Nancy Drew Trail Of The Twister [FINAL]



Apprehend a Saboteur Stirring up Turbulent Trouble! $100,000,000 is at stake in this competition to discover a formula to predict tornado touchdowns. But when equipment starts failing and crew members are injured, you as Nancy Drew, must join the team to keep them in the competition. Is it just bad luck that's plaguing the storm chasers or is someone sabotaging their chances of winning in Nancy Drew: Trail of the Twister?

Features:

* Play as Nancy Drew and go undercover as a storm chaser.
* Immerse yourself in meteorology by studying clouds, reading Doppler data, and surviving tornadoes.
* Collect pennies by playing arcade games to purchase candy from the store.
* Choose from Junior or Senior Detective difficulty levels

System Requirements:

* Mac OS X 10.5.8 Leopard or higher
* Intel Processor
* 512 MB RAM
* At least 1.1 GB of hard drive space
* Intel GMA 950, ATI X1600, NVIDIA 7300 graphics card or better
* Keyboard and mouse
* Internet Connection



part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3
part 4 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 4
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3
part 4 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 4
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 15 yorum

5 Temmuz 2010 22:42

yüklemeye başlıyorum teşekkürler süperimmm :)))

7 Temmuz 2010 09:52

oun nasi sekerlerr donuyomu bisi yasin sizi bekliorumm imdakkkkkkkkkkkkkk

7 Temmuz 2010 12:55

zuzucum. oyun genelde dönmüyo. ama bazı mekanlarda sahne, cursor u en sağa ya da sola götürdüğün zamanlarda sahne sahne ya da kare kare tuttuğun yöne dooru kayıyo. tam dönme değil yani. bence senin sevmediklerinden değil ya da babanecumun. oynayabileceğinizi düşünüyorum

7 Temmuz 2010 13:13

bana gelince, oyunu hangi zorluk derecesinde oynayacağımızı önce saptıyoruz. junıor detective mi senior detective mi. şimdi easy mi hard mı die sorsaydı kesinlikle easy i seçerdim fekat beyle junior mu senior mu diyince yiğitliğe bişe sürdüremediimiz içindir ki senior ı seçtik. ii mi yaptık kötü mü yaptık, oynarken anlayacağız. umarım '' hay kafama benim'' demem

---önce masanın üzerindeki dosyayı okuduk.sonra arabayla biyere geldik. bi kırsal kasaba ve bi çiftlik evi.arabadan indik.
---önce garaja gidrdik. sadece bi gazete ya da bi kurul toplantısı raporu gibi bişe okuduk
---dışarı çıktık. arabanın gerisinde mısır tarlasının kenarında köstebek delikleri gördük
---bu deliklerin olduğu yerden madeni para aldık
---sonra garajın arka tarafında bi köstebek yuvası öbeği daha bulduk

7 Temmuz 2010 13:16

DÜZELTME: arabanın gerisindeki değil evin ilerisindeki mısır tarlasının yanındaki köstebek yuvası olacaaadı

7 Temmuz 2010 13:26

anladığım kadarıyla bu amdeni paralar sahnelerin orasına burasına serpiştirilmiş durumda. bu paralarla marketten alışveriş yapıyoruz. o yüzden her sahnede bakın. parlaan vişe varsa tıklyaıp alın

7 Temmuz 2010 14:01

uzay oyun güzelmi sence yüklemeye değermi

7 Temmuz 2010 14:22

sema ben pointclick-quest severim. severek oynarım.

7 Temmuz 2010 14:33

---arabaya binince gta oyunundaki gibi kuşbakışı bi görünü yle karşılaşıyoruz
---kasabadaki diğer destinationlara bu şekilde gidicez
---markete gittim bu şekilde etrafa baktım. geri geldik
---arabanın ilk durduğu yerde evin kapısına gittk. yerdeki döküntüleri kaldırdık. kaldırınca içeri girdik.

7 Temmuz 2010 15:23

oyunu junıor dan başlattım arkadaşlar. bilgisayarı kırmayalım sonra. eheh

7 Temmuz 2010 16:06

paso tornado -kasırga çalışıyoruz. tornadodan başka bişe yok. habire bişeler okuyoruz. yok tornado alarmında nolurmuş. neyle ölçülürmüş.nereye kadar etkili olurmuş.quiz bile olduk. bişe takmadık, çıkarmadık,çalıştırmadık. sıkılmaya başladım.

7 Temmuz 2010 16:57

sema, severim dedim ama bu farklı bi pointclick olmuş.puzzle bol ama yırtma yapıştırma yok. angaryası bol. sanıyorum bırakıcam.

7 Temmuz 2010 17:38

uzay, zaten bu Nancy Drew oyunları sıkıcı oluyor

sedef
7 Temmuz 2010 19:04

ben yükledim ve başladım ama uzaycum dediğin gibi angaryası fazla bir oyun, ilk markete gttim ve adam o kadar çok konuştu ki skip imkanı da yok abna darallar geldi.. neyse biraz daha dolandım, görev listesi filan var bir müzeye gitmem gerekiyormuş filan.. devam eder miyim bilmiyorum

13 Şubat 2011 23:43

biraz oynadım bıraktım pek güzel gelmedi bu seferki.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template