Darkness Within: In Pursuit of Loath Nolder



Üç oyunluk bir serinin ilki olan bu oyunda hayali bir dünya olan Wellsmoth adlı yerde H.P.Lovecraft'ın dünyasından esinlenilmiş karanlık ve korkutucu bir maceraya gireceksiniz.Dedektif Howard E.Loreid rolünde Clark Field isimli adamın cinayetini araştırırken olaya karışan zengin adam Loath Nolder baş şüpheliniz haline gelir.Bir zamanlar saygın bir özel araştırmacı olan bu adam bir gün sebepsizce kaybolmuş ve beş sene sonraya ortaya çıkmıştır.1.04 GB

Darkness Within: In Pursuit of Loath Nolder which is the first of a series of three games, is a panoramic first person 3D adventure/horror thriller game which takes place in an imaginary "Lovecraftian" place called Wellsmoth. The story of the game was written with the help of the impressions of the great writer H.P. Lovecraft's works. So players will encounter a dark and frightening world to interact with, and sinister characters to speak with or beware of.As police detective Howard E. Loreid, players are tasked to solve the murder of Clark Field, a wealthy man involved in the occult. At the top of your list of suspects is Loath Nolder, a highly respected private investigator who mysteriously abandoned his last case for reasons unknown. Rumor had it that he ventured to several exotic places around the world. It remains a great mystery as to why Loath Nolder disappeared so suddenly, resurfacing five years later and resuming his investigations just as abruptly as he had left them. Why does this venerated P.I. now sit on the other side of the law?1.04 GB

Part1İndirmek için tıklayınız-Click to downloadPart1
Part2İndirmek için tıklayınız-Click to downloadPart2
Part3İndirmek için tıklayınız-Click to downloadPart3
Part4İndirmek için tıklayınız-Click to downloadPart4
Part5İndirmek için tıklayınız-Click to downloadPart5
Part6İndirmek için tıklayınız-Click to downloadPart6
Part7İndirmek için tıklayınız-Click to downloadPart7
Part8İndirmek için tıklayınız-Click to downloadPart8
Part9İndirmek için tıklayınız-Click to downloadPart9
Part10İndirmek için tıklayınız-Click to downloadPart10
Part11İndirmek için tıklayınız-Click to downloadPart11
Part12İndirmek için tıklayınız-Click to downloadPart12

VEYA

Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3
Part 4 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 4
Part 5 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 5
Part 6 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 6
Part 7 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 7
Part 8 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 8



System Requirements /Minimum sistem gerekirliği :

Windows® 2000 / XP / Vista, 1.4 GHz Intel® Pentium® processor or AMD® Athlon™ processor, 512 MB (1 GB Recommended for Windows Vista™) RAM, 128 MB DirectX® 9.0c compatible or better video card (nVidia GeForce™ 6 / ATI® Radeon® 9600 Pro / comparable) and Pixel/Vertex Shader 2.0 support, 4x (or PC DVD-ROM drive), DirectX® 9.0c compatible sound card (Sound Blaster® X-Fi™ series sound card recommended), 1.1 GB Hard Disk Space, 9.0c DirectX


ÖNEMLİ :
PARTLAR DEĞİŞEBİLİR DEĞİLDİR.12 PARTLIK VE 8 PARTLIK PAKETLERİ KARIŞIK İNDİRMEYİNİZ.
Rarları aynı klasör içinde buraya çıkart dedikten sonra oluşan klasörde cd1 ve cd 2 oluştuğunu göreceksiniz. Klasörlerin iiçindeki rarlarıda buraya çıkart diyoruz.cd1 içideki setup tıklayarak kuruluma başlıyoruz kurulum ortalarında browserden cd2 seçip kuruluma devem ediyoruz.
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 58 yorum

8 Haziran 2010 13:19

daha rapid eklenmedi. downloader ım da ağzına kadar dolu. benden önce yükleyen olursa konuşmam. yorumları da sabote ederim. ona göre

su
8 Haziran 2010 18:41

ben yükledim ve bitirdim.hatta sonunu da söylüyorum ona göre....katil uşak :P

8 Haziran 2010 23:13

win 7 ile sorunsuz kurdum rapid linklerinden.unrar play şeklinde,deamon gerekmiyor.yannız daha ilk başta bir akıl hastanesinde bir secetle odaya kapanınca kapadım gitti

8 Haziran 2010 23:19

sis oyun vista da çalışırmı,

9 Haziran 2010 10:52

bende şaşırdım özlem oyun yüklemişş:))tsklerrrrrr ahanda başladım oyuna uzayumm hic bekleyemeyecegimde seni:))))))

9 Haziran 2010 11:01

arkadaşlar oyun dönerli mi?

9 Haziran 2010 11:02

kuruyorum ki şimdi ben bikere

9 Haziran 2010 11:08

ekmek arası mı dürüm mü babanecum

su
9 Haziran 2010 11:46

ay uzay ve babane çok yaşayın emi :D:D

9 Haziran 2010 12:11

:)dönerliymiş babanecum. ama oynarsın babanecum yaf. bak özlemim de yüklemiş hem

9 Haziran 2010 13:31

yok almıyım ben uzaycum.kebap yeter bana:)))

10 Haziran 2010 13:27

valla babanecum. hem de 1.5 dönerliymuş. mouse u kontrol etmek oldukça zor.cursor ı ekranın ortasında bi yerde sabitleyebiliyorum ama milim oynadı mı fırıl fırıl dönmeye başlıyo. mekanlar zati karanlık. geçici bi durum olabilir die kapatıp açıp bilg ı temizleyip oynadım ama durum aynı sanırım devam edemicem.
....bu durum sadce benim bilg aözgü olabilir. hepsinde aynı durum olur mu olmaz mı bilmiyorum

10 Haziran 2010 15:16

hemen pesmi ettin uzay onca santaj ve tehditten sonra inanmıyorum sana ilk giris görüntüleri karanlıktı ama asıl oyuna gectigimizde gayet güzel görüntü kaliteside iyi cokda basımı döndürmüyor döneri o yüzden yanıma bir dürüm ve ayran aldım hazırlıklı başlayalım dimiii:))

10 Haziran 2010 17:14

hadi bakelim cnum,sen bitir neymiş loath nolder ın sorunu. valla cursor zaptetmeye çalışmaktan, eşya bulamıyorum, belki sorun sadce bendedir. normalde bu dönen oyunlarda ekranın sınırına geldiğin zaman görüntü akmaya başlar. ama bu oyunda ekranın tam ortası dışında nereye yakınsa cursor oraya dooru dönmeye başlıyor, sonra hadeeee cursor yakala. öslemim de yüklemişti halbuse, oynucaktım ne güsel.ama silicem malesef

11 Haziran 2010 16:29

bu corsur zaptetmenin bi ayarı olması lazım opsionsada ama keşfedemedim. dönüp duruyo ama bi yandan da sahneler çabuk atlıyo o sevindirici.
oyunun başında izbe bi koridordan ilerledim. sağda solda kapılar var ama hiç birinin kolu yok açılmıyor.
koridorun sonundaki duvardaki resme bakıp solda ki odadan içeri girdim. yerde bi adam yatıyor vede mekan değişti.
oda koridora göre değil. temiz ve düzenli. sanırım aynı mekanda farklı zamanlardayız.
adam yatmaya devam ederken telefon çalıyor. yatağın yanında etejerin üstündeki telefonun ahizesi açılmıyor ama bi tuşa basınca mesaj dinleniyor.
telefonun yanında radyo var düğmesiyle oynadım açtım kapadım o kadar.
radyonun yanında cep telefonu var onu aldım.
itemlerde telefona sağ tıklayınca biriyle konuştum.
bu arada itemler şimdiye kadar yoktu bu telefondan sona çıktı.
sağ clickle itemlere ulaşılıyor.
F1 le menüye ulaşılıyor. oyun save ediliyor.
save de empty yazan bir satırı seçip bişiler yazın sona altta okeyleyin.

11 Haziran 2010 16:34

odayı gezdim oraya buraya baktım tekrar koridora çıktım.
etejerden kutu, kutu dan araba key aldım.
diğer odalara giremedim.
bi odaya daha girdim banyo burası.
sifonu çektim dışarı çıktım.
şimdide en dışarı çıktım yoldayım, derken ofisteyim nası gidiyom böle anlamadım.
PC nin ordan register la başlayan kağıdı ve altındaki polis raporunu okudum.
PC nin solundan fotoğrafları alıp tek tek baktım.

11 Haziran 2010 17:30

şişşşşşt millet buldum bu corsır faciasını bitirebiliyoruz.
çabık oyundan kaçanlar oyuna şimdi verdiğim ayarları yapın bana dua edin oyunu oynayın.
opsionsu açın menüden.
yukardan aşşağı seçenekler var bunlarla uğraşmayın. dikkatlice tablonun üst kısmına bakın soldan sağa başka seçenekler de var.
VİDEO seçeneğine tıklayın burdan gamma correction dan oyunu iyice aydınlatabilirsiniz. zaten sçenekleri tıkladıkça aydınlanma anında ekranınızda görünüyor çıkarken altta apply var ona basın yoksa okeylemez.
bu seçenekten çıkın GAME PLAY seçeneğine girin. burdan da MAUS SENSİTİVty seçenegine girip sola doğru iyi ce çekince mausu yavaşlatıyosunuz.
tam bu seçeneğin bi üstünde de corsıra özel konum veriyosunuz yani açmanız kapamanız tıklamanız gereken yerde bu seçeneği seçerseniz el işareti çıkıyor.
daha sona dialog speed falan var kafanıza göre ayar yapabiliyosunuz. saunddan müziği kısabilkiyosunuz. her değişikliği apply ile tasdikleyin yoksalarım olmaz.
oyunu save ettik tekrar girerken load yapıyoruz son kaldığımız seçeneği tıklayıp ekranın sağ altında karanlık gözüken ancak üstüne maus gelince aydınlanan load seçeneğini tıklarsanız kaldığınız yerden devam ediyorsunuz. bu loadı tıklamassanız öldür allah bu ekranda kalıyosunuz. ben karanlık olduğundan zor farkettim.
tavsiye olarak daha oyun başında save ve loadı deneyin ki sona yandım allah demeyin.

11 Haziran 2010 17:37

neyse bu ofisten dışarı çıktım. ekranda harita belirdi. galiba manasız yerde ıraya buraya yürüyerek gitmiycez. haritaya tıkla pat istediğin yerdesin.
yeni yer var loath nolders ofiss şimdi oraya tıkladım. ofisteyim.
önce takvime baktım. sona masaya yanaşıp çekmeceyi açtım kitabı okudum.(hernekadar okudum desemde inanmayın dümenden okuyo gibi yapıyom.)
masanın üstündeki gazeteyi de okudum. bak sen neler olmuşta haberimiz yokmuş. entellektüel bilgilerimi yüklendikten sona oyuna mal gibi bakmaya devam ettim ama what fayda? napicaz yav bişi olmuyo.
itemlere girdim telefona bidaha sağ click yapıp baktım. yok bişi yok...
derken itemlerde büyüteç işaretinin yanındaki beyin resmi dikkatimi çekti. ona tıkladım. galiba bu hazret adamın düşüncelerini anlatıp napmamız gerektiği yönünde ipucu veriyo. hadi bakalım inceliyom bişi bulursam yazarı. şimdilik by.

11 Haziran 2010 18:24

masaya tekrar baktığımda mavi klasörün ordan mektup açacağı aldım. resimlere tekrar baktığımda bu ofisin resmi olduğunu farkettim. valla burası çok karışık aynı şeyi defalarca yaptım ya önce farketmedim yada arada bişi yaptım ondan sonrabu anlattıklarım oluştu.
Şöle ki;
bu resimleri tek tek itemlerdeki beyin resmine tıklayıp adamımızın yormlarını yazı şeklinde gördüm. bi tane resimde hımmm dedi. bu resimlere bakarken o beynin yanındaki kutucuklara tek tek o resimleri koydum hinte bastım hep aynı yazı çıktıydı. sanki bu resimleri bi kerede beynin altındaki çark işaretine tıklayıp bekleyince adam sanki o zaman hımm dedi. anladığım kadarıyla bu adam ne düşünüyo ne yapmak istiyo ıvır zıvır bu çarka tıklanıp çıkan yazıyı anlamaya çalışmalıyız.
resimler tam net değil ama hımlanan resim galiba masanın karşısındaki resim. foto çekildiğindee başka resim şu an başka resim var.
kapıya doğru gidip resim solumdayken sola dönüp öle yanaşabildim resme. tıkladım arkası çevrildi tablonun.
mektup açacağını aldım oraya buraya tıkjladım bişi olmadı. taki itemleri kapatınca açacak tablonun arkasını yırttı.
bi anahtar aldım bide kahverengi zarf.
gene beyine girdim hinte bastım. bu hintte soldaki solda bulunduğumuz alanın adına tıklayınca çıkıyo. hint dediki combine yaparak zarfı aç.
allam ya ne kadar uğraştım kombine yapmak için.
meğersem zarfı beynin solundaki bi kutucuğa, zarf açma aletinide diğer kutucuğa koyup altlarındaki çarka basmak lazım mış. cırt diye zarf açıldı.
ekranda sağ click yap oku dedi mektuba sağ click yaptık. bu seferde ekranın solunda altlara doğru çeşitli kutucuklar çıktı. hepsine defalarca tıkladım. bi evinden bahseden satır kırmızı ile çizildi. bi adamın adı çizildi bide onun alt satırı çizildi. gene tıkladım hepsini artık bişey değişmeyince en alttaki kutucuğa basıp mektuptan çıktım. şimdi anladık ki bu anahtar adamın evinde biyeri açacak. şimdi eve gidicdm.

15 Haziran 2010 13:19

adamın evine değil haritada yeni açılan fields hause ye gittim.
alt katı tüm gezdim bazı odalar kilitli. aşşağıda bodrum var iniliyor, biçok şeye bakılıyor ama bişi yapamadım. bodrumda bide elektrik panelinin yanında bi kapı var. tekrar yukarı çıktım. bu sefer 2. kata çıktım.
dağınık odaya girdim. bakılması gereken her yere baktım.
burda kapılara dikkat edin bi yönden girilemeyen , yada görülemeyen kapı odanın başka bir yönünden görünüyo.
bitane tamir edilmekte olan oda buldum ordan ip aldım.
oda oda gezdim bazı döküman ve kitapları okudum.

15 Haziran 2010 13:28

yatak odasından çekmeceden paslı anahtar aldım.
neyse uzun uzun odaları anlmıycam lazım olur diye ne bulursam tıkladım.
bu anahtar nereyi açacak diye tekrar kapılara baktım ve bodrumdaki elektrik panelinin yanındaki kapıyı açtım ilerledim. kuyu gibi bişey var. orada merdiven var ama çalışmıyo.
ipi kuyunun üstündeki kalaslara taktım şimdi inebilirim ama adamımız bi koku var diyor. solda raflarda tütsü vardı ondandır diyoruz.
iple inmek istiyoruz ama karanlık diyor. sağda bi fener var alınca onu aşşağıya iniyoruz. 2 ileri gidince daha fazla aşşağıya inemiyoruz ama arkada duvar delik ordan devam ediyoruz.
orda yıkıntılara falan bakıyoruz ama bişiler oluyo. bi duman falan çıkıyo. o arada yerden hesap makinası yok yok küçük bir bilgisayar gibi bişey alıyoruz.
o yıkıntıların ordan korkunç ses ve dumanlar çıkıyo. korkuyoruz.
burdan çıkmalıyız diyip süratle ipten tırmanıp yukarı çıkıyoruz.
ama kapıyı tekrar kitlemiyoruz aceleden
temiz hava diyip kendimizi dışarı atıp evimize geliyoruz.

15 Haziran 2010 13:34

yorulmuşuz uyyoruz. ha o arada az önceki evde bayağı korkmuşuz ve bazı sesler duymuşuz sanki arkamızdan biri geliyor gibi.
neyse uyurken düzenli ritimde kapı tıklaması duyup uyanıyoruz. ve kalkarken radyonun açık olduğunu farkedip kapatıyoruz. kapıya gidiyoruz. ama koridor karanlık kim o falan what fayda ses yok. ama adamımız iyice korkmaya başlıyo.
tekrar odaya gelince gene radyo açılmış. kapı sesi tekrar başlıyo. gene dışarı çıkıp bakıyoruz. kimse görünmüyo ama içeri geri dönüşte bi kaç kez elektrikler kesiliyo sen son tekrar yanınca amanin bir yaratık. sanki mumyanın kabuğu soyulmuş hali. adamımız müthiş bir çığlık atıyor ki mazallah bütün yerküre inim inim inliyo.

15 Haziran 2010 13:36

sonacığıma tımarhaneseyiz. orda ıvır zıvır konuşmalar terapi falan 2 gün sonunda evde yataktayız. telefon çalıyor. biri bizi arıyo.artur bu. neyse banyoya gidip lavabonun ordaki dolaptan ilaç alıp içiyoruz.ilaca tıklayınca otomatik içilmiş oluyor.

15 Haziran 2010 16:39

şimdi o küçük bil.sayarı açıyoruz. şifre istiyor. hatırlıyamıyoruz. tekrar odaya girip şifre olucak ipuçlarını arıyoruz. sadece çekmecedeki şiir kitabı faal. kitabı açınca sol yanda gene kırmızı satır çizme kalemi,okuma partikul alma gibi özellikleri olan çubuk çıkıyor.
kalemi elimize alıp şiir kitabına satır satır tıklayıp her çizimden sonra kalemin altındaki read seçeneğine tıklıyoruz. ip ucu olmayan yazılarda adamımız hayır bu değil diyor.
taki TİME OF TRİUMPHAUT la başlayan şiirde
they will die when diye başlayan satırı çizip okutunca eighteen lafını okeyliyor adamımız.
daha sonra sırayla six children,and his chamber was changed there where mirrors, he was was charving the sing XI to his vede everyting started for me in first of april olan cümleleri çizip tek tek okutuyoruz.
daha sonra item listesini açtığımızda bu bulduklarımızın solda yazılı olduğunu görüyoruz.
aşşağıda yazdığım sırayla lafların yanındaki beyinleri sağdaki beyinin altındaki kutucuklara taşıyıp combine ( yani çark işaretine basmak) ediyoruz.
1. revers of the sing yazan yerdeki beyin ile
mirror yazan beyni sağa taşıyıp çarka basın.
hemen altta bi formül yazıyor şöleki XI aynada bakılınca IX imiş. yani 9 muş
2. six children ile gene revers of the sing yazısının beyinleri combine edilince sağda 9-6=3 çocuk kaldı.
3. olarak 18 years old ile,gallow deat olan ve 3 çocuk olanı, yani 3 adet beyni combine edince sağda hesap yapılıyo ve 18*3=54,1699+54=1753 şeklinde bi işlem çıkıyo.
aletin şifresi bu bunu girince kabul ediyo bu sefer de tarih soruyo. bu taihi bulmak içinde fields hause ye gidiyoruz.

16 Haziran 2010 10:25

eve geldim.
2.kata çıktım.büyük saatin solunda ki kapı yatak odası.
yatağın üstündeki yank dökümanı okudum.
sağda bi kapı daha var vardorop ama kilitli.
soldaki kapı kütüphane. bakabildiğim herşeye bakıyorum. çalışma masasının duvarında takvim var bazı günler işaretlenmiş.
masadan sola doğru duvarda bakılacak yere tıklıyorum bişi olmuyor ama yere doğru bakınca sağa doğru bir tahta heykel var. heykelin yüzü ve göğsü açılıyor. içinde sarkaçlar var. gene bişey yapamadım.
masaya yanaştım. kırmızı kutu var kutunun alt sağına tıklanınca şifreli kilit çıkıyor.
şifre neki?
masada mavi bir klasör var ona tıkladım şimdi gene altı çizilecek cümle arıycaz. ve her seferinde okutup adamımızın yorumlarına bakıcaz.
bu arada kırmızı kutunun kilit mekanizmasına tıklayınca adamımız paswordün birthday olduğunu düşündü.
ilk olarak kitapta WHEN I WAS JUST 22 YEARS OLD
cümlesi çizildi okutuldu.
daha arıyorum.

16 Haziran 2010 11:02

yaşasınnn bozom başladınmı buna kendi basıma oynuyordum o zamanda cok sıkıcı oluyor bırakmıstım ne zamandır oynamıyordum görüyorumki gecmissin sen beni hemen arkandayım geliyorum bekle bozomm:))

16 Haziran 2010 21:08

yaa bozomm ben kaldım ama itemlerimin arasında resimler yokoldu ve ofiste resimin arkasında bisey alcaz demissin asla resime yaklasamıyorum ben orada kaldım :((

17 Haziran 2010 09:55

nilim canısı bak şimdi ben bu kısmın çok karışık olduğunu yazmışım ya, işte daha sonradan bu işi çözdüm aslında ben resimleri beyne tıklamamışım. beynin yanındaki kutucuğa tek tek koyup altında çark işareti var ya ona tıklamışım. tabi oyunun başı olduğundan anlamadan yaptım. resimlerden masayı karşıdan gösteren resim de adam hımmm dedi işte bu hımmm lafı çıkmadan masanın solundaki duvardaki resme yanaşılmıyo. yanaşmak içinde odanın gene farklı yönlerinden dene galiba tablo sağında kalacak şekilde önce duvara gidip sona sağa tabloya tıklanıyodu. sonada tablonun arkası dönünce mektup açacağı ile tıklayıp dediklerimi almıştım.
itemlerden resimlerin kaybolmaz sağa sola oklar var dikkat ettin mi belki o oklara tıkladın resimler sağa yada sola kaçtı. bi okları dene sonada soldan sağa kutucuklara tek tek taşı. itemlerin altındaki soru ve artı işareti ile de taşıyabiliyosun yani taşımak istediğine tıklayıp artıya basınca adamın beyninden geçenleri öğrenmen için o item hemen sağa kutucuklara ekleniyo ve sende alttaki çarka basıyosun. burayı ben hala zor yapıyorum. daha eşleştiremediğim combineli beyne koyamadığım en az 7-8 ipucu duruyor. tıkandıkça onlara bakıyorum. kaybolan resimlerini bulursan iş kolaylaşacak

17 Haziran 2010 10:00

25. yorumdan devam.
daha sonra casette no 1 denen yer çizildi okuttum.
sonra sonlardaki sayfalarda ta record no 0008 yazan yazının altında in ivar's kırmızıyla çizilip okutuldu. toplam üç ipucu bulmuş olduk da şimdi bunları nasıl değerlendireceğim. bu in ivars ne ki hiç bi fikrim yok arıycaz.

17 Haziran 2010 10:31

ölüm doğum tarihi pasword olabilir demişti adamımız. bu kadar işi o salak makinanın tarih paswordü için yapıyoruz.
neyse howardın ofisinde daha önce pc nin yanında clarka ait bi ölüm raporu görmüştüm. burdan yani evden çıkıp howardın ofise gittim. pc nin yanındaki ölüm belgesine tıkladım.
önce clark fieldin adı çizildi okuttum
2. olarak ölüm tarihi çizildi okuttum
3. olarak doğum tarihi çizildi okuttum.
4. olarak suffocation diye bi laf var o çizildi okuttum.
bu suffoctaion ne menem diyip sözlüğe baktık. boğulma anlamına geliyomuş. sanırım adamın ölüm sebebi boğulmaymış.
burdan kafamızda ampül yandı. evde bodruma inerken merdivenlerde duvara dayalı bi kürek vardı ona tıklamıştım alamamıştım ama ıslak mealinde bişiler demişti adamımız. işte o kürek eylemide itemlerde beyine tıklayınca solda shovel with wet şeklinde ipucu olarak geçmişti.
şimdi showelli yazıya tıklayıp artıya tıkladım. showelin simgesi sağa geçti sonada ölüm tarihine tıklayıp artıya bastım sağa geçti çarka bastım. adamımız bişiler dedi ama anlamadım. neyse burdan çıkıp tekrar clarkın evine didip kütüphanede gene masadaki kırmızı kutunun tepesine dikildim. napıcam yav hiç bi fikrim yok. adam bişi yapın dedi ama ben anlamadım ki.

17 Haziran 2010 11:26

gene kırmızı kutunun solundaki dosyalıktan mavi dosyayı açtım. ı just worn 22 old years lafı hemen karşıma çıktı. 22 sene yaşamış ölüm tarihi için doğumla yani 1976 ile 22 yi topladım 1998 çıktı. kutuya tıkladım. 1998 girdim kutu açıldı kasetler var. şifreyi girerken önce sağdaki düğmeye bastım gereği varmıydı bilmiyorum. tam ortalara tıklayınca rakamlar dönmüyo ya üst kısma ya alt kısma tıklayınca dönüyolar.

birinci kaseti aldım. itemlere gitti itemlerden kasete tıkladım sağ click item kutusunu kapayıp kaseti. teybe taktım teyp tabiki kasetlerin solunda aynı kutuda.
beyse sol ok tuşuyla 8 adet kaset dinledim. sadece 8. casette ivardan bahsediyor. 5 jully 2011 diyor.
itemlerden gene o ufak bilgisayara sağ tıkladım date yazan yere 07.05.11 şeklinde tarihi girdim. ekranında ivarın yerinin adresi çıktı.
binadan çıktım arabayla o adrese gidicem sanırken tekrar evime geldim. yatağa yattım uyumaya başladım aynı zamanda da kabus başladı. yalnız burda sahne geçislerinde ekran bayağı uzun süre karaıyo panik olmayın.
kabusumda gene clarkın evindeki kuyudayım.
aşşağıdan bi kemik ve meşale aldım. meşaleyi itemlerden tıklayıp item kutusunu kapayınca o mavi ateşte yaktım. ileri kapıya doğru ok çıkıyo gittim kapı açılmadı. itemlerden kemikle dürttüm ama kemiğe bişi yap dedi.
geri koridorda döndüm yerde bi taş var ona yaklaştım kemiği tıkladım. taş kemiği inceltti. tekrar kapıya gittim o kemikle tıklayınca kapı açıldı.
enem ne kizemli bi yer burası yav. bi herif dikiliyo. amanin canlı sanıp panik oldum baktım heykelmiş yanaştım elinden yüzük aldım.

18 Haziran 2010 23:30

bu yüzüğü aldım. heykelin arka tarafında bir dolap kapağı var onu açtım. içinde çrklar var. 5 adet düzensiz yerleşmiş çarkları yeniden birbiriyle temas edip devrayi tamamlıyacak şekilde yeniden dizdim. solda bir delik var buraya bişi lazım. merdivenden üst kata çıktım. koridora benzeyen zeminde en sonda bie handle buldum. ama zor görünüyo dikkatli bakın bak çok arandım. neyse handle aşşağıdaki o dolaptaki deliğe takıp çevirdim. çarkları doğru yerleştirmişim dönmeye başladılar.
tekrar üst kata çıktım. az önce baktığımda kilitli olan sağda dizili 9 adet yuvarlak mekanizma vardı şimdi bunlara tıklanıyo ve kapakları açılıyo.
bu mekanizmaların altında da pencere gibi boşluklar var çıkan şekillere dikkat edin yüzüğü itemlerde büyütüp bakın ona benzer şekilli mekanizmayı bulunca yüzüğü tıklayın.
bende koridorun en sonundaki şekil yüzükle aynıydı. yüzüğü tıklayınca ama bi iki kere uğraştım. alttaki pencereye yanaşılıyor. bayağı bi zorladım. sona bi şekilde birden tıklamam sonucu bir tabut hareket edip oyuktan dışarı çıktı. tıklayıp kapağı açtım. iskelet var. iskeletin orasına burasına tıklarken birden gözlerinden ışşık saçıldı. ekran bembeyaz oldu bi baktım ben gene yatak odamdayım.
yani kabustan kalktım. ekran kendisi daha önce masa üstünde duran saate yaklaştı. saati tıkladım. saat değişmiş ve altta 2 gün geçmiş mealinde adamımızın laflarını okudum. yani nasıl iş se ben 2 gündür kabus mu görüyorum.

19 Haziran 2010 19:31

banyoya gidip ilaç içtim ama ilaçta bi gariplik var.cep tel.den arturla konuştum tahlil istedim.
ilaç dolabı kapağını kapatınca yerde çöp kutusuna ekran döndü. bir tane not kağıdı aldım.notta gece yarısı bişi olucak diyo.
evden çıktım otomatikman ofisteyim. şişe de kendiliğinden masaya bırakıldı.
burdan da çıkıp haritadan ivarın yerine tıkladım. sahildeyiz bi adam kıyıda kul vaziyette duruyor. onla konuşup ayrılırken bi not kağıdı görüp onuda alıyoruz. bu adam şairmiş buna ait bi dörtlük var kağıtta.

19 Haziran 2010 19:40

tekrar yoldan devam etmek istedim olmadı. arabaya tıkladım bi evin ordayım ivarın yeri burası. içeri girdim ilk sola yatak odasındayım.
masada bir siyah kağıda tıkladım. dolapların önünde yerde kilit var anahtarı yok.
solda saksının ordan fırça aldım.çıktım. tamda karşısındaki sağdaki kapıdan girdim. mutfak burası.
masaya baktım. tezgahın üstünde metal pota var tam onun dibinden metal hook aldım.
solda alttaki dolaptan tiner aldım çıktım. direk burdan çıkıp merdivenlerden yukarı çıktım bu odada iki tane kilitli dolap var açamadım.
odadan çıkıp 2 aşşağıya indiğimde tavanda açık renk bir yer farkettim. metal kancayla burayı açtım merdiven çıktı. yukarı çıktım. gizli oda burası.
önce dürbünle baktım mağra yada dağ gibi bişeye bakınce altta yazı çıktı.
duvarda tel örğü arkasında balık numunelerini inceledim.
bu numunelerin yanında perdeyi açtım yerde dökümanlar var.
masanın üstünden başka kağıt bulup gene kalemle things,the crypth ve samuel willam kelimelerini çizdim. bunlar gene 3 adet ipucu
sandalyenin üstündeki kitaba baktım.

19 Haziran 2010 19:43

burdan çıktım evin dışınada çıkmak isterken arkamda bi adam belirdi. benle konuışmaya başladı bi not var dedi ama ben nota hiç bakmadan konuşmaya ilk seçenekten devam ettim. konuşma sırasında anahtar aldım adamdan. dolap anahtarı sanırsam.
bu adam not vericem dediğinde not bilgisi ekranda sol üste geliyo. eğer notu okumaya itemlere girerseniz anahtarı alamıyosunuz.
şimdi gidiyorum akşam gene gelicem.

19 Haziran 2010 19:58

şimdi evdeyim yattım gene rüya görmeye başladım. sahildeyim gökyüzünde gündüz olmasına rağmen ay var. dikkatimizi çekiyor. aya yanaşıp tıkladım. derken ayın tutulmasını izledim. gene evdeyim. saate bakıyoruz yani uyanıyoruz. gece yarısı olmuş evden çıkıp ivarın yerine gidiyoruz.
dış kapıdan girip hemen sola dalıp dolap önündeki kilidi acaip manın veriği anahtarla açıyoruz. aşşağıya merdiven var koridorlarda sağlı sollu kapılar var bazıları açılmıyo ilk sağda açık olan yerden girince dolapta 4 adet heykeli inceliyoruz. solda kırmızı kasa var açılmıyo burdan çıkıp dümdüz ilerliyuoruz.
gene sağda solda kapılar var az ilerde bi kapı yanında göz işaretine tıklıyoruz. bi öksürük sesi duydum ama kendi sesim mi başkası mı anlamadım. burdan devam edince solda bir kapıdan giriyoruz. ilerde sehpada mum var. sehpanın iki tarafında da gene 2 kapı var soldakine yanaşıp demir kapıdaki delikten içeri bakınca tuhaf görünümlü bi adamla konuşmaya başlıyoruz. adam deli.
burdada çeşitli konuşma seçenekleri çıkıyo. ben hepsini denedim. sağdaki kapıdaki delikten bakamıyoruz karanlık. sehpadan mumu alınca sağa giriyoruz.
yerde siyah bir elbise var elbiseden bir not ve anahtar alıyoruz.
burdan gene çıkıp koridora da çıkınca tam karşıdaki kapıdan giriyoruz. yakındaki sandığa yanaşıp içine bakınca eski silahları görüyoruz. ilerde kırmızı yeşil düğme var solda danger yazısı ve bir sandık daha var düğmeyi kırmızı yapınca dangerin ordaki sandığı açıyoruz. içinden bişi alınmıyor.
kırmızı yeşil düğmelerin tablosunun hemen sağından sarı bir madde alıyoruz.
burdan da çıkıpaşşağıya doğru gidip tam karşıda ki kapıdan giriyoruz.
burda ileride karanlığa doğru gidemeyip geri dönmek isterken gene o acaip adamla karşılaşıyoruz. konuşmalar vs. oluyo. uyarıyor bizi dikkatli ol diye burdan çıkıp ilerlemeye başlıyoruz nerdeyse yukarı çıkacakken bazı sesler geliyor. adamımız birileri geliyo diyo biz hemen ters yüz aşşağıya koşup ya yeşil kırmızılı odaya yada o deli adamın olduğu hapishanenin oraya saklanıcaz. saklanıyoruz. bi müddet bekliyoruz. sona admımız seslerin kesildiğini düşünüp tekrar dışarı çıkıyor süratle evin dışına kaçıyoruz.

20 Haziran 2010 01:07

burdan kaçıp süratle eve geldik gene yattık ve rüya görmeye başladık. rüyada dürbünle baktığımız yer gibi mağraya girdik. çeşitli yerlerden beş tane yazıt parçaları bulduk itemlerde combine ettik. çıkan combineyi büyüteçle büyütüp baktım noktalar var. az ilerde bi borulu alet var bu yazıtları birleştirince yanaşılabilindi.
bizim bulduklarımız da nota yazıta bakınca ortadan bir çizgi var üste sırayla 2,3,1,2,1,2,4 nokta, altta 3,1,2,1,2,1,4 nokta var.
boruya yanaşınca delikler görünüyo alttan başlıyarak 2 noktaysa alttan 2. deliğe bir noktaysa en alt deliğe basılıyo hepsini doğru çalınca mağra yıkılıyo biz gene evde uyanıyoruz.

20 Haziran 2010 18:26

uyandık saate baktık tam 3 gün geçmiş.
evden çıkmaya çalışıyoruz ama ilaç tahlil sonucu için arturla konuşmaya karar veriyoruz. cep telden oklara basıp arturu bulunca sağdaki yeşil tel. işaretine basıp konuşuyoruz.
şimdi evden çıkılıyo haritadan ivarın yerine gidip binaya giriyoruz. sağdaki mutfakta metal pota önce tineri koyup sona fırçayı tıklayıp temizliyoruz.
burdan çıkıp yukarı gidiyoruz. halkalı anahtarla acaip adam vermişti önce büyük kilitl yeri açıyoruz. yazı masası burası.
iyice yaklaşıp 3 adet stick alıyoruz. bi geri çıkıp harita alıyoruz.
solda yukarıda mavi dosyalar var onlardanmy old friend yazan kağıda tıklayınca yanda gene kalemli işaret çıktı ama bu sefer hiç bi çizdiğimi okutamadım.
brother ile başlıyan kağıttakd78yt8 i çizip okutuyoruz.
bide I.B yi çiziyoruz. yani ivar bergen.
diğer küçük masayıda halkalı anahtarla açıp bi anahtar alıyoruz. solda mürekkep şişesine fırçayı tıklıyoruz. bulduğumuz tüm dokunabilinen şeylere bakıp okumamız gerekenleri okuyoruz.

20 Haziran 2010 18:32

bi dökümanda 28.11.2011 i okuyup altını çiziyomuyuz valla unuttum.
itemlerden telefondan kd78gt8 tuşluyoruz. az önce gt yi yt yazmışım doğrusu bu. tuşlamak harf olanları telefon tuşunda hangi harfse ona basarak rakamlarıda normal rakamlara basarak tuşlayınca telefon ekranında 5378488 çıkıyor. telefona kimse cvp vermiyor. artura tel. açıp bu numarayı soruyoruz.
burdan çıkıp gene yatak odasından aşşağıya iniyoruz.

20 Haziran 2010 18:42

aşşağıda ilk sağa girip yukardan aldığımız anahtarla kasayı açıyoruz. ama bizden bişeyler istiyor. burası harita saklama yeri.
duvarda ki heykellerden adam olana tıklayıp yakınlaşınca kırmızı yeşil düğmeli yerin düğme tablosunun solundan aldığımız sarı maddeyi tıklıyoruz. burdaki şekillerin kabartması bu hamur gibi maddeye çıkıyor. mürekkeplediğimiz fırçayla ivette bu kalıp ve fırçayı combine yapıyoruz.
şekiller boyandı.
yukarı çıkıp yatak odasında etejer üstündeki kağıda bu hamuru yada kalıbı tıklayıp kağıda şekilleri copyaladıktan sonra kağıdı alıyoruz.
gene beynin ışşığı yanıyor. galiba haritalarla ilgili bişey bulmamız lazımmış.
burdan çıkıp nolderin ofise gidiyoruz.
üst masanın en üst çekmecesini açıyoruz. ordan kod numaraları yazılı bazı şekiller olan kağıdı gene çiziyoruz. bu arada ekranın sol üstünde ipucu v.s gibi yazılar çıkıyor.
neyse kağıtta WMT ile başlıyan 4 satırı tek tek çizip tek tek okutuyoruz. harita numaraları galiba bunlar vede ipucu.
tekrar ivarın yerine gidip kasayı açıp tıklıyoruz. solda sanki döküman şekilleri çıkıp her 4 sembolün kodları otomatik bu kasaya kaydoluyor.

22 Haziran 2010 16:37

kasanın üstüne itemlerdeki map'ı tıklıyoruz. artı şeklinde sağdaki iki düğmeyle oynatılabilen bir görünüm oluyor. burda amaç o 4 adet sembolü kağıttan işaretlemiştik ya. işte orda yazan koordinatları bu haritaya giricez. yalnız garanti olsun diye itemlerde ki ne kadar harita ile ilgili yazı broşür varsa siz bu kasanın altına tıklayın çünki sol ekranın üstünde çıkanlar net anlaşılmıyo ben ne var ne yok bi kere tıkladım.
şimdi itemlerde tek tek soldaki seçeneklere tıklayınca sağ sayfada koordinatlar görünüyor. önce 07.06-00.08 i giriyoruz haritaya. şimdi bu sağdaki düğmelerin alt ve üst kısımlarına düzgün tıklayınca artı şeklindeki koordinat bulucusu rahat hareket ediyor. ben en başta anlamadım. düğmeyi sanki çevirmeye kalktım bi türlü rahat döndüremedim. tam doğru rakama geldik mi anlamak için artı şeklindeki cetvelin ortasındaki küçük kareye tıklıyoruz. sayılar görünüyo arkasından da okeyleyim mi sorusu geliyo ister yes diyin ister demeyin. neyse tam rakamı oturtunca hemen tasdik istiyo zaten ve akabinde haritaya bi sembol çiziliyo.
buna göre 2. olarak 05.05-05.05
3. olarak oo.o3-01.04
4. olarak 09.04-02.04 ü girip evet diyoruz. zaten bu işlemleri yaptıkça itemlerde bu sembol 1-2-3-4 seçenekli yazılar yok oluyo. bu dümelerden üsttekini koordinat cetvelini sağa,sola kaydırmakta,
alttaki düğmeyide cetveli aşşağı,yukarı kaydırmakta kullanaıyoruz.

22 Haziran 2010 17:28

işlem bitince kasanın üstüne tıklayıp haritayı aldım. tekrar itemlerde sağ click haritayı açtım ve tüm sembollere tek tek tıkladım. birisi ivarın yerinin koordinatı diğerleri yeni yerler. redtown,wolfspray, wholeston. bunlara tıkladıkça hepsi itemlerdeki sol sayfaya işlendi.
şimdi gene itemlerde othere tıklayınca hint çıkıyor. deminden beri bu hint ceketten alınmış anahtar ve evden bahsediyor. bunun üzerine clark fields residansa gittim.
ceketten aldığımız anahtarla ilk sol kapıyı açtım.
burda 4 tablo var hepsine baktım. bu pdadan başka odaya geçiliyor. burası mutfak hayır yemek odası. şömineye baktım.masadaki kağıdı okuyup, haç işaretli tabloya baktım.
burdan da gene başka odaya geçtim hemen girince tahta heykel var bunun benzerini kütüphanede görmüştük. hemen yukarı çıkıp ayaklı saatin sağından kütüphaneye girip heykeli inceledim. sarkaçlar var ama bişi anlamadım. geri geldim aşşağıya. metal stick bulmuştuk 3 tane bunlar heykelin üst kısmındaki deliklere yerleşiyor. solüst, üstorta ve alt sağa birer çubuk takınca kasa açıldı bi adt böcek ve kıvrılmış yaprak aldım.

22 Haziran 2010 17:37

burdan çıkıp tekrar evime gidiyim dedim ama yemek odasındayken bişiler oldu ekran altüst oldu kendimi başka mekanda buldum. koridorda biraz bakındım ilk sağ kapıdan girince oyunun başındaki kötü koridorda olduğumu gördüm. ilk sağda kırık kapıdan bakınca burasının kendi odam olduğunu, yerde mavi bi delik olduğunu yatağımdada tanımadığım birini gördüm.
bu koridorda diğer kapılardan giremedim. gene o siyah yerden ilk koridora geçtim. ilerde bi kapıdan girdim. ardiye gibi. odanıın sonuna doğru bi küçük dolaba tıklanıyor. açmak için kilit mekanizmasını yaptım. tüm çizgi işaretleri aynı hizaya getirilince dolap açıldı.dreamcacher aldım. burdan çıktım sonda sol kapıdan girdim amanin burası yarım oda cama yanaşılıyor. orda bi kara bulut var. bu dream bilmemneyle oraya tıkladım. tıklamamla görüntü değişti yerde ayaklarından çekilerek betona gömülen bi adam var. sona gene odamdayım. tam 4 gün olmuş. tabi saate bakıyoruz bunu anlamak için derken 5 gün geliyor. telefonda arturla konuştum wholestondan bahsediyor. gene haritadan wholestona tıkladım. bişiler yazdı.
banyoya gittim lavabo tezgahında yabancı bir madde var şaşırıyorum ve kurtulmak istiyorum. maddeye tıklayıp onu klozete atıyorum.

24 Haziran 2010 11:17

burdan çıkıp ivarın yerine gittim. üst kata çıkıp büyük masayı açıp daha önce çizemediğim kağıtta (my old friend le başlayan)28.11.2011 i çizdim.
brother ile başlıyanda daha öncekilere ilaveten E.B ile old fool'u çizdim.
burdan clarkın evine gidip sağda restore edilen oturma odasına girip ilk soldaki odaya ceketten çıkan anahtarla açarak girdim.
kaç saattir hintte bu anahtardan bahsdiyodu nihayet buldum bu kapıymış. ay dolaşmadığım yer kalmadı.
tek tek yazmıycam bakılabilecek herşeye baktım.
solda gri dolapta küçük sandıkta gazete parçası ve bir mektuba baktım. sürahilerin ortasındaki gazete parçasına baktım.
masanın altındaki kutuda gene sarı zarfın içindeki brothere yazılı mektubu okudum. bide yaratıklarla ilgili kitaba baktım.
masanın karşı çaprazında küp var ona yaklaştım ama önce kapı yönüne iyice yaklaşılınca küpe bakılıyo.
küpün tapasını açtım duman çıktı. bu dumanın yönü ile ilgili adamımız bi kaç laf etti. küpün orda duvardaki zincire baktım. yerdeki çizil çembere baktım baktım da baktım.
bu odaya girdiğim yönde perde var. perdenin arkasına geçtim labaratuvar burası.
burdaki herşeye baktım. tek tek yazamıycam sıkıldım.
burdan çıkıp haritadakiEdvar Braun bells yazan yere tıkladım.

24 Haziran 2010 11:21

ilerleyip giriş kapısının solundaki güversinmi kargamı neyse ona tıkladım. nişiler istiyo.
kapıdan girişte bişey bulamadım. sol merdivenden yukarı çıkıp etejerden boş gibi görünen ama itemlerde arkası çevrilip bakılınca 287 yazan kağıt aldım.
ileri kapıya gitmemle gene bişeyler oldu.
ekran kapının yanındaki saksıya yaklaştı yere tıkladım.sona gene ileriye aynı kapıya gidip tıkladım. sanırım kuleye çıkıyoruz. solda 2 adt cam var kirliymiş.
tavan arasındayız.

25 Haziran 2010 18:18

tavan arasında bir sandık var. onu 287 şifre ile açıyoruz.
children of dish yazan kitap ve 2 parça seal(mavi renkli) alıyoruz.
yukardan indim gene saksının yanındaki yerde el işareti çıkıyor ya ona tıkladım. bi anda hemen yandaki dolapta da el işsreti çıktı dolaba tıklayıp bakınca dolap yana kaydı. halıya tıkladım yerde bir kapak.

25 Haziran 2010 18:26

hem korkuyorum hem aşşağı inmeyi düşünüyorum.
iner inmez bir kanlı ölü fare var. koridor ileri doğru gidiyor.İlerledim.,
sol,sağ ilk demir parmaklıklar kilitli.
Sol 2. denbir anahtar ve gene seal peas aldım.
burad çıkıp karşıya gidiyorum ve büyük parmaklıklı kapıyı old key ile açıyorum.
AMANİN!!!!!!!!!
Bi sürü yaratık var. Derken bunların heykel olduğunu farkediyorum.
Bu arada bi öksürme sesi var bundan da korktum ama sona anladım ki adamımız öksürüyor.
neyse tam karşıya gidip yere bakıyorum. acaip işaretler çizili bi çember. Tam ters tekrar girdiim yere gelince sola,sağa yollar gidiyor. soldan giriyorum.
o bulduğum seal parçaları buraya konacak uzun uğraşılardan sona bi şekilde yerleştiriyorum ama yetersiz.

25 Haziran 2010 18:36

Burdan çıkıp sağdaki yöne gittim demir kapıyı tıkladım açıldı.
Solda bir lahit var bişi yapılamadı.
Tam karşımda süsülü oymalı kocaman sandık gibi cismin kapısını tıklayınca açıldı.
Burdan strange metal obje ile 5 adet resimli disk aldım.
Bu arada beynin ışşığı yanıyor. hint te seal parçalarını kapıya doğru tak diyor. Burdan tekrar sol tarafa gidip seal parçalarını yerleştirmeye çalıştım.
en büyük parça sağa, enküçük parça sola diğer kalanda, son kalan yere konuyor. şekil çok düzgün değil yanıltmasın.
Şidide o acaip strange denen cismi bu şeklin tam ortasına yerleştirip çevirmeye başladım. Çevirme acaip cismin ortasına tıklayarak oluyor. sanırım 3. çevirmemde click sesi geldi ve kapı açıldı. bu ekrandan geri yaparak çıkıp kapıya tıkladım.
Bu işlemi yani üç bacaklı aleti çevirince ne zaman ki işllem doğru the key unlock yazıyor.

25 Haziran 2010 18:41

Karanlık bi yer. Adamımız karanlık deyip geri dönüyor tekrar en yukarı çıkıp ilk girdiğimiz kapının yanındaki etejerin üstünden flaslight alıyoruz.
Tekrar aşşağıdayım. İlerliyorum. Zaman zaman el fenerinin ışşığı kesilip tekrar yanıyor. adamımız pil bitecek mealinde laflar ediyor.
Burda çoğunlukla biz kontrolü kaybediyoruz. el fenerinin ışşığı kendi kendine yön değiştiriyor. neyse teferruata girmiycem herşey kendiliğinde oluyor. sonuçta bi yaratıkla burun burfuna gelip girdiğimiz kapıda kilitli olduğundan bi panik feryatlar falan, ekran az bi kararıyor. kendimizi bu yere girmeden önceki yukarı alanda buluyoruz.

25 Haziran 2010 18:50

Burdan çıkıp kendi evime gidip bi mesaj dinleyip nolder ofise gidiyoruz.
Msaya yanaşıp sol daha önce açtığımız ilk çekmeceyi açıp ordaki kitaba tıklıyoruz. sırayla;
A SMALL TOWN WAS BUİT ARROUND WOLFSPREY'i, çiziyorum.
itemlerden eski haritaya tıklayıp wolfspreyi işaretliyorum.
beyin yanıp sönüyor ne diyo anlamıyorum amma sonunda itemlerde beyin tıklanmışken ivanın yeri seçeneğinden THE TOBS ile WOLFSPREY MARKET yazan seçeneği artıyı kullanarak beynin solundaki kutulrara atıp çarka basıp combine deiyorum.
şimdi bu mezarlık muhabbeti sonucu haritada yeni yer açılıyor. CEMETERY.

25 Haziran 2010 18:58

mezarlıkta önced NOTH kapısından girip karşı binaya dirmeden soldaki yola girip bişi yapamadan geri dönüyorum. Şimdi tam kapıdan giriyorum güzel bir kütüphane soldaki bi dolapta bazı kitaplara bakılıyor. İlerleyip merdivenlerden çıkıp başka kapıdan geçip içeri giriyorum.
Burada herşeye yaklaşılıyor ama bişi yapılmıyor.
Burdan yukarı giden sağdaki merdivenlere çıkıp. kapıdan geçip taş basamaklardan yukrı çıkıp en sondan hançer alıp bakılacak yerlerede bakıp geri dönüyorum.

25 Haziran 2010 19:08

Tekrar taş basamaklardan inip tahta basamakların sonunda tam önünde bi kapak farkediyorum. tıklıyorum açılınca ROBERT HART lafıyla başlayan bi döküman buluyorum.
Burda önce A SNAKE FİGUR'Ü Sona REGİSTERS'i ve a secret sectionu çizdim.
bunlar 3 adet ipucu oluyor.
itemlere girip soru işareti yoluyla hinte bastım merdiven altına gitmekten bahsediyor.
tam kitabı bulduğum yerden sola merdiven altına bakıyorum daha önce burayı görmüştüm yaklaşamamıştım.
Burda bir kapak var. Tıklıyorum sıkışmış açılmıyor. Hnçele tıklayıp açıyorum.
Burdan da bi kitap çıktı yanık gibi. Bu sefer çizemedim, büyüteci tgıkladım bir ipucu daha bulmuş oldum.
Bu büyütrce tıklayınca willam holder ile ilgili bişeyler yazdı ama anlamadım.
Burdan çıkıp çeşitli manevralarla Bati kapısından girdim.

25 Haziran 2010 19:18

Burası çok karışık kaybolursunuz.
Bwenim yaptığımı yapın. Kapıdan girince dümdüz ileletin taki dört yol kavşağına gelinceye kadar.
Kavşakta sağa dönüp sona kadar gidin. tam sonda soldaki binada ay gibi bi şekil var yukarı kısımda. Tam bunun altgındaki kapıdan girip en aşşağıya kadar gidin.
En aşşağıda bi kapı var ve önünde bi kapak var. Kapağı tıklayıp açın.
Burda 5 adet yuvarlak boşluklar var. Şimdi buraya bulduğumuz beş diski yerleştireceğiz.

25 Haziran 2010 19:29

Soldan sağa ilk; güneş,insan vucudu,aşşağı doğru 3. disk boşluğuna göz, dördüncüye yarısı karanlık insan sonuncuya ise yarısı karanlık güneşi tıklıyoruz.
şimdi bu diskler bakınca çark işareti çıkınca çevriliyolar. el işareti çıkınca yerlerinde alınıyolar. neyse çark işareti çıktıkça bu diskleri çevirerek ta hani mürekkeple kalıbını çıkardığımız semboller vardı ya itemlerde duruyo. işte ondaki sıralamaya göre büyük disklerin arasında ki üç küçük yuvarlağa doğru sembolleri yerleştgirmek lazım.
disklerin birini çevirince tam doğru yaptık derken diğeride çevrilip pozisyon bozuluyo. Bunu kendiniz ayarlayın oldukça basit. sembol kalıba göre sol küçük yuvarlağa spiral şekli gelene kadar ilk büyük çarkı çeviriyoruz.
orta küçük yuvarlak göz şekli oluyor. hatta tam aşşağıya düşük 3. büyük diskteki şeklin aynısı. ben bunu 3. diski çevirerek buldum.
Bir diski çevirip uygun şekli bulamassanız diğer yanındaki diski çevirip buluyosunuz. en sondaki küçük yuvarlak ise skala yani terazi şekli oluyor.
Tüm bunları yapınca click sesi geliyor. Bu ekrandan geri geri yapıp çıkıp kapıyı karşımızda görünce tıklıyoruz. kapı açılıyor.

25 Haziran 2010 19:48

ilk sola giriyoruz bi kaç lahit mezar var hepsine bakıyoruz. en sondaki mearın solundan ip alıyoruz.
Burdan geri çıkıp tam karşıkapıya girip aynı şekilde mezar lahitler bakıp sona gidince zincirli kapı görüyoruz. Giremeyip dışarı çııyoruz.
Şimdi koridorda dümdüz gidip kapıları geçip taki bi kuyu bulana kadar gidiyoruz.
kuyudan aşşağıya inilebiliyor. item lazım. İp bulmuştuk bunu tam kuyudan terse gidip demirparmaklıklı kapıya tıklıyoruz.
Aşşağıya iniyoruz.
ÜFFFFFFF ya. Burda oyun iyice ağırlaştı bekle bekle fenalık geldi. Oyunun sonu merak ediyorum.
Neyse bi de kuyudan inince baktık ki ta clark fieldin evinin altında bulduğumuz bi yer vardı hani heykelin elinden yüzük almıştık.
Neyse adamımız şokta nasıl olu falan diyo. ıvır zıvır laflar.
Bu arada bi ses duyyor devamlı biri beni çağırıyor diyhip gene sağdaki merdivenlerden yukarı çıkmamız için adeta bizi yönlendiriyor.
neyse gene daha önce merdiven sonunda bulduğumuz lahitin oraya gelip boşluğa tıklayıp lahiti dışarı çıkarıyoruz.
lahiti açıyoruz. iskelet aynen burda. sarı parlayan cisime tıklayınca aile madalyonu olduğunu öğreniyoruz.
bu arada adamımız halen biri beni çağırıyo diyip saçmalıyo.
bunun üzerine bu lahitin arkasına doğru bi ok işareti görüp tıklıyoruz.
VAY ANAM VAY!!!!!!!
valla gerisini yazmak istemiyhorum. Zaten herşey kendinden gelişiyo. bende pc iyice kastı ama sabrettim.
Oyunun sonunu böyle seyredip öğreniyoruz.
İyide öğreniyoruz ama bence herşey yhoruma açık. tam tercüme edemediğimden tam anlamadım. Belki birileri neden bunlar yaşanmış anlatır.
Ama anladığım adamımız bu son pozisyonlarda süreki delirdiğini düşünürken aslinda tgımarhanede kapalıymış. ama sonunda bi bakıyhoruz ki adamımız tgımarhane de........... NEYSE YAZMIYORUM: Tam anlamam için başkalarından yhorum bekliyorum.

Böylece bi oyun sonu daha geldi. THE END....

Adsız
17 Temmuz 2010 01:21

Merhabalar, sitenizi tesadüfen bu oyunun çözümünü ararken keşfettim. Oyunda takıldığım bir yer var, 5. gün uyandığında (hani şu 4 günlük uykunun ardından uyanıyor ya)arthur'un telefonla araması lazım ama oyunda cep telefonu bir türlü çalmadı, bende bu nedenle ilerleyemiyorum, bu neden olabilir çözemedim. başka çözümleride araştırdım hepsinde arthur'un aradığını söylüyor. defalarca kaydettiğim yerden tekrar başlayıp o bölüme kadaar geldim ama hiç bir seferde telefon çalmadı. Bir fikri olan var mı? yoksa eğer oyunu bitiremeden silmek zorunda kalıcam sanırım :(

sishyphos
17 Temmuz 2010 04:48

adsız,

yukarıdaki yorumlarda bulkamadıysanız oynamış olan bir arakadaş cevabı varsa mutlaka görğr ve yanıt yazar

Adsız
17 Temmuz 2010 16:38

oynayalı çok oldu saate yada odada asılı dreamcatchere tıkla yanlış hatırlamıyorsam böyleydi

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template