Boulder Dash – Pirate’s Quest


Benim çok eğlenerek oynadığım bir oyun tarzı bu Boulder dash oyunları. Yerçekimine dikkat ederek ve yön ve ağırlık bulmacalarını çözerek kristalleri toplamanız gereken bir oyun. 10.9 MB

Help Crystal and Rockford recover their great, great, great grandfather’s pirate treasure in this exciting Puzzle game! Lead a brave pirate crew in this fantastic and fun quest for gorgeous gems. Avoid falling objects, traps, and evil enemies as you pursue pirate booty in Boulder Dash – Pirate’s Quest! Can you survive three different worlds and figure out how to use gravity to your advantage? Find out today!10.9 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 8 yorum

Adsız
10 Haziran 2010 22:09

teşekkürler sis.senin yüklediklerinin zaten hepsi harika ve hatasız.

10 Haziran 2010 22:14

nasıl bir oyun acaba

10 Haziran 2010 23:03

siscim emeğine sağlık ama boşuna yükledim hiç beğenmedim

10 Haziran 2010 23:38

zuhalcim bu oyun hidden değil.türü zaten yazıyor.sararsan hastalık şekline gelen bir oyun türüdür.

neyseki büyük dosya değildi de boşuna yüklemen çok sorun olmamıştır :D

12 Haziran 2010 12:52

sis hatırlar mısın bunun commodore 64te olanı da vardı ben ona da bayılırdım acayip nostalji oldu valla :)

12 Haziran 2010 17:10

ben eskiden babamla oynardim :) gerçekten baya nostalji oldu, bildiğimden biraz farklı olsada. bu arada 5-8 de takıldım. geçebilen varsa nasıl yaptınız?:))))

Adsız
9 Temmuz 2010 15:05

vay vay vay kaset ile ataride haftalarca oynadıımız oyun
gökte ararken yerde :) agustos

Adsız
5 Ağustos 2010 23:45

9 bölüm 100 level
o kadanda yavaş oynadım bitti ne yazık
yenisi için 26 sene daha bekliycez artık
agustos881

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template