Munch [ALPHA]






İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 31 yorum

6 Mayıs 2010 12:16

oyunda bi gariplik var çalışmıyor. levelleri atlamıyor. kurduktan sonra load dosyası eksik diyor.

6 Mayıs 2010 12:43

bozo,ben açtım oyunu sorun yok.oyun ikonuna tıkladıktan sonra,çıkan siyah ekranda sağda üstte profilden nik alıp oyuna başlıyoruz.

ya da ortadaki yazılardan chapter1' e tıklayınca da oyun başlıyor.

6 Mayıs 2010 12:46

tmm babanne capter 1 e tıkla oyun açılıyor. ama ilerliyemiyosun bi capterde bulunmayan item öbüründe ama geçiş yapamıyosun. peki sende ikona tıklayınca bi uyarı mesajı geliyormu?

6 Mayıs 2010 12:53

babanne sorun benim pc de sanırım ayarlar uymuyo. ayarlarla oynadım şimdi yeniden bakıcam.

6 Mayıs 2010 12:57

evet babaanne dün maç seyretmek için dns ayarlarını değiştirmişler. eski haline getirince oynayabiliyorum ama genede ikona tıklayınca main menü den loadla ilgili bi uyarı geliyor.

6 Mayıs 2010 13:23

oyuna chapter1'e tıklayıp açtıktan sonra,devam edebiliyoruz.
save olmuyor.sanırım oyunun test oyun olmasından kaynaklanıyor.
ama güzel oyun.zaten kısa olduğu için çabuk oynanacaktır.

hint yönlendiriyor takılınca.
nesne bulmuyoruz,sağdaki listedeki nesneleri eşleştiriyoruz. bazı yerlerde.
değişik güzel bir oyun.
mesela,ilk bölümde kediyi köpeğe tıklayınca açılan yerden geçince,ortada vagonlar görünüyor.limana da gemiler yaklaşıyor.gemilerdeki yükleri tıklayarak,vagona yerleştiriyoruz.karşılığında 10 tane altın para topluyoruz.bu para 3.bölümde soldaki muhafıza verilecek.topladığımız mahjong tabletleri de 3.bölümde altın para vereceğimiz soldaki muhafıza verilecek.
10 altın para tamamlanınca,gemi ve vagonlar kayboluyor zaten.
3.bölümdeki zincirli kapının yanındaki muhafıza,ilk bölümdeki kazanda hazırlayacağımız içkiyi verince,bayılıyor kapıyı açabiliyoruz.
oyun burda da bitiyor zaten..
kısa bir oyun.

6 Mayıs 2010 13:24

evet bozocum,ilk tıklamada uyarı geliyor.ama 2.tıklamada oyun açılıyor.

6 Mayıs 2010 13:38

kapıyı açtıktan sonra baron uyyor. önce ipi soldaki dürbünlü adamın altındaki mekanizmaya yerleştirip daha sonra tavşanı sağdaki dönme dolaba koyup havucu karşısına koyyoruz.
tabağıda tavşanın üst kısmında dönen banda koyyoruz. burda bide saat var öyle bir ayar yapıcazki sağ altta start var ona basınca tavşan hareket edicek tabak ilerliycek saat gugukluycak adam korkup ateş edince gökteki ördeği vurup tabağa düşürücez.
bu durumda bide mantar yada tıpa vardı itemlerde elimizde son kalan önce onu tğfeğin ucuna takıp saati 3 e 10 kalaya ayarlayın tabağıda dönen bantta ortalardan azıcık daha adama yakın koyun. starta basın saat guguklasın adam ateş etsin tabak yere düşünce ördek içine düşsün. oyun öle bitiyo.

6 Mayıs 2010 19:49

yaşasın oyunnnnnn

6 Mayıs 2010 19:53

millet size bir uzman sorusu sormak istiyorum.Doğrulama resmi denen o çarpuk çurpuk zor okunan o kelimeler nedir, neden konur. telefon numarası ararkende karşıma çıkıyor.

6 Mayıs 2010 21:51

itemler yok oldu,demir kapıda kaldım çorbayı koyacağım tas yok oldu

6 Mayıs 2010 22:02

sema herhangi bir botun webde o isteği yapmadığından emin olmak için konur doğrulama kelimeleri.yani senin makine değil de insan olduğunun kanıtı o sisteme

6 Mayıs 2010 22:22

sağol sis,
çok merak ediyordum.

6 Mayıs 2010 22:24

oyuna yenidem başladım bu sefer sorun olmadı itemlerde

6 Mayıs 2010 22:45

bu seferde oyunu silemiyorum

6 Mayıs 2010 22:57

tamam sildim, güzel değişik oyunmuş

Adsız
6 Mayıs 2010 22:59

selam arkadaşlar
ben agacta takili ipte kaldim ilerliyemiyorum
elimde bicak tabak tarla faresi var
lütfen yardim edermisiniz

6 Mayıs 2010 23:05

bıçakla ipi kes diğer ip parçalarını topla sağda gördüğün objelerin parçalarını topla. hint yardımcı olur babaanne yukarıda açıkladı

Adsız
6 Mayıs 2010 23:14

teşekkürler sema
ben ipi hallettim şimdi berri kaldi ve köpekle kedi gitti sagtarafa ok gösteriyor köprünün oraya ama gidemiyorum

6 Mayıs 2010 23:16

ağaç kovuğunu oynadınmı

6 Mayıs 2010 23:21

bende köprüye gidemiyordum, tekrar başladımdı

Adsız
6 Mayıs 2010 23:26

evet agac kovugunu oynadim ve şimdi okun gösterdigi bölüme geldim tekrar tekrar tikladim ve köprünün ordan gectim bende nasil oldu anlamadim

Adsız
6 Mayıs 2010 23:28

sema bende oyunu üç defa yeniden başladim belki ondan geçtim bilmiyorum arkadaşim

Adsız
6 Mayıs 2010 23:30

sema bende oyunu üçdefa yeniden başladim belki ondan oldu

6 Mayıs 2010 23:44

gemiden, limana koyun ,fıçı, sandık atıyoruz, mesela 3 koyun, 3 fıçı olunca kaybolup bir altın veriyor

7 Mayıs 2010 09:45

ne gıcık bir oyun ok isaretinin gösterdigi köprü kısmını bir bölümde asla gecemedim sonra menüden 2.bölüme gectim oda 3.e gecmiyor hep menü üzerinden ilerledim o zamanda geri 1 veya 2.bölüme geri dönmek zorunda kaldım hep bastan başlatıyorr yani kısaca ben oyunu dün gece bitiremedim:(

7 Mayıs 2010 10:46

menuden diğer bölümlere geçince olmuyor ,tamamen baştan başlamak lazım

7 Mayıs 2010 22:21

iki kere başladım ikisinde de itemler kayboldu durup duruken mecnur silicem oyunu :(

8 Mayıs 2010 00:52

güzeldi darısı finale,,haa sahi saat bende 9 a 10 kala çalıştı.

Adsız
15 Temmuz 2010 20:50

alpha ne demek yani beta gibi oyun yarımmı acıklarmısınız

15 Temmuz 2010 20:58

evet betadanda kısa

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template