A Gypsy's Tale: The Tower Of Secrets



Break a dangerous curse that is engulfing an ancient tower in A Gypsy’s Tale, an entertaining Hidden Object game! After being hired by a monk, it’s up to Reylin of Winderalth to travel deep into the wilderness, into a mysterious maze. Avoid nasty traps and solve clever puzzles as you help Reylin attempt to stop the curse from spreading. Can you outsmart the Tower of Secrets and save the day?

*Fantastic gameplay
*Exciting puzzles
*Break the curse!
*Includes Strategy Guide!

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 86 yorum

25 Haziran 2010 10:39

vay vay vayyyy ne kadannnn güzelll oyunlara bak harikaaa nasıl mikemmell ne kadann duygu seline kapıldımmm:))

su
25 Haziran 2010 13:42

yüklüyorum üleynnnnn:P

25 Haziran 2010 13:48

bunu dayüklüyeceeeiiieem . onu da yüklüyeceeiiieem. öbürünü de yüklüyeceeiiieem.. bi ondan bi bundan oynuyaaccaaaııııamm

denizim39
25 Haziran 2010 22:52

arkadaşlar atın olduğu bölümde takıldım kıza değneğini vermem lazım ama hiç bir şey bulamıyorum bi yardım ltf bitiren varsa şimdiden teşekkürler

25 Haziran 2010 23:31

deniz marketten oksijen tüpü vs aldıysan atın yanına tekrar git o seni aşaı atacak. yok alamadıysan kristalin yetmediyse kuledeki kzın dolabından aldıın dinamiti courtyard da sağ duvardaki deliğin içine yerleştir. oradan kristal alacaksın

denizim39
25 Haziran 2010 23:46

teşekkürler uzay oksijen tüpünü almamıştım şimdi bitirdim. çok güzel oyundu herkesin emeğine sağlık...

nunu
26 Haziran 2010 10:19

arkadaşlar fountein i suyla dolduramıyorum duvardaki resimlerle bi şey yapılcak galiba yapamadım kaldımm yardım lütfen

26 Haziran 2010 10:36

KAPININ ŞİFRESİNİ BULAMADIM :(

26 Haziran 2010 10:40

AA BULDUM BİŞİLER ÇOK GÜZEL OYUNMUŞ SAOLUN

Adsız
26 Haziran 2010 10:51

kapının şifresini girmeme rağmen kapı açılmıyor

Adsız
26 Haziran 2010 10:52

altındaki skip kısmda çıkmıyor.Yardımcı olursanız sevinirim

26 Haziran 2010 10:55

kapı şifresini ormandaki balık tutan cocuğu geçtikten sonra soldaki evdeki kadın söylüyor

26 Haziran 2010 10:57

kova ile gölden su alıp çeşmeye dökecen

26 Haziran 2010 11:02

kristalleri tolayın o zaman başka mekanlar açılıyor

26 Haziran 2010 11:52

arkadaşlar , her sahneyi hariyada aktive etmek için her sahnenin bi kristal sayısı var. onlar tamamlanınca harita da mekanlar aktif hale geliyo. böylece sol alltta map-harita yazan yere ya da harita ikonuna tıklayınca, o yere kısa yoldan gidebiliyosunuz. diğer türlü mekanların kilidi açıldıkça o yere uzun yoldan gitmek zorlaşıyo. ayrıca kasabadaki marketten almanız gereken şeyler oldukça pahalı. bunlar için de kristale ihtiyacınız var

26 Haziran 2010 14:15

aşağı yukarı herkes sebze bahçesine rahat rahat gelmiş. o yüzden ordan sonrasını yazayım.sebze bahçesine girdik.
---önce bahçedeki eski bitkileri topluyoruz.
---sonra ortaya tohumlar çıkıyo
---tohumları topluyoruz
---heykelin solundaki küçük kareyi tıklıyoruz
---bitki yerleşim planı var
--- o plana göre tohumları yerleştiritoruz
---gnome un ordan su alıyoruz
---suyu sağdaki watering can e tıklıyoruz
---watering can le çiçekleri suluyoruz
---bahçedeki eldivenler dahil burada ve her yerde alınabilecek herşeyi almayı, cursor la bütün sahneyi taramayı unutmayın tabi
---şimdi tozlaşmayı sağlamak için arıya ihtiyacımız var
--- ilk başladıımız sahnede, geyiğin olduğu yerde çitler var bu çitleri yıkıp sonraki mekana gidicez
---bunun için gnome un ininbden balta almamız gerekiyo
---baltayı alıp çitleri yıkıyoruz
---bi sonraki mekan gölet ve balık avlayan çocuk
---önce eldiveni giyiyoruz sonra ağcın dalındaki peteği alıyoruz
---tekrar zebze bahçesine gidiyoruz
---arı peteğini ağaç dalına asıyoruz
---çıkan sebzeleri heykelin kollarına tıklıyoruz
---dark forest a geçtik
---oradadn haunted house a geçtik
---hayaletle konuştuk
---hayalet kasabadaki emlakçının evi satmak istediini söyledi
---emlakçıyla konuşmamızı evi almamızı istiyo
---çocuk ve gölün olduğu yere dönüyoruz
--ordan kasabaya gidiş var
---arkadaşımız altala konuştuk
---kilisedeki rahiple konuştuk
---markete baktık
---emlakçıyla konuştuk
---bize forest taki evin giriş kodunu söyleyecek
---o kodla berbaer foresta gidiyoruz
---forest taki evin kapısını açıyoruz

Adsız
26 Haziran 2010 14:37

dark forstin kapısını nasıl acıcam

26 Haziran 2010 14:49

---evin kodu her oyuncu da değişiyor
---evin için giriyoruz
---kitaplıktaki kitaplara bakıyoruz
---healing book, beast book,enchanted circle book, ve rain book var
---rain book un okunabilmesi lazım
---eğer okutmuyor bişeler söylüyorsa tekrar hem hayalete hem realtor a yani emlakçıya gidin
---tekrar döndüünüzde kitaplıktaki rain book un
okunabilmesi lazım
---sonra aynı mekandaki 2 boş kavanozu alın
---kitapta opkuduunuz gibi yağmur için bulut ve gökkuşağı için de ateş böcee lazım
---çünkü emlakçı evi bize satmak için bi torba altın istedi. altın da gökkuşaının arkasındaymış
---önce yağmur yağdırıcaz
sonra gökkuşaı çıkacak
---forest taki resim için ve dark forest taki ev için endişelenmeyin yavaş yavaş olucal onlqar
---tekrar hayaletin olduu eve gidiyoruz
--- boş kavanozlardan birini hayaletin önüne yere tıklıyoruz
--- evet bulut doldu
---sonra ateş böceklerinin olduu dark forest taki heykelin önündeki ateş böcüklerinin olduu yere kavanozu koyuyoruz
---ateş böcüü de bulduk
---yine gnome un ordan su aloyoruz
---dark forest tan sonra ki gazebo ya gidiyoruz ordaki kaideye tıklıyoruz ve peri tozunu alıyoruz
---yine forest taki eve gidiyoruz
---masaya tıklıyoruz
---masaya elimizdeki peri tozu 2 kavanozu bırakıyoruz
--- suyu kettle a tıklıyoruz
---kettle ın sağ üst yanındaki iki kara parçayı odunlara tıklıyoruz
---ordaki kaşık puzlle ı çok kolay
---ateş yanıyo su kaynıyp
---içine iki kavanozu tıklayıp karıştırıyoruz
---peri tozunu katıyoruz
---sağ üstteki tüplerden bir tane alıp iksire tıklıyoruz
---i,ksşirle beraber ağaç eve treehouse a gidiyoruz
---yağmur makinasına iksiri tıklıyoruz
---yağmur yağıp gökkuşağı çıkınca dışarı çıkıp torba altını alıyoruz
---torba altınla beraber emlakçıya gidiyoruz
---emalkçıdan tapuyu alıp hayalete gidyoruz
---hayalete tapuyu veriyoruz
--- kendisinin sağında yerdeki delikten bahsediyo
---delikten dark forest taki evin anahtarını alıyoruz
---dark forest a gidiyoruz
---anahtarla açıp giriyoruz
---biraz dağınık
---bi elma ve bi palamut alıyoruz
---biz bunu temizleyemicez
---tam neresindeydi hatırlamıyorum orda bi yerde oranın naıs temizleneceini gösteren bi plaska gibi bişe var
---onu tıklıyoruz
---elmayı geyikler palamutu sincap yicek ve öyle temizlencekmiş
---sincap ağaç evin oradaydı, geyik ilk mekandaydı
---sincabız olduu yere gidince gnomu orda görüyoruz
---bi tuzak kurmamız lazım
---kasabadaki markete gidiyoruz
---marketten tuzak alıyrouz
---sincabın olduu yere kuruyoruz
---içine palamutu atıyoruz
---sincabı yakalıyoruz
---geyiğin olduğu yere gidiyoruz
---geyiğin ayağı kırık, iileştiricez
---forest taki evde healing book da vardı.
---oraya gidiyoruz
---healing iksir tarifini okuyoruz
---aloe yaprağı ve bal lazımmış
---aloe hemen bu evin bahçesinde
---petek ise sebze bahçesinde
---yine eldivenlerle alıyoruz
---yine su almayı unutmayın
---dönüyoruz evei masaya tıklıyoruz
---iksiri bi öncekiyle aynı hazırlıyoruz
---yine tüplerden birine koyup geyiğin olduğu yere gidiyoruz
---iksiri geyiğe tıklıyoruz
---ardından elmayı tıklıyoruz
---sonra orchard denen yere gidiyoruz
--- hayfanlar bunnarı y,iyo ve orası temizlendi

26 Haziran 2010 15:35

daha sonra tırmıka tıklıyoruz ve bahçeye tıklıyoruz
---buradan queens garden a gidicez
---queens gaden da sol üstte sunaktaki çiçekleri duvarda asılı olan kroki deki gibi yerleştircez
---tamamlayınca sunak yok olucak ve onun yerinde bi toprak birikintisi olucak
---o brikintiyi temizlicez , kürek lazım
---kürek neredeydi hatırlamıyorum
---gnome un orada olabilir
---bakın heryere cnum
---neese kürekle o toprağı aldık ordan
---bi sandık çıktı
---gazebo da iğne var
---iğneyle sandığı açıyoruz
---tasma çıkacak ve dierleirni de alın
---queens garden dan diğer mekana geçiyoruz
---kapı var ama kilitli
---ordaki puzle da bi mücevher eksik
---gnome un oraya gidyoruz
---kuş getirirsek bize yardım edeceini söylüyo
---dark fforest ta kuş vardı
---ama kuş yemi lazım
---sebze bahçesinde mısır vardı
--ordan mısır alıyoruz
---dark forest ta heykelin hemen önünde bi kaide var kaidenin üstüne nısırları koyuyoruz.
---kuş gelince tasmayı takıyoruz
---kuşla berbaber gnome a gidiyoruz
---kuşu gnoma tıklıyoruz
---ordaki periyle konuşuyoruz
---bizden kuğu tüy istiyor
---mücevheri alıp queens garden ın altındaki yere gidiyoruz
---kapı açıldı
---tower courtyard da yine kapı açılmadı
--- heykeldeki tüyü alıyoruz
--- gnome a gidip tüyü kuğuya veriyoruz
---kuğu gidince flütü ve tüyü alıyoruz
---markete gidiyoruz
---markette tüyü veriyoruz yerine yazı tüyü alıyoruz
---o yazı tüyünü dark forestteki heykele gidip veriyoruz
---heykel canlanıyo, oradaki mücevheri de alıyoruz
---bu arada forest taki evdeki resim için boyaları tamamlamış olmaız lazım sanki tam hatırlamyorum
---bi tanesi foresta ki iksir hazırladıımız evde
, bi tanesi markette bi tanesi gazebo da bi tanesi sanki hayaletin ordaydı
---bunlarla resmi tamamlayıp tıklayınca başka bi mekana geçiyoruz
---flütü burdaki heykele veriyoruz
---queens garden dayız

26 Haziran 2010 15:37

ne dimek babanecumm.Ayrıca asıl senin ellerine sağlık.

Adsız
26 Haziran 2010 15:56

arkadaşlar geyiğe elmayı nasıl veriyoruz.bir türlü geçemiyorum

26 Haziran 2010 16:29

---queens garden daki heykele tıklıyoruz resim yapan
---havuza balık lazım
---valık tutan çocuk ve gölün olduu yere gidiyoruz
---orda olan balık tutma malzemelerini topluyoruz
---oltayı tamamlayınca göle tıklıyoruz balıklar uzaktaymış
---markete gidip balık yemi alıyoruz
---göle geri gelip balık tutuyoruz
---queens garden a gidip havuza balıkları bırakıyoruz
---burdaki heykelde canlanıyo
---burda bi mücevher dha var alıoyuruz
---resimle geçtiimiz yerdeki çocuk gazebonun bize rose key vereceini söylüyo, mücevherlerden bahsediyo
---gazeboya gidiyoruz. kaideyi tıklıyoruz. puzle dan aldıımızı kaideye koyuyoruz
---gazeboya mücevherleri koyuyoruz ama yeterince enerjileri yokmuş taşların
--ağaç eve gidiyoruz
---mücevherleri şimşek makinasına kyuyoruz
---yine gazboeya gidiyoruz
--- taşları yerleştirince ve könmür koyunca bu defa rose keyi veriyo bize
---flütü heykele verdiimiz yerde bi mücevher daha çıkyo
---tower courtyarda a gelip kapıyı rose keyle açar açmaz canavar çıkıyo karşımıza
---gnome a dönüp kuştaki tasmayı tekrar alıyoruz
---dönüp canavara takıyoruz
---kuleye girip uyuyan kız görüyoruz
---kasabada rahiple konuşuyoruz
---resimle gidilen yerdeki çocukla konuşuyoruz
---eldritch denen yere gitmek için bir fairy circle yapmak lazımmış
---bunu da foerst taki iksir evinde öğrenicez
---mantarları topladıktan sonra dark forest ta bunları yere koyuyoruz
---fairy circle oluştu
---fairy circle a girdik başka bi cüce var
---ona buz vericez
---yine gnom un oradan su aldık
---ağaç eve gittik
---buz makinasına su koyduk
---buzu aldık. eldritch deki cüceye götürdük
---buzdan kalbi aldı
---kule deki uyuyan kıza götürdük
---kzı uyandı. ve yüz verdik astar istedi
---ona asa taç ve giysi vericez
---hemen ordaki anahtarı aldık
---anahtarla dolabı açtık
---dolaptan dinamiti ve tacı aldık
---tacı kıza verdik taşları yokmuş tacın
---dinamiti alıp cortyard da fountain in sağ tarfındaki deliğe tıkladık. sonra taş ve kristal torbalarını aldık
---markete gittik. oksijen tüpü ve vs aldık
---resimle geçilen yere gittik. orda urisk bize aşaıda bişeden bahsetti
---ip lazım
---gazeboda bulucaz

26 Haziran 2010 16:47

---gnom a gittik
---ordaki sandıktan bıçak aldık
---sonra eldritch e gittik
---ata tıkladık
---at bizi aşaı attı
---suy girince oksijen tüpünü tıkladık
---sonra bıçakla ata tıkladık
---ordan asayı aldık
---kiliseye gittk papazla konuşup dolabı tıklayıp elbiseyi aldık
---kuleye gidip bunları kıza verdik
---kız kötüymüş
---onu durdurcaz.hayaletle konuştuk sankli. hatırlamıyorum
---iksir evine gittik. beast iksiri yapcaz. tüy ve bi bitki istedi
---tüyü canavardan alcaz
---otu kasabadan alcaz
---iksiri hazırlayıp canavara tıkladık, kral oldu
---kralla konuştuk. dark forest taki hayalet kadına gittik
---broş istedi
---broş bu evin yanındaki küçük mezarda.
---ona verdik ,krala gittik, kral geldi vs

26 Haziran 2010 16:52

---hayaleti insana çeviricez
---bunun için önce bi yerden kömür bulucaz. uriskin ordan olabilir
---kömürü ağaç eeve göytrüp sobaya attık. elmas oldu.
---elması gazebo da kaideye koyduk ip oldu.yağ isterse markette var
---ipi alıp uriskin ordaki ağaca tıkladık
---aşaı indik
---aşaıda çiçeği aldık, suya batırdık
---götürüp kadına verdik
Bundan sonrası sorun olmaz sanırım . kolay gelsin

26 Haziran 2010 17:23

uzay eline sağlık .ben böyle yazamıyorum , karışık yazıyorum

su
26 Haziran 2010 18:17

valla süpersin uzaycım..sayende perili yeri geçtim.muckssss

26 Haziran 2010 18:31

uzay sayende bitirdim, bu oyun beni yordu, yarısından sonra iyice dağıldım,

Adsız
26 Haziran 2010 21:15

kömürü bulamıyorum arkadaşlar uruskin oradaki ağaç kütüğünde büyüteç çıkıyor ama açmıyor.

26 Haziran 2010 21:51

adsız valla hatırlayamıyorum nerdendi kömür. demirci cüceden mi almıştım eldritch deki queens courtyard daki havuzdan mı almıştım. emin olmamamkla berbaer belki marketten. uzun iş ama bak bi oralara

26 Haziran 2010 23:13

kömür kuledeki kadın siyah elbiseyi giydikten sonra yanındaki komodinin altından çıktı, (yanlış hatırlamıyorsam).ağaç kütüğüne ip bağlanacak ondan büyüteç çıkıyor

su
26 Haziran 2010 23:47

küreği çok aradım.hayalet ablanın evinin dışındaymış

Adsız
26 Haziran 2010 23:51

dediğiniz yerlere baktım ama hiçbir yerde yok ya

Adsız
27 Haziran 2010 01:32

helpp :(
hayalete gittim.. emlakçıya gittim her yeri tek tek dolaştım.. bakmadığım yer kalmadı sanırım...
emlakçıdan şifreyi de söyledi.. ve halen ben bu evin kapısındaki şifreyi girip açamıyorum kapıyı :(( aktif olmuyor ki ordaki kilit mi şifre yazılacak yer işte... lütfen yardım :((

27 Haziran 2010 11:19

adsız, şifreyi öğrendiysen eğer de forest taki kapının açılması lazım. şöyle olmuş olabilir. kapıları şaşırmış olabilirsin. dark forest taki kapı değil, forest taki kapı. yani geyiğin olduğu yerden sağa gidince evin kapısı. birde şöyle hatırlıyorum. rakamların yerini gösteren boşluklar var. o boşlukların üstünde harket yönünü gösteren oklar var ve altında var. üstteki oklar ben de aktif değildi. alttaki oklar aktifti. öyle dene bakalım

Adsız
27 Haziran 2010 12:40

kürek hayaletle konuşulan eve girmeden hemen sağda dipte,kapının şifre yeri ise aktif olmuyor.sayıların üzerindeki yere bastıkça değişiyor.

Adsız
27 Haziran 2010 13:00

meraba tam ekran oynanmıyor acaba neden?

Adsız
27 Haziran 2010 14:37

yorum 36. daki adsız ben :)
en sonunda oldu... herşey tamamdı fakat şifre giremiyordum... meğer rakamların üstündeki küçük hatta minik oklar varmış :) onlara tıklayınca şifreyi girebiliyoruz.. vee açıldı evin kapısı... teşekkürler herkese...

btl
27 Haziran 2010 14:47

kömürün yerini biri söylesin lütfen

Adsız
27 Haziran 2010 15:27

ya gerçekten tam ekran olmayınca hiç zevki olmuyor acaba sizdede aynı sorun varmı yoksa bendenmi kaynaklanıyor mümkünse bi cevap yazarsanız..

Adsız
27 Haziran 2010 16:46

yapıyorum ama olmuyor süperbabanne.

Adsız
27 Haziran 2010 16:47

yaptım ama olmuyor süperbabanne.

btl
27 Haziran 2010 17:05

aramadığım yer kalmadı ne kömürmüş ama

27 Haziran 2010 17:32

o kömürü alman için bazı şeyler tamamlanmış olmalı, siyahlı kızın istedikler, birde kömürü sobaya koymak için yağlı boya resimdeki adamla konuşmak gerekiyor.

su
27 Haziran 2010 20:18

meşhur kömür kuledeki kadına siyah elbise verilince alınıyor.
kömürün sobada aktif olması içinse,resim boyanan yerdeki abiyle konuşulup,ordaki kütük inceleniyor.daha sonra kömürü sobaya atabiliyoruz.(son yorumların toparlanmasını şeettim)

su
27 Haziran 2010 20:38

uzaycım;oyunu harika yorumların sayesinde bitirdim.yoksa benim bünye bunu kaldırmazdı.çoookk teşekkürler cnm.bafildimmm :D

27 Haziran 2010 20:41

teşkürler su'cum. işe yaradığına sevindim:)

btl
27 Haziran 2010 23:45

sonunda bitirdim oyunu ama ben de bittim..yardımlarınız için çok teşekkürler.yoksa hayatta bitiremezdim

Adsız
28 Haziran 2010 00:48

fişek yorum 18 i oku

leylaa
28 Haziran 2010 01:52

beast kitabı okunmuyor... ne yapsam olmadı :(

28 Haziran 2010 19:32

ellerine sağlık canımcım geçen hafta betayı oynamıştım hoşumada gitmişti çok sevindim.geyiğe içireceğim iksiri yapıyorum ama şişesine konmuyo,kitapta ateşe odun atılacağı gösteriyo odunları alamıyorum acaba ondanmı iksiri alamadım

28 Haziran 2010 20:02

odun, zaten altında var

28 Haziran 2010 20:05

20 yorumu okudunmu adaland

28 Haziran 2010 21:16

tamam tamam yaptım sağolun diğer maddelerde eklenince oldu

29 Haziran 2010 02:21

off kuşun boynundaki tasmayı alamıyorum bu sefer mısırda yok dükkandada bişi yok nasıl canavara takabilirimki almadan:))

29 Haziran 2010 12:05

uzayımmm cok calıskan gördüm seni yorumlara tesekkürler emegine saglık fekattt oynamıycammm iste still lıfe bitmeden ne kadar oyun gelirse gelsin oynamıycam iste siz oynayınnn biz özlemle kablumbagaya dönüşmüş halde geliyoruz pesinizden:)))

siouzzie
29 Haziran 2010 12:36

umm ben neden oyunu açamıyor olabilirim acaba, bi fikri olan var mı? her zamanki gibi rardan çıkarıp kurdum ama oyun açılmamakta ısrarlı.

29 Haziran 2010 13:39

http://www.bigfishgames.com/blog/a-gypsys-tale-the-tower-of-secrets-walkthrough/ çözümü çıkmış hemde resimli

29 Haziran 2010 15:32

oyun çok çok güzelmiş.uzay saol,yorumların olmasa çözemezdim herhalde.

29 Haziran 2010 20:16

yardımcı olacak bırılerı warmııııı

29 Haziran 2010 20:18

qazeboya taşları taktım ama bışeyler eksın oıl bulamıyorum o mavı şışe ressamın yanında çıkmıyo bı türlü. acaba neyı aktıf etmedım tıklamadığım yer kalmadı :(

Adsız
29 Haziran 2010 20:44

@günaylin 66.yorumdan faydalan

29 Haziran 2010 21:01

babane ve adsız o sıteyı hatmettım. sağ alttakı qörev yerınde şışelerı bul yazıyo. fakat aktıfleştıremedım. o sıteden şışelerın yerlerını öğrendım ama bı yerlere eksık tıkladığım ıçın çıkmıyo. neyse ılqınıze tşkler. bıraz daha uğraşacağım

29 Haziran 2010 21:06

qizlı nesnelerı topladım ressam heykelı canlandı. şımdı qazebo ıçın oıl şışelerı toplayın dıyo ama olması qereken yerlerde şışe yok

29 Haziran 2010 21:19

offff ne salağım yaaa. o şışeler boya şışesıymış ben o qörevı daha önce yapmıştım. onları yağ şışesı sandım meğer yağdanlık mağazadan alınacakmış. :(

29 Haziran 2010 21:57

oyun güzel tavsiye ederim....
emeği geçenlere teşekkürler

günaylin oil şişesini dükkandan kristal verip alıyorsun

30 Haziran 2010 00:00

kuşun boynundan tasmayı alamıyoruuuuuuuuuuummmmmmmmmmm imdaaaaaaaaaaaat

30 Haziran 2010 03:24

oohhhhhhhhhh biittttiiii,ellerine sağlık süperim ve yorum yazan herkesss teşekkürleerr,çok güzeldiii.

siouzzie
30 Haziran 2010 19:55

@süperbabaanne: sadece okun yanında kum saati çıkıyo sonra gidiyo. o kadar. tekrar indirsem düzelir mi acaba, başka kimsede problem çıkmadıysa sorun bende herhalde...

siouzzie
1 Temmuz 2010 00:38

sorun directxteymiş. çok teşekkürler süperbabaanne :D

18 Kasım 2010 23:48

kömürü bütün yorumları ve ipuçlarını okumama rağmen bulamadım.yerini veya nasıl alındığını tam olarak söyleyen biri var mı???

19 Kasım 2010 01:17

oyun oynanalı 4 ay olmuş kim hatırlarki

19 Kasım 2010 03:18

sema, yeni oynayanlara sormuştum sana diil canım.Bu arada bitirdim.Varsa bu kadar sarabilecek bi oyun sen onu bana söyle ok.

14 Ocak 2011 02:28

meraba yeni oyunlar harika bikaçgündür durmadan indiriyorum ama bununda ve bikaçtane daha güzel oyununda filefactory veya mediafira linki yok bu ve buna benzer oyunlara link eklerseniz çok sevinirim emeğinize sağlık herşey için önerilerimizi dikkate aldığınız için teşekkürler...

14 Ocak 2011 17:52

@uğurkağan oyun tavsiyesine link istediğin oyunların listesini yazarsan hafta sonu ilgileneyim.böyle arada yorum yazdığında tesadüfen görebiliyorum ancak

15 Ocak 2011 00:52

sağol kardeşim ilgilendiğin için inan yoğunluktan fırsat buldukça yorum yapmaya çalışıyorum elimde olsa 24 saat sizi yorumlarla bıktırırım ama maalesef fırsat buldukça direk siteye giriyorum kesinlikle oyun indirmeden de çıkmıyorum çünki site kesinlikle harika....

20 Ocak 2011 12:53

Sishyphos eklediğin linkler için teşekkür ederim hepsinide indiip oynadım bu oyuna link eklersen çok sevinirim diyer yazdıklarımada fırsat buldukça eklemeni bekliyorum kardeşim...

20 Ocak 2011 20:49

MEDİAFİRE LİNKİ EKLENMİŞTİR

29 Ocak 2011 03:17

teşekkürler,anca oynadım çok güzelmiş.

1 Şubat 2011 23:46

flütü ve tüyü aldım tüyü markette nasıl yazı tüyü ile değiştireceğim yaw.yapamadım birtürlü.flütte heykele verilmiyo..yardım..

2 Şubat 2011 11:54

adak09; 59. yorumdan faydalan...

23 Mayıs 2011 13:19

Oyun harikaydı .Uzay senin yardımların olmasaydı bitirmezdim.Teşekkürler birde şu bölüme koptum
"kız uyandı. ve yüz verdik astar istedi"
Oyunu oynamayanlara şiddetle tavsiye ederim.Oyun mantık çerçevesinde ,olay örgüsü ile çok akıcı ilerliyor.

8 Mayıs 2012 17:20

LİNKLER YENİLENDİ

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template