Lost Lagoon: The Trail of Destiny




You wake up on a deserted tropical island beach with no memory, amid the wreckage of a hot air balloon, armed only with an old map of the island. Who are you? How did you get there? What the heck were you doing riding around in a hot air balloon? Where did the map come from? And why is this island covered with so much random junk?! You'll seek the answers to these questions - and find many hidden objects along the way - in Intenium's upcoming Lost Lagoon: The Trail of Destiny.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 9 yorum

13 Mayıs 2010 00:23

arkadaşlar oyun çok güzel haberiniz olsun,ellerine sağlık süperim ,biraz mola veriyorum.

13 Mayıs 2010 12:35

yanlış yere yazdım

15 Mayıs 2010 19:41

yeni oyun yokken yükleyeyim bakalım.
oynamamıştım bu oyunu.)
adacım güzel dediğine göre güzeldir:)

27 Mayıs 2010 23:31

oyun fena değildi teşekkürler babanne..

13 Nisan 2012 01:19

sis sana chat den sordukları oyun bu ( hani sorupta sonra cevap beklemeden kaybolan anon ) ama bu oyunda rapid link aktif sadece hotfile link iptal olmuş neden yenilermisiniz demiş anlamadım ama bilgin olsun diye yazayım dedim
( bu arada bu oyunun 2. si de bu linkte canım;
http://hiddenobject.blogspot.com/2011/11/lost-lagoon-2-cursed-and-forgotten.html )

14 Nisan 2012 22:31

şEBNEME CEVABEN ben rapid linkten şöyle bir sonuç alıyorum.. ERROR: Login failed. Password incorrect or account not found. (221a75e5) herhal link bana küsük =/

14 Nisan 2012 22:58

sorunu buldum cookielerdeymiş boşa telaş etmişim...ilgilenen ilgilenmeyeln herkese teşekkürler..

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template