The Heritage [FINAL]




Bu oyun büyükbabasının orman içindeki malikanesine giden ve vardığı anda başlayan ilginç tuhaf olaylarla ilgili bir oyundur.bebeğinin kaybolmasının ardından gelişen olaylarda bu genç kadına oyun yeteneklerinizi kullanarak yardımcı olun.118.6 MB

The Heritage is a hidden object game about a young woman who escapes to her grandfather’s abandoned manor in the woods. Once she arrives strange happenings start to occur, and then her baby disappears.118.6 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 18 yorum

22 Mayıs 2010 10:41

oyun başa dönüyor. daha başında eve girdikten sonra bir kalp kolye açılıyor, orda kaldım , boyna başa dönüyor, yardım.

su
22 Mayıs 2010 11:19

sema,kalp kolyenin altında close yazısını tıklayınca eve girebiliyoruz.sorun yok yani..oyunda grafikleri çok güzel olmasada keyifli gidiyor şimdilik:)

22 Mayıs 2010 11:53

tamam sağol bende hallettim ,kalbin içine tıklayınca ,geri dönmüşüm.

22 Mayıs 2010 11:53

güzelmiş oyun

24 Mayıs 2010 15:16

SELAMLAR HERKESE,
Ya bu oyunda kalp çıkınca tekrar oyun başa dönüyor.Kalbin altındaki Close basınca olmuyor gene başa dönüyor.Bu oyunu nasıl devam ettiricez bilen varmı .Yardım lütfennnnnnnnn.Oyun güzel ama devam edebilsek.

24 Mayıs 2010 15:17

Yada başka bir Linkten indirsek acaba gene öyle oyun başa dönermi ;Yardımmmmmmmm !!!!!!!

24 Mayıs 2010 15:18

oyacım semada da sorun olmuş ama halletmiş.bende sorun olmadı hiç.closeye basınca bölüm geçiliyor.

24 Mayıs 2010 15:28

Bende bastım ama Close ye gene başa döndü ya başka yolu yokmu acaba?

24 Mayıs 2010 17:28

bilemiycem oyacım.sis gelince sorsan belki yardımcı olur.

24 Mayıs 2010 18:14

kalp açılsın sonra close bas bakalım ne olacak

24 Mayıs 2010 18:30

birde şunu dene kapı açılınca kapıya ısrarla tıkla o zama kalbin içinde evli çift resmi çıkıyor sonra close bas.

Adsız
25 Mayıs 2010 16:32

Malesef ilk bölümde başa dönüyor bende de. Her iki linkten de indirdim sonuç aynı çarasi yok.

25 Mayıs 2010 19:37

11 de yazdığımı okudunmu

26 Mayıs 2010 00:12

süpercim eline sağlık sevimli bir oyundu.

Adsız
26 Mayıs 2010 14:49

selamlar.ben bir yerde takıldım yaa :(( elimde bir mektup var. oyunum durdu ne yapsam mektubu kullanamıyorum hatırlayan arkadaşlardan yardım istiyorum lütfen,

26 Mayıs 2010 18:32

yatak odasında yatağın üstündeki terliklerin yanını yanlış hatırlamıyorsom, limonuda mektuba tıklanıyordu.

26 Mayıs 2010 18:36

http://www.gamezebo.com/download-games/heritage/walkthrough . yardım isteyenlere

Adsız
28 Mayıs 2010 15:45

sema ilgilendigin için çok tşk ederim

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template