Agatha Christie: 4:50 From Paddington [BFG FINAL]



While traveling through the English countryside, Elspeth McGillicuddy witnesses a frightful event through the window of a passing train: murder! With little evidence, no one will believe her. No one, that is, except her good friend, and amateur detective, Miss Jane Marple. Join the celebrated sleuth on a Hidden Object hunt for the truth about what Mrs. Gillicuddy saw that fateful night in Agatha Christie 4:50 from Paddington!

Stunning locations
Find clever clues
Find the murderer!

thanx to TAC-CM
İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 15 yorum

17 Haziran 2010 11:07

Aferin benim güzel kısımaaaa seninle gurur duydum inanki be ara ekledin bunu bak sasırttın beni simdi:))ama bilki ben artık oyunlara rapid linkide eklensin istiyorum gecmişte ona olan tüm hakaretlerimden özür diliyor ve illada rapid isterimmm diyorum:)

17 Haziran 2010 12:12

rapid linkiniz eklenmiştir efem :)) istedinizde yapmadıkmı canım

17 Haziran 2010 12:17

öslemcum oyun yüklemuş. düze yakın bi hidden olmuş. ama iyi bi hidden olmuş. evet

17 Haziran 2010 15:37

rahat oyun tavsiye edilir.

18 Haziran 2010 09:19

tsk oslemcum emma bnm oun surekli kapanio bide bitmedi sanirsam ama en basatn absladi bi yaf analamdim final bu 2 dk bitermi yaff anlamadim ben

18 Haziran 2010 09:42

11 chapter da bitti. kısa değil

18 Haziran 2010 10:10

mucukss özlem adminimm mucuksss bitanesinn sennn:))

Adsız
18 Haziran 2010 12:46

Buraya nasıl üye olunur ? nasıl oyun eklenir birileri anlatırsa bende sizler deneyebilirim:)

18 Haziran 2010 15:34

adsız arkadaşım oyun tavsiyesine istediğin oyunu yazarsan biz oyunları ekliyoruz.

18 Haziran 2010 17:10

tsk semacum osamn benim ounum sorun nalamdim ama ne gusel cigfliki duseltiodum yaf

18 Haziran 2010 20:46

tşk özlemcim eline sağlık.Ben haritada londrada takıldım hyde park agdemiyorum hiç bi yere tıklayamadım yani haritadan çıkamıyoorum.

18 Haziran 2010 21:12

hint e bas

18 Haziran 2010 21:15

hinte bas büyüteci soldaki gitmen gereken yazının üstüne getir

19 Haziran 2010 00:01

oyunbittikten sonra find all basınca, tekrar aynı mekanlardan obje toplanıyor.

19 Haziran 2010 02:34

bittiii,kolay oyunmuş sadece objeler çok küçük göxlerimi yordu. teeşekkürler özlemim eline sağlık.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template