AGON From Lapland to Madagascar



Lapland'en Madagaskara kadar uzanan bu yolculukta British Müzede çalışan profesör ve tarihçi Samuel Hunta yardım edeceksiniz.Asırlar öncesinden kalan bir oyunun kurallarını öğrenip bu kadim oyunu korumakla görevli aileler üzerindeki laneti kaldıracaksınız.490 MB

Travel From Lapland to Madagascar in this fun Adventure game! Help a historian working for the British Museum, Professor Samuel Hunt, learn the rules of a long-forgotten board game and remove the spell of the families who have been forced to guard the ancient game. Dive into a mystery and get lost in the immersive atmosphere. Travel across the globe in AGON: From Lapland to Madagascar and uncover ancient mysteries!490 MB

1. unrar 2. run exe 3. copy the content of the TiNyiSO folder into the install folder 4. play the game from shortcut
rardan çıkartın,exe 3 adlı ikonu çalıştırın-TiNyiSo adlı dosyanın içindekileri ainstall dosyası 4 içine yapıştırın-kısa yoldan oyunu açın


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 51 yorum

3 Haziran 2010 21:28

bakalım nasıl bir oyun

3 Haziran 2010 21:53

demosun oynamıştım biraz zordu

3 Haziran 2010 22:01

önce kulubeye giriliyor, her yere bakılacak biraz baş döndürüyor.sobada, gazete, odun yakılacak kibrit bulamadım kitaplar incelenecek. dişarı çıkıp bizaz gezip tekrar içeri adamın belinden anahtar al.dolaptan bir şey al unuttum ne olduğunu.masada telgraf var mors alfabesi tercüme edilecek galiba,duvardaki şeylere bakılacak.

4 Haziran 2010 00:13

rafta kitapların arasınde kibrit buldum,soba yandı çıktım evin etrafını dolaştım evin köşesinde çan var ordan key aldım eve girdim dolaptan ilaç almışım evin arkasında bir vana var çevirdim ne oldu bilmiyorum evin bacasından duman çıkıyor.arkada bir kapı var açılmıyor. kaldım yoruldu zor oyun.

4 Haziran 2010 00:42

su deposu gibi yere çıktım,yerde borunun üstünde vana var açtım. tekrar eve döndüm sobanın üstündeki vanayı açtım sabit kaldı daha önce kapanıyordu derece yükseldi. iyi geceler,

4 Haziran 2010 00:44

mors yazısını nasıl yapacam kitapların birinde var ama nasıl yazılacak anlamadım.

4 Haziran 2010 09:46

duvardaki tabaklardan biri sağa sola dönüyor amaç ne anlamadım birde tabakların altındaki sehpa sağa sola çekilebiliyor ama ne yapılacak arkadaki kapı için de bişey lazım ama nerde offf anlayamıyorum yardım
lütfeeeen

4 Haziran 2010 10:48

hint bile yok, başım döndü,

4 Haziran 2010 20:21

http://www.gameboomers.com/wtcheats/pcAa/Agon.htm
burda çözüm var ama onuda anlamak zor tercüme kötü oluyor

4 Haziran 2010 21:46

şu mors nasıl yapılacak oynayan yokmuuuuuuuuu.To 76 Professor Samuel Hunt from England is expected to arrive on Wednesday Please prepare a sleigh for him Pekka:kağıda bu yazılacak yazıyom olmuyo

4 Haziran 2010 22:13

semacım belki kitabın birinde mors alfabesi vardı karşılığında da normal harfler o şekilde yazıcaksın belkide -----.... falan gibi

5 Haziran 2010 00:29

boşuna uğraşmışım, kağıda yazacağım metini zaten bulmuştum . yazıp okuyorsun okadar.

5 Haziran 2010 00:35

dolapta gizli oda nın açılış mekanizmasının şeması var duvardaki soldaki tabağı, önce sonuna kadar sola çeviriyorsun sonra bir kere sağa bunu yapmak içinde tabure sola çekilecek.sonra dışarı çıkıp evin duvarındaki paslı vanayıda sonuna kadar sola çevirip 4 defa sağa çevir arka kapınınyanındaki delik üçgen oluyor çandan aldığın anahtarla açılıyor.

5 Haziran 2010 00:40

odada boruda vana var açınca odaya buhar doluyor yerden bant buldum vanayı kapatıp deliği sardım vanayı tekrar açtım orda mğzik aleti gibi birşey var tuşlara bastım dışarıda bir at gelmiş. tuşlar cfcfcdc

5 Haziran 2010 01:09

mors alfabesi adamın yattığı yerin üstündeki rafta soldaki kitapta. kitaba bakınca morsun yanındaki şerit tıklanınca ekrana yanaşıyor.
kitaptaki işaretlere göre ince şeritteki çizgi ve noktaların karşılığı bulunup, kelime araları nekt le boşluk bırakılarak yazılıp enter yapılıyor.
Şeritte kelimeler arası diğerlerine göre daha fazla olan boşlukla belirtilmiş.
metni yazınca adam tekrarlıyor ve telgraf görevi bitiyor. neyse ben tek tek uğraştım buraya metni yazıyorum.
to 76 professor samuel hunt from england is expected to arrive on wednesday a sleigh for him pekka (enter)

5 Haziran 2010 01:23

dişarıda atı görüp içeri girip tekrar tuşluyoruz d,f,d,tekrar çıkıp atı bulup tekrar içeri e,f,e gene dışrı atı gör gene içeri c,f,c çıkıp atın yanına gidip tahtaya binip bir köye gidiyoruz. ortalarda bir eve gir bir kadın ve adamla konuş tum bir fincan aldım.

5 Haziran 2010 01:44

kapının üstünden buz aldım fincana koyup sobanın üstüne koydun buz eridi içine başta aldığım ilacı koydum, köpeğe verdim içti.

5 Haziran 2010 01:47

kadın dişarıda, bir zarf verdi, ormana doğru gidiyorum, bir alet gördüm etrafı dolaştım tekerlek gibi bir şey, gölde sandaldan yağdanlık ve sandalın üstünde 264351 yazıyor ve kayboldummmmmmm

5 Haziran 2010 02:11

küçük bir kulube buldum içerdeki adamla konuştum kızın verdiği mektubu verdim şimdi dama gibi bir oyun oynatıyor zor bir şey kazanmam lazım yoksa beni bırakmıyor.

5 Haziran 2010 02:21

http://www.gameboomers.com/wtcheats/pcAa/Agon.htm
dama gibi oyunun çözümü bu sayfada var

5 Haziran 2010 14:22

bu oyun agonun ilk serisinin aynısı :DDD

5 Haziran 2010 16:14

damayı oynadım tabiki kopya, adam bir taş verdi . madagaskara gittim aldığım itemler yok, sahildeyim, ormana girdim zenci ile konuştum.

5 Haziran 2010 16:17

dünüp dolaşıp gene zenci ile konuştum. solda taşın üstünde kırmızı meyvaları ormandaki maymuna ver, içerlerde bir mezar taşı totemler var, orda kaldım,

5 Haziran 2010 16:21

save edemeden oyun kapandı yaaaaaaaa baştan başlayamıyacağım oyunu sildim.

6 Haziran 2010 18:19

dama oyunun zor yerlerinden biri. köprü çökmüştü. kızakla gidiyorduk. köprüden sonra sağa sola yollar gidiyor. ben çok dolaştım. köprü önümüzdeyken sağa gidince bi tane alet buluyoruz. burda numaralar girilmesi lazım.2-6-4-3-5-1 numaralarını giriyoruz bişi olmuyor. bu numaraları köyde dolaşırken bi kulubenin duvarında okumuştuk. tekrar köprüye gidip bu sefer tam ters yönde gidince bi kayık bulup içinden yağdanlık alıyoruz. ora bura dolaşıken bi kayaların dibinden tekerlek yada vana aldım.
vanayı gidip demin sayı girdiğim alete takıp yağdanlıkla yağlayınca aletin çekmecesi açıldı. yeni bir manifesto okuduk. yönler karışık gene dolaşırken daha önce gidemediğim yada gidiliyoda ben farkında değildim. ağaçların daha çok göründüğü yöne giderek kulube buluyoruz. kızın mektubunu adama veriyoruz. adam bize taş verecek onun için dama oynamamız lazım.

6 Haziran 2010 18:28

sema yazıyo diye not almamıştım ama önceki kısımlarda köye gelmeden o buhar geldikten sonra çaldığımız orgun notaları diğer odada duvarda asılı notlardan birinin altında yazıyor. 2. kere çaldığımız notayı bulamadım onuda semadaan kopya yaptım.
gelelim damaya damada mavi taşlar bizim kırmızılar adamın. bizim taşlar daha az. oyunun mantığı en ortadaki tek taş var. biz bu adamın taşlarını mümkün olduğu kadar o taşın dört bi tarafına yerleştirmesine izin vermiycez.
ilk hamleyi biz yapıyoruz. doğru oynadıkça afwrim öğreniyosun falan diyo.
taş yemek için kırmızı taşı ancak kendi iki taşımız arasına hapsediyoruz. klasik dama gibi üstten atlamak falan yok. köşelerdeki tek kırmızı alanlara gidemiyoruz.
ben mümkün olduğu kadar ilk başlarda ortadaki alandan uzaklaşmadan onun taşını yemeye çalıştım.
çok uğraştım. hamleleri yazamam ama sistem olarak taşınızı sürüklediğiniz yere dikkat edin asla onun taşlarının arasına sıkışıp kalacak yerlere gitmeyin. neyse dama bitince taşı alıp trene binip. sona vapura binip bi adaya geldik. madagaskar sanırım burası.

7 Haziran 2010 10:04

dama gibi oyun çözümü:yukrdan aşagı,ABCDEFGHI SOLDAN SAĞA 123456789 olarak düşünürsek.E3-F3,D5-D3,E6-D6,F5-F6,E5-F5,G5-G4,F6-G6,G4-G1,F5-F4,G6-G5,G1-G3,F4-I4,I4-I1.ortadaki siyah halka sol alt köşeye gelecek.

7 Haziran 2010 21:29

bu telgrafın kısmı nasıl geçiliyor pek bişey anlamadım arkadaşlar

7 Haziran 2010 21:50

joker telgrafı yukarda yazdım. önce raftaki kitapta mors alfebesine bakılıyor. harflerin karşılığı görülüyor. sonra mors aletine tıklayınca yakınlaşıyor. işte orda şerit güncellenmiş oluyor. mors alfabesine göre o çizgi ve noktaların karşılığı bulunup harf şeklinde daktilo tuşlarıyla yazılıyor. şeritte kelimeler arasında daha fazla boşluk var. harfleride ben bi kağıda not almıştım oraya bakarak buldum. çıkan metnide tek tek daktilo ile yazınca o görev tamamlanıyor.

7 Haziran 2010 22:04

yazılacak metni buldum kitaptaki mors alfabesinide buldum mors makinasındaki şeridide taktım ama normal bir şekilde yazılmayacak sanırsam o aralardaki boşluk veya tıklamaları çözemedim bozo

7 Haziran 2010 22:07

15 nolu yorumu oku jooker, to 76 başlayan metni yaz okadar.yazdıktan sonra enter e bas tamam.birşey olmuyor oyun devam ediyor

7 Haziran 2010 22:09

sen boşluklarla falan uğraşma, metni kağıda yaz tamamdır

8 Haziran 2010 13:07

madagascar dayız. sahile geldik.
--- inventory de bıçak ve şarap belirdi.
--- kayığa baktım, bişe alamdım
--- ilerledim. yüzümü ormana dönünce soluma doğru ilerledim
---köy var. koruma sokmadı beni içeriye
--- ama artık beni kovana kadar konuştum. bana ormanda lemur olduunu biraz berry alırsam, lemurun bana zevkle rehberlik edeceini söyledi
--- köy kapısının ( korumanın olduu yerin solunda duvarda berry var onları aldım
gerisahile dönmeden duvarın önünde durduumuz halde solumuza baktıımızda bi yol var
---oradan girdik, lemur orda
---lemurun önüne tıkladık taşa yakınlaştık
--- berry leri oraya koyduk
--- sonra lemuru takip edelim dedik
--- lemur kayboldu ama sesi var
--- gittik gittik bi yerli meazarlıı gibi bi yer var ama bi numara yok
--- fekat sonra farkettim ki her ilerlemede tek bir yol yok birden fazla var
---sonra lemurun seslerinin her yolda farklı yüksekl,ikte olduunu anladım
---her ilerlemede her bi path için lemurun sesini dinleyip en yüksek olduu yöne gittik

8 Haziran 2010 13:59

bu samuel hunt da lemurdan hafif hallice yani. favorilerle beraber primat sınıfına iyice yerleşmiş.

8 Haziran 2010 15:10

cutscene girdi araya, hafif açık bi alan, bu alanın ortasında yerde toprakta bi ocak yanında masa ve variller, bi ağaç ev, ilerde sanki büyük dikenli beyaz çalılığın çevrelediği bi toprak bölüm.
---ocağın yakınından ve çalılıklardan;tahta, beyaz örtü ve yakmak için odun aldık
---odunu ocağa koyalım dedik, aktif değildi
---ağaca çıkalım dedik, basamaklar yok dedi
---tahtaları koyalım basamak yerine dedik, olmadı
--- tahtaları beze sardık o şekilde koyunca oldu,
--- yukarı çıkarken durdu, yine bi basamak yok
---geri dönerken baktık koyduumuz basamğı geri alabiliyoruz
---geri aldıımız basamağı son basamk yuvasına taktık
---yukarıdayız
--- burası 2 katlı yapılmış, evden aldıklarımızın tamamı şöyle
--- 4 tane kağıt. üstünde ormanda rastladıımız meazrlıktaki figürlü tahta kazıkların üstündeki sembollerden var
---yağ lambası, tava, kibrit, bi kabın içinde yer fıstığına benzeyen bişe, yine bi kabın içinde pirinç( pirinci tavayla alıyoruz), tahta basamak
--- bunları evin 2 katından birden topluyoruz
--- 2 kattaki amcaya şarap verdim uyandı, açım dedi, yemek yapcaz
---en aşağı indik
---ocağa gidip odunları koyduk
--- ama başka bişe koyamadık, bişe eksik dio
--- tavadaki pirinci ocaktaki tencereye koyduk
---ama madagascarda da su olmadan pirinçle pilav yapamıyoruz
---beyaz dikenli çalılıklara dooru bi adım attık
---orda su dolu varil var
---tavayla su aldık, pirinç dolu tencereye döktük
---yeterli değil dio
---bi daha su koyduk varilden alıp
---altını yaktık
---pişiyo( burda da yemek yapıyoz allaam)
---ama bişe olmuyo
---acaba bişe mi unuttuk die yukarı çıktık bişe bulamadık ama döndüümüzde yemek olmuştu
---tavayla pilavdan alıp amcaya götürdük
---yedi, kendine geldi biraz ama gidici tabi amca

9 Haziran 2010 01:01

amcayla konuştuk uzun uzun. derken amcam eline kitabı aldı habire bişiler çiziyor. başka yere kaçılmıyo. heryerde konuşma balonu var. neyse. amcanın tam karşısındkai tabloya ok çıkıııııyor. tabloya tıklayıp oku sola kaydırınca gökyüzüne doğru ok işareti çıktı. burdan bi üst kata çıktım.
hasır duvarda 4 adet inekli resimden buldum. üst üste tıkladıkça kağıtlar bitince duvardaki çivi boş kalıyor.
yerde 2 kitap bi resim daha toplam 9 resmim oldu. bu yerdeki kitapların az ilerisinde gene when whwre yazan ve gene daktilo çıkan bi kitap daha var.
sağda teleskop var. çeşitli açılarda ve seçeneklerde baktıkça;
at ebb of tride
the pebble kill
after row
behind the village
at the baobab trees
the skull rock
bottle tree
at dusk. yazan levhalar gördüm. belki başkada vardır dikkatimden kaçmış olabilir.
gene yerde tahtaların altına doğru bitkilerle ilgili ve voca bulary diye bi eng. madagaskarca sözlük buldum.

9 Haziran 2010 10:17

bozocum böylece malgasy de öğreniyoruz.madagascara gidersek eğer hiç zorluk çekmeyiz.

9 Haziran 2010 10:47

teleskopta bozonun bulduklarından farklı olarak ----on the beach, at the midnight ı buldum
---ve bunlar tamamımı bilmiyorum. daha bakayım ben iisi mi
ama anladığım kadarıyla
1--teleskopun yanında bulduğumuz where, when yazan decipher de bunları çözmeliyiz
2--mezarlıkta bulduumuz o zmn saymadım ama 8 ya da 10 tane figürlü tahta direğin durumu ile bunların alakası var
3--bu tahta direklerin pozisyonu da yine evde bulduumuz bu ismi olan şiirlerdeki resimlerle yapılacak
niye yazdım bunları, çünküüüüü nası yapacaımla ilgili hiçbir fikrim yok. beyin interakivitesi yaparaktan ilerleyebiliriz dei düşünmüş idim

9 Haziran 2010 12:27

teleskopta bulduklarım, başka bulan varsa yazsın.
---after rain, on the beach, the peeble hill,at theforest path, bottle tree, at midnight, at dusk,the skull rock,the pond,at ebb of tide, behind the village

9 Haziran 2010 12:30

bak, at baobap tree -yi bulamamışım, bozcum bulmuş

9 Haziran 2010 12:39

decipher de mekaları yazayım dedim, şimdi değil akşama dedi

9 Haziran 2010 12:41

yani when ve where yazan alette teleskpota bulduumuz mekanları yazayım dedim, akşam olunca dedi

9 Haziran 2010 13:59

efatra ve dimy i buldum sözlükte ilk. sayı bunlar. eftar dört dimy de beş demek. ş,iirlerin adları sayı, yani sıra aslında mezarlıktaki, tahta direklerin sırası olacak. mezarlığa gideyim dedim ama lemur oralı olmuyo. kahverengi berry'ler iş görmedi, böyle olmaz dio pişmiş mi olcak acaba. pilav da alamıyoruz

9 Haziran 2010 14:12

oyun mu oynuyorum ,finallere mi hazırlanıyorum bilemedim. sözlikler, şifre makineleri, yabancı çalgılar vs. çiçekler. mezarlığa geldim lemursuz. hadi kelimeler neyse, bi yere not alıyosuni e figürleri ne yapcaz. bu tahta direklerin figürleri arasında çok az fark var. çözülür ama çok uzun iş. adamı da sevmedim bi türlü zati. benden bu kadar arkideşler

9 Haziran 2010 22:49

uzaycığım sağol o on the beachı bulamamışım neyse sayende onuda buldum. gelelim o inekli şiirlere bunların adları bir sayıyı belirliyor.
Bu bulduğumuz kağıtların tamamını dosyamızda görebiliyoruz. sözlüktende numaralarını bulduk şimdi bunları mezar karşımızdayken soldan sağa sıralıyoruz.
1. ıray
2.roa
3. telo
4. efetre
5. dimy
6. enina
7.fito
8. valo
9. sıvy şeklinde mezarın etrafına sıralıyoruz. ben bunları tek tek deftere çizip öle yerleştirdim.
bu yerleştirme doğru olunca agon amca tamam diyor.
mezar taşının arka kısmına yanaşınca buranın aktif olduğunu çıkan çarktan anlıyoruz.

sırıkların üstündeki şekilleri gene yakınlaşıp yakınlaşıp sırayla deftere çizip mezar taşında hangi harflere denk geldiğini buluyoruz.
çıkan mesajı gene daktilo ile yazıyoruz. mesaj UNDER THOSE DATES WK şeklinde
bunu yazınca yani darihlerin arasında bişi var diyo mesaj. bu durumda mezar taşının ön kısmına yakınlaşınca kaptanın doğum ölüm tarikleri arasına bıçakla müdahale edince kapalı bölme açılıyor. bir adet manifesto ve kaptanın günlüğünü buluyoruz.

9 Haziran 2010 23:02

şimdi bu günlüğün son sayfasına bakınca o teleskopla ilgili yapılacak hamleleri daha net görüyoruz. ayrıca bide bazı harflerin üç kere göründüğü bir tablo var. bu tablo teleskoptaki hareketleri içeriyor.
burdan tekrar ağaç eve gidiyoruz. birinci kattaki bi gemi tablosu var ona yanaşılıyor ve çark çıkıyor. dikkatlice bakınca geminin adı ABE olarak yazılmış. zaten adamımızda sesli tekrar ediyor.
tekrar yukarı çıkıp daktilo çıkan where what when yazan yere teleskoptan bakıp gördüğümüz lafları yazıp her seferinde enter yapıyoruz. yanlış seçenekte adamımız cırlıyo ve itiraz ediyo. neyse sırayla üstten alta
1. on the beack
2. the skull rock
3. at ebb of tide laflarını yazıyoruz. kelimeler arasını gene next ile boşluk bırakıp cümle sonu entere basınca doğruysa ok bi alt satıra iniyo.
bunu yazdık da e bişi olmadı bakalım..

9 Haziran 2010 23:48

kulübeden çıktım plaja gitmeyi düşünüyorum. ormana doğru 2 kere gidince 3. de otomatik sahildeyim. önce ağların o tarafa gittim. ağların sağındaki kayalıklara geldiğimde ekran otomatik döndü ve adamımız karşı kayalıkları kastederek yani ağların tam ters yönündeki skull rocku gördüm dedi. tam ağların ordaki kayalıkların önündeki kumlardan 2 tane seaweed aldım(yosun). şimdi o when .what where yi daha iyi anladım. on the beachdeyiz. skull rock karşımızda at the ebb tide de sanırım gelgit yada suların çekilmesi anlamında. yosunları alıp tam karşı yöne kayalıklara gittim. hava alacakaranlık.
ha bu arada ne işime yarıycaksa kulubeden kahverengi kabuklu yemiş almıştım onları diğer yerde bi heykel vardı adam şeklinde onun ağzında kırdım. kırmızı berrieslerim oldu. ayrıca kulüğbeden 2 kattan daha önce fener almıştım. şimdi sahildeyken itemlerde dururken feneri kibrite tıkladım yandı.
neyse kayalıklara oku takip ederek gittim. mağradan girdim. sudan 2 tane bambu aldım. bunlar yere kayalıklara sarildiler. yosunları üstüne tıklayınca buraya takılacağını anladım ama sanırım daha başkada bambu bulucaz.
mağradan tekrar dışarı çıkıp mağra girişine girerken sağdaki kayalıklarda da bu bambulardan vardı alınmıyodu. şimdi alınıyolar.
8 adet de buralardan bambu toplayıp tek tek o iki bambunun üstüne tıklayıp yosunla bağladım. salım var artık az suların yükselmesini bekledi adamımız sona derinlere doğru ilerledik. bi oyuktan içeri girdik. tünel gibi nolur nolmaz save ettim kaybolursam diye. neyse ok tek yön ilerliyor. gittikçe gittim. bi sandık buldum. tıkladım açıldı içinde kaya parçaları var. onları tek tek boşalttım bi küçük sandık daha buldum. sandığı aldım. o ekrandan çıktım. tekrar büyük sandığa tıklayınca adamımız sandığı itti arkasında bi yol daha çıktı.

10 Haziran 2010 00:03

neyse ben save yaptım kaybolurum diye ama yol tek düze gidiyor. yolun sonunda kuyu var. kuyu köyün içme suyuymuş. ordan bir merdive buldum ipli kovanın ordan merdiveni kuyu duvarına dayadım yukarı büyüteç işareti çıkan yerden sağdaki soldaki yerden bi sopa aldım. kuyu duvarlarına çarpı işaretleri çizilmiş ama ben ne sopa nede bıçakla bişi yapamadım. yeniden aşşağıya indim. tekrar geri sandığın oraya dönüp öbür yola gircem.

10 Haziran 2010 00:48

öbür yola gittim 2 ilerledim kayalar var arasında sıkışmış bişey var. onu itemlerdeki sopayla aldım bu kazma başı şimdi kazmam var. gene kuyulu yere geldim. sağdaki ilk kayayı baltayla açtım. bu taşların üstünde X işaretleri var ve yanlarında bir,iki,üç,dört gibi çizgiler var amaç bu işaretlei kayaları boşluklara koyup açılan boşluklarada diğer x işaretlileri yerleştirip bi merdiven yapmak ama bana geldiler. bi türlü yapamıyorum vede oyunu bırakıyorum sanırım zaten sonu geldi.
kopyada çeksem bu taşları doğru yerleştiremiycem. bitirecek olanlara kolay gelsin.

14 Haziran 2010 02:55

inanamıyoruuuuum nihayet bitirdiiiim.Çok uğraştım başardım bu başarımda bana yardımcı olan uzay ve bozo arkadaşlarıma çooook teşekkürler

22 Şubat 2012 12:40

buda oynamadıklarımdan ama linkler malum iptal olmuş fırsat bulduğunda eğer imkan varsa linkleri yenilersen çok sevinirim sis.
teşekkürler

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template