Simajo The Travel Mystery Game



Garip bir kutunun içine hapsedilmiş olan genç adam Simajo dünyasından kurtulabilmek için sizin yardımınıza ve oyun yeteneklerinize ihtiyaç duyuyor.Kahramanımız terk edilmiş bir evde bulduğu garip kutunun içindeki tuhaf oyun dünyasında tuzağa düşmüş durumda.227.12 MB

A young man has been trapped inside of a strange box, and needs your help to solve the perplexing puzzles and escape the Simajo world! After discovering a mysterious board game inside of an abandoned house, our hero is sucked into the game and must now explore a strange world with the help of Mr. Guide. Use your Hidden Object skills to finish the mysterious board game and return home!227.12 mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 5 yorum

20 Temmuz 2010 13:17

çok keyif aldım dünyayı dolaştım ,puzzle, hidden var

20 Temmuz 2010 13:36

2 ayrı şekilde oynanabiliyor.önce 1 mode oynadım şimdide 2 mode oynuyorum biraz farklı

su
21 Temmuz 2010 22:24

bu oyunda her türlü puzzle var..seç seç oyna

26 Temmuz 2010 00:42

oldukça basit bir oyun düz hidden ağırlıkta beni pek sarmadı sildim...

genede emeğine sağlık özlemcim nöbetçi adminim benim :)))))

10 Nisan 2011 14:43

links renewed

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template