Hidden Mysteries: Vampire Secrets



Claire Donnelly Savannah Georgia 'ya giderken sakin bir tatil planlıyordu.Bölge sakinleri arasında yaşayan şeytani yaratıkların görüntülerini görmesiyle bu sakin tatil gizemli bir macereya dönüştü.Claire 'e yardım ederken bu keyifli oyunun da tadını çıkaracaksınız.227 mb

What was intended as a relaxing vacation to Savannah, Georgia for Claire Donnelly, quickly turned into one of adventure and mystery! Upon her arrival, Claire started experiencing unusual visions, which grew to vivid depictions of evil forces living among the citizens of Savannah. Help Claire explain these terrifying visions in Hidden Mysteries: Vampire’s Secrets, a dark Hidden Object Adventure game.227 mb

ÖNEMLİ NOT.BU OYUN WIN7 SİSTEMİNDE ÇALIŞMAYABİLİR.


İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 20 yorum

su
16 Temmuz 2010 16:22

bakalım nasılmışşşş

16 Temmuz 2010 16:33

bu da güzel su cuum. ben beğendim bunu da. ne iyi oldu. 2 oyun birden. teşkürler öslemcumm

su
16 Temmuz 2010 16:59

evet başladım betasınıda çok keyifle oynamıştık bunun..mersi özlemcimm

16 Temmuz 2010 17:12

özlemciiiiimmm eline sağlık çok güzel bir oyun.Muck muck

16 Temmuz 2010 19:35

topladığımı kitaplarda puzzllerın çözümleri ve ipuçları var.

su
16 Temmuz 2010 19:59

uzay ;ketil'i bulunca,elektrik veriyorsun birdaha cızırtı yapmıyor :P

16 Temmuz 2010 21:04

buda bitti, bugün bu iki oyun yüzünden evden çıkamadım ,ikiside güzelmiş

17 Temmuz 2010 01:20

oyunu indirdim ama openal32.dll bulunmadıgından bu uygulama başlatılamadıyeniden kurulması işe yarayabilir diyor diyor ne yapıcam yardım edebilirmisiniz lütfen yeniden kuruyorum yinede olmadı

sishyphos
17 Temmuz 2010 04:46

aşağıdaki linke gidin.oyunda error verilen dll dosyasını tam adıyla aratın.ve indirip oyunun kurulu olduğu klasör içine kopyalayın.

dll linki

Adsız
17 Temmuz 2010 17:32

sevgili sishyphos dll dosyasını indirdim ama bitürlü nereye ve nasıl kopyalayacağımı bilemedim biraz daha açık yazabilirmisin

Adsız
17 Temmuz 2010 18:14

adsizzzzz cnmmmmcumm tsk bende bilemedim bole kac ounu sildim bilemesin ne ttimse beceremedimm benn siscumm imdakkkkkkkkkkkkkkkkkk yardimmmm
zuzu

17 Temmuz 2010 18:33

sistem 32 dosyasına koyacan

17 Temmuz 2010 18:36

C deki windows un içinde sistem 32 dosyası.HERHANGİ BİR YERİNE YAPIŞTIR

17 Temmuz 2010 20:37

bende, sishyphos den öğrenmiştim,bu dosya olayını,

17 Temmuz 2010 23:09

ARKADAŞLAR OYUN WIN7 İLE ÇALIŞMIYOR.WIN 7 OLAN PC DE MÜMKÜN TÜM ÇARELERİ DENEDİM VE ÇALIŞTIRAMADIM

17 Temmuz 2010 23:18

fista da problemsiz çalıştırdım

Adsız
17 Ağustos 2010 18:45

rapid hakkı 10 tane indıra imiş
tabiisi yetişemedim ama azimliyim
30 gün yaklaştım

Adsız
4 Eylül 2010 05:20

arkadaşlar oyunu yükledim, dediğiniz gibi hata verdi ancak dediğinizi yapınca da yine hata veriyor. tam olarak: alcGetString yordam giriş noktası, OpenAl32.dll dinamik bağlantı kitaplığında bulunamadı. yazıyor ve oyun açılmadan kapanıyor. ne yapabilirim bi yardım etseniz :((

30 Mart 2012 21:32

buda oynamadıklarımdanmış bundada linkleri yenileme imkanı olursa sevinirim.
teşekkürler

30 Mart 2012 22:01

LİNKLER YENİLENDİ

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template