Skymist The Lost Spirit Stones [FiNAL]




A powerful spell has drained all the mystical energy from the enchanted land of Skymist, and it's up to you to recover the lost Spirit Stones and restore peace to the kingdom! Find clues and keys, solve puzzles, and uncover secrets as you journey across the mysteriously transformed land, all while unraveling the tale of a misplaced cast of storybook characters. Go on a crazy Hidden Object adventure in a fantasy world!





İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 23 yorum

3 Temmuz 2010 12:22

nesneler büyük büyük. hint var. daha bulmaca gibi bişey çıkmadı karşıma o yüzden emin olmamakla beraber kolay bi oyun olduundan skip de var sanıyorum. bence tam beginners için hiddenobject game olmuş. herşey var. sıkılmadan , kasılmadan rahat oynayıp iyi zaman geçireceğimiz bi oyun diye düşünüyorum. ben sevdim.teşekkürler babanecummmm

3 Temmuz 2010 12:35

hemi de çok sevdim. su'cuum gel oynayalım cnum

3 Temmuz 2010 12:42

bu hani oyunu yüklerkene hotfile sayfasını açıyoruz ya. hani yüklemeyi başlatınca da kapatıyoz ya. ben beyle bi vicdan azabı yaşıyorum sanki. ne bilim. beyle kullandık da sayfasını hotfile ın şimdi yüzüne bakmıyoz gibi. gönül koymuyo mudur acaba hotfile. ne bilim. bi de file factory nin daha bi eyvallahı yok gibi sanki. soğuk biraz. ama hotfile... biz gelince seviniyo da, gidince üzülüyo gibi sanki. bilemedim

3 Temmuz 2010 12:51

yettim uzaycummmm

3 Temmuz 2010 13:12

bende oyun açmıyor open diye bişey yazıyor o dosya bulanamadı diyor yükledi ama kurmuyor

3 Temmuz 2010 15:51

allaam oyunda paso sandviç hamburger pizza var yaf

Adsız
3 Temmuz 2010 22:56

bendede acilmadi oun imdakkkkkkkkkkkkkkk zuzu

5 Temmuz 2010 19:49

slm süperim
oyun için teşekkürler evvela betasini şimdide
finalini oynuyorum
oyunda hiç bir promlem yok oyunuyorum
ellerine yüregine saglik

reiki1
5 Temmuz 2010 20:43

imdatttt bende oyun OpenAll32.dll hatası veriyo arkadaşlar neyapmam lazım yardımlarınız bekliyorum oyun açılmıyooo...

5 Temmuz 2010 21:35

aşağıdaki linke gidin sağ üstte arama penceresine uyarı verdiği dll dosyasının tam doğru adını yazın.indirin ve system32 klasörü içine koyun.( buraya yazdığınız openall32.dll doğru değil sanırım)

link

reiki1
5 Temmuz 2010 23:59

slm dediğini yaptım ama gene açılmadı başka bir sorun var heralde anlamadım bu arada openal32.dll imiş dosyanın adı çift ll yapmışım:) yardımların için sağol

6 Temmuz 2010 00:44

reiki o verdiğim linkten rar dosyası inecek.onu ya system32 klasörüne ya da oyunun kurulu olduğu klasör içine unrar yap.

9 Temmuz 2010 00:21

arkadaşlar ben MİCROTECH bölümünde takildim
duvarda vida delikleri var monütürü tamir et diyo
elimde testere makkap vida monütür birde metal parca monütürü baglantisi sanirim
tüm itemleri topladim amma orda takildim
bu bölümü gecen varsa yardim edermisiniz lütfennnnnnnnnn

9 Temmuz 2010 07:41

pamukcuum. o sahnede: sol taraftaki ızgara panel gibi görünen duvarlara tıkla cnum

10 Temmuz 2010 18:44

slm uzaycim
yardiminla o bölümü gectim şimdi bilardo salonunda
takildim elimde hiç bir item yok
ben yanlizca şalteri acip kapatabiliyorum ortalik karariyor ve bir sira harfler ortaya çikiyor
amma ben başka bir şey yapamiyorum
gene bana yardim edermisin lütfen şimdiden
teşekkürler

10 Temmuz 2010 19:12

o harflerde bende çok uğraştım, kapının üstündeti ışıklı tabeladanmı bahsediyorsun

10 Temmuz 2010 19:16

pamuksel http://www.gamezebo.com/download-games/skymist-lost-spirit-stones/walkthrough buraya bak

10 Temmuz 2010 19:55

slm semacim bende işiklı
tabeladan bahsediyorum
verdigin link e bayakim belki hallederim
sagol canim

10 Temmuz 2010 19:58

ışıklı tabelada,harfler, okların sayısı kadar atlıyarak yakılıyor bir kaç denemede oluyor bilmem anlatabildimmi

10 Temmuz 2010 20:03

sagol semacım
sayende halletim bölüm gectim teşekkürler canim

10 Temmuz 2010 20:30

birşey değil arkadaşım

2 Ağustos 2010 19:11

oyun bnde de açılmadı sildim mecburen :)))

30 Nisan 2011 13:57

linkler yenilendi

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template