Elixir of Immortality



Oyunda bir cinayeti araştırırken bir adaya seyahat ediyoruz.katiller tekrar suç işlemeden önce ipuçlarını bir araya getirip ,gizemli adanın kadim sırlarını araştıracaksınız.Efsanevi Ölümsüzlük İksirini arayan binlerce insana siz de katılın.196.62 mb
Journey to a foreboding island as you go on the hunt for a murderer in Elixir of Immortality, a fun Adventure game! Gather evidence and track down the criminal before they strike again! Discover ancient secrets as you explore the mysterious island, and find the legendary Elixir of Immortality that so many have tried to find! Do you dare drink the Elixir?196.62 mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 40 yorum

16 Temmuz 2010 13:52

oyun acaip güzeelllllll 2 saattir oynuyorum

su
16 Temmuz 2010 15:47

muck öslemcimmmm :))

16 Temmuz 2010 16:18

grafikler harika,ne oyunmuş bırakamadan bitirdim ara versem döndüğümde,yaptıklarım karışırdı.ing.ip uçları veriyor, yarım ingilizce ile çözebildim. tam 5 saatte bitti,

16 Temmuz 2010 16:31

oyun güzel puzzle ları bol, zevkli. kolay da bi oyun. güzel güzel oynanır. zuzum bak sen de seversin bu oyunu. tikkat tikkat

Adsız
17 Temmuz 2010 14:51

cok guseldii cokkkkkkk tskk oslemcummmm tasvie edilirrrrrrrrrrrrmucks cnmmcummm

17 Temmuz 2010 21:25

kodu çözmede yardım 4 rakamın ne olacağını bilen varsa yazsın lütfen

17 Temmuz 2010 22:09

cudi o kodu çözmek için sol tarafdaki şekilleri yaptıysan sana kodun numarasanı verecek

17 Temmuz 2010 23:15

kodik ben de 1841 idi. ama random olabilir. şöyle açıklayalım. fizikçi nin odasında tabancayla ateş ettikten sonra bizden çorba istiyor. fizikçiyi tıklayınca asansörde mutfak için mutfak düğmesi veriyor. asansöre gidp bu düğmeyi takıp mutfağa iniyoruz. orada baharat için olan puzzle ı yapıp baharat alıyoruz. daha sonra ana salondaki hiddenobject sahnesini yapıp kaşık ve fitil alıyoruz. fitili ateşe tutup yakıyoruz. daha sonra doka gidip ordaki hiddenobject sahnesini de yapıyoruz ve sebze alıyoruz. mutfağa dönüp sebze ve baharatları içini suyla doldurup ateşe koyduumuz tencereye koyuyoruz. yanan fitille kuzineyi yakıp mutfaktaki hiddenobject sahnesini de oynayarak aldıımız uyku ilacını da çorbaya kattıktan sonra
o çorbayı. fizikçiye veriyoruz. uyuyo. sağ duvardaki resimden botanikçiden aldıımız yarım kalbin dierini de alıyoruz. bunu ana salonun sol yan duvarındaki puzzle a koyuyoruz. puzzle bitince bize kodiki veriyor

18 Temmuz 2010 10:31

kod herkeste farklı çıkıyor

18 Temmuz 2010 23:32

bu oyunu babannem çok sevecek geldiğinde hemen bunu oynamalı:)

20 Temmuz 2010 14:31

oooohhh bitti ne oyunmuş,gene güzel bir finaldi zaten betasını sevmiştim teşekkürler özlemcim eline emeğine sağlık.

Adsız
20 Temmuz 2010 14:49

selamlar,
her iki link de ölmüş galiba? elixir of mortality'nin hotfile'daki (http://hotfile.com/dl/55783877/0248538/xir-Im.exe.html)uyarı mesajı şöyle: "Bu dosya ya telif hakkı iddiası nedeniyle veya yükleyen kişi tarafından silinmiştir."
filefactory ise (http://www.filefactory.com/file/b29cb17/n/xir-Im.exe) "not found" mesajı veriyor...?

20 Temmuz 2010 16:08

hotfile linki yenilenmiştir.file fctory linki sağlam olup open dns ayarı veya vekil sunucu kullanmadığınız için açamıyorsunuz. ( mahkeme yasaklı site )

Adsız
20 Temmuz 2010 17:54

teşekürler...

Adsız
21 Temmuz 2010 13:00

botanikçinin odasındaki alete renkli camları yerleştirdim ama üçgen not almıştım o şekli yapamıyorum doğru sıralama nasıldı?

21 Temmuz 2010 13:23

adsız arkadaşım camların şekli renkli camlarda dikkat ettiysen çizgiler var yanıltmak istemem ama mavi sarı ve kırmızı camlar içeri olacaktı yeşil ve mor kalacaktı birde öyle dene

21 Temmuz 2010 14:33

üçgen in resmi olan kağıdı almadan üçgen yapılmlyor

gul
2 Ağustos 2010 22:43

arkadaşlar kodu çözdüm şifreyi silindire giriyorum olmuyor anlamdım...
kodu çözme yerinde mi eksiğim?? yada eksik olan ne?

3 Ağustos 2010 00:41

gül şifreyi sol taraftaki puzzle çözünce aldın dimi o şifreyi girip ortaya basınca yanlış hatırlamıyorsam açılması lazım birde kod herkeste farklı

gül
3 Ağustos 2010 10:37

evet şifre çıkıyor..bende gidip kriptoya giriyorum şifreyi açılmıyor...dönüyorum yanlış mı aldım diye bakıyorum şifre değişmiş, tekrar gidip giriyorum yok açılmıyor :(( acaba bir yerlerde eksik mi var acep??

8 Ağustos 2010 02:37

güzel bir oyundu babannem bu oyunuda çoook sevecek :)))

Adsız
14 Ağustos 2010 22:05

slm sema yorum 17 de üçgen kagidi almadan
olmaz diyorsun amma ben üçgen kagidi bulamadim
lütfen hatirliyorsan bana yerini söylermisin
arkadaşim

15 Ağustos 2010 12:32

şebocum,özlemcim,sözünüzü tuttum.hemen gelir gelmez oynadım.
gerçekten harika bir oyundu.
teşekkürler:)
tavsiyelerinizi beklemekteyim:DDD

Adsız
15 Ağustos 2010 13:54

selam lütfen yorum 17 deki üçgeni nerden bulacagim bir türlü beceremedim oraya kadar geldim devam edemiyorum
yardim imdatttttttt

15 Ağustos 2010 15:29

adsız selam,önce kütüphanede yerdeki karatahtada istenen sembolün olduğu kitabı bulacaksın.o kitabı tıklayınca sağda masa üstüne yerleşecek.üçgen amblemi soldaki oyunun kaydolduğu kitapta görünecek.daha sonra üçgenleri yapabiliyorsun.
üçgenleri yağtığın yerde de,sağda şeklin kenarında üçgen kağıdı şeklide görünmeli.

sana resim yolluyorum.

üçgen yapılışı

Adsız
15 Ağustos 2010 21:37

teşekkürler süperbabaanne yardimin için
denicegim inşallah beçeririm
tekrar dönerim sagol

Adsız
15 Ağustos 2010 23:19

slm süperbabaanne
senin yardiminla uçgeni yaptim sonra oyunda ilerledim şimdi ben madolyonun yarisini buldum
öbür yarisini bulamiyorum
elimde etiket gibi birşey yüzük ve madalyonun yarisi
nekadar arasam başka birşey bulamadim
yine imdattt diye bagiriyorum inşallah beni duyarsiniz yardimlara şimdiden teşekkürler

16 Ağustos 2010 00:40

selam adsız;
çanları yaptıktan sonra aldığın gülü,demir kapıların ordaki kızın eline koyacaksın.madalyonun diğer parçasını verecek.

Adsız
16 Ağustos 2010 01:00

süperbabaanne
nihayet oyunu bitirdim cok güzeldi
emegi gecen herkese teşekkürler

16 Ağustos 2010 01:37

bitirmene sevindim adsız.
darısı diğer oyunlara olsun:)

Adsız
8 Kasım 2010 13:04

Bu siteye emeği geçen herkese çok teşekkür.

Adsız
8 Kasım 2010 13:05

isim nasıl alınıyo

8 Kasım 2010 19:07

@adsız,

bloga yorum yazmak amaçlı nasıl isim alınıyor diye sorduğunu varsayıp ona cevap veriyorum.
önce bir gmail hesabı açacaksın.sonra www.blogger.com adresine gidip kendine bir blogger profili oluşturacaksın.
sonra da sitede yorum yazdığın pencerede yorumlama biçimi yazan yerin yanındaki oka tıklayıp seçeneklerden google hesabı seçeceksin.

veya seçeneklerden " ad-url" seçip ad kısmına ad veya nick yazıp yollayacaksın yorumu

2 Nisan 2011 20:06

LİNKLER YENİLENMİŞTİR

27 Eylül 2011 14:27

Benlik bir oyun gibi, hemen yüklemeye başladım, merakla bekliyorum :)

23 Ekim 2011 16:28

çanları nasıl geçtiniz yaaa :(

23 Ekim 2011 16:37

miko kimse hatırlamaz bu kadar süre sonra.alttaki link resimli çözüm linki

RESİMLİ ÇÖZÜM LİNKİ

Adsız
2 Ekim 2012 23:06

link yenilenebiirmi lütfen

3 Ekim 2012 01:01

LİNK YENİLENDİ

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template