Romancing The Seven Wonders: Great Pyramids [FINAL]




Before the Old Kingdom, in the fourth year of the reign of King Amenhotep IV, Queen Nefertiti enjoyed unprecedented power, equal only to the Pharaoh himself. However, in the fourteenth year of the King’s reign, all record of Queen Nefertiti vanished … until now. Brianna Hastings has been trapped in an ancient tomb, and only her sister can save her in Romancing the Seven Wonders Great Pyramid, a Hidden Object game.
İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 17 yorum

30 Haziran 2010 12:08

indiriyorum. seek and find diyor HOG siteleri yorumlarda.

su
30 Haziran 2010 12:26

usaycım bi bak bakalım nasılmış:)

30 Haziran 2010 12:46

nesneler çok küçük

30 Haziran 2010 12:51

mağara gibi bir yerden sonra ilerleyemedim,matara, kürek, mavi birşey firavun şapkasına benziyor kaldım dön dolaş birşey bulamadım

30 Haziran 2010 13:01

10 tanede böcük var

30 Haziran 2010 13:20

of geçtim bir yerlere basıp, çöle geldim matarayı tıkladım,

30 Haziran 2010 13:26

ivet. nesneler gerçekten çok küçük. bi puzzle molasına gelene kadar hidden sahneleri oynadım. puzzle zordu. yani zordu derken mantık bulmacası olarak zordu değil. mattch 3 gibi sanki ama zaman sınırlı ve o zamanda oynamak zordu. yerine koyma, takma takıştırma da var ki ben severim emme artık gözlerim şaşı oluyor nesneleri bulcam die. budur. babanecuma teşkür ederiz

su
30 Haziran 2010 14:20

hint varmı skip varmı bana bunlar lzm :D:D

su
30 Haziran 2010 14:22

oyunu eğlenmek için oynuyorum ve beni çok gerer yada yorarsa neyleym ben o oyunu?

30 Haziran 2010 14:55

ehieekik.var cnum hinti de var skip i de var.

30 Haziran 2010 17:47

vallah benim hoşuma gitti bitirdim bile güzel bi oyun saol babanne

30 Haziran 2010 19:16

bu oyun nasıl bitecek yaaaaaaa.dön dön piramitin içinde başım döndü.en son merdiven buldum, kumun altındaki yere girdim bir sürü item topladım. kaldım.haritam bile yok.

30 Haziran 2010 19:42

sfenks olan bir yer vardı onu bulamıyorum

30 Haziran 2010 21:03

http://www.bigfishgames.com/blog/romancing-the-seven-wonders-great-pyramid-walkthrough buldum bitirdimmmmmmmm

su
30 Haziran 2010 21:11

sema oyun yorumlarının olma amacı paylaşarak beraber bulmaktır.biz genelde çözümlü walk.ları katılımların artık sonuna doğru,arkadaşların çoğu çözdükten sonra veririz.:)

1 Temmuz 2010 09:05

su, bu oyunu yorumla çözmek çok zor diğer oyunlara benzemiyor, verdiğim çözüm sadece yol gösterir nitelikte,

6 Temmuz 2010 01:49

oyun çok güzel arkadaşlar bugün bütün gecemi ona ayırdım baya bi uğraştırdı ama deydi doğrusu teşekkürler süperim ellerine sağlık..
yazamadım özür,çünkü çok karışık ordan oraya geçiyo kafam çok karıştı neyseki bitirebildim.karafatmaları bol bol toplamayı unutmayın....

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template