters-welcome-club/walkthrough

10 Mayıs 2012 22:13

LİNKLER YENİLENDİ

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template