Dream Chronicles (4): The Book Of Air Collector's Edition



*Dive into the magic world with Dream Chronicles: The Book of Air game. Step into the shoes of Lyra, a child born to a fairy and a mortal. The adventure begins when Lyra gets in another dimension similar to her own. And only the Clockmaker can help the little fairy find her way home. Travel through the magic kingdom of dreams with the help of Lyra father’s flying device in search for the Clockmaker’s traces and help Lyra come back home!

*Dream Chronicles: The Book of Air is the first chapter in a new trilogy about the fairy’s adventures. The game mixes hidden object and puzzle genres and features a catching story with cute characters, 30 unique scenes and 14 eye-catching locations to explore.

*Dream Chronicles: The Book of Air game offers dozens of tricky puzzles to solve, loads of cleverly hidden objects to find and Casual and Challenging game modes to choose from. Download the game and enjoy tac-cm rocks polished graphics, nice audios and the charming atmosphere of the Dream Chronicles: The Book of Air!

~14 stunning locations to explore
~30 different scenes to enjoy
~Casual and Challenging game modes to play
~Thrilling story to follow
~Immersive atmosphere

The Collector’s Edition includes:
*Bonus locations and gameplay
*Magnificent soundtrack
*Animated screensaver
*Built-in Strategy Guide
*A sneak peek of the next gam

İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download

Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 64 yorum

24 Haziran 2010 10:57

mucukssss:))) tesekkürlerrrrrrr calıskan kısımmm benimm gece dj lik yap gec saatlere kadannn sabah erken kalk oyun ekle... valla ne deyimmm cokk etkilendimm cok bi tuhaf oldum masallahhh nazar degmesinn:))

Adsız
24 Haziran 2010 11:12

sürpersinizzzzzzzzz..ellerinize sağlık...uzun zamandır bekliyordum..hemen indirmeye başladım..

Adsız
24 Haziran 2010 11:23

bu oyunu çok beklemiştim ama indirme sayfası açılmıyo :(((

24 Haziran 2010 11:32

alternatif link eklenecektir 1 saat içinde ama link sağlam adsız arkadaşım

24 Haziran 2010 11:46

harika oyun için teşekkürler oyun linki açılıyor sorun yok

24 Haziran 2010 12:55

oyunun betasını oynamıştık geminin balonunu nasıl şişmişti hatırlamıyorum ve gemiyi hareket ettiremedim

24 Haziran 2010 12:55

betada babaanne yazmış ama yapamadım yaaa

24 Haziran 2010 13:08

oldu yaptım şifre ve kordinatlar herkeste farklı çıkıyor.

Adsız
24 Haziran 2010 14:42

birinci şifrenin verildiği kitaptaki şifreyi çözemedim :( yardım edermisiniz

24 Haziran 2010 16:44

kitaptaki şifreleri çözemeyenler biraz uğraşınca skip çıkıyor,geçersiniz

24 Haziran 2010 16:49

önce soldaki kırmızı yuvarlağa tıklayın kitap aktif hala geçecek

24 Haziran 2010 17:13

küçük kristalleri mutlaka toplayın solda yeni yuvarlaklar açılıyor,bazı yerlerde onlara ihtiyaç var ,takıldığınız yerde onlara tıklayın sahneyi aktifleştiriyor.birde menude strateji guide var .ipuçlarını görebilirsiniz.

Adsız
24 Haziran 2010 18:19

şifreleri çözemedim ben bir türlü 3 kitabı actım ama olmadı tahtaya nasıl sıralıycaz

24 Haziran 2010 18:49

arkadaşlar,benim betadaki yorumlarıma bakarak,arkadaşımız yazdığım koordinatları kendi oyununda denemiş.haliyle gemi hareket etmemiş.herkeste koordinatlar farklı.

24 Haziran 2010 18:59

gideceğin yerin koordinatlarını giriyorsun,

24 Haziran 2010 19:29

oyun bende bitti ama yarım bitti anlamadım vallah yoksa benim mi yanlışım var

24 Haziran 2010 19:38

barge city gösterdi ama harita acmadan beni ana menüye attı sanki beta oyun gibi

24 Haziran 2010 19:40

tekrar baştan oynuycam eğer aynı yerde biterse bi sorun var demek yok bitmezse bende hata oldu demek bende haber veririm

24 Haziran 2010 19:50

ben sonuna geldim oyun final, sonu biraz karışık

24 Haziran 2010 20:00

stareteji guide bakın takıldığınız yerde.water collector bölümünde,oyun takıldı zannediyorsunuz itemler kayboluyor.orada gene yakıt alıp,karlı yere dönüyorsunuz.tepede ki saat var, kaybolan itemler yerde karların üstünde, sayfa 56 ve 57

25 Haziran 2010 00:10

karlı yerde4 sol kapıda clockmaster ile doğru cevaplar

I’m trying to find my way home. I don’t belong here.
Yes, I need to get back to my own dimension.
Where are they?
That sounds difficult but I will do my best.
Very well. I shall return.

25 Haziran 2010 11:06

bitti , bazı yerlerde zorlandım

Adsız
25 Haziran 2010 11:32

elimde 3 anahtar var.karlı yere döndüm ama tepede yerde olması gerekenler yok.sayfa 56 daki görüntüyü bulamadım.lütfen yardım...

Adsız
25 Haziran 2010 11:52

pardon sayfa 57 olacaktı

Adsız
25 Haziran 2010 13:01

arkadaslar geminin yakıtı fullemek ıcın olan puzzle yapıyorum hatta skıp puzzle dıyorum, harıtayı duvara taktım kordınantları makınaya gırdım ama hıcbırsey olmuyor eksık bırseymı yapıyorum acaba

Adsız
25 Haziran 2010 13:48

heeyy bitirdim.ama önceki dreamlere göre kolay ve kısaydı.

Adsız
25 Haziran 2010 13:51

koordinatları girmeden önce kırmızı göze bas.muhtemelen bulunduğun yerin koordinatlarını giriyorsundur.gitmen gereken yerin koor. gireceksin

25 Haziran 2010 14:18

anahtarları, karlı yerde ,solda yukarıda.yeni bulduğumuz mekanizma var ya içeri girince üç büyük yuvarlaklara anahtarları tıklıyorsun içindeki çarkları çalıştırıyorsun.

Adsız
25 Haziran 2010 14:30

evet kırmızı goze basmam gerekıyormus yazınca yaptım...güneşle aylı çarkın oldugu yerden bır anahtar aldım strateji guide baktımkı bıde treehouse villege varmıs oraya nasıl gıdıcez gemı harıta olayını denedım ama yıne bısey yapamadım

bsra
28 Haziran 2010 11:14

3. anahtarı alamadım yardım eder misiniz?

28 Haziran 2010 23:36

oyun kolay ama güzeldi teşekkürler öslemm...

Adsız
29 Haziran 2010 17:28

arkadaşlar,mavi taşlarda takıldımmmm lütfen yardim edin.bi türlü yerleştiremiyorum...yardımmmmm....

29 Haziran 2010 17:32

mavi taşlara tek tek baskı yapılacak

29 Haziran 2010 17:34

sağdaki duvarın üstündeki sütünlardaki şekiller sırasıyla mavi tabletlere basılacak

Adsız
30 Haziran 2010 10:36

yerleştirmeyi nasıl yapılıyo bi türlü yerleştiremiyorumm...teşekkürler...

30 Haziran 2010 10:40

sütünların sırasına göre yerleşecek

30 Haziran 2010 10:42

http://www.gamezebo.com/download-games/dream-chronicles-book-air/walkthrough adsız burdan bak

Adsız
30 Haziran 2010 11:02

tesekkurlerrr......semaaa :)

Adsız
1 Temmuz 2010 02:02

baskı yapılacak semboller belirgin değil yardım edermisiniz lütfen (angel 35)takıldım anlamadım

Adsız
7 Temmuz 2010 08:50

arkadaşlar karlı dağda boru bölümünde takıldım ne yapsam olmuyo

7 Temmuz 2010 11:46

adsız 44 yorumu oku

7 Temmuz 2010 17:01

sevdiğimiz seriden güzel bir oyundu teşekkürler Özlemcim ellerine sağlııkkkkkkkkkkkk

29 Temmuz 2010 20:24

merhabalar gemiyi hareket ettiremiyorum yardımcı olabilir misiniz? renkli taşları geminin içindeki yerlere yerleştirmeye kalktığımda yarım kalıyor. taşları yerine koyduğumda yukarıdan ilk 3 sırada hiç taş olmuyor dolayısaıyla yeterli yakıtım olmuyor. baştan itibaren tam 3 kez denedim bir türlü hareket edemedi.onun dışında her şey tam.

seren
12 Ağustos 2010 16:18

off ya başladı ve bitti..artık mcf serisi gibi bu serininde müptelası ve ustası oldum. neredeyse yardımsız yapabiliyorum.ama çok kısaydı öncekiler gibi değildi.ne diyeyim yükleyene teşekkürler umarım kısa zamanda 5. çıkar

12 Ağustos 2010 16:55

selam arkadaşlar ben üç anahtardan birini buldum diğer ikisi nerde yardım edin lütfen.

16 Ağustos 2010 20:56

arkadaşlar elmde anahtarlar var water adlı yerdeym orada takılıp kaldm yardım ederseniz sevinicem..

17 Ağustos 2010 13:46

teşekkür ederim

5 Ekim 2010 20:05

merhaba water dünyasındayım baykuş fincan ...gibe itemlar var havuzu doldurdum kuyuya suyu getirdim ama sembolleri dengede tutmak için uğraşıyorum kaç gündür tahta parçalarını da koyduma su pompalıyorum ama şekillerin yerleini bulamadım yardım lütfen

su
5 Ekim 2010 20:30

duka; oyunu oynayalı çok oldu,direkt sorduğun soruya cvp vermek zor....56.yorumdan faydalan istersen:)
imza:balık hafıza :P

5 Ekim 2010 20:40

su ordan baktım ama şekiller farklı yine de teşekkür ederim delirdim zaten ooyun bitecek bölm geçersem

5 Ekim 2010 22:04

mantığını ordan çözdüm tek bir şekilde takılmıştım onu da çözdüm zaten teşekkür ederim

4 Aralık 2010 19:09

öfhhhhh oyunu yükledim oynuomda taşlarda takıldım delircemmmmmmmmmmmm guideye bakıom göstermioki ordada::(:(:

9 Aralık 2010 17:46

oynadım ve bitti süper bi oyundu belki indirenler olur die söylüorum bi bölümde taşlara baskı yapmanız gerekio baskıların sırasını onaylamak için makinanın üstüne tıklayın ordan şekller gelio ben baya bi uraştımda belki takılan olursa yardım etmiş olurum(: oyun çözümünde tam belli deil çünkü

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template