Journalistic Stories [FINAL]


Help Michael Jennings, a journalist for the crime page of the City Time, investigate a convoluted case and catch a crook in Journalistic Stories. The beautiful Gloria Witkinson, a rising star in the cabaret world, had been killed, but the police are claiming it was a suicide. Now it’s up to Michael to explore a love triangle, a mysterious double life, and discover the identity of the killer in this dark Hidden Object game.


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 6 yorum

18 Temmuz 2010 12:20

karanlık salonu geçemiyorum sağdaki kapı diyor yaaaaa

18 Temmuz 2010 14:39

oyun takılmış ,exit yapıp tekrar play yaptım oldu

Adsız
19 Temmuz 2010 15:05

iki defa oynadım ikisinde de bilgisayarı kapattı. oyundan mı yoksa benim bilgisayardan mı acaba

19 Temmuz 2010 19:10

benimde pc yi biraz zorladı cunsor çok hareketli bazı yerlerdede dondu.kapa aç yapıp bitirdim

3 Eylül 2012 17:40

link mefta efem :)

3 Eylül 2012 19:39

meraklı yenileyemeyeceğim ne yazık ki.eski oyun,düz hidden diye pek rağbet görmemiş ,tüm sitelerdeki linkler ölü.oyunu da zamanında ben koymamışım o yüzden dosyası yok elimde ki yeniden upload edemiyorum

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template