Robinson Crusoe And The Cursed Pirates [FINAL]



Sevgili Robinson ve kader arkadaşı Cuma maceralarını yine yeniden yaşıyorlar.Adadan kaçtıktan sonra Brezilyaya uzanan Robinson ve cuma kendilerini koca bir okyanus ortasındaki bir kıtada bulurlar.Yaşayan ölü korsanlardan kaçıp gizemli vudu büyüsüne bir çare bulmaları gerekiyor.185.5 MB

Robinson Crusoe and his friend Friday are back in their greatest adventure yet in Robinson Crusoe and the Cursed Pirates! After escaping the inhabited island, Robinson Crusoe sets sail for Brazil. Four weeks later, however, he and Friday encounter an uncharted land mass in the middle of the ocean. Take on the undead pirates and find a cure for a mysterious voodoo curse in this Hidden Object Adventure game!185.5 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 12 yorum

su
21 Mayıs 2010 13:07

bu final beta olanla aynı başladı.yine başta sinekleri bulduk,yine gaywood var.yani bulunan objeler bile aynı-mı yoksa benmi yanılıyorum ?

21 Mayıs 2010 13:23

başında takıldım sandım.kapıya tıklıyordum aynı yere gene dönüyordum.
meğer,fareyi baykuşa verdikten sonra kapıya tokmakla 5 kez tıklayınca açılıyormuş kapı.

su canım betayla aynı başlayabilir de keşke kaldığımız yerden devam edebilseydik:)))

21 Mayıs 2010 13:32

hayret ben bunun betasını oynamamışım allah alah:)))
ay birde kaldığımız yerden devam etseydik diyorum:)

21 Mayıs 2010 13:36

ay bu bıyıklı gay,bana göz kırptı ya:)))

Adsız
21 Mayıs 2010 15:09

betayla aynı bu

Adsız
21 Mayıs 2010 16:27

arkadaşlar takıldım. çekmece ve içinde demir paralar var. 351 pieces of the eigt diye bişi bulmam lazım ama birtürlü bulamıyorum...Buraya kadar oyun gayet güzeldi...

21 Mayıs 2010 19:41

adsız,çekmecedeki rakamlı paraları sırayla 3 5 1 diye tıklayınca 351 diye alta diziliyor.başka bir şey aramıyoruz.

21 Mayıs 2010 20:18

beta olan 85 mb , bu final 185 mb, adsız ,beta oyun, final oyunun tanıtımıdır, başlangıç genellikle aynı olur.

22 Mayıs 2010 00:19

güzel oyun, sondaki mağara bölümünü geçemedim sıkıldım bıraktım

30 Kasım 2012 13:55

merhaba biliyorum çok eski bir oyun ama acaba bu serideki 2 oyunun linklerinin yenilenmesi mümkün mü full sürümü hiçbir yerde bulmadım çünkü :)

30 Kasım 2012 15:22

LİNKLER YENİLENDİ.
bu serideki 2 oyun derken öbür oyun hangisi?o oyunun linkini ya da adını yazmadığınız sürece bulmama imkan yok.1700den fazla oyun var sitede.

30 Kasım 2012 22:48

çok teşekkürler :) diğeride adventures of robinson crusoe idi

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template