The Black Mirror



Büyük babası William'ın ölümü ile Samuel Gordon aileye ait eski malikaneleri olan Black Mirror'a gelir.Ölüm intihar gibi gözüktüğü için araştırmaya başlar.Cevabı malikanede bulunan ve büyükbabasına ait olan araştırmalar içinde bulacağına inanan Samuel bu araştırmasıyla aile üzerindeki sırları da açığa çıkaracaktır.1.85 GB

The death of his grandfather, William, brings Samuel Gordon back to Black Mirror, the family's ancestral home. Although William was considered a kook and his death most likely a suicide, Samuel is investigating the matter. Samuel is convinced that the death was no accident and that the mystery's answer lies in the research William conducted, sequestered in the castle's tower. But will uncovering ancient family secrets bring new light to the matter or shroud the Gordon family in doom?
Black Mirror is a third-person, point-and-click adventure game set largely on the sprawling grounds of Black Mirror Manor including an asylum, the church and its grounds, and the town of Willow Creek.The game begins immediately after William's funeral and Samuel is reintroduced to his estranged family and meets the household staff. An uncle who secrets himself away in his study, an ill-tempered gardener, and a family doctor who hints that he knows something are just some of the cast members Samuel will deal with. Black Mirror contains 150 locations and five hours of spoken dialogue.1.85 GB



SYSTEM REQUIREMENTS / MINIMUM SİSTEM GEREKİRLİĞİ :
Windows 98/ME/2000/XP
Pentium® III 400 MHz (Or Equivalent)
64 MB RAM
8MB DirectX® 7.1 Compatible Video Card
Keyboard and Mouse

OYUN KURULUM NOTLARI :
TÜM RTARLARI AYNI KLASÖR İÇİNE TOPARLAYIN VE BİR TANESİNE SAĞ KLİCK YAPIP BURAYA ÇIKART DEYİN.DEAMON TOOLS İLE MOUNT YAPIP ( GEREKLİ BİLGİYE BURADAN ULAŞABİLİRSİNİZ) OYUNU CD DEN KURARMIŞ GİBİ KURUN.KURULUM BİTİNCE OYUNU AÇMADAN ÖNCE AŞAĞIDAKİ LİNKTEN İNDİRECEĞİNİZ DOSYAYI OYUN İLE AYNI KLASÖR İÇİNE (MASA ÜZERİNDEKİ İKONA SAĞ KLİK-ÖZELLİKLER-HEDEF BUL YÖNTEMİ İLE BULACAĞINIZ KLASÖR ) KOPYALA YAPIŞTIR YAPIN.SİZE MUTLAKA " DOSYA ZATEN VAR DEĞİŞTİREYİM Mİ " DİYE SORMALIDIR.PC Yİ YENİDEN BAŞLATIN.

CRACK DOSYASI


Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3
Part 4 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 4
Part 5 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 5
Part 6 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 6
Part 7 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 7
Part 8 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 8
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 22 yorum

zeynep
16 Mayıs 2010 21:53

ben hala vista kullanıyorum ya sıkıntı olur mu acaba? sistem gereksinimlerinde yazmıyor ama bazı oyunlar vista yazmasa da çalışıyor ya ne yapsam bilemedim oyun güzele benziyor.. :(

17 Mayıs 2010 23:27

sis inanamıyorum yav oyunu deamon tools kullanmadan kurdum. allah allah benim pc kendini aştı kaliba. Yada ben rüya görüyom az sona uyanıcam.

18 Mayıs 2010 01:18

ahahha erdi senin pc sanırım bozo.yakındır erenlere karışması :DD

18 Mayıs 2010 11:06

oyunum halen açı ve oynayabiliyorum deamon toolsa geçit yok he he. yakında bu pc den bana ev falan da çıkar.

18 Mayıs 2010 11:13

oyunda kırmızı imleç olan yerlere bakılması gerekiyor. ekranın alt kısmında itemler var. ekranın sağ üstündeki çark işareti menüyü gösteriyor. save etmek için çıkan menüde save tıklayıp çıkan satırlardan boş olan bitanesine bişey yazıp returne basınca oyun save edliyor. load için gitmek istediğin save hangisi ise ona tıklamak yeterli oluyor.
oyunun ilk açılışında itemlerde bi kart var wllliams card diye bişey nerden aldım bilmem. sanırım o bize yollanmış bir kart olması nedeiyle itemlerde duruyo. yoksa ben arayıp bulmadım.

18 Mayıs 2010 11:19

oyun başında konuşmaları geçmek mümkün olmadı. daha sona adamımız hareketlenince obsionsdan subtitlesi işaretleyince konuşmalar yazı şeklinde çıkmaya başladı space tuşu ile konuşmalar geçilebiliyor.
tüm bina ve bahçeyi gezdim. mutfaktan yada dinner room du adı sanırsam meyve tasının içinden SWEETS aldım. bu arada oyunda o uzun konuşmalar bitince sanırım evin uşağı bana bi anahtar vermişti.
evi gezerken nerde kimi bulduysam tüm konuşmaları yaptım. hala elimde işe yarar bişey yok. üst kata çıktım sağdaki odanın kapısı bana verilen anahtarla açıldı.
odada bavuldan PİLLS ve WALLET aldım. waletede itemlerde tıklayınca coinim oldu.

18 Mayıs 2010 11:34

kırık aynanın altındaki etejerin çekmecesini açıp bakıyoruz. bi albüm var. alt çekmece kilitli.
şimdi burda kaının üstünde imleç kırmızı door farm yani buraya tıklıyoruz. adamımız burası çok yüksek diyor. odada hiçbişeyi oraya çekip üstüne çıkamadım. ancak bu door frame de kırmızı imleç çıktıktan sona adam konuşunca bi de sağ click yapınca nedense adamımız eliyle kapı üstünde arama yapıyor ve çekmece anahtarı buluyor.
galiba bu kırmızı imleçli yerlere bide sağ click yapıp bakıcaz. ayrıca giriş çıkışları kolay bulmak için TAB tuşu da kullanılıyor.

18 Mayıs 2010 11:38

çekmeceyi açıp kamera film ve kitabı görüyoruz,ama alamıyoruz. odadan çıkış

18 Mayıs 2010 12:51

odadan çıkıp merdivenlerin sağına yaşlı kule yönüne gidiyoruz. en sonda bi kapı var o kapalı. kapının yanında hemen şömine gibi bişey var ona tıklıyoruz sona sağ click yapınca adam aşşağıya eğiliyor. ve parçalanmış resimler buluyor. itemlerde resim parçalarına sağ click yapıp pazılı tamamlıyoruz. valla karanlık bi resim çok zorlandım.
en büyük sarı ve koyu lekeli parça sağ alta gelecek. uzunlamasına iki parçanın birleştiği sarı lekeli iki parça sol yana gelecek şeklinde ipucu verebilirim. gerisini bulacaksınız.
library de en sona doğru gidince bi küre var içinde bazı parçalar kayıp. kürenin tam çaprazında masadan harita alıp. şato ve çevresini inceleyin.
üst katta rabırtın çalışma odasının kapısında gazetelikten rabıta yazılan mektubu okuyun.
gene kütüphanede masada kocaman bi kitap var oda okunacak.
şöminenin tozunu alan uşakla tekrar konuşuluyo ve bir anahtar görüntüye gelip kayboldu konuşurken anlamadım valla. şimdilik bu kadar.

18 Mayıs 2010 13:02

iyi haber bu bozommmm yasasınn still lıfe2 yide ben deamon tools kullanmadan acıldı costu bizim pclerr bee demekkii bunuda acabilecegim toolsdan nefret ediyorum ben beceremedim onu...

18 Mayıs 2010 18:47

nil yaşasın oley . bu habere çok sevindim. deamons tools kullanınca oyun acaip yer tutuyor. yırttık desene.

18 Mayıs 2010 22:47

bina dışına çıkıp to the staple denen yerden sola gidip henry ile konuştum. orda ahır var. ahırda elektrik düğmesi ile oynadım ata baktım. Masada şarap şişesine baktım. çekmecede çekiç var alınmıyor.

18 Mayıs 2010 22:49

tekrar binaya doğru giderken solda yıkık çit var. kulenin dibinde oralarda duvarda kırmızı imleç çıkıyor. imleçe tıklayınca duvarda bi sembol var. çitin sağına doğru çalılarda kırmızı imleçe tıklayıp sağ click yapınca bi tane strange obje aldım.

18 Mayıs 2010 22:57

tüm şatoyu,bahçeyi,ahırı ve green hausu amaçsızca dolaşıp herkesle defalarca konuştum. benim o eski resimleri bulduğum yerdeki kapıdan kuleye çıkmam lazım. ha bu arada kapısını çalıp bulamadığım rabırtlada iki kere konuştum. bi gülen yüz bi asık surat seçeneği vardı. ben asık yüzü seçtim ona filim falan sordum. tabi ondan önce odamdan çekmeceden kamerayı aldım. daha önce alınmıyodu.
neyse ben böle salak salak dolaşırken tekrar mutfağa gittim. solda bi kapı vardı kilitli işte onun yanında duvarda asılı anahtarlar vardı işte bu sefer onlardan birini aldım.
aslında o anahtarları ta oyun başında bulmuştumda alamamıştım.
bide burda anahtar almak o kadar basit olmuyo; şöyleki ; anahtara tıklıyosun sona sağ clickle alıyosun. evet şimdi bakalım bu anahtar bizi kuleye götürecek mi??

18 Mayıs 2010 23:11

evet üst kata çıkıp o parçalı resimleri bulduğumuz eski şöminenin yanındaki kapıyı anahtarla açtık. içerde hiç bişey yapamadık. ancak buleye giden kapı tahtalarla çakılı. hemen ahıra koşturup çekmeceden çekici aldıh. o arada gene hanrryy le konuşmaya çalıştık. nayır konuşmadı. tekrar kule girişine koşturduk. yav ben bu ayaklarını sürüyerek yürüyen, ozzyy ozborn kılıklı oyun kahramanına acaip gıcık oldum. nan devamlı ayaklarını sürterek yürüyo. sinir yav.

19 Mayıs 2010 18:48

allam ya dolaş dolaş bişi yapamadım. neyse daha önce the comman roomsa giremiyodum bu sefer girdim. ordaki hatunla konuştum. buda bi nazlı iki laf etti konuşma modunda değilmiş. sona gelicez. yukarı çıkıp robertle konuştum. odamdan gidip kamerayı aldım. gene rabırtla konuşrum film hakkında sordu. o bana bi anahtar verdi. kuleye çıkan yere gidip hemen kapının ordaki sandığı anahtarla açıp film aldım. sağ clickle filimi makinaya taktım. bu arada kimi bulursam defalarca konuşmaya çalıştım. dışarda duvardaki sembolün resmini çektim. gene victoryayla konuştum. librarydeki doktor benle konuşmuyodu. hep bugün git yarın gelş diyodu. bu sefer bisaat 7 olayından bahsetti. dış kapıda olunucak saat 7 de yada başka bişi tam anlamadım. hala dolaşıyorum hiç bişey yapamadım
arada sırada dışarı kapıya gidiyorum bişey olmuyo. haritada çalışmıyo. vede 2 de bir oyun kapanmaya başladı tam 7 kere reset attım. böle giderse oyunu silicem.

19 Mayıs 2010 18:50

bu arada ço lazım gibi odamdaki şömine yanmıyo diye uşağa söledim. adam çok mahcup oldu ve şömineyi yaktı. heralde bu samuel gece şöminede ızgara yapıcak.

nunu
19 Mayıs 2010 19:04

bende dolaşıp duruyorum bozo seni bekliyorum hiç bi şey yapamadım konuşmalarıda yazıya çeviremedim içim bayıldıı

20 Mayıs 2010 08:35

yav nunu oyunum kapanıp duruyor. anlamadım ilk gün gayet güzel oynadım. 1. part bitmek üzere ama ikidebir oyun kapanıyor. bu arada kulenin kapı anahtarını tekrar mutfaktaki yerine takmak lazım. artık yapacak bişey kalmadı. şimdi haritadan kasabaya ışınlanmak lazım ama olmuyo. ayrıca green hausenin önündeki kahve değirmeni gibi cisimin içinde ilk baktığımızda kan vardı. daha sonra tekrar bakınca yok olduğunu görüyoruz.haritayada bahçedeyken sağ click yapıp kasabaya gitmemiz lazım ama ben de tıkandım. ya oyun takıldı. yada eksik bişey yapıyorum bi türlü harita çalışmadı. belki sen yaparsın nunu. konuşmaları yazıya çevirmek için opsionsda ses işaretlerinin altındaki seçeneği tıklayıp kızart o zaman konuşmalar yazılı oluyo.

20 Mayıs 2010 08:36

oyunu sildim tekrar kurdum. yeniden başlıycam eğer gene kapanmaya devam ederse bırakmak zorunda kalıcam.

20 Mayıs 2010 09:03

NUNU oyunu yeniden kurdum ya bende konuşmaları çıkaramadım yeniden. ama sonunda tesadüfmü yoksa önceden de öle mi yapmıştım bilmiyorum ama çıkarmayı başardım. şöle ki obsionsda subbileti tıkla kırmızı yap sona ekranın sağ altında yamuk ok var ya oraya tıkla gene menü gelsin (bide nolur nolmaz subbliteyi kızartınca bi return yap) menüye tekrar geldikye load yada başka şeye tıklama gene aşşağıdaki oka basıp direk oyuna gir. o zaman yazılar çıkıyor. ben menüye gelip subbliteyi işaretledikten sona iki kere load yapıp oyuna girince yazılar çıkmadı. ama dediği gibi aşşağıdaki oklardan girince yazılar çıkmaya başladı. hayır yazı çıkmayınca konuşmalar da geçilmiyo çok zor oluyo. bide nerde dolaşırsan dolaş kırmızı imleç çıkan tüm yerleri muhakkak beyaz olana kadar tıkla. tabi bazılarına bişey yapılmıyo ama dönüp dolaşıp tekrar gelince sonadan işe yarıyo.

20 Mayıs 2010 15:02

malesef oyun durmadan kararıyo bu nedenle pc kilitleniyo. daha fazla reset atamıycağım için oyunu sildim.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template