Brunhilda Ve Dark Crystal [FINAL]



Brunhilda and the Dark Crystal is a truly unique casual downloadable game, that successfully blends original adventure mechanics, hidden object gameplay and a truly engaging and humorous story. The game takes place in a lush fantasy world, known as the Magical Realm, that is inhabited by mystical creatures and people.
Together with Brunhilda and her demon companion you'll leave the crowded streets of New York through a magical portal situated in your aunts apartment. According to an ancient prophecy, only you can journey through 10 mysterious lands of the Magical Realm and unravel the mystery of fading magic!
Dragons sleeping over pots of gold, pirates flying in their airships, deceptive flesh eating fairies, skilful goblins, giant trolls and wicked witches - will they all stand in your way? Or will they help you master the arcane minigames of Alchemy, Wizardry and Telepathy? It's all for you to discover in the magical adventures of Brunhilda!

• Epic and engaging storyline
• Over 6 hours of gameplay
• All dialogues with full voice over
• Beautiful hand drawn graphics
• Arcane mini-games to master

System requirements:
• Windows XP/Vista/7
• DirectX 8
• 1 GHz
• 256 MB RAM

İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 27 yorum

23 Haziran 2010 09:20

siscum, öslemcum oyunu kurdum fakat start game dedikten sonra önce openAl32dll uyarısı verdi. bu uzantıyı indirdim. system32 nin içine kopyaladım. fekat şimdide alcGetstring yordam giriş noktası , openAl32dll dinamik bağlantı kitaplığında bulunamadı dio

23 Haziran 2010 10:00

evet evet evt. yaptım. ehehe başardım. opelALinstaller indirip system32 nin içine kurdum. oyun açıldı. çok iyi hissettim kendimi yaf

Adsız
23 Haziran 2010 11:22

bende system 32 içine yükledim .ama bende hala açılmadı:(

23 Haziran 2010 11:40

adsız openAL32 dll yi değil openAl installer i yükleyeceksin. hangisini yükledin

23 Haziran 2010 12:06

henüz çok oynamadım amaeğlenceli bi oyun bu. puzzle da var. nesne bulma yerleştirme var. ben sevdim

23 Haziran 2010 12:40

bu oyun cok olmasada eski bi oyun oynadık bunu yada ben başka bir sitedemi oynadım ama oynandığına eminim

23 Haziran 2010 13:16

nan gene virüs çıktı. sizde çıkadıysa avirayı kapayıp tekrar indiriyim.

23 Haziran 2010 13:48

allaaam bu ne sevimli bi kitap kurdu böyle:))

23 Haziran 2010 14:36

Arkadaşlar OpenAL32.dll hatası alanlar aşağıdaki linkten zip dosyasını indirsinler ve zipi açıp çıkan oalinst adlı setup dosyasını kursunlar...

http://connect.creativelabs.com/openal/Downloads/oalinst.zip

23 Haziran 2010 19:45

betasını oynadık

23 Haziran 2010 22:06

yukarıdaki oalinst dosyasını yükleyince açabildim uzay ve zulmani sayesinde.ilk yüklediğim setupu sildim birde perfect ten kaldırdım . sonra setup yaptım, yoksa eski dosya kalırsa açılmıyor. ama ilk yüklediğiniz belgelerdeki uygulamayı silmeyin.

23 Haziran 2010 22:07

oyungüzelde konuşmalar baydı

27 Haziran 2010 18:38

dün indirmiştim dosyayı, hata verdi diye sildim. Simdi de kaldırıldı diyor...

Adsız
27 Haziran 2010 21:44

ya arkadaşlar bu oyunun son bölümünde ne yapacağım.

28 Haziran 2010 13:53

selam adsız son bölümde kaldıgın yer tam olarak neresi yazarsan yardımcı olabilirim yeni bitirdim ben oyunu:)

28 Haziran 2010 19:58

çok uzun sürdü ,hep aynı şey sıkıldım,

29 Haziran 2010 14:10

yeni link için teşekkürler.

4 Ağustos 2010 21:12

OYUNUN BFG VERSİYONU İÇİN LİNK EKLENMİŞTİR

5 Ağustos 2010 13:59

file factoryden nasıl indiriyosunuz nereye basıcaz orda ben ordan indiremiyorum bazı oyunları yardım arkadaşlar

5 Ağustos 2010 17:44

selamlar bilo,
fılefactory indirim icin acılan sayfada en alta indiginde download yazısı cıkacak karsına ona tıkladıktan sonra cıkan kelimeleri yazıyorsun oraya, okeyledikten sonra işlem tamamdır kolay gelsin:)

Adsız
7 Ağustos 2010 17:21

bfg versiyonu nedemek diğerlerinle arasındaki fark ne acaba

7 Ağustos 2010 22:40

adsız oyunun temeli aynı aslında.ama oyun motoru farklı ve ufak tefek değişiklikler var

11 Ağustos 2010 19:41

ne yaptıysam bu oyunu açamadım :(((

12 Ağustos 2010 01:20

açilmasada olur diğer oyunların yanında bana sıkıcı gelmişti.

12 Ağustos 2010 21:35

sebommmmmmmmmm
canımm zulmaninin 10.yorumda anlattıgını yaptınmı bende onu yapınca acıldıda oyun :)) tizz vakitte görüsmek üzere sebomm:))

14 Ağustos 2010 01:05

teşekkürler nilcim ewet zulmaninin dediklerinin yaptım açabildim ama semanın da dediği gibi oyun beni pek sarmadı sildim :)))

inş. tez vakitte görüşürüz :)))

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template