Penny Dreadfuls: Sweeney Todd Collector`S Edition [FINAL]


Travel back to the 19th century and encounter a literary legend! Sweeney Todd has come back to England seeking revenge. After being falsely accused and convicted of a crime, Todd was sent to Australia for life. Now he’s back and ready to get payback. Use your Hidden Object skills to track down and stop the notorious killer and bring his operation to an end! Find crucial clues and solve puzzles to piece together the mystery in Penny Dreadfuls™ Sweeney Todd.
Use your Hidden Object and Adventure game talent to stop the notorious Sweeney Todd!



The Collector’s Edition includes:
*Exclusive hidden object scenes
*Original puzzles to challenge and confound you
*An interactive strategy guide
*A new “theatre mode” to replay cut scenes and movies
*Spectacular full orchestral soundtrack
*Beautiful soundtrack
*Exciting story
*Stop Sweeney Todd!

Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Vista/7/8
  • CPU: 1.0 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 159 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 15 yorum

8 Temmuz 2010 10:28

babaanne bunu oynamıştık, yeni sürüm nedemek.

su
8 Temmuz 2010 13:30

alllamm tutmayn beniiiii

8 Temmuz 2010 15:17

eski meski yeniden oynuyom çok güzelmiş,

8 Temmuz 2010 18:06

bitti sonundada extra bölüm var

12 Temmuz 2010 23:33

güzel oyunmuş teşekkürler emeğine sağlık süperim

7 Ağustos 2010 01:43

eski oynadığım bir oyundu ama genede zevkle oynadım teşekkürler....

18 Ağustos 2011 17:12

slm yine ben bu oyununda yeni linkini verir misiniz bu linklerden indiremedim.be arada oyunlar için gerçekten çok teşekkürler.ben sitenizi bayadır takip ediyorum ama yeni üye oldum.emeklerinize sağlık kolay gelsin.

18 Ağustos 2011 17:49

LINK UPDATED-LINK YENILENDI

23 Nisan 2014 17:03


süperbabaanne
27 Aralık 2009 21:45

oyun aslında kolay.neyi nereye kullanacağımız önemli.
-elimizdeki düdüğü yuvadaki kuşa verince,altından yumurta ve taş alıyoruz.
taşla sağdaki dükkanın camını kırıp kağıt alıyoruz.
elimizdeki topu soldaki sepetin içine koyuyoruz.
Reply
süperbabaanne
27 Aralık 2009 21:53

karşı dükkana girince,soldaki sepetten aldığımız kömrü ocağa koyup,körükle tıklayınca ocak yanmaya başlıyor.
Reply
süperbabaanne
27 Aralık 2009 22:26

tam tıkandım derken harita imdadıma yetişti:)
mr.lovelynin dükkanından kibrit ve kupa aldım.
tekrra hairtada diğer yere geçip,sağdaki su dolu yerden kupaya su koydum.içindeki kapı kolunu alıp,demir kapıya taktım.kapı açılınca kapıdan geçtim.
Reply
süperbabaanne
27 Aralık 2009 23:17

mr.lovettin dükkanının solundaki binaya lambayı takıp,k,br,tle lambayı yaktım.nesne toplayınca, demir kapı solundaki gülün diğer yarısını aldım.
Reply
süperbabaanne
28 Aralık 2009 02:40

mr.lovettinin dükkanındaki kasaya.önce tebeşirle tıklıyoruz.sonra bezle tıklıyoruz.en sona elimizdeki 3 parayı yerleştiriyoruz.daha sonra ben skiple geçtim bu saatte o kısmı.kasayı açıp kağıt aldım.
Reply
süperbabaanne
28 Aralık 2009 02:42

haritada 4.yerde açıldı.yeni yerde sağdaki binanın camları kirliydi.elimdeki bezle sildim.
Reply

23 Nisan 2014 17:04


süperbabaanne
28 Aralık 2009 02:54

camını sildiğim junk shoptan nesne topladım.olta mekanizması aldım.sağdaki sandığın içinden scoop aldım.
ilk girdiğimiz yere gittim.kedili yere.denize olta mekanizması ile tıkladım.siyah giysi aldım (istenilen nesne bu)
Reply
süperbabaanne
28 Aralık 2009 02:59

kedinin sağından ocağı yaktığımız dükkana geri gittim.orda istenilen nesneleri topladım.peruk aldım.
Reply
süperbabaanne
28 Aralık 2009 03:00

egecim gitti.bende onunla oynuyacağım.yarın gece devam ederiz.geç oldu.
oynayanlara kolay gelsin:)
Reply
süperbabaanne
28 Aralık 2009 21:02

patun shopta sağdaki iskelet başı resmi olan siyah bayrağı makasla kestim.
haritada bell towewr denen yere tıkladım.
binanın sarmaşıklarını,merdiveni oraya dayayıp makasla kestim.
nesne topladım ve kitap aldım.
açtığımız demir kapının iç kısmındaki heykel gene aktif olmuş.nesne topladım,balık aldım.
sanırım kediye vereceğim:D
Reply
süperbabaanne
28 Aralık 2009 21:03

aynen dediğim gibi,balığı kediye verdim.teleskop düştü ve lens aldım.
Reply
süperbabaanne
28 Aralık 2009 21:06

lensi, junk street teki dükkanda masa sütündeki yerine yerleştirip nesne topluyoruz.kitap alıyoruz,topladığımız nesneler sonunda ordan.
Reply
süperbabaanne
28 Aralık 2009 21:09

aynı yerde,elimizdeki 2 kitabıda sağda sandıkta kitapların oraya koydum.skiple geçtim.
yere kitap düştü,kitabı açıp içinden incense(tütsü)aldım.
Reply
süperbabaanne
28 Aralık 2009 21:13

haritadan bell tower yazılı yere geldim.kapalı kapıda(kağıt asılı olan)yerde sağa elimdeki tütsüyü koydum.elimdeki kibritle tütsüyü yaktım.kapı açıldı.

23 Nisan 2014 17:04


süperbabaanne
28 Aralık 2009 21:16

içeri girince soldan nesne toplayıp,sonunda piyano tuşu aldım.
Reply
süperbabaanne
28 Aralık 2009 21:30

piyano tuşunu hemen yanındaki piyanoya takıp,mum aldım.mumuda sağdaki şamdana taktım.puzzleı yaptım.altta yazılı nesneler tamamlandı.
reim puzzle çıktı,onuda tamamladım.
haritada yeni yerler açılmış.
bende 6 yer aktif şimdi haritada.
Reply
süperbabaanne
28 Aralık 2009 21:33

haritada baker's court yazılı yere geldim.dükkana girdim.nesne topladım.istenilen nesnelerden birini aldım.
Reply
süperbabaanne
28 Aralık 2009 21:35

haritada fleet street yazılı yere girdim.dayalı duran tekerleği aldım.
soldaki arabaya sürgü,sağdaki kapıya kapı kolu gerek.
Reply
süperbabaanne
28 Aralık 2009 21:47

haritada reagend row yazılı yere geldim.
dükkana girip nesne topladım,kafatası aldım.sağda puzzle var.yaptım ve kan dolu şişe aldım.sağdaki terazinin sol tarafına kafatasını,sağ tarafına kan dolu şişeyi koydum.
istenilen nesneyi aldım.
Reply
süperbabaanne
28 Aralık 2009 21:56

haritada guttersnıpe alley denilen yere geldim.
yolun ortasında duran el arabasına elimdeki tekerleği takıp aldım.
ordan çıkıp junk streett yazılı yere geldim.dükkandan içeri girince nesne topladım ve çubukkilit aldım.
fleet streete döndüm.soldaki arabaya kilit mekanizmasına aldığım çubuk kiliti taktım.açtım.nesne topladım ve süt dolu şişe aldım.
Reply
süperbabaanne
28 Aralık 2009 22:03

haritada reagent row yazılı yere döndüm.sağdaki kilidi elimdeki çubukkilitle açtım.nesne topladım ve yerfıstığı aldım.
haritada piccadılly square yazılı yere geldim.
mağazaya girdim nesne topladım ve iğne iplik aldım.
aynı yerde solda masa üstündeki yere,elimdeki kafatası resmi olan siyah bez parçasını koyup,iğne ve iplikle dikip geri aldım.
Reply
süperbabaanne
28 Aralık 2009 22:10

reagent row yazılı yerdeyim.
soldaki binanın solunda duvara dayalı,koltuk değneği aldım.
guttersnıpe alley yazılı yere döndüm.soldaki gerili bazi koltuk değneğiyle açtım.nesne topladım ve bot aldım.
Reply
süperbabaanne
28 Aralık 2009 22:24

guttersnıpe alley yazılı yerde sağdaki kapıya,(kovan olan kapı)elimdeki botu tıkladım.kovan yere düştü.onuda elimde diktiğim bez parçasıyla tutup kaldırdım.kapı açıldı ve nesne topladım ve fare kapanı aldım.

aynı yerde solda karşıda duran süt kabına,elimdeki süt şişesini döktüm ve kurbağa aldım.elimdeki kaşığı aynı kaba tıkladım yağ aldım.
reagent rowa döndüm.içeri girdim.solda masada havanda yer fıstığını dövdüm.macun halinde aldım.
dışarda fare deliğine yaklaşıp,fare kapanını koydum.sonrada macun haline getirdiğim yerfıstığını fareye tıkladım.fare öldü.madalya aldım.
Reply
süperbabaanne
28 Aralık 2009 22:28

puzlee yaptım.tekrar dükkandan içeri girip nesne topladım ve merdane aldım.
Reply
özlem
28 Aralık 2009 22:47

gerçekten zevkli oyunlardan biriydi emeğine sağlık sis

23 Nisan 2014 17:04


süperbabaanne
28 Aralık 2009 22:49

limanda kedili yere geldim.nesne topladım ve mystrey meat aldım.
mr.haritada fogg's asylum yere geçtm.nesne topladım ve kadeh aldım.
haritada bell tower yazılı yere döndüm.merdiven dayadığım yerden yeni nesneler topladım ve kapı tomağı aldım.
foog2s asylum denilen yere dönüp sağdaki kapıya kapı tokmağını taktım.puzlle yaptım.soldan sağa numaralandırdım.o sıraya göre tokmaklara tıklayınca kapı açıldı.nesne topladım ve tornavida aldım.
junk streete döndüm.sağdan nesne topladım ve barbershop pole aldım.
Reply
süperbabaanne
28 Aralık 2009 22:54

haritada baker's court dene yere döndüm ,nesne topladım ve serviz zili aldım.
az mola ,başım döndü ordan oraya koşturmaktan:DDD
ama arkadaşlar,gerçekten çok güzel bir oyun.oynamayanlara tavsiye ederim.
demedi demeyin:DDDDDDDDD
Reply
süperbabaanne
28 Aralık 2009 23:29

sonra,karşı masaya tıkladım.servis zilini kağıdın oraya tıkldım.solda açılan yerde yumurta,et ve tereyağı yazılı kağıtta.yumurta,tereyağı ve eti koydum.yandaki kolu çektim.aşağı indi malzemeler.
sonra servis ziline gidip tıkladım.turta yapmışım:D
fleet street yazılı yere döndüm.
elimdeki barbershop poleyi sağdaki kapıya tıkladım.ama 3 renk anahtar istiyor.
Reply
süperbabaanne
28 Aralık 2009 23:36

mr.fogg's asylum'a geldim.sağdaki heykel altındaki yere tornavida ile tıkladım ve tuğla parçası aldım.
reagend rowda dükkana girdim.havanda tuğlayı ezdim ,alçı oldu.
Reply
süperbabaanne
28 Aralık 2009 23:46

baker's courta gittim.dışarda sağda yere (3 renk anahtar kalıbı olan yere)alçıyı tıkladım.üzerine suyu döktüm.
elimdeki fanlada üstlerine tıklayınca 3 renk anahtar aldım.
fleet streete gidip,sağdaki kapıya 3 renk anahtarı tıkladım.puzzle çıktı,puzzle yaptım.kapı açıldı.
içeri girip nesneleri topladım ve ustura aldım.
koltuk üstünden ve sağdan çekmeceyi tornavidayla açarak yazılı nesneleri aldım.
koltuğun arkasında yerde tahtaları kaldırmak için levye gerek.sağda karşıda da kafataslı kapı var ,şimdilik açamadım.
Reply
süperbabaanne
28 Aralık 2009 23:50

mr.lovettinin dükkanına gidip,usturayla turtayı kesip madalya aldım.
puzzle yaptım.
Reply
süperbabaanne
29 Aralık 2009 00:02

guttersnıpe alley'e gidip içeri girdim nesne topladım ve istenilen yazılı nesnelerden birini aldım.
piccadıly squareye gelip koyunu usturayla kırptım.yününü aldım.
mr.fogg's asyluma geldim.yeni nesneler topladım ve kafatası anahtarı aldım.
fleet street e döndüm.nesne topladım ve yağdanlık aldım.
Reply
süperbabaanne
29 Aralık 2009 00:09

aynı yerde içeri girip nesne topladım ve traş fırçası aldım.
junk streete geldim.içeri girip soldaki şövalyeye yaklaştım.yağdanlığı her 2 vidaya döktüm.vidaları aldımç..sonra içinden 2 göz aldım.
guttersnıpeye gidip solda yataktaki ayıcığa kırptığım yünü koydum ve ayıcığı aldım.
Reply
süperbabaanne
29 Aralık 2009 00:13

watch lane yazan yere geldim.soldaki molozları elimdeki el arabasıyla topladım.kapıya anahtar lazım.
Reply
süperbabaanne
29 Aralık 2009 00:24

reagent rowa gidip,içeri girip soldaki yeşil asit şişesine elimdeki traş fırçasını tıkladım.geri aldım fırçayı.
fleet streete dönüp içeri girdim.sağdaki kapıya yaklaşıp kafatasına asitli fırçayı sürdüm.
elimdeki 2 mavi gözü taktım,kafataslı anahtarıda taktım.puzzle yaptım.kapı açıldı ama basamakların orda kapan var.elimdeki ayıcığı kapana fırlattım,yukarı çıkabildim.
karşı gardobu açtım,nesne topladım ve baston aldım.
soldaki sandığa tıkladım,puzzle yaptım ,sandık açıldı.nesneleri topladım ve anahtar aldım.
aşağı indim,koltuk arkasında yerdeki parkeyi elimdeki bastonla kaldırdım.yazılı istenilen nesne aldım.

23 Nisan 2014 17:05


süperbabaanne
29 Aralık 2009 00:37

haritada watc lane yazılı yere gittim,anahtarla sağdaki kapıyı açtım.içeri girdim.nesne topladım ve vana aldım.
soldan tamirci anahtarı aldım.
sağa vanayı taktım.karşıdaki yer açıldı.
karşıya geçince,boruya vidaları takıp,tamirci anahtarıyla vidaları sıkıştırdım.puzzle çıktı ,yaptım .
sağdan nesne topluyorum.eldiven aldım.
eldivenle kazanın kızgın vanasını çevirdim.nesne aldım.solda yerden nesne aldım.sağdaki çuvalı ustura ile kesip nesne aldım.
puzzle yaptım.
hırsızıda yakaldım sağ üst kşede:D
bitti:(((
güzel oyundu.
egeciğimle birlikte oynadık ,büyük bir zevkle.
yardımlaşarak.
çözümleri toparlayıp yazdım.
teşekkürler sis:)
teşekkürler egecim:)
Reply

23 Nisan 2014 17:06

OYUNUN STANDART EDITION SAYFASINDAKİ ÇÖZÜM YORUMLARI TAŞINIP O SAYFA SİLİNMİŞTİR.

LİNK YENİLENMİŞTİR.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template