Detective Stories: Hollywood


Tinseltown`s in trouble and it`s up to you to save it! Solve a cavalcade of challenging puzzles in this Hidden Object game! A famous movie studio has lost a fortune in cash, the only copy of its latest blockbuster, and even its leading lady! Unravel the spectacular web of intrigue through intense logic puzzles, mini-games, and a little help from Hollywood mega-stars! Get in on the action of Detective Stories: Hollywood today!



İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 3 yorum

10 Mayıs 2010 23:13

bunu oynadık, hatırladım acaba betamı oynadık,

11 Mayıs 2010 21:30

Evet bende oynamışım ne zaman bilmiyorum yada betamı oynadım bi hatırlamadım neyse gene oynuyorum işte..

11 Mayıs 2010 22:17

aynısını oynamıştık.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template